Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Palikta viena vienintėlė tranšėja vandeniui paleisti ant takų:
    Nu tikrai. Nesugalvojo, kaip apeiti šulinio? Todėl paleido ant tako? Toks žmonijos išradimas, kaip "posūkis" jau kosminės technologijos?

    Comment


      Pasirode preliminarus sarasas dviraciu taku. Speju, kad negalutinis (https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...raciu-takai/):
      Dariaus ir Girėno g. dviračių tako įrengimas​
      Žirmūnų g. nuo Kareivių g. iki LIDL
      Dviračių takas nuo L. Asanavičiūtės g. 36 iki A. P. Kavoliuko g.
      Kalvarijų g. (nuo Braškių g. iki Didlaukio g.)
      L. Giros g., dviračių tako ir šaligatvio remontas
      Ateities g. dviračių tako remontas nuo Kalvarijų g. iki G. Vilko g.
      Didžiosios g. dviračių juostų atnaujinimas
      Dviračių ir pėsčiųjų tako Fermentų, V. A. Graičiūno, Galvės, Stasylų ir Vinkšnų g. iki Liepų alėjos statybos projektas
      Dviračių tako statybos Gulbinų, Žaliųjų Ežerų ir Europos parko gatvių atkarpose
      Laisvės pr. (nuo Architektų g. iki K.Jelskio) remontas

      Comment


        Prie asmens duomenų centro taip ir nerekonstravo, nors buvo planuose dar praeitais metais po vis nukelinėjimo ir projekto taisymo bei galiausiai nutarus demontuoti tvorą, kad nerekonstruoti tako – tai dabar net nemini.

        Dėl paskutinės eilutės sąraše: jokio ten dviračių tako nėra ir niekada net nebuvo prie Zuoko papaišymų. Tai nedarys, kaip vienas forumietis papaišė legaliu peraukštėjimu palei Laisvės pr., pakišant po viaduku ir gražiai užkylant sankryžos kilpa. X*jarins liaudis į kažkiek ten procentų per aukštą įkalnę ir tai vadinasi „remontas“ (kur jokio dviračių tako net nėra). Ten net pločio tiek nėra.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
          Pasirode preliminarus sarasas dviraciu taku. Speju, kad negalutinis
          Hmm, jokių Narbuto ar Vileišio g. takų – matyt, pagal kitą programą jie atsiras? Gatvių rekonstrukcijos rėmuose?

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą

            Hmm, jokių Narbuto ar Vileišio g. takų – matyt, pagal kitą programą jie atsiras? Gatvių rekonstrukcijos rėmuose?
            Tai gal "kitais metais" darys.

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Vydūno g. Labai pavojingai įrengtas paviljonas: per arti tako, dėl nematomos zonos bet kada gali iššokti pėstieji. Reiktų atstumti paviljoną toliau nuo vedimo paviršiaus, įrengti tvorelę ir patį paviljoną išlaikyti bent 0,5 m nuo dviračių tako:

              Click image for larger version

Name:	IMG_20220426_164156.jpg
Views:	830
Size:	1,04 MB
ID:	1965135
              Tai klausimas, ar ta kišenė autobusams ten reikalinga. Neatrodo, kad gatvė būtų A ar B kategorijos.

              Comment


                Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

                Tai klausimas, ar ta kišenė autobusams ten reikalinga. Neatrodo, kad gatvė būtų A ar B kategorijos.
                Taip pradiedai darė, kitaip nemokam. Jeigu rimčiau, tai kažkada per projektinių viešinimus pateikiau kaip pavyzdį Pilaitėje esančias iškeltas trikelėmis sankryžas, tai pats projektuotojas atkirto, kad čia nesąmonė. Tai ko jau čia tikėtis VT pertvarkų

                Comment


                  Ne pirmą kartą projektuotojai nusišneka, tik įdomu, kodėl VMS'as tyliai klauso be jokio kritinio vertinimo. Jie gi užsakovai. Pvz. maisto parduotuvių trinkelių parkingai gali būti Taikos g., Rygos g., Naugarduko g. ties ta „Maxima“ su biurais, Nemenčinės „Lidl“, Jasinskio g. „Iki“, bet va Karoliniškių „Lidl“ Asanavičiūtės g. – trinkelės nepraktiškos, dėl sudėtingos priežiūros.

                  Naugarduko g. ir šiais laikais sankryžoj padarė trinkeles (nors prieš porą metų Minties g. trinkelių iškilią perėją perdarė į asfaltuotą), tik nesupratau, kodėl tų išdaužytų konstrukcijų nieks nesurenka nuo naujų sodinukų:
                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220427_114611.jpg
Views:	579
Size:	1,09 MB
ID:	1965501

                  Įdomus faktas, kad nuo Švitrigailos g. iki Mindaugo g. nusitrynė dviračių juostos – ten palei pat bortą nuparkuota mašinomis abejose gatvės pusėse. Neįrengė VMS žadėtų ratų atmušėjų, tai dabar tiesiog išnyko beveik pusė dviračių juostų kilometražo. Kitur vaizdas dar toks:
                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220427_114013.jpg
Views:	582
Size:	1,34 MB
ID:	1965503

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220427_114425.jpg
Views:	579
Size:	1,20 MB
ID:	1965502

                  Prakalbus apie Naugarduko g., tai kažkada netolimoj praeity dar pratęsė „dviračių taką“ – dviračių juostos pločiu:

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220427_111724.jpg
Views:	575
Size:	1021,5 kB
ID:	1965504

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220427_112425.jpg
Views:	575
Size:	785,4 kB
ID:	1965505

                  Sena atkarpa:

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220427_112551.jpg
Views:	588
Size:	1,20 MB
ID:	1965506

                  Įžvalgiai, nieko nepridursi.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Idomu kiek reik isgert kad projektuoti tokias nesamones....saligatviuose manyciau ,prioritetas turi but pesciajam o ne dviratininkams..

                    Comment


                      Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą
                      Idomu kiek reik isgert kad projektuoti tokias nesamones....saligatviuose manyciau ,prioritetas turi but pesciajam o ne dviratininkams..
                      Bėda ta, kad dažnai projektuojama, kad blogai būtų abiems. Meanwhile, visokie į šaligatvį įsiterpę parkingai ar greta jo esančios 3,5-4 m pločio juostos su plačiais įvažiavimais ir sankryžomis – nejudinamos. Tegul riejasi pėstieji su dviratininkais. Divide et impera. Nepamirškit atšvaitų!

                      Comment


                        Prisijungė prie esamų ir tiek. Čia reik visą gatvę peržiūrėt. Bėda turbūt, kad ne visame ilgyje bus vietų ir tam ir anam ir dar parkingui.

                        Comment


                          ↑ Bėda, kad VMS patvirtino nelegalaus pločio dviračių taką naujoje statyboje. Šiame sklype turėjo padaryti taip, kad ateityje nereikėtų grįžti perdarinėti už miesto pinigus. Kitas sklypas ateityje darytų vėl gerai, kol nesusijungtų į normalų taką – principu, kaip dabar daroma Pavilnionių g. Net nutiesus taip absurdiškai ir nusikalstamai – kaip minimum turėjo pasirūpinti, kad į taką būtų galima patekti nuo gatvės. Ta užsukta kilpa išvis veda į laiptus tarp suspaustų pastatų.

                          Yra trumpa atkarpa Nemenčinės pl., ten darė normalūs projektuotojai, gal net prašyti vietos gyventojų, kad padarytų iškart normaliai žiūrint į ateitį, kur raudonas 3,5 m dviračių takas (su ženklais) įsiterpia į per siaurą pilko asfalto pėsčiųjų ir dviračių taką (suprantu, VMS nelegaliai pakeitė ženklus, nes aukščiausio lygio dokumentuose ten turėtų būti dviračių takas, todėl taip ir suprojektavo tą atkarpą gyventojai, kaip yra oficialiai reglamentuota). Taip pat, ten kur VMS dar nekiša kojos (per toli nuvažiuot painventorizuoti), prie visokių Antavilių (tame pačiame Nemenčinės pl. take) dar likę senieji – legalūs ir tikrieji kelio ženklai – dviračių takas (nors ten ir koncentruota gyvenvietė su viešomis įstaigomis ir autobusų sustojimais).
                          Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	271,4 kB ID:	1965599 Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	1,21 MB ID:	1965600

                          Pagal DJMP šaligatvių mieste gali ir nebūti, bet privalo būti tikras dviračių takas (ne bendras). Išvada: nuo kažkur 2014 m. VMS įkurta dviračių komanda nei išmoko laikytis įstatymų (STR), nei sužiūrėti projektų, kad būtų bent logiška, nors nelegalu. Išmoko tik downgrade'inti kelio ženklus, kam nuo 2019 m. prieštarauja DJMP.

                          Taigi prašau neginti jų.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Nieko ir neginu.

                            Va, greta planuojama teritorija, panašu, nuties normalų dvirtakį. O gal net duos ilgesnę jo atkarpą suprojektuot.

                            Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-04-29 123740.jpg
Views:	465
Size:	214,8 kB
ID:	1965604

                            Comment


                              Šiandien pravažiavau GV gatvę, kurios renovacija eina į pabaigą. Gatvė tapo vienkrypčio eismo gatve, bet vietos dviračių takui neatsirado, labai keista, nes ji iš esmės galėtų būti viena jungiamųjų gatvių, tarp Naujamiesčio ir Vingio parko.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Vienpusio? Gal laikinai? Nes pagal projektą, turėjo būti dvipusis su parkingu vienoje pusėje.

                                Comment


                                  Įdomu pasižvalgyt, o kurioj vietoj GV ten pertvarka įvyko?
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Kodėl taip yra su dvirtakiu (jo nebuvimu) tolimesnėje Čiurlionio g atkarpoje - lyg ir matosi naujas šaligatvis - nebuvo numatyta dvirtakis taisant/tiesiant Čiurlionio šaligatvį?

                                    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	371
Size:	191,4 kB
ID:	1965680

                                    Comment


                                      Algirdo g. takas planuotas 37 nr. eilėje. Čiurlionio g. – 36 ir turėjo būti anksčiau nutiestas. Abudu takai planuoti 2017-iems m.

                                      Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	375
Size:	132,5 kB
ID:	1965696
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Pastebiu raudonas trinkeles ties važiuojamųjų dalių susikirtimais.
                                        Ar virš vamzdynų (kur didesnė tikimybė kasinėjimo darbų) bent jau naujose projektuose gal irgi planuojamos trinkelės?

                                        Stebint video iš Nyderlandų dviračių takų, kartais gali užmatyti trumpas atkarpas iš raudonų vos pastebimų trinkelių, nors bendrai takas iš asfalto.

                                        Dažnai po kasinėjimų gana nekokybiškai paklojamas asfaltas (gal Vilnius keičiasi šiuo požiūriu, bet tikrai ne Kaunas), su trinkelėmis gal taip sudėtinga nebūtų pakloti bent jau šiek tiek ilgaamžiškiau nei perasfaltuojant belekaip?.

                                        Aišku trinkelės turėtų būti tos smulkesnės, o ne tie dideli kvadratai, kurios itin lengvai skyla.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2022.04.29, 23:07.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Vienpusio? Gal laikinai? Nes pagal projektą, turėjo būti dvipusis su parkingu vienoje pusėje.
                                          Tikrai laikinai. Vyksta asfaltavimo darbai, baigiami sodinti medžiai. Dvipusis eismas bus atkurtas artimiausiu metu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X