Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Eurovelo maršrutų savininkas – ECF, Lietuvoje Eurovelo maršrutus tvarko ECF narys LDB. Dabar kaip tik žmonės dirba ties EV11 maršruto tvirtinimu, dabartinis planas suvestas į OSM: https://www.openstreetmap.org/relati....2304&layers=Y Kaip matot, jis nebeeina Savanorių prospektu.
    Nėra žinoma, patvirtino tą žemėlapio pavadinime nurodyą 97-ąją Eurovelo 11 trasos versiją?

    Pasirodo dar anksčiau oficialiai trasa turėjo dar kitokių sprendinių nei publikuota atskirame žemėlapyje. Buvo kitokios trumputės atkarpos:
    • Žaliųjų Ežerų g. buvo planuotas lankstas šiauriau;
    • Eigulių g. (kur magistraliniam takui nelegalus nuolydis (dabar planuojama dviračių gatvė)) trasa nebuvo planuojama – žymėta palei upę. Įdomu, gi dabar statant daugiabučių kvartalą galėjo realizuoti tą jungtį nemokamai, pagal reikiamus parametrus. Suplanuoti ir dabar ten dviračių takai, bet įtariu standartiškai mėgėjiškų charakteristikų.
    • Ties bruko serpantinu planuota piečiau dabar esamu išvažynėtu gruntiniu taku/žvyrkeliuku [žr. oranžinę, ploną liniją]:

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Automobilių parodoje gavau porą lankstinukų su numatomais Vilniaus gatvių projektais.
    1978 - 1986 m. kai kurių projektų baigimas kukliai pavadintas "Susisiekimo sistemos darniosios plėtros metmenimis"

    Verti komentaro objektai:
    <...> Kad "Susisiekimo sistemos darniosios plėtros metmenyse" niekas nepamiršta, galima spręsti kad ir iš to, jog numatytas 16 obj. - pėsčiųjų tiltas iš "Litexpo" į "Vingio parką"
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Click image for larger version  Name:	EV-11_vaizdai_10.jpg Views:	1164 Size:	1,16 MB ID:	1958067
    Paskutinis taisė digital; 2022.06.05, 11:50. Priežastis: ištrintas nereikalingas [/QUOTE]
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Video apie dabartinę dviračių takų situaciją
      Keliai. Mašinos. Žmonės. Elektroninės kontrolės sistema ir dviračių takai
      nuo 10:30 min. https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...ai?jwsource=cl

      Marius klaidingai sako, jog prie Katedros ten pėsčiųjų perėja. Ten kvadratai, t. y. pervaža, o perėjos nėra. Šviesoforai ir jų pozicija – kita kalba.

      Eduardas gerai atspardė „valdžią”. Spardė gulinčius. Labai patiko.

      Vyr. miesto inžinierius ir toliau meluoja, kad „dviračių takus kelią į viršų” ties kiemais. Pilnas forumas foto, praktiškai niekur nėra išlaikomi takai savo lygyje. Prie Spaudos rūmų naujausias pavyzdys. Kaip Nikitinas minėjo, Pilaitės pr. takas prieš 8 m. darytas, bet ne blogai, kaip jis sako, o kaip tik pagal DJMP, t. y. Zuokas padarė taip, kaip oficialus planas tik numatė ateityje. Miesto teritorijoje gali būti dviračių takas, bet gali nebūti šaligatvio, o Antonas mini, jog reikia daryti bendrą taką pagal gerą praktiką. LOL. Gaila jam medžių, kad šaligatvį nutiesti šalia, kaip Darnaus judumo mieste planas numato, o man gaila jo nekompetencijos. Be to, lyg ir nuimtas ženklas Pilaitės pr., ten raudonas šaligatvis dabar. VMS savo beveik visada tiesia ne pagal STR, o Zuoko radudoną naikina.

      P. S. Man atrodo, lyg ir buvau išskaitęs KET, kad yra įmanoma eiti dviračių taku, kai nėra šaligatvio, tik pėstysis aišku lieka atsakingas, o pro jį legaliai galima važiuoti greitai.

      Paskutiniai, atsitiktiniai laidos kadrai puikiai iliustruoja bendrą situaciją su dviračių takais: atrodo viskas labai gražu, o pasižiūrėjus į kelio ženklus iš tiesų matosi, koks durnių laivas (jau seniai apie ženklus VMS informuota netiesiogiai, viešai FB):
      Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	2,03 MB ID:	1972652
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Narbuto g. jau atsiradę nauji žymėjimai būsimiems dvirtakio darbams, vietomis sustatyti ir kuoliukai. Matyt po truputį rengiasi.

        Comment


          Dviračių gatvėse vyksta tai, ko deja ir reikėjo tikėtis nesant jokio kito papildomo ženklinimo ir eismo raminimo priemonių.


          „Ką tu darai? Tu ženklus pažįsti, asile?“ – BMW vairuotojui repliką numetė vienas iš įvykio dalyvių. Automobiliui sustojus, prie jo elektriniu paspirtuku privažiavo kitas vyras. „Kelių eismo taisykles žinai? Dabar atsistok, iškviesime policiją. Tada mes išsiaiškinsime, gerai? Nori ar ne?“ – automobilio vairuotojo klausinėjo jis.

          Į tai sureagavo ir BMW vairuotojas. „Ką tu man padarysi?“ – paklausė jis ir pradėjo važiuoti pirmyn. Kaip tik tuo metu jis užvažiavo ant elektrinio paspirtuko ir pradūrė automobilio galinę padangą. Išlipęs iš automobilio BMW vairuotojas pamatė, kas nutiko, paklausė, ar viskas buvo nufilmuota. Galiausiai grįžo į savo automobilį ir vaizdo įrašas nutrūksta.

          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ta-bmw-padanga

          Comment


            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
            Dviračių gatvėse vyksta tai, ko deja ir reikėjo tikėtis nesant jokio kito papildomo ženklinimo ir eismo raminimo priemonių.

            Pradžiai reiktų pagarbos vienas kitam išsiugdyti, gal to ir užtektų. Čia toks ant tokio

            Comment


              Bet lyg ir taisyklėse parašyta, kad lenkti draudžiama visas transporto priemonės, tai reiškia paspirtukininkas, lenkdamas BMW, irgi pažeidė KET.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Bet lyg ir taisyklėse parašyta, kad lenkti draudžiama visas transporto priemonės, tai reiškia paspirtukininkas, lenkdamas BMW, irgi pažeidė KET.
                Lenkimas traktuojamas tada, kai išvažiuoji į priešpriešinę juostą. Realiai dviratis, paspirtukas ar motociklas gali apvažiuoti dviratį, neišvažiavęs į priešpriešinę juostą.

                Comment


                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                  Lenkimas traktuojamas tada, kai išvažiuoji į priešpriešinę juostą. Realiai dviratis, paspirtukas ar motociklas gali apvažiuoti dviratį, neišvažiavęs į priešpriešinę juostą.
                  Dviratis dviratį – taip, bet dviratis automobilį – ne visada. Bet yra ir kitokių situacijų: du dviratininkai lėtai mina vienas greta kito: gal šnekučiuojasi, gal senyvi žmonės, vaikai ir panašiai. Ką daryti tada tam pačiam dviratininkui už jų? Pagal dabartines KET, lenkimas neleidžiamas. Suprantu, kad logiška nelakstyti dviračių gatvėje minant ties 30 km/h riba, bet, rodos, kad eilinį kartą automobiliocentriškai žiūrima į KET ir apie tokius „kosmosus“ kaip apie lenkimus tarp dviratininkų nė nesusimąstyta.
                  Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.06.06, 17:20.

                  Comment


                    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

                    Dviratis dviratį – taip, bet dviratis automobilį – ne visada. Bet yra ir kitokių situacijų: du dviratininkai lėtai mina vienas greta kito: gal šnekučiuojasi, gal senyvi žmonės, vaikai ir panašiai. Ką daryti tada tam pačiam dviratininkui už jų? Pagal dabartines KET, lenkimas neleidžiamas. Suprantu, kad logiška nelakstyti dviračių gatvėje minant ties 30 km/h riba, bet, rodos, kad eilinį kartą automobiliocentriškai žiūrima į KET ir apie tokius „kosmosus“ kaip apie lenkimus tarp dviratininkų nė nesusimąstyta.
                    Įprasta praktika vakaruose (Danija, Nyderlandai) yra tokia, kad greta važiuojantys dviračiai laikinai persigrupuoja į vorelę jei yra greitesnis dviratininkas iš nugaros. Bet bendras teisinis principas yra toks kad visko iki detalių nesureglamentuosi, ir dviračiai važiuoja pakankamai mažu greičiu kad per akių kontaktą ar net žodžių pagalba gali susitarti kas ką praleidžia ar įspėti apie save. Kaip ir pėstieji nesant tikslių taisyklių kaip vaikščioti šaligatviais ar tarkim apkrautame prekybos centre, kažkaip vis tiek išvengiam eismo įvykių. Taisyklės reikalingos tik tiems ir aplink tuos, kurie sėdi per daug galingoje, per daug greitoje ir per didelėje metalinėje dėžėje ir su jais nėra būdo susitarti kitaip.

                    Comment


                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                      Įprasta praktika vakaruose (Danija, Nyderlandai) yra tokia, kad greta važiuojantys dviračiai laikinai persigrupuoja į vorelę jei yra greitesnis dviratininkas iš nugaros. Bet bendras teisinis principas yra toks kad visko iki detalių nesureglamentuosi, ir dviračiai važiuoja pakankamai mažu greičiu kad per akių kontaktą ar net žodžių pagalba gali susitarti kas ką praleidžia ar įspėti apie save. Kaip ir pėstieji nesant tikslių taisyklių kaip vaikščioti šaligatviais ar tarkim apkrautame prekybos centre, kažkaip vis tiek išvengiam eismo įvykių. Taisyklės reikalingos tik tiems ir aplink tuos, kurie sėdi per daug galingoje, per daug greitoje ir per didelėje metalinėje dėžėje ir su jais nėra būdo susitarti kitaip.
                      O negražiai besielgiančius kolegas dviratininkus ir paspirtukininkus tiesiog aprėkt? Arba duot į kuprą jei labai pažeidžia nerašytas taisykles?

                      Comment


                        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                        Taisyklės reikalingos tik tiems ir aplink tuos, kurie sėdi per daug galingoje, per daug greitoje ir per didelėje metalinėje dėžėje ir su jais nėra būdo susitarti kitaip.
                        Pritariu, bet, deja, Lietuvoje kol kas kitokia praktika taisyklių kūrime. Policija užsiiminėja dviratininkų, paspirtukininkų, netgi pėsčiųjų reidais (sega atšvaitus, auklėja, įspėja dėl ėjimo ne per perėją ir pan.). Remiamasi visokiais semantiniais argumentais, neva, „pėsčiųjų“ perėja negalima naudotis nepėstiems (taigi reikia vestis dviratį). Kita vertus, gal ir gerai, kad yra tokių spragų KET: gal labiau pradės vadovautis sveiku protu ir iš tikrųjų vis labiau taps reikšmingas veiksnys „kiek tu esi pavojingas kitiems“ ir iš to seks daug daugiau įsipareigojimų, kuriuos mažiau pavojingi galės daugiau mažiau ignoruoti.

                        Comment


                          Gal kas žino, ar Vilniaus oro uoste ar šalia jo esančiuose mašinų parkinguose yra kokios nors dviračių saugyklos ar bent tvarkingi stovai? Sugalvojau nesikankinti su autobusais ir važiuoti dviračiu, bet VNO puslapyje jokios informacijos apie tokią galimybę nėra. Paskambinus informaciniu telefonu irgi niekas nepaaiškėjo. Ar gali būti taip, kad po visos pompastikos ir 7 metų šnekų apie darnų judumą VNO elementariai NĖRA kur palikti dviratį?
                          Paskutinis taisė John; 2022.06.06, 21:59.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Gal kas žino, ar Vilniaus oro uoste ar šalia jo esančiuose mašinų parkinguose yra kokios nors dviračių saugyklos ar bent tvarkingi stovai?
                            Pristatė savivaldybė tų stovų daug kur, prie daugumos prekybcentrių taip pat: https://maps.vilnius.lt/transportas?...dark&identify=

                            Bet prieš 25 metus važinėjau su dviračiu per visą miestą ir visur rasdavau kur prisegt.

                            Comment


                              VNO dviratį rakint yra saugiausia prie lėktuvo šasi

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą

                                Pristatė savivaldybė tų stovų daug kur, prie daugumos prekybcentrių taip pat: https://maps.vilnius.lt/transportas?...dark&identify=

                                Bet prieš 25 metus važinėjau su dviračiu per visą miestą ir visur rasdavau kur prisegt.
                                Tame žemėlapyje rodo, kad nieko nėra bent poros km spinduliu nuo VNO.

                                Comment


                                  Čia šiaip gera tema, kad oro uoste nėra kur normaliai sauguoti dviračių. Gal visai gerai būtų sukurti kokį raštą, prijungiant dviratininkų asociaciją?

                                  Comment


                                    Sorry už mano tamsumą - bet vykti dviračiu į oro uostą?

                                    Ta prasme, jeigu dirbi VNO ar šalia - ok, viskas suprantama ir gana geras būdas keliauti, bet jeigu skrendi kaip keleivis - tai nebent grįžti tą pačią dieną (=skrendi į konferenciją/verslo reikalais), na nes neįsivaizduoju žmogaus tempiančio lagaminą dviračiu

                                    Comment


                                      O kas čia per šedevras Naujininkuose? Kažkaip niekur neužkliuvo, kad kitoje nuo Lidl gatvės pusėje atsiras kažkas panašaus į dviračių taką. Yra ten seno dvirtakio užuominos nusukant į Tūkstantmaečio g., tai gal kažkoks įdomus tęsinys atsiras...

                                      Click image for larger version

Name:	20220606_193324.jpg
Views:	597
Size:	2,00 MB
ID:	1972965 Click image for larger version

Name:	20220606_193420.jpg
Views:	366
Size:	1,68 MB
ID:	1972966





                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Narbuto g. jau atsiradę nauji žymėjimai būsimiems dvirtakio darbams, vietomis sustatyti ir kuoliukai. Matyt po truputį rengiasi.
                                        Ar aš teisingai kažkur užmačiau - šio dviračių tako darbų pabaiga numatoma 2023 III ketvirtis? Reikia daugiau nei metų laiko nutiesti dviračių takui tokioj gana prioritetinėj vietoj?

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                          Sorry už mano tamsumą - bet vykti dviračiu į oro uostą?

                                          Ta prasme, jeigu dirbi VNO ar šalia - ok, viskas suprantama ir gana geras būdas keliauti, bet jeigu skrendi kaip keleivis - tai nebent grįžti tą pačią dieną (=skrendi į konferenciją/verslo reikalais), na nes neįsivaizduoju žmogaus tempiančio lagaminą dviračiu
                                          Tai pats ir atsakėt beveik. Yra žmonių kurie arti dirba arba gyvena. Labai daug žmonių renkasi kuprines vietoje lagamino. Juk amtėt kokius dydžius leidžia nauduoti Ryanair arba Wizzair?

                                          Išvada sakyčiau, kad nedidelė vieta kurnors po stogu skirta saugiai palikti dviratį porai dienų praverstų ir beveik nieko nekainuotų, o dar PR'as.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X