Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą

    Noriu važiuoti tiesiausiu keliu, o ne per Miglos g. ratais kvadratais. Ukmergės gatvė(ypatingai dalis tarp žiedo ir Akropolio) nepritaikyta pėstiesiems/dviratininkams.
    Manau, tamstai reikia perkalibruoti lūkesčius. Visos transporto rūšys juda savais keliais. Traukiniai nevažiuoja ten pat, kur autobusai, autobusai vyksta skirtingais maršrutais, nei kur važiuoji automobiliu, pėsčiojo kelias senamiesty skiriasi nuo vairuotojo, ir dviratininkai neturi važiuoti automagistralės pratęsimu mieste. Jeigu vėluoji į darbą su dviračiu, gali nulėkti autobusų juosta. Jei ne, Miglos g. "ratai kvadratai" prie kelionės pridės kelis šimtus metrų ir kokias 3 minutes, o gyvenimo kokybė pagerės kartais, o ne procentais.

    Kaipo pavyzdžiui, iš Žvėryno į Regitrą galima važiuoti per Narbuto, Laisvės g, Pasakų parką (arba Architektų g., pagal nuotaiką), o galima per Vingio parką, Lazdynų tiltą ir Šiltnamių g. Atstumai skiriasi ne daugiau kilometro. Automobiliu greičiausias kelias per Pilaitės prosp,, Vakarinį aplinkkelį ir Gariūnų g., per vakarinius kamščius būna greičiau per Geležinio Vilko ir Savanorių. Kaip matai – bendro tarp maršrutų nedaug.

    Šiais laikais keliui rasti geriausia naudot kompiuterines priemones. Rekomenduoju https://brouter.de/brouter-web/ greitam maršruto primetimui prie kompo.

    Comment


      Rado "sprendimą" Verkių g. Jau matau kaip 2km važiuos paskui dviračius Šioks toks teigiamas aspektas - aišku kur tikrai nebedarys dvirtakių. dondc
      https://bit.ly/vilniausdviraciugatves
      Click image for larger version  Name:	Screenshot_20220601-151928_Chrome.jpg Views:	1 Size:	42,4 kB ID:	1971915
      Paskutinis taisė Riedis; 2022.06.01, 16:10.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Krokuvos g. šiandien irgi įrengė dviračių gatvės ženklus. Niekas daugiau nepasikeitė.




        Comment


          Būtų labai gerai ir horizontalus ženklinimas ant asfalto:

          Click image for larger version

Name:	F3CE0BA1-8334-4C97-9106-0541E0CD5DA2.jpeg
Views:	700
Size:	633,9 kB
ID:	1971938

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą

            Na, tunelyje po parlamentu irgi nėra šaligatvių, tai ką? Kokia prasmė vaikščioti prie pat triukšmingos smirdančios šešiajuostės gatvės, kurioj nieko be automobilių esimo nėra? Faktas tas, kad dvirakiais galima maloniai, saugiai ir gan tiesiai nuo Panoramos iki Mandarino nuvažiuot. Kam leist pinigus dvirtakiui būtent palei vieną nemaloniausių miesto gatvių?
            Yra visai šalia ir aš ten kartais praeidavau dėl maršrutų įvairovės bei norint išvengti šviesoforo skubant per pietų pertrauka. Ten toliau už stotelės, po pačiu Gedimino pr. nėra, bet vis tiek veda laiptai lygiagrečiai GV gatvės, t. y. gali eiti ta pačia kryptimi (tik jau kitame lygyje):

            Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	700
Size:	1,80 MB
ID:	1971948

            DJMP numatė iki kitų metų nutiesti ir palei Ukmergės g. Šimašius gi ten dar gal spės ir restoranus įrengti DJMP nerekomenduoja naujų takų tiesti tik palei A kat. gatves:

            Click image for larger version

Name:	DJMP_zemelapis.jpg
Views:	687
Size:	372,9 kB
ID:	1971949

            Parašė Kaid Rodyti pranešimą
            Eismo naujovės Vilniuje: dviračių gatvės

            Dviračių gatvės ženklas įrengtas M. K. Čiurlionio g. (nuotrauka iš savivaldybės FB)

            Click image for larger version Name:	282266666_383671540457550_315906741555575349_n.jpg Views:	1 Size:	616,5 kB ID:	1971861
            Ženklų dydžio proporcijos visiškai absurdiškos. Naujasis ženklas lyg šiaip „ant prikolo“, o nesustojimo – kaip autostradoj.

            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
            Rado "sprendimą" Verkių g. Jau matau kaip 2km važiuos paskui dviračius Šioks toks teigiamas aspektas - aišku kur tikrai nebedarys dvirtakių.

            Click image for larger version Name:	Screenshot_20220601-151928_Chrome.jpg Views:	1 Size:	42,4 kB ID:	1971915
            Na kas čia per mada, gal galima šaltinį?

            Kodėl įrengus naujuosius ženklus nėra apie „eismo pakeitimus“ įrengtų įprastų laikinųjų-informacinių-didžiulių-geltonų skydų? Bent pradžioje šios naujos sistemos, būtų galima ir ant asfalto vieną kartą nupaišyti tą kelio ženklą. Užsieny paišo pvz. greičio ženklus 3-is spalvomis. Net pas mus paišė „draugiška gatvė“.

            Šiaip dėl tų absurdiškų sprendimų visokiose Belmonto g. ar Naujoj Vilnioj miške per kalvas – ne dviračių gatves reik „įrenginėti“, o daryti tą NL variantą su viena juosta dvipusiam automobilių eismui su šoniniais punktyrais skiriančiais raudonas dviračių juostas. Tas galiotų ir Verkių g.

            P. S. Naujas stulpas ne juodas.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Grįžtant prie L. Giros tako (nuotrauka iš Citify). Čia taip ir paliks apibrauktą vietą? Lygiai tas pats sankryžoje su Žadeikos ir Ateities gatvėmis.
              Click image for larger version

Name:	giros.png
Views:	703
Size:	2,47 MB
ID:	1971972
              Jeigu tokiais būdais savivaldybė bando didinti dviračių takų kilometrus, tai velniop. Tik varnelės užsidėjimas.

              Comment


                Dviračių gatvių ir takų žemėlapis: https://bit.ly/vilniausdviraciugatves

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Grįžtant prie L. Giros tako (nuotrauka iš Citify). Čia taip ir paliks apibrauktą vietą? Lygiai tas pats sankryžoje su Žadeikos ir Ateities gatvėmis.
                  Click image for larger version

Name:	giros.png
Views:	703
Size:	2,47 MB
ID:	1971972
                  Jeigu tokiais būdais savivaldybė bando didinti dviračių takų kilometrus, tai velniop. Tik varnelės užsidėjimas.
                  O rimtai, kas trukdo privesti iki važiuojamosios dalies?
                  Ir nuo kada vingiai daromi kampais?

                  Comment



                    Click image for larger version

Name:	xxx.jpg
Views:	677
Size:	20,9 kB
ID:	1971978
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Bijau kad tai nieko nepakeis be civilizuotų greičio mažinimo priemonių.
                      Trispalvės alėja jau dabar yra gyvenamoji zona, kuri deja faktiškai neveikia, nes pėstiesiams skirtas šaligatvis, kurio ten neturėtų būti, o automobiliams yra vietos įsibėgėti.
                      Tilto gatvė vietomis itin plati, be to ten dažnai būna eilės automobilių ties Katedra. Kaip toje sankryžoje dviračių srautai bus reguliuojami, neaišku.
                      Neries g. Žirmūnuose ties įlanka ir ties pliažu šalimais jau yra dviračių takas, tik jis ganėtinai siauras, tai tas vietas reiktų kapitaliai perdaryti. Be to ten pastaraisiais metais įsigudrinta parkuoti mašinas.
                      Verkių g. problema, kad tai tranzitinė gatvė, kai tokia būti neturėtų, ten bus užprogramuotos problemos, kai bus norinčių lenkti.
                      Kodėl Gerosios Vilties gatvė bus dviračių gatve man šiek tiek sunku suvokti. Ten tikrai galėtų būti atskiras dviračių takas.
                      Turbūt dar viena problema bus, kad gatvės nebus patogiai integruotos į takų sistemą, t.y. negalėsi patogiai nuo dviračių tako/juostos įvažiuoti į gatvę ir atvirkščiai.

                      Comment


                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                        O rimtai, kas trukdo privesti iki važiuojamosios dalies?
                        Ir nuo kada vingiai daromi kampais?
                        Tiesiog nebuvo numatyta, kad išardys ir perdarys perėjos zoną tam, kad nereiktų nulipti ir persivesti dviratį. Apie patogumą dviratininkams niekas negalvojo.
                        Taip nupiešė, taip ir padarė.
                        ПТН ПНХ
                        «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                        Comment


                          Gali būti, kad planuoja pertvarkyt tą kertančią gatvę, todėl ir nedarė nieko dabar.

                          Comment


                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                            Rado "sprendimą" Verkių g. Jau matau kaip 2km važiuos paskui dviračius Šioks toks teigiamas aspektas - aišku kur tikrai nebedarys dvirtakių. dondc
                            https://bit.ly/vilniausdviraciugatves
                            Click image for larger version Name:	Screenshot_20220601-151928_Chrome.jpg Views:	1 Size:	42,4 kB ID:	1971915
                            Jau matau kaip į kalną velkasi paskui dviračius 5km/h… Kam daryt ten kur aišku, kad niekas nesilaikys?

                            Verkių gatvėj geresnis sprendimas buvo Zuoko laikais kai vasarą būdavo vienkryptis eismas ir tilpdavo nupaišytas dvirtakis.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Jau matau kaip į kalną velkasi paskui dviračius 5km/h… Kam daryt ten kur aišku, kad niekas nesilaikys?

                              Verkių gatvėj geresnis sprendimas buvo Zuoko laikais kai vasarą būdavo vienkryptis eismas ir tilpdavo nupaišytas dvirtakis.
                              Iš tikrųjų, tai tikrai reikėtų apsirašyti gaires, kur daugmaž galėtų būti dviračių gatvė. Jei įrengiam dviračių gatvę, ji turi būti tokia, kur tikimybė, kad automobilis iš tikrųjų lenks dviratininką turi būti kuo mažesnė. Verkių gatvė, man atrodo, yra gal net non-sensas. Spėju, lenks ir tiek.

                              Man toks jausmas, kad Vilnius truputį paskubėjo, ant reklamos užsidėjo tų ženklų, nors gal vienoj kitoj gatvėj ir pasiteisins, nelabai aš tos mažų gatvelių situacijos išmanau.

                              Comment


                                Viską supratau. John , ruošk aptemptus triusikus – lėsksim. Dar Mitalas planuoja sportininkams viešbutį statyt prie oro uosto!
                                https://bit.ly/vilniausdviraciugatves
                                Click image for larger version

Name:	Giro-d'city-of-Vilnius.png
Views:	644
Size:	3,46 MB
ID:	1972036
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Pagal idėją, trūksta Žaliųjų ežerų etapo kur ties upe siaura ir statu.

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                                    Manau, tamstai reikia perkalibruoti lūkesčius. Visos transporto rūšys juda savais keliais. Traukiniai nevažiuoja ten pat, kur autobusai, autobusai vyksta skirtingais maršrutais, nei kur važiuoji automobiliu, pėsčiojo kelias senamiesty skiriasi nuo vairuotojo, ir dviratininkai neturi važiuoti automagistralės pratęsimu mieste. Jeigu vėluoji į darbą su dviračiu, gali nulėkti autobusų juosta. Jei ne, Miglos g. "ratai kvadratai" prie kelionės pridės kelis šimtus metrų ir kokias 3 minutes, o gyvenimo kokybė pagerės kartais, o ne procentais.

                                    Kaipo pavyzdžiui, iš Žvėryno į Regitrą galima važiuoti per Narbuto, Laisvės g, Pasakų parką (arba Architektų g., pagal nuotaiką), o galima per Vingio parką, Lazdynų tiltą ir Šiltnamių g. Atstumai skiriasi ne daugiau kilometro. Automobiliu greičiausias kelias per Pilaitės prosp,, Vakarinį aplinkkelį ir Gariūnų g., per vakarinius kamščius būna greičiau per Geležinio Vilko ir Savanorių. Kaip matai – bendro tarp maršrutų nedaug.

                                    Šiais laikais keliui rasti geriausia naudot kompiuterines priemones. Rekomenduoju https://brouter.de/brouter-web/ greitam maršruto primetimui prie kompo.
                                    Manau reikia perkalibruoti požiūrį - dviračių takai svarbiausia turi būti pagrindinėse gatvėse kuriomis žmonės ir nori keliauti, o ne per kažkur aplinkui, nes tokio pločio gatvėje (pasižiūrėk į raudonas linijas) nesugeba įdėti dviračių tako. O šiaip tai gal tai kad Ukmergės gatvė yra "automagistralės pratęsimas mieste" išvis savaime jau yra problema? Automagistralės pratęsimu turėtu būti aplinkkelis, o ne miesto gatvės.




                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą
                                      Pagal idėją, trūksta Žaliųjų ežerų etapo kur ties upe siaura ir statu.
                                      Tai šitas „Verkių etapas”. https://www.google.com/maps/@54.7377...7i13312!8i6656
                                      Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	2,71 MB ID:	1972137

                                      Gaila Žaliųjų Ežerų per visą ilgį jau yra takas*, tai neplanuoja dviračių gatvės. Būtų irgi įdomu. https://www.google.com/maps/@54.7739...7i13312!8i6656
                                      Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	780,7 kB ID:	1972135 Click image for larger version  Name:	Screenshot (2).png Views:	0 Size:	2,33 MB ID:	1972136

                                      * Realybėje dviračių tako deja ten nėra ir niekada nebuvo. Nusuka gilyn į mišką kol pasibaigia prie Balsio ežero. https://www.google.com/maps/@54.7623...7i13312!8i6656
                                      Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	0 Size:	2,74 MB ID:	1972138
                                      Palei gatve eina pramintas, laukinis, siauras, skersas takas su medžių šaknimis. Kartą pravažiavęs daugiau ten nebuvau grįžęs.

                                      Eilinį kartą savivaldybės žemėlapis visiškas neususipratimas. Yra ir daugiau ten perliukų.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Manau reikia perkalibruoti požiūrį - dviračių takai svarbiausia turi būti pagrindinėse gatvėse kuriomis žmonės ir nori keliauti, o ne per kažkur aplinkui, nes tokio pločio gatvėje (pasižiūrėk į raudonas linijas) nesugeba įdėti dviračių tako. O šiaip tai gal tai kad Ukmergės gatvė yra "automagistralės pratęsimas mieste" išvis savaime jau yra problema? Automagistralės pratęsimu turėtu būti aplinkkelis, o ne miesto gatvės.
                                        Galiu tik pasidžiaugti, kad atsakingi valdininkai mąsto kaip aš, o ne kaip tu. Gariūnų gatvėj yra dvirtakiai, bet tik todėl, kad žemyn upe kitas tiltas tik prie Vievio, o aukštyn – tik Lazdynų. Ukmergės g. kalne (tarp Ozo ir Paribio g.) nieko nėra, tik griovys su eismu ir tarša, o alternatyvos aiškios ir funkcionalios. Tiesą sakant, manau, kad ir Narbuto g. taką galėtų įrengti per miškelį, būtų daug maloniau, ypač jei dar atsirastų kažkokia 2 lygių perėja ties Sėlių g. galu.
                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2022-06-02 14-43-21.png
Views:	495
Size:	774,5 kB
ID:	1972176

                                        Comment


                                          alga ir MedinisStrazdas abu gerai mąstot, t. y., kaip DJMP. Turi būti ir atskiri takai, bet taip pat turi eiti ir pagrindinėmis (ne A kat.) gatvėmis. BP numato Narbuto g. abu variantus (įgyvendinti, o ne pasirinkti):
                                          https://vilnius.lt/wp-content/upload...2020-01-29.pdf

                                          Click image for larger version

Name:	Screenshot (5).png
Views:	448
Size:	74,9 kB
ID:	1972189

                                          Pvz. DJMP ir BP tarp Šeškinės ir Žvėyno rodo jungtis per Miglos g. ir Ukmergės g. Va kodėl VMS numato ne palei gatvę, bet išvis ne į temą Želvos g.? Vietos ten nėra arba kirsti daug medžių, o nuolydis dar žymiai labiau netinka. Norintiems ramiai pravažiuot, kur išvis mašinų nesutiksi jau yra Miglos g., kas nori taupyt laiką arba įveikt didelį atstumą ims Ukmergės g. Visiems gerai, bet VMS mąsto kažkaip ne taip, kaip dokumentai visi reglamentuoja, nors pati juos pasirašynėja!

                                          Click image for larger version

Name:	Screenshot (6).png
Views:	453
Size:	100,2 kB
ID:	1972188

                                          Vienas pastebėjimas dėl dviračių gatvių: pvz. BP numatė Eigulių g. E kat. dviračių taką. Įrengus dviračių gatvę, dviračių eismas tampa organizuojamas D kat. gatve. Klausimas ar tai išvis legalu? Juk pagal BP Šnipiškėse D kat. gatvelėse negali paimt ir statyt aukštesnės kat. Su dviračiais gaunasi, daro ne pagal BP. Lenkiu į tai, kad reglamentuoti nuolydžiai E kat. žymiai tinkamesni nei D kat. ektremalumai.

                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X