Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Dėl zebro, tai dar jei nepakeitė STR, nebuvo jo galima įrengti žemesnėje nei D kat. g. Dvirtakis turėtų čia būti E kat.
    Kažkodėl galvojau, jog zebras yra eismo saugumo priemonė ir STR jo naudojimo neriboja.
    Okay, dešinės rankos taisyklė kai dvirtakis kerta šaligatvį?

    Dar viena "faina" vieta - Upės g. dvirtakis ties Baltuoju tiltu. Aš naikinčiau dvirtakio žymėjimą ant tilto ir sukalčiau skersai jį kuoliukus; nes kartais ten saugiau pravažiuot gatve.

    Comment


      Pirmiau reikėtų pastatyti tiltą ties Green Hall, jis galėtų nuimti dalį dviračių srauto nuo Baltojo tilto.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Pirmiau reikėtų pastatyti tiltą ties Green Hall, jis galėtų nuimti dalį dviračių srauto nuo Baltojo tilto.
        Čia maždaug kaip sakyti, kad pirmiausia reiktų pastatyti metro ir tramvajų. Pamėginkime įsivaizduoti, kokia isterija kiltų apie genocidą ir išvis niekur nebepravažiuojančias gaisrinės ir autobusus, nors statomi išvis niekam nereikalingi tiltai. Būtų politinė savižudybė įgyvendinti tokius projektus Vilniaus kaime su dabartiniu jo kontingentu.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Čia maždaug kaip sakyti, kad pirmiausia reiktų pastatyti metro ir tramvajų. Pamėginkime įsivaizduoti, kokia isterija kiltų apie genocidą ir išvis niekur nebepravažiuojančias gaisrinės ir autobusus, nors statomi išvis niekam nereikalingi tiltai. Būtų politinė savižudybė įgyvendinti tokius projektus Vilniaus kaime su dabartiniu jo kontingentu.
          Anksčiau buvo skelbta, kad tiltą planuoja statyti su Ministerijų miestelio projektu. Šis juda, žiūrėsim kaip su tiltu bus.

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

            Kažkodėl galvojau, jog zebras yra eismo saugumo priemonė ir STR jo naudojimo neriboja.
            Okay, dešinės rankos taisyklė kai dvirtakis kerta šaligatvį?

            Dar viena "faina" vieta - Upės g. dvirtakis ties Baltuoju tiltu. Aš naikinčiau dvirtakio žymėjimą ant tilto ir sukalčiau skersai jį kuoliukus; nes kartais ten saugiau pravažiuot gatve.
            Nenorėjau taisyt pradinio pranešimo, gali būti, kad ne STR, bet KET priede tas aprašyta ar kažkokiose kitose taisyklėse, bet 100 % galėčiau rast pasiknisęs. Buvo Antonas prispaustas FB, kad pasirašė po nelegaliu sprendiniu Karaliaučiaus g. PP (buvusio tako rekonstrukcija prie naujos „Iki“), juoko dėlei pateikiau „įsakymą“ () projektuotojams, kad panaikintų perėją, tai sutiko iškart. Visgi, atrodo būtent visai neseniai pakeitė tą dalyką, kad gali įrengti perėjas.

            Šaligatvio ir dviračių tako sankirtoje negalėtų galioti dešinės rankos taisyklė, nes šaligatvis neturi važiuojamosios dalies. Va prie Balto tilto, kur yra dviračių važiuojamųjų dalių keturšalė sankirta – teoriškai turėtų galioti. Aišku, turėtų būti trikampiai padaryti vienai krypčiai, kaip yra kitur net Lietuvoj.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Šaligatvio ir dviračių tako sankirtoje negalėtų galioti dešinės rankos taisyklė, nes šaligatvis neturi važiuojamosios dalies. Va prie Balto tilto, kur yra dviračių važiuojamųjų dalių keturšalė sankirta – teoriškai turėtų galioti. Aišku, turėtų būti trikampiai padaryti vienai krypčiai, kaip yra kitur net Lietuvoj.
              Ten yra šaligatvis + dvirtakis Upės g., pėsčiųjų takas ir dvirtakis per Baltąjį tiltą; už 1,5m perėja ir dvirtakis per Upės g.
              Ryte dar nieko, bet po darbo, kai Upės g. kamštukas ir perėja naudojama beveik be pertraukos - negeras mazgas.

              Berods ties perėja link NDG dvirtakyje yra zebras, jei bus ryte laiko - padarysiu nuotrauką.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Anksčiau buvo skelbta, kad tiltą planuoja statyti su Ministerijų miestelio projektu. Šis juda, žiūrėsim kaip su tiltu bus.
                Pakabint ką nors (pėsčįųjų - dviračįų tiltą ta prasme) po GVilko tiltu ir tiek tų reikalų.

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                  Visgi, atrodo būtent visai neseniai pakeitė tą dalyką, kad gali įrengti perėjas.
                  Nepakeitė. Tik perrašė įsakymo autorių, o visa kita liko nepakeista, t.y. su visomis senomis klaidomis ir neaiškumais. Pėsčiųjų eismo organizavimo priemonę ir toliau reikia parinkti pagal nesuprantamus ir logikai prieštaraujančius grafikus. Pats įsakymas yra gatvių STR dalis.
                  Ar kas gali paaiškinti kur grafikuose rasti jų legendoje vaizduojamus žymėjimus ir kodėl tuo atveju, kai reikia kirsti daugiau eismo juostų, perėjų nereikia važiuojant daugiau automobilių.
                  ir ne, perėja NĖRA eismo saugumo priemonė. Tai tik būdas kaip pėsčiajam suteikti galimybę pereiti gatvę, kai automobilių yra tiek daug, kad nerizikuodamas pėstysis neranda pakankamo tarpo eisme, kad galėtų pereiti gatvę.
                  Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka iš 2023-06-21 23-47-33.png
Views:	1052
Size:	699,7 kB
ID:	2059119 Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka iš 2023-06-21 23-48-24.png
Views:	1000
Size:	665,6 kB
ID:	2059120

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Anksčiau buvo skelbta, kad tiltą planuoja statyti su Ministerijų miestelio projektu. Šis juda, žiūrėsim kaip su tiltu bus.
                    Aš esu pasirengęs daryti lažybas su bet kuo iš 10 alaus dėžių (4x6), kad iki 2030 ten jokio naujo tilto nebus. Kas pasirašo?

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Šaligatvio ir dviračių tako sankirtoje negalėtų galioti dešinės rankos taisyklė, nes šaligatvis neturi važiuojamosios dalies. Va prie Balto tilto, kur yra dviračių važiuojamųjų dalių keturšalė sankirta – teoriškai turėtų galioti. Aišku, turėtų būti trikampiai padaryti vienai krypčiai, kaip yra kitur net Lietuvoj.
                      Trikampiai turėtu būti padaryti abiem kryptim, nes ten pėstiesiems tiek einant upės gatve, tiek iš baltojo tilto yra pirmenybė kirsti dviračių taką.

                      Comment


                        T. Narbuto g. dviračių takas ir viešojo transporto juosta. Jau praktiškai baigtas. Vietomis liko pervažas pažymėt ir baigti sodinti krūmus su medžiais.








                        Ypatingai šis išvažiavimas iš žiedo kardinaliai pakeitė važiavimo per perėją pojūtį. Ta prasme diena ir naktis kaip saugiau jaučiuosi.



                        https://citify.eu/lt/t-narbuto-g-dvi...sporto-juosta/

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Trikampiai turėtu būti padaryti abiem kryptim, nes ten pėstiesiems tiek einant upės gatve, tiek iš baltojo tilto yra pirmenybė kirsti dviračių taką.
                          Dėl trikampių apeliavau į aiškesnį santykį tarp pačių dviratininkų. Trikampiai pėsčiųjų niekaip neliečia:
                          https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.203613/asr
                          1.12. Iš trikampių sudaryta linija rodo vietą, kur vairuotojas privalo duoti kelią kertamuoju ar prisijungiančiuoju keliu važiuojančioms transporto priemonėms.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            T. Narbuto g. dviračių takas ir viešojo transporto juosta. Jau praktiškai baigtas. Vietomis liko pervažas pažymėt ir baigti sodinti krūmus su medžiais.
                            Na kaip čia pasakius baigtas, kai nutrūksta ties teniso kortais...

                            Comment


                              Dėl teniso: šiaip kai netiesia skirtingų takų, tai daro bendrą dviračių ir pėsčiųjų asfaltuotą juodą taką (užmiesty, priemiesty, ir pačiam mieste dėl įvairių priežasčių nors ir prieštaraujant DJMP (kalbant apie miestus)). Tad kodėl čia dvirtakis nutrūksta, o jį pakeičia ne juodas asfaltas, bet šaligatvis? Jeigu dabar nejudino kortų, tai akivaizdu, kad padėtis VMS tenkina ir nieko nedarys.

                              Kita tema – skylantys būtent raudoni takai. Pašiluose prie „Lidl“ buvo vienas pačių pirmųjų raudonų takų. Eidamas pastebėjau, jog jis išskirtinis tuo, kad turi stambius akmenukus mišinyje. Atitinka analogą su šaligatviais, kai sovietiniai turi akmenukus ir neskyla 30 m (Knopkes pavyzdys iš Pašilų), o Šimašinės lygios tekstūros plytelės trupa. Raudoni dvirtakiai visi (daugiau ar mažiau) deformuoti ir skylantys yra būtent tie visiškai lygūs (kaip moliniai), atitinkamai mano rastas pavzydys yra su akmenukais ir net Street View matosi jo grubumas. Skylimų jokių nėra iki šiol: https://www.google.com/maps/@54.7290...6656?entry=ttu
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą


                                Ypatingai šis išvažiavimas iš žiedo kardinaliai pakeitė važiavimo per perėją pojūtį. Ta prasme diena ir naktis kaip saugiau jaučiuosi.



                                https://citify.eu/lt/t-narbuto-g-dvi...sporto-juosta/
                                Čia ta vieta, kur pasak 4G vairuotojos Janinos, autobusas "vos išsitenka".

                                Net dviračiu ten pravažiuoti pasidarė sąlyginai ok. Anksčiau net pėsčias vengdavau tų perėjų prie žiedo, nes įsibėgėję vairuotojai labai nenoriai sulėtindavo. Dabar visiškai kitas reikalas. Tiek nedaug užtenka pagerinti saugumą ir patogumą.

                                Comment


                                  Atrodo pagaliau bus legalizuotas mynimas per visą žiedą, lyg ir visur turėtų sužymėti pervažas pagal Narbuto projektą. Aišku šalutinis ties žiedo išvažiavimais nelabai atitinka taisyklių, bet matyt vardan saugumo bent įspėja.
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Dėl trikampių apeliavau į aiškesnį santykį tarp pačių dviratininkų. Trikampiai pėsčiųjų niekaip neliečia:
                                    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.203613/asr
                                    Ir šiaip, didžioji važiuotų dviračių takų dalis turi pasikartojančias problemas: neaiški eismo pirmenybė sukertant takus arba pavojingi sukirtimai ( kad ir https://goo.gl/maps/VtBs2JgvCsQNtUVT9, ); netikėtą susikirtimą su pėsčiaisiais (https://goo.gl/maps/fSfNYoTCeFL9thw37) ; ties sankryžomis nepalikta vietos stovėjimui (https://goo.gl/maps/ss8tN8kQKk2P6Tr28, https://goo.gl/maps/vrNTDkQfYXMieqCAA , https://goo.gl/maps/jnCfJhZjjNjUFH9TA ); anksčįausiai nutiesti takai išgrįsti trinkelėmis, kuriių išilginės siūlės linkusios kreipti ratą ten, kur joms reikia labiau.

                                    Manau projektuotojai tiesiog nežino ar nepamena jog dviratis turi savo gabaritą ir greitį, dviračių takai - eismo juostas ir dviračių sustojimas prie sankryžos tai ne tas pats, kas žmonių minia. Bet kol kas nesu matęs nie vieno projektuotojų kvalifikacijos tobulinimo seminaro, kuriame būtų nagrinėjama dviračių takų projektavimo patirtis.

                                    Comment


                                      Vyksta intensyvus pėsčiųjų - dviračių tako tiesimas Baltupio g.:
                                      Ties Ateities g. žiedu:
                                      Click image for larger version

Name:	20230626_115510.jpg
Views:	376
Size:	2,14 MB
ID:	2059852
                                      Baltupio g. link Ateities:
                                      Click image for larger version

Name:	20230626_120600.jpg
Views:	355
Size:	1,70 MB
ID:	2059854
                                      Ties Didlaukio g., tiesa nesupratau, kodėl šalia jau pastatytų stulpų yra kokie tais kabeliai/laidai...
                                      Click image for larger version

Name:	20230626_120326.jpg
Views:	730
Size:	1,01 MB
ID:	2059853
                                      Didlaukio g. senieji daugiabučiai galės pasidžiaugti atnaujinta parkavimo aikštelės danga ir šalia Jamonto parko atnaujintu pėsčiųjų/dviračių takų, kurį neseniai buvo sutvarkiusi kitoje vietoje daugiabučius stačiusi įmonė (rods Veika...)
                                      Click image for larger version

Name:	20230626_115859.jpg
Views:	356
Size:	1,55 MB
ID:	2059855
                                      Click image for larger version

Name:	20230626_115800.jpg
Views:	377
Size:	2,51 MB
ID:	2059856
                                      Prie Ateities g. kol kas ramu, bet kiek atsimenu projektą, tai turėtų pagaliau sujungti nutrūkstantį dviračių taką. Ar čia tas pats rangovas darys tai velnias žino.
                                      Click image for larger version

Name:	20230626_115440.jpg
Views:	780
Size:	1,02 MB
ID:	2059851

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Ir šiaip, didžioji važiuotų dviračių takų dalis turi pasikartojančias problemas: neaiški eismo pirmenybė sukertant takus arba pavojingi sukirtimai ( kad ir https://goo.gl/maps/VtBs2JgvCsQNtUVT9, ); netikėtą susikirtimą su pėsčiaisiais (https://goo.gl/maps/fSfNYoTCeFL9thw37) ; ties sankryžomis nepalikta vietos stovėjimui (https://goo.gl/maps/ss8tN8kQKk2P6Tr28, https://goo.gl/maps/vrNTDkQfYXMieqCAA , https://goo.gl/maps/jnCfJhZjjNjUFH9TA ); anksčįausiai nutiesti takai išgrįsti trinkelėmis, kuriių išilginės siūlės linkusios kreipti ratą ten, kur joms reikia labiau.

                                        Manau projektuotojai tiesiog nežino ar nepamena jog dviratis turi savo gabaritą ir greitį, dviračių takai - eismo juostas ir dviračių sustojimas prie sankryžos tai ne tas pats, kas žmonių minia. Bet kol kas nesu matęs nie vieno projektuotojų kvalifikacijos tobulinimo seminaro, kuriame būtų nagrinėjama dviračių takų projektavimo patirtis.
                                        Daug dalykų būtų galima pigiai ir parastai išspręsti, pvz. VMS paimtų ir sužymėtų visur vienodai. Visgi, jeigu suprojektavo pvz. naują raudoną taką be punktyrų, tai jų ir nepaišys, nes „ne pagal projektą“ gi bus. Nesvarbu, kad prie pvz. naujo Litgrid pastato Viršuliškių Business Area takui jau keli metai, punktyrų nėra.

                                        Užtenka pažiūrėti į virš tavo pranešimo nuotrauką aukščiau – Riedis pasidžiaugia, kad bus legalu mint žiedu, bet pagal trikampius, pvz. iš šiaurės (foto tolumos) judant į pietus (į fotografuotoją) dviratis turi praleist autobusus pirmoj juostoj, bet salelėje trikampių nėra, tai galima pagalvot, kad jau turi primumą prieš mašinas. Bandau įsiskaityti į punktą, lyg ir dviračiai turi praleisti mašinas antroj juostoj, nes tai kaip ir ten tas pats mašinų kelias, nesvarbu, kad atskirta salele, bet vizualiai klaidinama ir kuriamas konfliktas.

                                        Edit: Jei dėl vienų ar kitų priežasčių atvažiuočiau dviračiu pirma mašinų juosta, judu per salelę, tai tada jau galiotų dešinės rankos taisyklė ir dviračio pimumas.
                                        Paskutinis taisė dondc; 2023.06.26, 12:18.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Nesuprantu, kam Didlaukio g takas, per Jamonto parką žymiai geresnis variantas nei palei gatvę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X