Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Malonu
    Kaip tik bandžiau naują bobišką dviratį pro Narbutą.
    Nu va, gaila, kad mintis jog čia kažkas iš forumo, atėjo pavėluotai. Būčiau paprašęs duot pabandyt.

    Comment


      Prisidėsiu ir aš prie fotografų: Kareivių g. rekonstruojamas dviračių takas jau pilnai raudonas.
      Click image for larger version

Name:	20230429_135943.jpg
Views:	644
Size:	310,7 kB
ID:	2047442

      Comment


        Įdomu dėl medžių. Nejaugi nebus tarp gatvės ir tako?

        Comment


          Vietomis krūmai susodinti, bet dar iki galo nebaigta, tai gal ir medžių įkas.

          Comment


            Ai, nebus. Pažiūrėjau pirkimų dokumentus, tai tik krūmai ir irgi ne visur, nes apačioje eina lyg aukštos įtampos kabeliai.

            Va vaizdas. Vietomis net krūmai iškarpyti bus irgi dėl tinklų. O kabelis eina arčiau gatvės.

            Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-04-29 151757.png
Views:	637
Size:	908,0 kB
ID:	2047457

            Comment


              Teoriškai turbūt turėtų būti galima kabelius kišt po šaligatviu, nes senamiesčiuose el. stulpai stovi siauruose šaligatviuose be jokių žalių zonų. Čia šoninė skiriamoji juosta tikėtina turi reikiamą (legalų) 2,3 m plotį medžiams. Tik pailgėtų laidai vedant „nusukant“ prie kiekvieno stulpo, būtų brangiau.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Dėl takų mieste, commutinti labai geras variantas. Šiaip pasivažinėt neįmanoma, kas 200 m šviesoforai. Važinėjimui lieka viena iš esmės trasa palei upę. Dar takas į Nemenčinę. Jei nori padaryt kokius 60 km, kaip ir anksčiau, taip ir dabar, reikia mint plentu.

                Comment


                  Šiandien apie 30 km po miestą prasukau, nemačiau daug problemų dėl šviesoforų.

                  Comment


                    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                    Dėl takų mieste, commutinti labai geras variantas. Šiaip pasivažinėt neįmanoma, kas 200 m šviesoforai. Važinėjimui lieka viena iš esmės trasa palei upę. Dar takas į Nemenčinę. Jei nori padaryt kokius 60 km, kaip ir anksčiau, taip ir dabar, reikia mint plentu.
                    Norint padaryti Vilniuje pem, nebūtina minti plentu. Ypač jei tau nenusispjaut ant savo saugumo ir gyvybės. Siaubas apima matant tokius plentistus su savo aptemtais triusikais, kai pro juos varo fūros ir šiaip avarage lietuviški kelių marozai, palikdami 20cm tarpą A ar kituose judriuose keliuose. Durneliai ir tiek. Pats turiu bent kelias savo mėgstamas ~50km trasas ir minu jose su savo bobiškais miesto dviračiais. Yra poroje vietų 1-2km nejudriu plentu, bet labai minimaliai.

                    Comment


                      Kareivių g. takas baigtas (neskaitant trūkstamo horizontalaus ženklinimo). Žinoma, per siauras, bet anyway reikalingas šitas takas ir situacija tikrai gerės judantiems dviračiu palei Ozo ir Kareivių gatves



                      Ir kas mane labiausiai biesina, kad eilinį kartą takas užsibaigia va taip. Tos pačios sankryžos kitoje pusėje panašiai užsibaigia Verkių g. takas. Panašiai yra ir šito naujo tako kitame gale ties Kalvarijų g., kur Ozo g. takas tiesiog atsitrenkia į ir taip per siaurą Kalvarijų g. šaligatvį ir stotelę ir šitie takai faktiškai nutrūksta ties sankryža, nor realistiškai tai yra tas pats takas.
                      Mero rinkimų kampanijos metu toks biškį nupezęs kandidatas Majauskas pasakė vieną protingą dalyką savo pezalų ir vėmalų sraute: dviračių takus reikia sujungti į tinklą, kad jie tiesiog neužsibaigtų lyg niekur nieko. Labai reiktų šitą bjaurią Vilniaus ligą išgydyti. Jei jau kitoje sankryžos pusėje egzistuoja ne per seniausiai nutiestas takas, tai būtų privalu tuos takus realiai sujungti, o ne teisinti šitą nekompetenciją ir nesugebėjimą valdyti projektų jau nusibodusiu "bus padaryta atskiru projektu". Panašu, kad šitos konkrečios vietos taip ir nebus tvarkomos dar kokius 5 metus
                      Paskutinis taisė John; 2023.04.30, 00:51.

                      Comment


                        Pirmoj foto nuo tako iki sodinukų, panašu, kad nėra 0,5 m reikalaujamo atstumo arba visiškai lygus jam (nors iki gatvės dar tuščias metras), jau nekalbant, jog jie augdami kėrosis tako link. Paskutinėj foto tako plotis neatitinka minimalaus, yra 2,465 m.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Pats turiu bent kelias savo mėgstamas ~50km trasas ir minu jose su savo bobiškais miesto dviračiais. Yra poroje vietų 1-2km nejudriu plentu, bet labai minimaliai.
                          Ar galėtumėte pasidalinti?


                          Comment


                            Parašė alga Rodyti pranešimą

                            Ne aksfaltas, o eksvaltas, duh!
                            Šiaip tai ne joks aksfaltas ar juo labiau eksvaltas. Nebent kažkokį buvusi valtą(??) čia paklojo. Turėtų būti asfaltbetonis arba trumpiau - asfaltas.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą

                              Šiaip tai ne joks aksfaltas ar juo labiau eksvaltas. Nebent kažkokį buvusi valtą(??) čia paklojo. Turėtų būti asfaltbetonis arba trumpiau - asfaltas.
                              Nežinau, iš kur tu čia prisigalvoji tokių neaiškių rašybos būdų. Pagal lietuvių kalbos taisykles, o ir praktiką, visada buvo, yra ir bus aksfaltas arba eksfaltas. Gali būti ir eksvaltas ar aksvaltas. Tai, žodžiu, eik kartotis rašybos ir nejuokink žmonių su savo klaidinančiais pasiūlymais

                              Comment


                                #pamąstymui

                                Šita atkarpa išeksfaltuota lygiai prieš metus. Nors ir nepatvirtinta, bet buvo spėlionių, kad visos bangavimo, trūkinėjimo ir pan. problemos susidaro dėl to, kad aksvaltas klojamas keliais sluoksniais. O klojamas jis keliais sluoksniais, nes raudonas eksvaltas yra per brangus, todėl apatinė dalis iš juodo aksfelto. Tai va, ar verta apsiimti tuo sluoksniavimu ir paklot raudoną aksfeltą, kuris po metų nebelabai skiriasi nuo juodo asksfalto?
                                Click image for larger version

Name:	PXL_20230430_152837096.jpg
Views:	409
Size:	2,84 MB
ID:	2047615

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Ir kas mane labiausiai biesina, kad eilinį kartą takas užsibaigia va taip.
                                  Mano požiūris šiuo klausimu gal šiek tiek išsiskiria iš kitų forumiečių, bet aš labai džiaugiuosi, kad bent yra dabar, kam ten užsibaigti. Kareivių g. atkarpa nuo Kalvarijų iki Verkių buvo tiesiog tragiška, ar dviračiu, ar riedučiais. Išklibėjusios plytelės, nepatogūs nusukimai nuo gatvės ir t.t. Dabar tą atkarpą galima pravažiuoti, nemeluoju, kokius 4 kartus greičiau ir 100 kartų maloniau. Tiesiog širdy gera.
                                  O tolesnė atkarpa link Žirmūnų g. - ji mažai pėsčiųjų naudojama ir ten sudėtas ganėtinai neseniai šviežias šaligatvis, tai irgi "nėra taip jau blogai".

                                  Manęs labai nestebina, kad naujos infrastruktūros kūrimas juda ledynų greičiu. Bet aš tiesiog atsimenu laikus prieš 15-20 m., kai vienintėlis normalus dviračių takas buvo Ateities g., ir iki jos specialiai riedučiais po pusę miesto pumpuodavau pro konkrečiai ištrūpėjusius šaligatvius, daug kur užpiltus smėlio, žvyro, užstatytais mašinų, "uphill both ways", vietomis iš viso "tarkuodavau" gatve, nes sena skylėta gatvė būdavo geriau už šaligatvį, vien tam, kad Ateities g. atkarpą prariedėt. O dabar su kiekvienais metais Vilniuje pridedami kilometrai takų, kurie po truputį jungiasi į tinklą. Aš galiu išeiti, ir "prisukti" 20-40 km ir praktiškai nenulipti nuo dviračių takų. Tiesiog.... Fucking pasaka.

                                  What a time to be alive, 'tsakant. /esė

                                  Also, dondc,

                                  BŪ!!! Baisus vingis, ką? Įdomu, kiek dviratininkų jau užsimušė (Nemenčinės pl. prie Lidl).

                                  Click image for larger version

Name:	20230430_195639.jpg
Views:	1061
Size:	458,0 kB
ID:	2047630

                                  Comment


                                    Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                    #pamąstymui

                                    Šita atkarpa išeksfaltuota lygiai prieš metus. Nors ir nepatvirtinta, bet buvo spėlionių, kad visos bangavimo, trūkinėjimo ir pan. problemos susidaro dėl to, kad aksvaltas klojamas keliais sluoksniais. O klojamas jis keliais sluoksniais, nes raudonas eksvaltas yra per brangus, todėl apatinė dalis iš juodo aksfelto. Tai va, ar verta apsiimti tuo sluoksniavimu ir paklot raudoną aksfeltą, kuris po metų nebelabai skiriasi nuo juodo asksfalto?
                                    Click image for larger version

Name:	PXL_20230430_152837096.jpg
Views:	409
Size:	2,84 MB
ID:	2047615
                                    Raudonas klojamas dviem sluoksniais, nes tokie reikalavimai.
                                    Raudonumas dingsta, nes naudojami dažai, o ne raudonas bitumas.

                                    Comment


                                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                      Raudonas klojamas dviem sluoksniais, nes tokie reikalavimai.
                                      Raudonumas dingsta, nes naudojami dažai, o ne raudonas bitumas.
                                      Algirdo g. po apačia tikrai juodas, savo paties akim mačiau. Ir jeigu raudonumas dingsta, kam tada sloksniuoti? Paklojam juodą per visą storį ir tiek.

                                      Comment


                                        Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                        Algirdo g. po apačia tikrai juodas, savo paties akim mačiau. Ir jeigu raudonumas dingsta, kam tada sloksniuoti? Paklojam juodą per visą storį ir tiek.
                                        Jei klojamas spalvotas asfaltas - privalo būti 2 sluoksnių (KPT SDK 19 131 ir 136 punktai).
                                        Raudonas asfaltas parinktas pagal nerašytą taisyklę arba rekomendacijas (STR 2.06.04:2014 162 p.)

                                        Comment


                                          Parašė gediminasz Rodyti pranešimą

                                          Ar galėtumėte pasidalinti?

                                          Paprastai kai minu pem (mano standartinis prasimynimas) darau daugmaž ratuką apie miestą, nebent kitaip neišeina. Nu pavyzdžiui šiandieninis pem km prasimynimas buvo Kareivių-> Nemenčinės pl-> Kairėnų g.-> Nauja Vilnia-> Batoro g.-> Paupys-> Katedros a.-> Gedo pr.-> Narbutas-> Laisvės pr-> Stenevičiaus g.-> Ozo g.

                                          Užvakar dariau ratuką pro Narbutą-> Gariūnai-> Vokė-> Lentvaris-> Grigiškės-> Gariūnai-> Lazdynai-> Laisvės pr.-> Ateities g.->Kalvarijų g.

                                          Kitas būtų pirmyn ir atgal į Nemenčinę. Nu ir galima visaip kombinuoti ir mix and match. Siūlau pasižvalgyti po streetview ir satelitines foto, išsiaiškinti, kur yra aksfaltuotas kelias ar bent jau padoresnis šunkelis ir tokiu būdu eksperimentuoti ir susidaryti galvoje sau tinkamas trasas ir tada daugmaž iš akies daryti pem ar net šem apie Vilnių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X