Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar galima nesutikti su atsakymu į pasiūlymą teiktą per projektinių pasiūlymų pristatymą ir prašyti peržiūrėti sprendimą?

    Drujos g. 2 (Drujos g. 2, 2 etapas - planuojamas - Citify) projektiu bus pratęsiamas Drujos g. dviračių takas nuo Manufaktūrų g. į kalną iki Neste degalinės. Takas pagal siūlomą projektą eis aplink naujai įrengiamą žiedinę sankryžą. Pagal tokį projektą dviračiu teoriškai reikės apvažiuoti žiedą norint kilti į Drujos g. kalną link Stoties. Sutvarkius ateityje šią įkalnę (dabar įkalnėje laiptai, reikia važiuoti gatve arba vingiuoti per Subačiaus g.) tai galėtų tapti gana tiesiu ir patogiu keliu dviračiu vykti į Stotį iš šios miesto pusės. Todėl pasiūliau dviračių pervažą įrengti paraleliai Drujos g. šalia planuojamos perėjos.

    Click image for larger version

Name:	audejo teritorija.png
Views:	471
Size:	4,08 MB
ID:	2040317
    Pasiūlymas buvo atmestas motyvuojant taip:
    "Informuojame, kad Jūsų siūlomas sprendinys jau buvo pristatytas Vilniaus miesto savivaldybės administracijai. Tačiau administracija dėl dviratininkų saugumo nusprendė ir nurodė dviračių takų perėjas perkelti per mažesnio intensyvumo gatveles, taip kaip numatyta paviešintuose Projektiniuose pasiūlymuose. Tikimės, kad į Jūsų pasiūlymą Vilniaus miesto savivaldybės administracija atkreips dėmesį gavusi šių Projektinių pasiūlymų viešinimo ataskaitą. Jeigu Vilniaus miesto savivaldybės administracija pakeis savo poziciją, mes pakoreguosime Projektinių pasiūlymų sprendinius dėl dviračių takų trasų."
    Kažkaip abejoju, kad pasiūlymą nuspręs peržiūrėti, ta norėtųsi papildomai užklausti pateikiant argumentus, kodėl toks pakeitimas reikalingas. Keistai atrodo savivaldybės motyvacija taip organizuoti eismą "dėl saugumo". Šiek tiek ironiška, kai 6-8 eismo juostų gatvėje esančioje beveik Vilniaus centre ir kertančioje naujai atgimstančią miesto dalį beveik nelieka vietos kitiems eismo dalyviams nei automobiliams.

    Susiaurinius eismo juostas iki 3.25 m link gatvės vidurio (dabartiniai juostos pločiai varijuoja nuo maždaug 3.5 m iki 4.5 m) atsirastų daugiau saugumo ir nebereikėtų dviratininkų perkelti kažkur toli. Taip pat būtų labai tikslinga įrengti iškilią perėją, bet kuriuo atveju atvažiuojant prie žiedo greitį reikės mažinti. Jei tokių gatvių kaip Ozo ir Geležinio Vilko sankirtoje buvo įrengtos iškilios perėjos, klausimas, kodėl čia negali būti padaryta tas pats.

    Comment


      Patikslinu savivaldybės poziciją - dėl automobilių vairuotojų saugumo nedarom dviračių pervažų, nes nu daug po to problemų vairuotojams.

      ​​​​​​Juokinguoliai...

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Yra kita, nors gal ir susijusi problema: išvažiavimai/įvažiavimai iš kiemų, teritorijų ir pan., kurie kerta dviračių takus. Jiems trūksta ženklinimo ir kitų elementų, kurie informuotų auto vairuotojus, kad jie privalo dairytis ir duoti kelią.
        Šita problema yra aplamai susijusi su visais eismo dalyviais. Įvažiavimai, atrodo, suprojektuoti, kas 15 metrų, kai STR leidžia kas 200 metrų C kategorijos gatvėje. Tai ties tuo ir baigiasi saugumas, patogumas ir t. t.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Asmeniškai būtent dėl šito su savo aptemptais triusikais jaučiuosi saugiau gatvėje nei ant dvirtakio. Aišku gal problema dėl to, kad važiuoju ne 5km/h su bobišku dviračiu. Nes gi neskirta aptemtašikniams pravažiuot lėtai ramiai 25km/h ar koks ten projektinis dvirtakių greitis.
          Jei būtų mano valia, tai aptemtašikniams būtų kaip komunistams prie Pinočeto

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Asmeniškai būtent dėl šito su savo aptemptais triusikais jaučiuosi saugiau gatvėje nei ant dvirtakio. Aišku gal problema dėl to, kad važiuoju ne 5km/h su bobišku dviračiu. Nes gi neskirta aptemtašikniams pravažiuot lėtai ramiai 25km/h ar koks ten projektinis dvirtakių greitis.
            Aš važinėju dvirtakiais mieste ir galiu pasakyti atsakingai, kad įsibėgėti absoliučiai nėra kur, kas 50 šviesoforas arba išvažiavimas iš kiemo. Triusikai ir karboniniai dviračiai ten atrodo juokingai. Na panašiai kaip McDonalds'e švenčiamos vestuvės.

            Comment


              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

              Aš važinėju dvirtakiais mieste ir galiu pasakyti atsakingai, kad įsibėgėti absoliučiai nėra kur, kas 50 šviesoforas arba išvažiavimas iš kiemo. Triusikai ir karboniniai dviračiai ten atrodo juokingai. Na panašiai kaip McDonalds'e švenčiamos vestuvės.
              Teoriškai išvažiavimai iš kiemų netrukdo įsibėgėt. Aišku praktikoje kitaip vyksta.

              Tai man su mašina karboninius triusikus nusivežinėt kur jau neatrodys juokingai? Ar važiuot bobišku dviračiu ir normalų vežtis kažkaip prisitvirtinus prie nugaros?

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Teoriškai išvažiavimai iš kiemų netrukdo įsibėgėt. Aišku praktikoje kitaip vyksta.

                Tai man su mašina karboninius triusikus nusivežinėt kur jau neatrodys juokingai? Ar važiuot bobišku dviračiu ir normalų vežtis kažkaip prisitvirtinus prie nugaros?
                Principe taip. Apie Vilnių yra keletas pakankamai saugių ir ramių kelių, bet jų nelabai daug ir bent man greit nusibosta. Alternatyviu atveju galima traukiniu į Aukštaitiją, Dzukiją arba į kokius Šalčininkus mašina pavažiuoti ir po to padalinti iki Dieveniškių. Vilniaus dviračių takai deja tiesiog tem netinka ir nesuteiks pasitenkinimo nei patiems aptemptašikniams, nei kitiems dviračių takų naudotojams.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Principe taip. Apie Vilnių yra keletas pakankamai saugių ir ramių kelių, bet jų nelabai daug ir bent man greit nusibosta. Alternatyviu atveju galima traukiniu į Aukštaitiją, Dzukiją arba į kokius Šalčininkus mašina pavažiuoti ir po to padalinti iki Dieveniškių. Vilniaus dviračių takai deja tiesiog tem netinka ir nesuteiks pasitenkinimo nei patiems aptemptašikniams, nei kitiems dviračių takų naudotojams.
                  Po darbų pavažiuot su mašina valandą į vieną pusę, kad pasivažinėt dviračiu truputi neefektyvu laiko prasme. Kai vietoj to galima ramiai prasukt 2-3 valandų ratuką nuo namų durų. Tikiuosi per tuos kelis kilometrus dvirtakiu nesutiksiu Jonuko ir neišgąsdinsiu savo aptempta šikna

                  Comment


                    Būtų absurdas drausti ar smerkti "aptemptuosius". Bet yra tokia kategorija kaip miesto dviratis, ne "bobiškas", bet miesto, yra vyrams, yra moterims. Juk yra miesto automobiliai ir tikras džipas mieste neatrodo labai jau organiškai.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Po darbų pavažiuot su mašina valandą į vieną pusę, kad pasivažinėt dviračiu truputi neefektyvu laiko prasme. Kai vietoj to galima ramiai prasukt 2-3 valandų ratuką nuo namų durų. Tikiuosi per tuos kelis kilometrus dvirtakiu nesutiksiu Jonuko ir neišgąsdinsiu savo aptempta šikna
                      Jonukas aptemptašiknius valgo pusryčiams, pietums ir vakarienei, tai jei sutiksi Jonuką kur nors pakeliui, galėsi kaltinti tik save dėl pasekmių

                      Comment


                        Kodėl Joną taip trigerina vyrai aptemptais drabužiais?

                        Iš pradžių galvojau kad kompleksuoja dėl to savo gaidiško, ubagiško dviračio, bet čia matyt kažkas gilesnio.
                        If a lion could speak, we could not understand him.

                        Comment


                          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                          Būtų absurdas drausti ar smerkti "aptemptuosius". Bet yra tokia kategorija kaip miesto dviratis, ne "bobiškas", bet miesto, yra vyrams, yra moterims. Juk yra miesto automobiliai ir tikras džipas mieste neatrodo labai jau organiškai.
                          „Boba“ nėra susijęs su nei viena iš dviejų lyčių.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Jonukas aptemptašiknius valgo pusryčiams, pietums ir vakarienei, tai jei sutiksi Jonuką kur nors pakeliui, galėsi kaltinti tik save dėl pasekmių
                            Panašiau, kad sapnuoja kas naktį jį gaudo aptemptašikniai. Kaip Pacmanas, tik su šitu muzikiniu fonu

                            Comment


                              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                              Aš važinėju dvirtakiais mieste ir galiu pasakyti atsakingai, kad įsibėgėti absoliučiai nėra kur, kas 50 šviesoforas arba išvažiavimas iš kiemo. Triusikai ir karboniniai dviračiai ten atrodo juokingai. Na panašiai kaip McDonalds'e švenčiamos vestuvės.
                              Pati geriausia vieta nusirašyti įvažiavime - leidžiantis nuo Akropolio link Ozo (pats patyriau, spėjau sustot). Chebra visiškai nesižvalgo ar yra dviratininkų, kurie leidžiasi nuo ilgo ir stataus kalno, nes turi žiūrėt ar A juosta kažkas nevažiuoja ir ar antra juosta laisva.

                              Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	340
Size:	203,6 kB
ID:	2040385

                              Comment


                                Jo, ten pavojingesnė vieta - pravažiuoju kaskart (mašina) po darbo.

                                Comment


                                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                  Jo, ten pavojingesnė vieta - pravažiuoju kaskart (mašina) po darbo.
                                  Keista, kad tokioje vietoje nėra pakeltos pervažos ar šviesoforo.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Patobulint būtų galima taip:
                                    • pakabint papildomą lentelę apie dviračius .856;
                                    • išimt skersinius bortus ir nudažyt pervažą raudonai (tais spec. dažais didinantčiais sukibimą);
                                    • iškilų perėjos ir pervažos plotą pradėti metru toliau nei perėja ir atsiradus vietos pažymėti trikampiukus prieš perėją.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Keista, kad tokioje vietoje nėra pakeltos pervažos ar šviesoforo.
                                      Ji pakelta. Atsidaryk nuorodą.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Ten labiau reiktų vingio dviračių take (kaip padaro kitur visai be reikalo) ir auto vairuotojams atskirti pervažiavimą per dvirtakį nuo įvažiavimo į Ozo gatvę. Pirma apsižiūri dvirtakį, jį pervažiuoji, tada lauki tarpo įvažiuot į Ozo gatvę. Dabar ten teoriškai tarpas yra į kurį gali vis vos įtilpt mašina. Bet psichologiškai jausmas, kad reikia vienu ypu nert per dvirtakį ir iškart šokt į gatvę.

                                        Comment


                                          To įvažiavimo/išvažiavimo iš viso negali būti - STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ 6 lentelė
                                          Kokie dar vingiai take? Kokie dar ženklai?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X