Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą

    Šitoje vietoje dažnai tenka pravažiuoti. Viena pavojingiausių vietų Vilniuje, dažnai nepraleidžia važiuojančių dviračių taku. Dažnai pasitaiko tokių vadeliotojų, kurie suką į kairę į degalinę per dviračių taką, nors ten stovi ženktas tik į dešinę.
    Ar yra nors viena vieta, kur besikertant srautams (tiek šviesoforinėse, tiek nereguliuojamose vietose) negalioja "dažnai nepraleidžia"?

    Šiaip susijęs nutikimas. Prieš kelias dienas, jau prasidėjus kai kuriems ribojimams senamiestyje, kažkoks dėdė su iš JAV importuotu SUV, prisivijęs mane už nugaros, gyvenamojoje zonoje ir su ženklais "išskyrus dviračiams" visur aplinkui, pradėjo man pypsinti. Teko priparkuoti dviratį jam prieš nosį (už jo, beje, kantriai laukė daugiau mašinų), ir mandagiai paaiškinti, kaip vyksta eismas ir kuriuos KET punktus jam reiktų tučtuojau pasikartoti.

    Comment


      Parašė Žuvies grybas

      galejai bybi isitraukt ir pamokyt vyriskai
      Nebuvo laiko ir, tiesą sakant, noro tai daryti. Be to, nesu tikras dėl tokių veiksmų teisėtumo. Tai, vietoj to, jam jau nevažiuojant, nesmarkiai stuktelėjau į mašinos šoną kumščiu. Sustojo, žiopso į mane. Mandagiai pasiteiravau ar dar kilo kokių neaiškumų, kuriuos norėtų išsiaiškinti, ir ar turi dar kokių klausimų, bet kažkodėl nieko nebepasakęs nuvažiavo

      Comment


        Dviračių takų Vilniuje daugėja, bet nė karto neteko girdėti, kad planuotų tokį taką į Šeškinės kalną ir palei Ukmergę. Man atrodo, jis čia būtinas, kaip ir į Pilaitę...
        Paskutinis taisė Knope; 2023.07.17, 14:41.

        Comment


          Parašė Knope Rodyti pranešimą
          Dviračių takų Vilniuje daugėjo, bet nė karto neteko girdėti, kad planuotų tokį taką į Šeškinės kalną ir palei Ukmergę. Man atrodo, jis čia būtinas, kaip ir į Pilaitę...
          Vizualizacijose papaišytas su Mamuto Parku ir/ar Stadiono projektu. Tai po kokių 80 metų gal ir bus.

          Comment


            Pagal gyventojų tankumą tai ukmergės gatvėje dviračių takas turėtu būti pirmas prioritete. Bet matyt ten VMS negyvena

            Comment


              Parašė Knope Rodyti pranešimą
              Dviračių takų Vilniuje daugėja, bet nė karto neteko girdėti, kad planuotų tokį taką į Šeškinės kalną ir palei Ukmergę. Man atrodo, jis čia būtinas, kaip ir į Pilaitę...
              O Miglos g. takas nesiskaito? Kitoj Ukmergės g. pusėj neverta kažko tikėtis iki stadiono, ir būtų keista, jei kartu su stadionu nieko neįrengtų.

              Comment


                Parašė alga Rodyti pranešimą

                O Miglos g. takas nesiskaito? Kitoj Ukmergės g. pusėj neverta kažko tikėtis iki stadiono, ir būtų keista, jei kartu su stadionu nieko neįrengtų.
                Miglos g.? Čia kur? Bet šiaip turėjau galvoje pagal visą Ukmergės g. iki Konstitucijos. Jei įrengs, bus puiku.

                Comment


                  Parašė Knope Rodyti pranešimą

                  Miglos g.? Čia kur? Bet šiaip turėjau galvoje pagal visą Ukmergės g. iki Konstitucijos. Jei įrengs, bus puiku.
                  Ne, neįrengs. Pagal DJMP bus taip: https://maps.vilnius.lt/transportas?...dark&identify=
                  Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2023-07-18 17-38-52.png
Views:	1180
Size:	699,0 kB
ID:	2063696

                  Per Miglos taip, visai malonus, saugus ir praktiškas maršrutas: https://brouter.de/brouter-web/#map=...king-ignore-cr

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                    Ne, neįrengs. Pagal DJMP bus taip: https://maps.vilnius.lt/transportas?...dark&identify=
                    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2023-07-18 17-38-52.png
Views:	1180
Size:	699,0 kB
ID:	2063696
                    Man atrodo, kad šiek tiek painioji, nes čia vaizduojami tik MAGISTRALINIAI dvirtakiai. Dviračiams tinkamą infrastruktūrą palei KIEKVIENĄ gatvę įpareigoja įrengti tiek Dviračių takų spec. planas, tiek BP2030.

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą
                      Per Miglos taip, visai malonus, saugus ir praktiškas maršrutas:
                      Tai dabar taip ir važiuojam nes normalaus komutinimo Ukmergės gatvėje nėra.

                      Comment


                        Mačiau apie tai diskusiją anksčiau, tad tik galiu pritarti kitiems, kad nors situacija su dviračių takais per pastaruosius metus Vilniuje labai pagerėjusi, tačiau ko trūksta, tai nuoseklaus horizontalaus žymėjimo, ypač trikampių nurodančių pirmeybės teisę. NL man visada aišku, kas ką kada ir kur turi praleisti (random nuotrauka iš Utrechto). Kelyje iš Pilaitės į centrą (ypač nereguliuojamose pervažose ir šviesoforinėse sanktyžose su žalia juosta į dešinę) nei karto nebuvau tikras, ar aš turiu praleisti automobilį, ar jis mane. Tas pats, beje, galioja ir eismui tarp pačių dviratininkų, pvz. Upės g. prie Balto tilto.

                        Click image for larger version  Name:	F1ZQMkRWYAEaYHV.jpeg Views:	1 Size:	238,0 kB ID:	2063859

                        Comment


                          Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                          Man atrodo, kad šiek tiek painioji, nes čia vaizduojami tik MAGISTRALINIAI dvirtakiai. Dviračiams tinkamą infrastruktūrą palei KIEKVIENĄ gatvę įpareigoja įrengti tiek Dviračių takų spec. planas, tiek BP2030.
                          Labai keista, kad prie Ukmergės g. neplanuojamas magistralinis takas, kuris būtų tiesiausias kelias labai didelei gyventojų daliai šiaurės vakarinėje miesto dalyje pasiekti centrą ar pvz. tą patį stadioną. Dabar reikia važinėti kažkokiais zigzagais (jau nekalbant kad išvis nėra vientiso tako ar užuominos į jį net ne tiesiu maršrutu). Ir išvis kam tada dviračių tako atkarpa ties U219 verslo centrų, kuri eina iš niekur į niekur, jei ten nėra plano toliau jį kažkur nuvesti ir sujungti.

                          Comment


                            Schemoje ne tik magistraliniai, bet ir tarprajoniniai (plonesne linija) bei siūlomi papildomi (violetiniai).
                            Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	184,9 kB ID:	2063875

                            vilnius.lt/dviraciai ties planuojamais / statomais takais yra pažimėti planai nuo aplinkkelio iki Konstitucijos pr. tiesti Ukmergės g., čia su ta Šimašiaus gatvės vizija. ten jau gal nuo 2019 m. ar nuo kada vizija atsirado rodo, jog rengiami PP (kas yra melas, nes per tiek metų nieko nevyksta).

                            Visgi gali būti palei Ukmergės g. takas skaitysis nebūtinai tiesus – bus nukrypimas į Siesikų g., takas keis puses, kaip nurodyta schemoje. Visgi, jungtis į Šeškinės kalną gali būti net nebūtinai asfaltuota, o kaip nurodo BP, gali būti keltuvai be jokio tako ir skaitysis, jog dviračių eismas vyksta.

                            Tik primenu, DJMP nurodo, jog pagrindiniai takai turi eiti visiškai prie pat pagrindinių (taršių ir triukšmingų) gatvių (išskyrus A kat.), be jokių zigzagavimų. Ko pasigedau Laisvės pr. ties Litexpo – forume jau buvom išmąstę legalaus nuolydžio tiesti palei gatvę ir užsukti iš už po viaduko, bet išasfaltavo statų šaligatvį.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                              Man atrodo, kad šiek tiek painioji, nes čia vaizduojami tik MAGISTRALINIAI dvirtakiai.
                              Ne, įjungti sluoksniai yra magistraliniai (storesnės linijos), tarprajoniniai (plonesnės), rekreaciniai (čia nėr) ir kiti siūlomi įrengti iki 2030 (ploni purvinai rausvi). Bet esmės tai nekeičia, tiek Miglos g. tiek stadiono pusės takai yra magistraliniai. Pagal SP 1-1856/2014-05-28 parodytas šitas pats Miglos g. maršrutas, o stadiono pusėj nieko nėra, nekalbant apie gatvės lovį. BP2030 brėžiniuose tas pats kas DJMP.

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą

                                Ne, įjungti sluoksniai yra magistraliniai (storesnės linijos), tarprajoniniai (plonesnės), rekreaciniai (čia nėr) ir kiti siūlomi įrengti iki 2030 (ploni purvinai rausvi). Bet esmės tai nekeičia, tiek Miglos g. tiek stadiono pusės takai yra magistraliniai. Pagal SP 1-1856/2014-05-28 parodytas šitas pats Miglos g. maršrutas, o stadiono pusėj nieko nėra, nekalbant apie gatvės lovį. BP2030 brėžiniuose tas pats kas DJMP.
                                Tai vis tik painioji. Vieninteliai prasmingi abiejų planų žodžiai yra šie: „13. Šiame plane esantys sprendiniai neužkerta kelio kurti susisiekimui dviračiais reikiamą infrastruktūrą ir kitose miesto vietose. Visose rekonstruojamose ir naujai tiesiamose gatvėse (išskyrus A kategorijos) turi būti numatyta galimybė saugiai važiuoti dviračiu.
                                Visa kita, tame tarpe ir brėžiniai, tėra darbo ir planavimo imitavimas.

                                Comment


                                  Ačiū už ištrauką, ją reiks visuomet cituoti siunčiamuose pasiūlymuose.
                                  Kai kreipiausi dėl Krokuvos g., rašydamas kad nieko nesiūloma dviračiams, gavau atsakymą, kad jie neįpareigoti planuoti atskiro tako, o be to, galima važiuoti šaligatviu.
                                  Beje, visa tai turėtų galioti ir "higienizuojamoms" gatvėms, kur sovietinio pločio gatvėse perklojamas asfaltas?

                                  Comment


                                    Galimybė saugiai važiuoti nereiškia dviračių tako.Nupaišys ant šaligatvio baltą liniją ir formaliai bus teisūs. Ta chebra yra atmazkių meistrai

                                    Comment


                                      Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                                      Tai vis tik painioji. Vieninteliai prasmingi abiejų planų žodžiai yra šie: „13. Šiame plane esantys sprendiniai neužkerta kelio kurti susisiekimui dviračiais reikiamą infrastruktūrą ir kitose miesto vietose. Visose rekonstruojamose ir naujai tiesiamose gatvėse (išskyrus A kategorijos) turi būti numatyta galimybė saugiai važiuoti dviračiu.
                                      Visa kita, tame tarpe ir brėžiniai, tėra darbo ir planavimo imitavimas.
                                      Whatever, painioju. Matyt, kai savivaldybė rekonstruos ar naujai ties Ukmergės gatvę, joje privalės užtikrinti galimybę saugiai važiuoti šaligatviu, kaip dabar.

                                      Comment


                                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                                        Whatever, painioju. Matyt, kai savivaldybė rekonstruos ar naujai ties Ukmergės gatvę, joje privalės užtikrinti galimybę saugiai važiuoti šaligatviu, kaip dabar.
                                        Saugumas/nesaugumas ir sprendinys priklausys nuo srautų prognozių, nes būtent pagal srautus yra parenkama infrastruktūrinė priemonė. Galimybė siūlyti važiuoti šaligatviu STR nėra numatyta, tad toks sprendinys negali būti laikomas tinkamu.

                                        Comment


                                          Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                                          Saugumas/nesaugumas ir sprendinys priklausys nuo srautų prognozių, nes būtent pagal srautus yra parenkama infrastruktūrinė priemonė. Galimybė siūlyti važiuoti šaligatviu STR nėra numatyta, tad toks sprendinys negali būti laikomas tinkamu.
                                          Nu bet visvien šakėmis ant vandens prirašyta. Belieka išsiaiškinti ar KET leidimas važiuoti šaligatviais arba važiuojama dalimi yra laikomas saugiu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X