Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Kažkaip projekte nepažymėta jungtis su viaduku į Eišiškių pusę. Visai nesenai forume kažkas patalpino foto su laiptų remontu, savivaldybės puslapyje skelbia pabaigą. Tai įrengė nuovažą ar paliko tik laiptus?
    Projekte jugnties ir nėra. Ten tik pesčiujų perėja atsiras per vieną kelią link su šiuo projektų. Laiptuose tikrai normalus pandusai atsirado, nuleisti visur bortai, tai kaip ir pasiekiama, tik kad, ne rauduonas dviračių takas.

    Comment


      Click image for larger version

Name:	8F973944-CDAA-47BF-B161-34B87E4DA04A.jpeg
Views:	710
Size:	487,2 kB
ID:	1888909 Click image for larger version

Name:	2380A9E8-42BE-4CE6-86FD-A0372D9BC8D7.jpeg
Views:	700
Size:	517,0 kB
ID:	1888910

      Comment


        Iš foto sunku įvertinti statumą, įmanoma be problemų su dviračiu įminti? Tikėkimės jog kada nors atsiras ir normalus sprendimas su pandusu prikabintu iš šono, kur tilptų ir platesnis, ir ilgesnis su mažesniu nuolydžiu. Bet ir dabar begalybę kartų geriau nei buvo, jei aišku įmanoma įmint.

        Comment


          Sprendžiant iš vaizdo, įminti tikrai įmanoma. Na bent jau žemesne pavara arba šiek tiek įsibėgėjus.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Sprendžiant iš vaizdo, įminti tikrai įmanoma. Na bent jau žemesne pavara arba šiek tiek įsibėgėjus.
            dėl šito tai net neabejoju, labiau įdomu ar vidutiniam dviratininkui nekelia problemų, kuris nebūtinai geba gerai įsibegėti trumpame atstume ar turi didelį range'ą pavarų.

            Comment


              Man tai butu idomiau suzinoti kaip neigalieji jauciasi su tokia rampa.

              Comment


                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                dėl šito tai net neabejoju, labiau įdomu ar vidutiniam dviratininkui nekelia problemų, kuris nebūtinai geba gerai įsibegėti trumpame atstume ar turi didelį range'ą pavarų.
                Nu tai aš save laikau labai vidutiniu dviratininku. Esu sunkus, važinėju visišku kledaru ir tik 3 pavaros, kurios netinka važiavimui į bent kiek statesnį kalną.

                Comment


                  Algirdo g. dviračių takas / https://citify.eu/algirdo-g-dviraciu-takas/

                  Algirdo gatvėje – 2 kilometrai naujų dviračių takų, atnaujinami pėsčiųjų takai (bus eismo ribojimų)
                  https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ismo-ribojimu/

                  Sostinės mikrorajone naikina automobilių aikšteles – atsiras dviračių takai
                  https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...akai-19523315/

                  Vilniuje – nauji dviračių takai: laikinai keisis eismas, neliks dalies automobilių stovėjimo vietų
                  https://m.delfi.lt/miestai/vilnius/a...87304727&amp=1

                  Click image for larger version

Name:	20210527_073829.jpg
Views:	601
Size:	1008,8 kB
ID:	1889086
                  Click image for larger version

Name:	20210527_220358.jpg
Views:	585
Size:	1,08 MB
ID:	1889087

                  Comment


                    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                    Click image for larger version

Name:	8F973944-CDAA-47BF-B161-34B87E4DA04A.jpeg
Views:	710
Size:	487,2 kB
ID:	1888909 Click image for larger version

Name:	2380A9E8-42BE-4CE6-86FD-A0372D9BC8D7.jpeg
Views:	700
Size:	517,0 kB
ID:	1888910
                    Šią pusę, šiaip neblogai sutvarkė.Neaišku kas ten per komunikacijos tiltu eina, kad neįmanoma sulyginti tos platformos ir panaikinti laiptų. Kitoje pusėje deja, bet buvo pakeisti tik turėklai, danga snea, bortai nenuleisti, nepadarytos perėjos, o ten verkiant reikia irgi...

                    Comment


                      Spėju, nėra ten nieko ypatingo, tiesiog jos priklauso kokiai nors valstybinei įstaigai, su kuria susitarti neįmanoma.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Iš turistinės kelionės po Pilaitės mikrorajoną.

                        Pranešimas [1 iš 3]

                        Nuo Tolminkiemio g. (fotografuota atbulomis) iki M. Mažvydo g. į vakarus:

                        Click image for larger version

Name:	download (1).png
Views:	470
Size:	1,02 MB
ID:	1889184
                        https://www.google.com/maps/d/edit?m...255731234&z=13

                        Pasirodo, jog buvo išnaikinti, turbūt, visi takai naujojoje Pilaitės dalyje. Buvo ženklinta ir kelio ženklais, ir kelio ženklinimu įskaitant pervažas. Liko tik raudono asfalto naujai tiesta atkarpa bei tęsiamos statybos M. Mažvydo g.

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_172243.jpg
Views:	458
Size:	1,04 MB
ID:	1889185

                        Įrengtos net dėtuvės lauko lėkšėms, atvykus į barbecue (kepsnių kepimo) šventę:

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_172916.jpg
Views:	456
Size:	877,0 kB
ID:	1889186

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_172944.jpg
Views:	451
Size:	930,3 kB
ID:	1889187

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_172742.jpg
Views:	459
Size:	908,8 kB
ID:	1889188

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_172641.jpg
Views:	452
Size:	1,09 MB
ID:	1889189

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_172601.jpg
Views:	456
Size:	1,17 MB
ID:	1889190

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_172539.jpg
Views:	458
Size:	1,15 MB
ID:	1889192

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_173111.jpg
Views:	466
Size:	1,22 MB
ID:	1889191

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_173209.jpg
Views:	450
Size:	1,15 MB
ID:	1889193

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_173240.jpg
Views:	456
Size:	1,02 MB
ID:	1889194

                        Pagal kelio ženklus (tiesa, tik iš šiaurinės pusės) ir, pagal KET dviračių eismas pro čia tęsiasi iki pat M. Mažvydo g.:

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_173319.jpg
Views:	463
Size:	1,21 MB
ID:	1889195

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_173351.jpg
Views:	462
Size:	1,07 MB
ID:	1889196

                        M. Mažvydo g. vakarų kryptimi:

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_173516.jpg
Views:	460
Size:	1,17 MB
ID:	1889197

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_173646.jpg
Views:	453
Size:	1,14 MB
ID:	1889198

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_173723.jpg
Views:	465
Size:	1,57 MB
ID:	1889199

                        Kitoje gatvės pusėje:

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_173604.jpg
Views:	458
Size:	1,08 MB
ID:	1889200

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_173840.jpg
Views:	461
Size:	1,30 MB
ID:	1889201

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_173813.jpg
Views:	461
Size:	1,30 MB
ID:	1889202

                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Pranešimas [2 iš 3]

                          Pilaitės pr. nuo Valsybės saugumo departamento į vakarus, grįžtant kita prospekto puse su nusukimu į Senosios Pilaitės kl.

                          • Tarp Smalinės g. ir VSD šiaurine prospekto puse:

                          Click image for larger version

Name:	download (2).png
Views:	461
Size:	703,8 kB
ID:	1889208

                          Takai nebuvo naikinti visame Pilaitės pr., ne taip, kaip buvo naujojoje Pilaitės dalyje, o atkarpa iki VSD nebuvo man iki šiol žinoma. Nauja?

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_174303.jpg
Views:	445
Size:	1,12 MB
ID:	1889209

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_174358.jpg
Views:	442
Size:	972,1 kB
ID:	1889210

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_174554.jpg
Views:	441
Size:	1,19 MB
ID:	1889211

                          • Nuo Smalinės g. į vakarus iki Karaliaučiaus g.:

                          Click image for larger version

Name:	download (3).png
Views:	449
Size:	902,8 kB
ID:	1889213

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_174720.jpg
Views:	441
Size:	780,4 kB
ID:	1889212

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_174850.jpg
Views:	445
Size:	903,6 kB
ID:	1889214

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_175038.jpg
Views:	446
Size:	1,04 MB
ID:	1889215

                          Persikeliant į kitą prospekto pusę ir judant atgal:

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_175330.jpg
Views:	442
Size:	1,05 MB
ID:	1889216

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_175406.jpg
Views:	445
Size:	851,8 kB
ID:	1889217

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_175513.jpg
Views:	452
Size:	981,4 kB
ID:	1889218

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_175619.jpg
Views:	435
Size:	1,10 MB
ID:	1889219

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_175739.jpg
Views:	2141
Size:	976,5 kB
ID:	1889220

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_175855.jpg
Views:	2148
Size:	1,18 MB
ID:	1889221

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_175945.jpg
Views:	2153
Size:	1,03 MB
ID:	1889222

                          Čia jau tikras dviračių takas – pagal KET galima 50 km/h pro pėstįjį važiuot, gaila kelio ženklo tik nėra, ne visi gali pastebėt nuo gatvės:

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_180006.jpg
Views:	2151
Size:	938,4 kB
ID:	1889223

                          Nusukant į dešinę link Senosios Pilaitės kl.:

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_180103.jpg
Views:	2142
Size:	1,30 MB
ID:	1889224

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_180215.jpg
Views:	441
Size:	1,45 MB
ID:	1889225

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_180245.jpg
Views:	445
Size:	1,24 MB
ID:	1889226

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_180325.jpg
Views:	433
Size:	1,06 MB
ID:	1889227
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Pranešimas [3 iš 3]

                            V. Pociūno g. nuo Pilaitės pr. į šiaurę.

                            Click image for larger version

Name:	download.png
Views:	457
Size:	1,02 MB
ID:	1889230

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_170304.jpg
Views:	443
Size:	1,28 MB
ID:	1889231

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_170354.jpg
Views:	439
Size:	1,09 MB
ID:	1889233

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_170347.jpg
Views:	441
Size:	1,04 MB
ID:	1889232

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_170430.jpg
Views:	446
Size:	1,32 MB
ID:	1889234

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_170519.jpg
Views:	443
Size:	1,25 MB
ID:	1889235

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_170602.jpg
Views:	444
Size:	1,21 MB
ID:	1889236

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_170724.jpg
Views:	437
Size:	1,26 MB
ID:	1889237

                            Įėjimas į pastatą:

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_170757.jpg
Views:	436
Size:	1,00 MB
ID:	1889238

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_170826.jpg
Views:	438
Size:	1,16 MB
ID:	1889239

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_170909.jpg
Views:	443
Size:	1,12 MB
ID:	1889240

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_170939.jpg
Views:	441
Size:	1,07 MB
ID:	1889241

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_171015.jpg
Views:	434
Size:	1,07 MB
ID:	1889242

                            Vaizdas atgal:
                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210527_171056.jpg
Views:	439
Size:	857,1 kB
ID:	1889243
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Čia "naujas" prie VSD su ženklo ironija prie Neste degalinės Pilaitėje?

                              Beje, prie pat buvai, bet matyt praleidai, kad Karaliaučiaus g. jungtis su Pilaitės pr. perkasta. Matyt dar neasfaltavo. Nuotraukoje nelabai matosi.

                              Prie Outlet nuo žiemos atrodo nepasistūmėjo pabaigt dvirtakį.

                              P.S. šiandien mačiau Ozo g. dalyje jau raudoną asfaltą tiesia. Kol kas pervažų nedaro.
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                Čia "naujas" prie VSD su ženklo ironija prie Neste degalinės Pilaitėje?
                                Be ironijos čia aš. Pats nebuvau užmatęs, o oficialiuose įvairiuose VMS žemėlapiuose irgi nebuvo pažymėta (šiandien netikrinau). Ženklas matosi, jog kitoks, t. y. be ištisinės, tai nenustebčiau, jog tikrai gali būti naujas. Na, kad ir poros metų senumo. Visur kitur ženklai su ištisine, vidiniuose kvartaluose, kur dabar panaikinti ženklai irgi visi buvo su ištisinėmis. Žodžiu, situacija Pilaitės pr. takų tokia pati, kaip vidiniuose kvartaluose, t. y. toks pat takų plotis, tokie pat pilki, skirasi tik plytelės. Manau, VMS mato didžiulę problemą, jei B kat. gatve mins koks sportininkas, todėl, galimai, ir nukreipia net ant pravažynėtos pievos, kad tik nemintų gatve. Vaikai ir pan. ir taip patys pasirinktų kur jiems mint, bet prospekte griežtai nukreipia. Visus.

                                Nežinau ar pastebėjot, bet naujieji raudoni dvipusiai takai M. Mažvydo g. yra tokio pačio pločio (1,25 m?), kaip ir senieji pilkų trinkelių visame rajone. Tik jie turės įpareigojančius ženklus.

                                P. S. Ant to raudono platesnio tako Tolminkiemio g. sukonfliktavau su dvejomis mamomis su vežimais. Tiksliau jos prie manęs prikibo, nes nepalikau joms vietos praeiti taku, nes sustojau fotografuoti. Galvojau užpurkš pieno.

                                Edit: „nauja atkarpa”, turėjau omeny, kad naujai įpareigojantis ženklas pakabintas. Danga sena, žinoma.
                                Paskutinis taisė dondc; 2021.05.28, 20:38.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Gariūnų tunelis baigtas. Užvažiavimai-nuvažiavimai kažkaip paasfaltuoti, turint noro galima pravažiuoti, bet va dviračių stabdymo priemonės sukurtos visai baisios, net nulipus nuo dviračio išsisukt bus nepatogu, nekalbant apie prasilenkimą.



                                  Attached Files

                                  Comment


                                    Pasirodo Pilaitės pr. ženklas „Neste” → VSD visgi tikrai yra naujesnis nei aplinkiniai. Street view degalinės, šaligatvio atkarpos ir ženklo dar nėra. Matyt statant „Neste” įkalė ženklą, o projektas blogas, nes nenumatė pervažos prie perėjos arba blogai VMS parinkta DVR. Net jeigu dar nebuvo suformuota dabartinės VMS dviračių komanda, atsakinga vistiek dabartinė VMS, nes DJMP įpareigojo 2019 m. atlikti inventorizaciją esamų takų, o prioritetą skirti trūkstamų pervažų įrengimui. Absoliučiai visur buvo pervažos toje prospekto pusėje ir kvartalų viduje. Inventorizacijos aišku Anton'ai & co. neatliko. Teisiškai išsisukant, tiesiog buvo pervadintas senas, itin netikslus ir nebeaktualus problemų žemėlapis į „inventorizacijos žemėlapis”. Nors ženklas, tikėtina, tik iš vienos pusės, jei pvz. koks apsauginis atidirbęs VSD ne piko metu mintų beveik tuščia gatve namo į Pilaitę, bet būtų sunkiai sužalotas automobilio, tai teismas ir išvartytų, jog dviratininkas pats kaltas. Nežinojimas (kelio ženklo iš kitos pusės) nuo atsakomybės neatleidžia. Čia, kaip dabartinė „dviračių komanda” pastatė raudonus takus tarp Gudelių tunelio ir Lazdynų tilto: pietinėje dalyje, kur infrastruktūra jungiasi – jokio ženklo nekabino, bet šaiurinėje dalyje, kur takas tiesiog prasideda aptvertoje pievoje – įkalė ženklą dviračiams. FB žmonės rašė, po to mentai gaudydavo aplinkkeliu atvažiavusius dviračius ir liepdavo persikelti dviratį per atitvarus, nes „yra dviračių ir pėsčiųjų takas”. Įdomu ar baudas irgi rašydavo.

                                    Pasidariau išvadą:
                                    1) vystant pavienius sklypus, suprojektuotas trumputes dviračių takų atkarpas turi pastatyti, bet suprojektuotus kelio ženklus ir ženklinimą privalu uždrausti įrengti;
                                    2) išvysčius visus sklypus nuo sankryžos iki sankryžos – turi atvykti speciali VMS komisija, kuri fiziškai apeitų / apvažiuotų tuos takus, įvertinusi aplinką, patvirtintų leidimą ženklams ir ženklinimui bei pati suženklintų vienu ypu;
                                    3) turėtų KET atsirasti papildomi kelio ženklai – dviračių ir dviračių ir pėsčiųjų takų pabaiga arba esamus ženklus priskirti prie „draudimų pabaiga”, nes esami ženklai būtent ir draudžia dviračiu važiuoti gatve.

                                    Parašė alga Rodyti pranešimą
                                    Gariūnų tunelis baigtas. Užvažiavimai-nuvažiavimai kažkaip paasfaltuoti, turint noro galima pravažiuoti, bet va dviračių stabdymo priemonės sukurtos visai baisios, net nulipus nuo dviračio išsisukt bus nepatogu, nekalbant apie prasilenkimą.
                                    Tvorelės gal ir galėtų būti, jei jau ten fūrų tranzitai, bet darbų negali priimti, jei tarp tvorelių nėra tokio pločio pravažiuoti, kokio pločio takas. Aišku VMS statybos skyrius / inspekcija (?) priims. Ane, Anton?
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                      Tvorelės gal ir galėtų būti, jei jau ten fūrų tranzitai, bet darbų negali priimti, jei tarp tvorelių nėra tokio pločio pravažiuoti, kokio pločio takas. Aišku VMS statybos skyrius / inspekcija (?) priims. Ane, Anton?
                                      Apskritai kur logika kloti asfaltą, o po to užtverti taip, kad dalis jo net nebūtų naudojama ir netgi skatintų apvažiuot per žolę.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Apskritai kur logika kloti asfaltą, o po to užtverti taip, kad dalis jo net nebūtų naudojama ir netgi skatintų apvažiuot per žolę.
                                        Logika tame jog niekas neturėtų nei apvažiuoti ar pravažiuoti tarp tų tvorelių. Privažiavai, nulipai nuo dviračio, praėjai tarp tvorelių, persivarei dviratį per greitkelio nuovažas, praėjai tarp sekančios tvorelės ir tik tuomet važiuoji. Jeigu nėra pinigų ar galimybių skirtingo lygio jungčiai tuomet tenkiniesi tokiu sprendimu. Visgi A1 tai ne Ozo g. mieste kur galima iš bėdos (nors irgi reiktų normalaus sprendimo) įrengti iškilias pervažas su perėjomis ir dar kalniuku iki jų.

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                          Logika tame jog niekas neturėtų nei apvažiuoti ar pravažiuoti tarp tų tvorelių. Privažiavai, nulipai nuo dviračio, praėjai tarp tvorelių, persivarei dviratį per greitkelio nuovažas, praėjai tarp sekančios tvorelės ir tik tuomet važiuoji. Jeigu nėra pinigų ar galimybių skirtingo lygio jungčiai tuomet tenkiniesi tokiu sprendimu. Visgi A1 tai ne Ozo g. mieste kur galima iš bėdos (nors irgi reiktų normalaus sprendimo) įrengti iškilias pervažas su perėjomis ir dar kalniuku iki jų.
                                          Tai visvien neatsako į klausimą, kam kloti asfaltą dvigubai plačiau už patį paliktą praėjimą? Gal vietoje to buvo galima tiesiog padaryti civilizuotą vaizdelį be išvažinėtos vejos?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X