Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    [B]8.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_163738.jpg
Views:	553
Size:	1,47 MB
ID:	1891454
    Nelabai saugiai čia dviračių takas atrodo.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Beje, dar viena smagi smulkmena Manufaktūrų g. Pagaliau buvo sutelktos visos jėgos ir rasta drąsos tokiomis sąlygomis (kai dviračių takas yra ne atskiras, o liečiasi su šaligatviu) naudoti ženklą 411 - Dviračių takas, o ne tokiose situacijose pas mus įprastą 413 - Pėsčiųjų ir dviračių takas. Paskutiniu metu, kiek mačiau, praktiškai visuose takuose kišamas 413 ženklas, o 411 naudojamas labai atsargiai ir tik ten, kur dviračių takas eina atskirai. Tokias vietas Vilniuje galima ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti. Tai čia toks mažytis žingsnelis NL standartų ir tvarkos link. Labai norėtųsi tikėti, kad tai naujo trendo pradžia
      Taip, aš irgi galvoju, kad šalia dviračių tako esantį šaligatvį by default taip ir traktuoti, panašiai kaip prie gatvių easnčius šaligatvius. Dviračių takas neturėtų būti lygus "pėsčiųjų eismas draudžiama". Tik jei yra numatyti šaligatviai, jais reikia ir eiti.
      Judėtume link "Bendras pėsčiųjų ir dviračių takas" ženklo atsisakymo. Ten kur infrastruktūra neleidžia ar trukdo eiti pėsčiąjam, ženklinimas (nebent specifiškai nutaikytas į pėsčiuosius) neturėtų būti priežastis drausti jam eiti.

      Kita tema, bet kažką panašaus galvočiau ir apie Lietuvos autostradose vietomis vis dar neiškeltas stoteles, kur žmones gali eiti per kelią ar šalia kelio. Jei neturi kaip pėstysis eiti, greitkelio ženklas nieko nekeičia. Tiesa, prie tokių ruožų ir norėtųsi tik greitkelio ženklo, o autostrados ženklas tik aukščiausios kokybės standartus atitinkančiuose ruožuose su galimybe važiuoti 140 km/h.

      KET iš dviračių takų išbraukčiau punktą, kad draudžiama judėti pėstiesiems (nes tiesiog reikia mokėti pritaikyti infrastruktūrą pėstiesiems ir skatinti susisiekimą dviračiais). Už tą patį neribočiau pėsčiųjų judėjimo greitkeliuose, kur gali pasitaikyti stotelių. Dviračiams ir toliau būtų draudžiama važiuoti greitkeliais, nes nemotorinė transporto priemonė, leidžima tik persivesti į kitą kelio pusę, kur įrengtas ženklinimas.
      Paskutinis taisė PoDV; 2021.06.07, 20:26.

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą

        Nelabai saugiai čia dviračių takas atrodo.
        Padarė pigiausią variantą, kokį tik sugalvojo. Jei būtų darę projektą, tai veikiausiai net nebūtų praėjęs ekspertizės.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Padarė pigiausią variantą, kokį tik sugalvojo. Jei būtų darę projektą, tai veikiausiai net nebūtų praėjęs ekspertizės.
          Gal atšvaitiniai kuoliukai būtų saugiau, nes lengvesni?

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

            Gal atšvaitiniai kuoliukai būtų saugiau, nes lengvesni?
            Šiaip jau esmė tame, kad saugiau būtų nebent su 2 metrų gelžbetonio siena, nes didžiausias pavojus, kad minantį nutrenks barjerą peršokęs dideliu greičiu lekiantis BMW. Šalia tokių greitkelių dviračių takai apskritai turėtų būti įrengiami didesniu atstumu, o ne banaliai atitveriamas kelkraštis.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą

              Šiaip jau esmė tame, kad saugiau būtų nebent su 2 metrų gelžbetonio siena, nes didžiausias pavojus, kad minantį nutrenks barjerą peršokęs dideliu greičiu lekiantis BMW. Šalia tokių greitkelių dviračių takai apskritai turėtų būti įrengiami didesniu atstumu, o ne banaliai atitveriamas kelkraštis.
              Gal dar labiau pasiaurint juostas, kad paprasčiausiai tik visiški bepročiai (ligoniai) galėtų važiuoti daugiau kaip 70 km/h. Tada atsirastų šioks toks kelkraštis iki naujo dviračių tako.

              Comment


                Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
                Nuo Giedraičių g. iki Kalvarijų g. jau išasfaltuota.

                Click image for larger version

Name:	IMG_20210607_151742.jpg
Views:	1236
Size:	1,54 MB
ID:	1891369
                labai gaila kad raudoni takai po keleriu metu pavirsta i pilkus kaip cia apacioj

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                  labai gaila kad raudoni takai po keleriu metu pavirsta i pilkus kaip cia apacioj
                  Tiesiog apdulkėjo dėl statybų.
                  Ar klystu?

                  Comment


                    Parašė index Rodyti pranešimą

                    Šiaip jau esmė tame, kad saugiau būtų nebent su 2 metrų gelžbetonio siena, nes didžiausias pavojus, kad minantį nutrenks barjerą peršokęs dideliu greičiu lekiantis BMW. Šalia tokių greitkelių dviračių takai apskritai turėtų būti įrengiami didesniu atstumu, o ne banaliai atitveriamas kelkraštis.
                    Batoro gatvėje Sašokai, Vovkos ir Igariokai iš Vileikos nevengia ir kokiais 140 paskraidyti į kebabinę nauju asfaltu. Manau iš principo būtų visai variantas įrengti vidutinio greičio matuoklį tame ruože.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Batoro gatvėje Sašokai, Vovkos ir Igariokai iš Vileikos nevengia ir kokiais 140 paskraidyti į kebabinę nauju asfaltu. Manau iš principo būtų visai variantas įrengti vidutinio greičio matuoklį tame ruože.
                      Arba bent trikojus kartais pastatyti vis kitoje vietoje. Apskritai juos retai tenka Vilniuje matyti, gaila, kad neprigijo.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                        Gal dar labiau pasiaurint juostas, kad paprasčiausiai tik visiški bepročiai (ligoniai) galėtų važiuoti daugiau kaip 70 km/h. Tada atsirastų šioks toks kelkraštis iki naujo dviračių tako.
                        Mintis gera. Nors atitvaro problemos ir nepataiso. Esmė, kad atitvaras turi saugoti objektus už savęs. Nuo smūgio jie visad išsilenkia. Tas sąlyginis išsilenkimas įrašytas jo charakteristikose ir tokiu atstumu nuo tako ir turėtų stovėti. Išsilenkimą gan efektyviai mažina statramsčių kiekis. Čia pasirinktas minimalus - kas 4m, o gali būti ir kas 2m ir kas 1,33m. Na o aštrūs kampai tako pusėje jau senai praeitas teismų etapas ir turėtų būti savaime suprantama, kaip ir minimalus atitvaro aukštis, kad dviratininkui neįkrist po ratais.
                        Paskutinis taisė Ginthus; 2021.06.08, 04:30.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Arba bent trikojus kartais pastatyti vis kitoje vietoje. Apskritai juos retai tenka Vilniuje matyti, gaila, kad neprigijo.
                          Sprendžiant pagal informaciją visokiose FB grupėse, tai jie prigijo ir yra nuolat naudojami vis kitose vietose, kaip ir sakai. Tieisog to nepakanka. Vidutinio greičio matuokliai tuo požiūriu gerokai efektyvesni.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Sprendžiant pagal informaciją visokiose FB grupėse, tai jie prigijo ir yra nuolat naudojami vis kitose vietose, kaip ir sakai. Tieisog to nepakanka. Vidutinio greičio matuokliai tuo požiūriu gerokai efektyvesni.
                            Bet lakstančių vizualiai nelabai sumažėjo, arba tiesiog kai kuriems baudos nelabai baisios, sumoka tuos keliasdešimt Eur ir toliau laksto.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Padarė pigiausią variantą, kokį tik sugalvojo. Jei būtų darę projektą, tai veikiausiai net nebūtų praėjęs ekspertizės.
                              Vietoje, kur yra įvažiavimas prie namo ant kalno kažkas labai aštriu kampu pravažiavo per įvažiavimą ir pataikė tiesiai į antrą! nuo tos vietos naujai pastatytą apšvietimo stulpą...

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Bet lakstančių vizualiai nelabai sumažėjo, arba tiesiog kai kuriems baudos nelabai baisios, sumoka tuos keliasdešimt Eur ir toliau laksto.
                                Akivaizdžiai jie naudojami per mažai. Reiktų arba smarkiai didinti jų skaičių arba tiesiog tokiose vietose visur įrengti vidutinio greičio matuoklius.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Mintis gera. Nors atitvaro problemos ir nepataiso. Esmė, kad atitvaras turi saugoti objektus už savęs. Nuo smūgio jie visad išsilenkia. Tas sąlyginis išsilenkimas įrašytas jo charakteristikose ir tokiu atstumu nuo tako ir turėtų stovėti. Išsilenkimą gan efektyviai mažina statramsčių kiekis. Čia pasirinktas minimalus - kas 4m, o gali būti ir kas 2m ir kas 1,33m. Na o aštrūs kampai tako pusėje jau senai praeitas teismų etapas ir turėtų būti savaime suprantama, kaip ir minimalus atitvaro aukštis, kad dviratininkui neįkrist po ratais.
                                  Teisybės dėlei, vienoje vietoje labai tankiai sustatyti statramsčiai. Ruožas trumpas, gal ten kur vingis, po viaduku. Po M. K. Čiurlionio g. viaduku mačiau tokius atitvarkus, dar papildomai iš vidinės pusės tokia pati plokštė pritvirtinta. Ten vingis, gal dėl to stiprino. S. Batoro g. dar galėtų iš vidaus tokią plokštę tvirtint, bet siaurėtų takas, kas vėl blogai. Tolėliau mačiau dėjo siaurutę jungiamąją juostelę tarps statramsčių. Turbūt ji gerina išlinkimo charakteristikas, bet aštrumas vis tiek lieka, jeigu plikledžio metu ar ant smėliuko paslydus arba sukontaktavus su kitu dviratininku iš viršaus virstų žmogus ant to atitvaro.

                                  Juokingiausia, kad ten kažkoks Vileikos senūnaitis ar kažkas iš VMS konsultavosi su dviratininkais FB. Parinkinėjo trasą, diskutavo. Būtent dėl atitvarų aštrumo po kiek laiko buvo užtag'intas tas seniūnaitis, dar gerokai iki remonto darbų. Pasiūlyta daryti, kaip Narezkuose. Avarija yra taškinė, nuo visko neapsisaugosi, bet net esamu atveju tikėtina dviratininkas matytų atsitrenkiantį automobilį ir pakoreguotų savo trajektoriją per tą pusmetrį nuo išlinkimo. Aktualiau yra visos kelionės metu dvirtaininkui bijoti kabinti tas aštrias briaunas, ypač, kai reikia prasilenkti ar kur visiškai siaura, kaip pvz. Molėtų pl. senojoje dalyje.
                                  Paskutinis taisė dondc; 2021.06.08, 11:29.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                    Nelabai skaniam desertui trumpa atkarpėlė Karaliaučiaus g., įšaldant senesnio projekto "Karaliaučiaus kvartalas" klaidas (dvirtakio vieta, šaligatvio plotis ir gatvės bortas pervažoje)
                                    Pasirodo rekonstrukcija. Po ir prieš:
                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                    Click image for larger version  Name:	IMG_20210607_174600.jpg Views:	260 Size:	1,20 MB ID:	1891486

                                    Click image for larger version  Name:	download.png Views:	0 Size:	1,72 MB ID:	1891649

                                    ---

                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                    Click image for larger version  Name:	IMG_20210607_174738.jpg Views:	256 Size:	1,79 MB ID:	1891487

                                    Click image for larger version  Name:	download (1).png Views:	0 Size:	2,32 MB ID:	1891650

                                    P. S. Po kilusio ažiotažo Laisvės pr. atitraukė vedimo paviršių su rampomis toliau nuo paviljono konstrukcijos, sudėjo tvoras, o sankryžoj užkabino papildomą lentelę 856. Dviračių eismas, kas buvo žadėta PP metu:

                                    Click image for larger version  Name:	IMG_20210606_172210.jpg Views:	0 Size:	1,13 MB ID:	1891651 Click image for larger version  Name:	IMG_20210606_172218.jpg Views:	0 Size:	1,10 MB ID:	1891652 Click image for larger version  Name:	IMG_20210606_172439.jpg Views:	0 Size:	1,01 MB ID:	1891653
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                      P. S. Po kilusio ažiotažo Laisvės pr. atitraukė vedimo paviršių su rampomis toliau nuo paviljono konstrukcijos, sudėjo tvoras, o sankryžoj užkabino papildomą lentelę 856. Dviračių eismas, kas buvo žadėta PP metu:

                                      Click image for larger version Name:	IMG_20210606_172210.jpg Views:	0 Size:	1,13 MB ID:	1891651 Click image for larger version Name:	IMG_20210606_172218.jpg Views:	0 Size:	1,10 MB ID:	1891652 Click image for larger version Name:	IMG_20210606_172439.jpg Views:	0 Size:	1,01 MB ID:	1891653
                                      Ar tai pirmosios Vilniuje papildomos lentelės (nr. 856)?

                                      Comment


                                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                        Ar tai pirmosios Vilniuje papildomos lentelės (nr. 856)?
                                        Pirmoji Vilniuje Laisvės pr./Asanavičiūtės g., bet kombinacijoje su įspėjamuoju dviračių ženklu, bet su trikampiukais ant asfalto. Pirmoji Lietuvoje su duoti kelią ženklu, man žinoma, Marijampolėje. Tada John pramušė prie Licėjaus Vilniuje, kad pakabintų papildomai po duoti kelią ženklu, jau po darbų.

                                        Nežinau ar dar kur yra, bet naujų viadukų statybos Pilaitės pr. PP (virš Vakarinio), projektuotojai atsisakė numatyti lentelę su duoti kelią, nes Vilniuje negali būti kitaip nei visoje Lietuvoje. Marijampolės ir Laisvės pr. pvz. jiems neįtiko. Sakė reik iškart visoje šalyje pakeist, kad vairuotojams nebūtų painiavos skirtingose vietovėse...

                                        ↓ Marijampolėje kombinacija tokia, kaip numato KET (papild. taisyklės (?)). Nežinau ar galima taip stumdyti lentelę, kaip Laisvės pr., pats net nesugalvoju, kur geriau ją dėt. Įtariu turėtų būti hierarchijos taisyklės oficialios, skirtingiems ženklų tipams.

                                        Click image for larger version  Name:	856_lentele.jpg Views:	0 Size:	704,7 kB ID:	1891693
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Marijampolė aš užmačiau šitą kombinaciją rugsėjo mėnesį
                                          Ir manau, kad lentelė turėtų būti po 203 (pagal KET - Vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms kertamuoju ar prisijungiančiuoju keliu, o esant papildomai lentelei Nr. 843 „Pagrindinio kelio kryptis“, – važiuojančioms pagrindiniu keliu). O dviratis yra kaip ir transporto priemonė, tai entelė papildomai informuotų, kad vyksta dviračių eismas pagrindiniu keliu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X