Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Čia kartu yra atsakymas visiems svajotojams apie oficialų dviračių taką pro draustinį.
    Parkas skirtas parkui ir jame vaikščioti negalima.

    Šiaip gal kas žino kodėl išvis tokioje vietoje (vidurį miesto) yra draustinis, o ne parkas kaip turėtu būti?

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Dėl viso kito pritariu, bet tas D kategorijos gatvių "įvairumas" man veikia, kaip raudonas skuduras buliui, nes jis yra išsigalvotas vienoms klaidoms užmaskuoti naujomis klaidomis. Kažkas kažkada nedadarė jungčių, o po to turime D kategoriją su tranzitu tarp A, B kategorijų gatvių ir dar humanizuoti "negalima", nes viešasis kursuoja, tai davai dar ir į STR įtraukiam 4 skirtingus D potipius, nes įstatymus koreguoti yra lengviau, nei jų laikytis.
    Jeigu gatvė yra C kategorijos, naudojama kaip C kategorijos ir visi nori kad ji būtų C kategorijos, bet kažkur popieriuje parašyta, kad ten turi būti D kategorija tai dabar "humanizuojam" į gatvę kuri bus graži ant popieriaus bet ja niekas nesinaudos nes ji paprasčiausiai bus nesaugi visiems išskyrus automobilius.

    Čia ne 4 D potipius reikia įrašyti, o normaliai perklasifikuoti gatves pagal realų naudojimą.


    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Parkas skirtas parkui ir jame vaikščioti negalima.

      Šiaip gal kas žino kodėl išvis tokioje vietoje (vidurį miesto) yra draustinis, o ne parkas kaip turėtu būti?


      Kad yra draustinis yra gerai, nes saugomas išskirtinis upės šlaito reljefas, bet ta atkarpa yra absoliučiam pakraščių pakraštyje, tai galėtų būti ir lankstesni vietoj to, kad mosuotų dokumentais prieš nosį. Karoliniškių šlaitas yra grynų gryniausias miškas, tai net nepalyginama su parku. Beje tas draustinis tęsiasi kone iki pat Saltoniškių, tai turbūt čia noras atsifutbolinti vietoje to, kad išspręsti problemą net jei atsiranda papildomų kliūčių

      Comment


        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

        Kad yra draustinis yra gerai, nes saugomas išskirtinis upės šlaito reljefas, bet ta atkarpa yra absoliučiam pakraščių pakraštyje, tai galėtų būti ir lankstesni vietoj to, kad mosuotų dokumentais prieš nosį. Karoliniškių šlaitas yra grynų gryniausias miškas, tai net nepalyginama su parku. Beje tas draustinis tęsiasi kone iki pat Saltoniškių, tai turbūt čia noras atsifutbolinti vietoje to, kad išspręsti problemą net jei atsiranda papildomų kliūčių
        ne vien slaitas saugomas, o ir bio ivairove esanti tame parke

        Comment


          Parašė gangstarr Rodyti pranešimą

          Labai panašūs įbrėžimai pastebėti ir Rinktinės g. dviračiu take. Tik jų yra gerokai mažiau. Kalta sniego valymo technika?

          Taip, žiemą takeliu eidamas mačiau kaip bobcatai su grandinėmis 360 laipsnių posūkius ant takelio darė.

          Comment


            Sprendžiant iš Ozo g. A juostų projekto ir gauto patvirtinimo, Ozo g.- GV išorinės jungiamosios gatvės bus siaurinamos ir įrengiami kalneliai.

            Fragmentas iš "A" juostų projekto

            Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	792
Size:	450,4 kB
ID:	1886348
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
              Sprendžiant iš Ozo g. A juostų projekto ir gauto patvirtinimo, Ozo g.- GV išorinės jungiamosios gatvės bus siaurinamos ir įrengiami kalneliai.

              Fragmentas iš "A" juostų projekto

              Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	792
Size:	450,4 kB
ID:	1886348
              Lygtais tokio tipo kalnelių Vilniuje dar nebuvo... ?

              Comment


                Ar teisingai iš brėžinių supratau, jog ir pietinėje pusėje pašalins laiptelius? Daug gerų dalykų šiaip, apsisukimo Ozo g. nebelieka, prailgės juosta posūkiui link arenos, juostos siaurinamos kad ant viaduko sutalpinti keturias, stotelių įvažų lygtais irgi nebelieka. Užskaitau, tik tiek kad smarkiai vėluojama ir buvo galima sutvarkyti jau seniausiai, juolab kad pokyčiai labai reikalingi ir nereikalauja kažkokių tais brangių sprendimų.

                Comment


                  Nusiunčiau į savivaldybę tokį pasiūlymą. Savanorių pr. atkarpoje nuo Gerosios Vilties g. iki Žemaitės g. nutiesti dviračių tako atkarpą. Šaligatvis ten labai platus, vietos yra sočiai. Galima būtų remonto būdu nuvaryt be didesnių knaisiojimų. Galima net ir krūmų juosta atskirti takus.

                  Padarius šitą atkarpą, kelionė nuo Vingio parko iki Naugarduko g. būtų beveik visa raudonu asfaltu. Liks pati Gerosios Vilties g. ir kelios smulkios atkarpos ties sankryžomis ar Žemaitės g. dalis. O ateityje taką galima bus pratęsti ir toliau link centro.

                  https://tvarkaumiesta.lt/problem/194223

                  Click image for larger version  Name:	20210519_1621413786_1631750416_20210519_1.jpg Views:	0 Size:	121,3 kB ID:	1886602

                  Click image for larger version  Name:	20210519_1621413790_1625271572_20210519_1.jpg Views:	0 Size:	120,7 kB ID:	1886603

                  Comment


                    Sąvanorių pr. labai reikia humanizuoti. RImta arterija visma transportui ir pestiesiems. Galima būtų pradėti nuo dviračių tako.

                    Comment


                      Savanorių pr. pačiai gatvei buvo vieno forumiečio gana logiškas pasiūlymas su apsaugotom kairio posūkio juostom ir A juostomis.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Savanorių pr. pačiai gatvei buvo vieno forumiečio gana logiškas pasiūlymas su apsaugotom kairio posūkio juostom ir A juostomis.
                        Kiek pamenu VMS atsakymas buvo kad pasiūlymas sumažinti automobiliams skirtų juostų skaičių nuo 4 iki 3 nebus net svarstomas?
                        Paskutinis taisė Picusiaubas; 2021.05.20, 09:42.

                        Comment


                          Turbūt kažkas tokio, neatsimenu ir aš tiksliai.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Savanorių pr. pačiai gatvei buvo vieno forumiečio gana logiškas pasiūlymas su apsaugotom kairio posūkio juostom ir A juostomis.
                            Buvo ne vienas pasiūlymas teiktas, bet gautas formalus atsakymas, kad viskas ten gerai ir nieko keisti nereikia. Dar nepribrendo specialistai "siaubingam" poelgiui "atiminėti" juostas iš automobilių

                            Comment


                              Algirdo g. dviračių takas / paruošiamieji darbai

                              Click image for larger version

Name:	Algirdo g..jpg
Views:	1247
Size:	2,01 MB
ID:	1886912

                              Comment


                                Kaaaai siaurumo (Ozo g. dvirtakis)

                                Click image for larger version  Name:	20210520_152032.jpg Views:	0 Size:	260,6 kB ID:	1886968

                                Gerai, kad ir kalnelis bus, nes tik siaurinimas ruožo gale ne visai suveiktų prevenciškai. Nebent, kad apžvalgos kampas kiek geresnis bus.

                                Click image for larger version  Name:	20210520_152413.jpg Views:	0 Size:	414,3 kB ID:	1886969
                                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                Comment


                                  O keis asfaltą, ar and sulopytų lopų kalnelius įrenginės?

                                  Comment


                                    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                    Algirdo g. dviračių takas / paruošiamieji darbai

                                    Click image for larger version

Name:	Algirdo g..jpg
Views:	1247
Size:	2,01 MB
ID:	1886912
                                    Papildau. Pagal informacinį skydą, Geležinkelio-Naugarduko g. atkarpoje darbai vyks iki liepos 30, Naugarduko-J. Basanavičiaus g. atkarpoje nuo liepos 15 iki rugsėjo 30, o J. Basanavičiaus-V. Mykolaičio-Putino g. atkarpoje nuo rugsėjo 15 iki lapkričio 30, bet viso projekto užbaigimo terminas 2022 vasario mėnuo. Darbų metu Algirdo g. bus vienpusis eismas. Ties Algirdo g. 38 ("Tech Loft") pradėjo ardyti seną šaligatvį, prie Kauno-Algirdo kvartalo nuardyta 100 m dvirtakio atkarpa iš niekur į niekur.

                                    Click image for larger version

Name:	algirdo_rekostrukcija_1_20210520.jpg
Views:	1308
Size:	525,8 kB
ID:	1887017

                                    Click image for larger version

Name:	algirdo_rekostrukcija_2_20210520.jpg
Views:	1187
Size:	302,0 kB
ID:	1887018

                                    Click image for larger version

Name:	algirdo_rekostrukcija_3_20210520.jpg
Views:	1184
Size:	228,3 kB
ID:	1887019

                                    Comment


                                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                      Kaaaai siaurumo (Ozo g. dvirtakis)

                                      Click image for larger version Name:	20210520_152032.jpg Views:	0 Size:	260,6 kB ID:	1886968

                                      Gerai, kad ir kalnelis bus, nes tik siaurinimas ruožo gale ne visai suveiktų prevenciškai. Nebent, kad apžvalgos kampas kiek geresnis bus.

                                      Click image for larger version Name:	20210520_152413.jpg Views:	0 Size:	414,3 kB ID:	1886969
                                      Absurdas. Kaip dabar važiuoti reiks į kebabinę ant 90? O jeigu močiutė sergaTM? Taip pat akivaizdu, kad autobusai nagalės prasilenkti

                                      Comment


                                        Nuotrauka įkelta čia, tai šioje temoje kyla ir klausimas: kodėl skirtingi nuovažos pločiai?
                                        Click image for larger version  Name:	diena_ozzie.jpg Views:	1 Size:	129,5 kB ID:	1887063

                                        Comment


                                          Nebent turima omenyje, kad dešinėje bus kelkraštis avariniams atvejams, o pati juosta subraižyta bus vienodo pločio. Kitaip nepateisinu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X