Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tikiuosi greitu metu nuims vėlavimo prakeiksmą nuo T. Narbuto g. dviračių tako.
    Citify.eu rašo apie 2022Q2.

    Comment


      Dviraciu takai yra pats geriausias dalykas, is tiesu smagu kad Vilnius taip del ju stengiasi. As gyvenu mieste su labai gerai isvystytu VT (ir visus metus geru oru) ir keliones elektriniu dviraciu visada nugali VT kalbant apie keliones laikus. Per pandemija beveik visos miesto gatves (cia visos tik vienos krypties) buvo susiaurintos nuo 3 juostu iki 1, irengti dviraciu takai ant bendro asfalto. Va cia mano kasdieninis marsrutas (pravaziuojant nemazai raudonu sviesoforu):
      Attached Files

      Comment


        Man biški su pirkimais yra neaišku. Narbuto g. buvo paskelbta tech. specifikacija pirkimui, bet toliau pirkimas normalus ne. Anksčiau yra buvę atvejų, kai po tech. specifikacijos paskelbimo tiesiog kažkaip išrenkamas nugalėtojas. Arba aš kažko nežinau arba gal jie tuos finalinius pirkimus paskelbia kažkaip kitaip?

        Gal kas žinot?

        Comment


          Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
          Dviraciu takai yra pats geriausias dalykas, is tiesu smagu kad Vilnius taip del ju stengiasi. As gyvenu mieste su labai gerai isvystytu VT (ir visus metus geru oru) ir keliones elektriniu dviraciu visada nugali VT kalbant apie keliones laikus. Per pandemija beveik visos miesto gatves (cia visos tik vienos krypties) buvo susiaurintos nuo 3 juostu iki 1, irengti dviraciu takai ant bendro asfalto. Va cia mano kasdieninis marsrutas (pravaziuojant nemazai raudonu sviesoforu):
          "Keliones elektriniu dviračiu visada nugali VT" ar "KelionĖs elektriniu dviračiu visada nugali VT" ? t.y. ar važiuoji dėl asmeninės preferencijos, ar dėl laiko ?

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą

            Jie siunčia kurjeriu dviračius, jeigu ką. O šiaip, jei čia neišeina, tai pravažiuojama per Prūsų gatvę.
            Nusipirkau dviratį

            Dariaus ir Girėno g. dviračių tako darbų pradžia.

            Click image for larger version  Name:	IMG_0186.jpeg Views:	0 Size:	369,8 kB ID:	1964476

            Pagal patarimą, nusprendžiau pravažiuoti Prūsų gatve.

            Perėja per nusukimą iš Žirnių g. į Dariaus ir Girėno g. niekaip nepažymėta ir su ne iki galo nužemintais borteliais.

            Click image for larger version  Name:	IMG_0187.jpeg Views:	0 Size:	258,0 kB ID:	1964478

            Prūsų gatvė įdomi, nuo garažų šunkelis, tada labai lygus naujas asfaltas, tada gabaliukas seno akmeninio grindinio (šituo buvo net sunkiau važiuoti negu šunkeliais prie garažų), ir vėl asfaltas prie Dariaus ir Girėno g.

            Click image for larger version  Name:	IMG_0188.jpeg Views:	0 Size:	288,9 kB ID:	1964477 Click image for larger version  Name:	IMG_0190.jpeg Views:	0 Size:	369,3 kB ID:	1964475
            Attached Files

            Comment


              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
              Prūsų gatvė įdomi, nuo garažų šunkelis, tada labai lygus naujas asfaltas, tada gabaliukas seno akmeninio grindinio (šituo buvo net sunkiau važiuoti negu šunkeliais prie garažų), ir vėl asfaltas prie Dariaus ir Girėno g.
              Kai nelyja, šį grindinį patogu apvažiuoti pramintu takeliu ant šlaito viršaus
              Paskutinis taisė Ginthus; 2022.04.25, 04:37.

              Comment


                Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
                Dviraciu takai yra pats geriausias dalykas, is tiesu smagu kad Vilnius taip del ju stengiasi. As gyvenu mieste su labai gerai isvystytu VT (ir visus metus geru oru) ir keliones elektriniu dviraciu visada nugali VT kalbant apie keliones laikus. Per pandemija beveik visos miesto gatves (cia visos tik vienos krypties) buvo susiaurintos nuo 3 juostu iki 1, irengti dviraciu takai ant bendro asfalto. Va cia mano kasdieninis marsrutas (pravaziuojant nemazai raudonu sviesoforu):
                Tai va gal reikai pradėti nuo to kad lietuvoje retai kada yra "geras oras" kaip tavo mieste ir todėl VT yra daug patrauklesnis nei dviratis nes tiesiog nelyja ant galvos (nebent lipi į senus troleibusus, tada vis tiek lija). Gal nereikėtu lyginti barselonos (lyguma geroje meteoroliginėje pozicijoje) su Vilniumi (kalnai įveikiami nevalytais šaligatviais yra gera slidinėjimų trasa). Geriau jau tada lyginti su kokia Švedija kur ir mūsų tipo oro sąlygomis važinėjasi žiema dviračiais.
                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Man biški su pirkimais yra neaišku. Narbuto g. buvo paskelbta tech. specifikacija pirkimui, bet toliau pirkimas normalus ne. Anksčiau yra buvę atvejų, kai po tech. specifikacijos paskelbimo tiesiog kažkaip išrenkamas nugalėtojas. Arba aš kažko nežinau arba gal jie tuos finalinius pirkimus paskelbia kažkaip kitaip?

                Gal kas žinot?
                Padarė PR, parodė brėžinius, susirinko reitingus, o kam statyti? Juk 4 metus galėjai įtrauti į programą ir nestatyti ir kasmet naujai ištraukti kaip pažadą gyventojams.

                Comment


                  Šitas forumas keeps on giving. Barselona matai lyguma, o Vilnius tai kalnai
                  O dėl lietaus štai one weird trick.

                  Comment


                    Parašė felar Rodyti pranešimą
                    Šitas forumas keeps on giving. Barselona matai lyguma, o Vilnius tai kalnai
                    O dėl lietaus štai one weird trick.
                    Barselona tikrai yra daug lygesnė, ypač toje dalyje kur buvo nuotrauka (šiauriau taip, lipa į kalnus)

                    Prašom paaiškinti kaip šita striukė padės nuo lietaus į veidą važiuojant?

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                      Prašom paaiškinti kaip šita striukė padės nuo lietaus į veidą važiuojant?
                      Aš atsiprašau už savo galbūt pernelyg šmaikštų komentarą. Tiesiog aš važinėju dviračiu per lietų ir tai nėra tokia didelė problema kaip iš pradžių atrodo. Galbūt tai mano asmeninė patirtis tokia, bet aš nesu nei labai atletiškas žmogus nei užsigrūdinęs sveikuolis. Apart veido striuke su membrana visiškai apsaugo viršutinę kūno dalį dėl to labai rekomenduoju.

                      Man asmeniškai didesnė problema Vilniuje yra žiema. Ir ne dėl to, kad būtų neįmanoma važiuoti, bet tiesiog man gaila dviračio. Vilniuje pilamas smėlio ir druskos mišinys reikštų major remontą po kiekvieno sezono.

                      Comment


                        Dar gera alternatyva striukei yra pončas. Jo privalumai yra kompaktiškumas (kasdien vežioju kuprinėje, beveik neužima vietos) ir mažiau šlampa kojos. Bet trūkumas yra tas, kad esant labai stipriam vėjui veikia kaip burė.

                        Comment


                          Vokietijoje, miestose, kaip Hamburgas, lyja beveik pastoviai. kalnotumas gan panašus. Žiemos paprastesnės, nors ledo ne ką mažiau būna. Pas juos dviračiai labai populiarus. O bent minimaliai nauduojantis dviračiu turi savo spintoje neperšlampamų drabužių važiavimui. Išvada esant konkurencingai infrastruktūrai, jokios meteorologinės sąlygos nebaisios. Vokiečiai kalnotumus išsprendė labai paprastai, pusė žmonių tūri el. dviračius.

                          Comment


                            Parašė felar Rodyti pranešimą

                            Aš atsiprašau už savo galbūt pernelyg šmaikštų komentarą. Tiesiog aš važinėju dviračiu per lietų ir tai nėra tokia didelė problema kaip iš pradžių atrodo. Galbūt tai mano asmeninė patirtis tokia, bet aš nesu nei labai atletiškas žmogus nei užsigrūdinęs sveikuolis. Apart veido striuke su membrana visiškai apsaugo viršutinę kūno dalį dėl to labai rekomenduoju.

                            Man asmeniškai didesnė problema Vilniuje yra žiema. Ir ne dėl to, kad būtų neįmanoma važiuoti, bet tiesiog man gaila dviračio. Vilniuje pilamas smėlio ir druskos mišinys reikštų major remontą po kiekvieno sezono.
                            Yra tokia patarlė - šuo ir kariamas pripranta. Bet manau net jūs sutiksite kad sėdėti šiltame VT yra daug patogiau nei važiuoti per lietų dviračių, taip?

                            Nieko, jeigu važiuoji dviračiu taku žiema tai nei smėlio nei duruskos nematai - tiesiog nevalo


                            Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                            Vokietijoje, miestose, kaip Hamburgas, lyja beveik pastoviai. kalnotumas gan panašus. Žiemos paprastesnės, nors ledo ne ką mažiau būna. Pas juos dviračiai labai populiarus. O bent minimaliai nauduojantis dviračiu turi savo spintoje neperšlampamų drabužių važiavimui. Išvada esant konkurencingai infrastruktūrai, jokios meteorologinės sąlygos nebaisios. Vokiečiai kalnotumus išsprendė labai paprastai, pusė žmonių tūri el. dviračius.
                            Dviračius naudojant tik pramogai gali pasirinti kuriuo oru važiuoti, o kuriuo ne, todėl oro sąlygų problema smarkiai sumažėja ir nereikia specialių rūbų. Nors neperšlampamas lightshell apskritai yra geras daiktas nesvarbu kokia transporto priemone naudoji.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Yra tokia patarlė - šuo ir kariamas pripranta. Bet manau net jūs sutiksite kad sėdėti šiltame VT yra daug patogiau nei važiuoti per lietų dviračių, taip?

                              Nieko, jeigu važiuoji dviračiu taku žiema tai nei smėlio nei duruskos nematai - tiesiog nevalo




                              Dviračius naudojant tik pramogai gali pasirinti kuriuo oru važiuoti, o kuriuo ne, todėl oro sąlygų problema smarkiai sumažėja ir nereikia specialių rūbų. Nors neperšlampamas lightshell apskritai yra geras daiktas nesvarbu kokia transporto priemone naudoji.
                              Visuomet rasi argumentų kodėl neatsisakyti komforto. Ar tie argumentai kitam pasirodys įtikinami? Greičiausiai ne, nes kalbi apie individualų vertinimą kas yra komfortas.

                              Comment


                                Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                Visuomet rasi argumentų kodėl neatsisakyti komforto. Ar tie argumentai kitam pasirodys įtikinami? Greičiausiai ne, nes kalbi apie individualų vertinimą kas yra komfortas.
                                Tai yra tų kuriem tie argumentai nėra įtikinami - jie ir važiuoja dviračiu. Bet kaip matome iš vakarų praktikos komfortą galima pakeisti tiek dviračiais tiek VT jeigu yra tam tinkančios sąlygos. Bet Vilniuje jų nėra. Vilniuje vis dar nesugeba net pagrindinių arterijų dviračių takais aprūpinti.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Tai yra tų kuriem tie argumentai nėra įtikinami - jie ir važiuoja dviračiu. Bet kaip matome iš vakarų praktikos komfortą galima pakeisti tiek dviračiais tiek VT jeigu yra tam tinkančios sąlygos. Bet Vilniuje jų nėra. Vilniuje vis dar nesugeba net pagrindinių arterijų dviračių takais aprūpinti.
                                  Net ir pasitelkiant apibendrinimus a la "vakarų praktika" tai vis vien tėra paties subjektyvus vertinimas. Jei yra sąlygos važiuoti automobiliu netikslu būtų teigti, kad nėra sąlygų važiuoti dviračiu - daugeliu atvejų mieste šių dviejų TP naudotojai infrastruktūra dalinasi. Visą kita yra tik subjektyvus priimtinumo/nepriimtinumo (komforto, saugumo, įvaizdžio, kt.) vertinimas.

                                  Comment


                                    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                    Net ir pasitelkiant apibendrinimus a la "vakarų praktika" tai vis vien tėra paties subjektyvus vertinimas. Jei yra sąlygos važiuoti automobiliu netikslu būtų teigti, kad nėra sąlygų važiuoti dviračiu - daugeliu atvejų mieste šių dviejų TP naudotojai infrastruktūra dalinasi. Visą kita yra tik subjektyvus priimtinumo/nepriimtinumo (komforto, saugumo, įvaizdžio, kt.) vertinimas.
                                    Tai esemė ta, kad sąlygos nevienodos, tai ir dviratininkų kiekis nevienodas, o jeigu yra labai didelis noras tai niekas nedraudžia važiuoti dviračiu, bet tai Vilniuje yra sudėtingiau nei Barselonoje. Tai nieko keista kad ir dviratininkų yra mažiau.

                                    Aišku galim padaryt kaip Italijoje po karo, kur dviratis vos ne vienintelė priemonė, tada labai daug persės ant dviračių, bet ar tikrai to siekiam?

                                    Comment


                                      Dariaus ir Girėno g. → Švitrigailos g. → Geležinkelio g.

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_133603.jpg
Views:	378
Size:	1,61 MB
ID:	1965104

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_134629.jpg
Views:	381
Size:	1005,9 kB
ID:	1965101

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_134710.jpg
Views:	386
Size:	1,03 MB
ID:	1965100

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_134757.jpg
Views:	378
Size:	1,08 MB
ID:	1965103

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_134820.jpg
Views:	378
Size:	1,14 MB
ID:	1965102

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_134903(1).jpg
Views:	383
Size:	1,19 MB
ID:	1965105

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_134903(2).jpg
Views:	377
Size:	1,07 MB
ID:	1965106

                                      Palikta viena vienintėlė tranšėja vandeniui paleisti ant takų:

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_134903(3).jpg
Views:	382
Size:	1,14 MB
ID:	1965108

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_134903(4).jpg
Views:	379
Size:	885,7 kB
ID:	1965107

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_135040.jpg
Views:	379
Size:	1,06 MB
ID:	1965111

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_135120.jpg
Views:	381
Size:	961,5 kB
ID:	1965109

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_135202.jpg
Views:	377
Size:	899,0 kB
ID:	1965110
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Algirdo g. → J. Basanavičiaus g. → K. Kalinausko g.

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_135828.jpg
Views:	379
Size:	969,4 kB
ID:	1965114

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_135906.jpg
Views:	379
Size:	1,00 MB
ID:	1965116

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_140014.jpg
Views:	373
Size:	936,0 kB
ID:	1965115

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_140054.jpg
Views:	371
Size:	1,00 MB
ID:	1965117

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_140219.jpg
Views:	372
Size:	1,02 MB
ID:	1965118

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_140353.jpg
Views:	374
Size:	1,11 MB
ID:	1965122

                                        Panašu šioje atkarpoje takas susiaurėja nuo reikalaujamų 3,5 m magistraliniam takui (nors visas takas gal tik 3 m?) iki 2,5 m minimalaus pločio:

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_140509.jpg
Views:	374
Size:	1,25 MB
ID:	1965121

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_140712.jpg
Views:	375
Size:	1,08 MB
ID:	1965120

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_140850.jpg
Views:	375
Size:	1,25 MB
ID:	1965123

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_141021.jpg
Views:	375
Size:	1,18 MB
ID:	1965119

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_141213.jpg
Views:	373
Size:	873,5 kB
ID:	1965124

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_141311.jpg
Views:	375
Size:	1,06 MB
ID:	1965125

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_141322.jpg
Views:	375
Size:	1,29 MB
ID:	1965126

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_141406.jpg
Views:	380
Size:	1,19 MB
ID:	1965127

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_141436.jpg
Views:	884
Size:	1,18 MB
ID:	1965129

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_141514.jpg
Views:	376
Size:	1,08 MB
ID:	1965128
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Vydūno g. Labai pavojingai įrengtas paviljonas: per arti tako, dėl nematomos zonos bet kada gali iššokti pėstieji. Reiktų atstumti paviljoną toliau nuo vedimo paviršiaus, įrengti tvorelę ir patį paviljoną išlaikyti bent 0,5 m nuo dviračių tako:

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20220426_164156.jpg
Views:	833
Size:	1,04 MB
ID:	1965135
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X