Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Kas jum su tais parkavimais? Ar šitoj gatvėj yra parkavimo vietų trūkumas? O kur dabar visos tos mašinos? Pilna vietos šitam trinkelių aerodrome, bet piktieji šnipiškiečiai būtinai lips ant želdinių? Baikit jau projektuot savo Fabijoniškių traumas ant kitų.

    Man tai pagal dabartines madas ten matosi va tokio stiliaus apželdinimas:

    Ant sutvarkytų kliombų net labiausiai dėję gezai nelips. Net jei VMS ten neprižiūrės, manau, atsiras močiučių šituose turtinguose namuose.
    Nenuvertink šnipiškiečių. Buvo kartą literaliai ant naujo dviračių tako Linkmenų g. įsirengę parkingą. O po to ant pėsčiųjų erdvės prie vaikų žaidimų aikštelių, nors laisvų vietų parkavimui visur aplinkui nors vežimu vežk. Šeškinė nemiršta žmonių galvose taip greit, kaip norėtųsi.

    Comment


      Projekte raudonai - krūmų masyvai, bet neatmesčiau ir medžių dėl dabartinės politikos.

      Beje, iš pradžių planavo daryt asfalto dangą su trinkelių intarpais. Gerai, kad po to pakeitė į vien trinkeles.


      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Projekte raudonai - krūmų masyvai, bet neatmesčiau ir medžių dėl dabartinės politikos.

        Beje, iš pradžių planavo daryt asfalto dangą su trinkelių intarpais. Gerai, kad po to pakeitė į vien trinkeles.

        Dėl to, ar geriau, šiuo konkrečiu atveju, nesu iki galo tikras. Grynai gyvenamoji zona (beje, ar bus toks ženklas?), kur asfaltas visgi reikštų šiek tiek mažesnį triukšmą gatvės gyventojams. Dviračiams taip pat kur kas geriau važiuoti asfaltu, nei trinkelėmis. Pliusas, aišku, kad atrodo geriau ir turbūt lietaus susigėrimui į gruntą labiau tinka.

        Comment


          Kažin ar triukšmas yra faktorius tokio eismo ir greičio gatvėje. Aišku, jeigu vis tiek lakstys tai jo, bet jeigu važiuos normaliu greičiu, tai skirtumo greičiausiai nebus.

          Asfaltas turėjo būti praskiestas trinkelių intarpais (dabar - juodomis), tad patogumas dviračiui tas pats. O asfaltas labiau įkaista vasarą ir šiaip mažiau tinkamas shared space erdvėms, nes aiškiai suponuoja auto pirmumą.

          Comment


            Triukšmas visada yra faktorius toje gatvėje kurioje gyveni ir nustoja būti faktorius tose gatvėse kuriose važinėjiesi. Į triukšmą galima nekreipti dėmesio nebent aklagatviuose, nes ten eismo tikrai mažai.

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Kas jum su tais parkavimais? Ar šitoj gatvėj yra parkavimo vietų trūkumas? O kur dabar visos tos mašinos? Pilna vietos šitam trinkelių aerodrome, bet piktieji šnipiškiečiai būtinai lips ant želdinių? Baikit jau projektuot savo Fabijoniškių traumas ant kitų.

              Man tai pagal dabartines madas ten matosi va tokio stiliaus apželdinimas:

              Click image for larger version

Name:	utenos-miesto-zeldynai-5f801be3bf45a.jpg
Views:	1027
Size:	756,2 kB
ID:	1963454Ant sutvarkytų kliombų net labiausiai dėję gezai nelips. Net jei VMS ten neprižiūrės, manau, atsiras močiučių šituose turtinguose namuose.
              Utena pavyzdžiu eina Vilniui

              Comment


                Jeigu Širvintų gatvė bus valoma, tai ji būtų gera alternatyva Linkmenų takui žiemos metu. Pastarasis, kadangi yra parko dalis, dėl nepriežiūros pasidaro sunkiai pravažiuojamas žiemą.

                Comment


                  Šiaip galėtų ir daugiau gatvių palei namus tik trinkelemis daryti.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Dėl to, ar geriau, šiuo konkrečiu atveju, nesu iki galo tikras. Grynai gyvenamoji zona (beje, ar bus toks ženklas?), kur asfaltas visgi reikštų šiek tiek mažesnį triukšmą gatvės gyventojams. Dviračiams taip pat kur kas geriau važiuoti asfaltu, nei trinkelėmis. Pliusas, aišku, kad atrodo geriau ir turbūt lietaus susigėrimui į gruntą labiau tinka.
                    https://www.google.com/maps/d/viewer...-u4obSinRbPlZs
                    Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	812
Size:	1,47 MB
ID:	1963661 Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	796
Size:	1,67 MB
ID:	1963662
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė kinderis Rodyti pranešimą

                      Utena pavyzdžiu eina Vilniui
                      Nu ir?

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Nenuvertink šnipiškiečių. Buvo kartą literaliai ant naujo dviračių tako Linkmenų g. įsirengę parkingą. O po to ant pėsčiųjų erdvės prie vaikų žaidimų aikštelių, nors laisvų vietų parkavimui visur aplinkui nors vežimu vežk. Šeškinė nemiršta žmonių galvose taip greit, kaip norėtųsi.
                        Šiaip tai sakyčiau nereikėtų jų nuvertinti ir gerąja prasme, prieš kokius pusantrų metų mačiau vienoje iš Šnipiškių grupių apklausą ar žmonės sutiktų įvest mokamą parkingo zoną būtent tose nuosavų namų gatvėse, jeigu vietiniams tektų už stovėjimą mokėt 30-50 eurų per metus, tai kokie 60-70% buvo "už". Problema yra VMS neįgalume kažką padaryti ir baimėje priimt ne visiems patinkančius sprendimus. Pataisykit jeigu klystu, bet berods Klaipėdoje tokia sistema sėkmingai veikia visame mieste ir leidimai kainuoja kažkur panašiai apie 40-50 eurų.

                        Comment


                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                          Pataisykit jeigu klystu, bet berods Klaipėdoje tokia sistema sėkmingai veikia visame mieste ir leidimai kainuoja kažkur panašiai apie 40-50 eurų.
                          Klaipėdoje galioja ne visame mieste, bet didžiojoje dalyje (neapima šiek tiek šiaurinių ir pietinių rajonų). Jei deklaruota gyvenama vieta, tai pirmas automobilis 10€, antras 72€ (verslui 30€ ir 80€).

                          P.

                          Comment


                            Tai Vilniuje tas pats. Gyventojai gali kreiptis dėl mokamos zonos įvedimo. Taip buvo įvesta berods Žvėryne ir dalyje Naujamiesčio. Jeigu tie gyventojai tikrai nori, tai tegul kreipiasi į savivaldybę. Arba gal jau tą yra padarę, čia trūksta info.

                            Comment


                              Pėsčiųjų ir dviračių takas nuo Justiniškių g. iki Pilaitės pr. Šiaip abu įvažiavimai įrengti vienodai: takai yra viename savo lygyje, dangos tęsiasi, auto važiuoja per pandusus. Problema, kad antrasis įvažiavimas į Vito Lingio g. turi ilgesnius pandusus, negu reikėtų, ko pasekoje automobiliai važiuoja nestabdydami.

                              Antrasis įvažiavimas yra keistas, nes viename gale takas yra savo lygyje, kitame - jis kiek nusileidžia.









                              https://citify.eu/lt/pesciuju-ir-dvi...i-pilaites-pr/

                              Comment


                                Imitavau aklojo žingsnius:
                                Click image for larger version

Name:	38B61D6D-A33A-43C6-962B-57166FE9B1B6-1024x768.jpg
Views:	440
Size:	133,8 kB
ID:	1964065
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Imitavau aklojo žingsnius:
                                  Kas nors esate matę, kad aklieji naudotųsi tomis plytelėmis? Bent man neteko. Ir, spėju, ne todėl, kad Lietuvoje nėra aklųjų ir silpnaregių. Nekalbu, kad Lietuvoje infrastruktūra pėstiesiems apskritai yra tragiška, o vairuotojų kultūra, šiuo požiūriu, irgi neatsilieka, dėl ko aklieji vengia išlįsti į dienos šviesą be vedančio žmogaus pagalbos. Naudojimasis šiomis taktilinėmis plytelėmis daugeliu atveju yra pavojingas. Turbūt būtų galima atskirą temą atidaryt, į kokias pavojingas ar painias situacijas jos nuveda, įskaitant tiesiai į gatvę, kur nėra perėjos ar ji seniai panaikinta. Kol kas nematau nieko kita šioje infrastruktūros akliesiems/silpnaregiams kūrime kaip imitaciją ir varnelių užsidėjimą. Senokai buvau Vilniuje, bet Klaipėdoje šios plytelės daug kur užima didelę dalį siauručio pėsčiųjų tako, padalijus taką/šaligatvį į dvi dalis: pėstiesiems ir dviratininkams. Pastebėjau, kad nei man patinka vaikščioti ant šių vedančių plytelių paviršiaus, nei kitiems. Bet tenka: nes daug kur pėsčiųjų takai susiaurinti dėl minėto padalijimo, kai prasilenkti su priešais einančiu žmogumi, neišėjęs į dviračių taką gali, geriausiu atveju, tik eidamas šonu ar susitrenkdamas pečiais. Nesakau, kad čia tragedija, bet tai dar vienas žiupsnelis nepatogumo link, taigi dar viena priežastis naudotis automobiliu, pvz., vietoje ėjimo iki autobusų stotelės tokiu taku. Kartais tenka pravažiuoti dviračiu šiomis plytelėmis (ypač žiemą, kai, pvz., būdavo nuvalyta tik pėsčiųjų tako dalis, o dviračių takas užverstas sniegais), kas irgi nėra pats maloniausias ir saugiausias momentas: ypač esant slidžiai dangai, tarpuose pasilikus sniegui ar patirpusiam ledui. O jei padangos plonesnės arba važiuoja mažiau manevringas, vyresnio amžiaus žmogus ar mažas vaikas, tai rizika nuvirsti didėja net ir šiltuoju metų laiku.

                                  O kalbant apie nuvedimus į dviračių takus, tai, pagal Lietuvos teismus (https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...rs-suzalojimo/), dviratininkai ir taip privalo nuolat stebėti, ar į taką netikėtai neiššoks pėstysis ir jie atsako susidūrimo atveju. Taigi pėstiesiems visiškai neprivalu dairytis, ar saugu eiti per dviračių taką: jį kirsti galima bet kur ir bet kada: saugoti pėsčiuosius turi dviratininkai. Tai koks tikslas įrenginėti tas plyteles, rodančias, kad pasiektas dviračių takas? Tuo labiau, kad aklasis vis tiek bus su lazdele, taigi bus dar pastebimesnis dviratininkui.
                                  Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.04.22, 16:57.

                                  Comment


                                    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

                                    Tai koks tikslas įrenginėti tas plyteles, rodančias, kad pasiektas dviračių takas? Tuo labiau, kad aklasis vis tiek bus su lazdele, taigi bus dar pastebimesnis dviratininkui.
                                    Tikslas, kad vedimo paviršius nukreiptų iš vieno šaligatvio į kitą, o ne vieną koją ant dvirtakio – kitą ant vejos. Įspėjimo paviršius įspėja, kad galima būti atidesniu net ir akląjį, nors ir jo pirmumas, ir jis bet kuriuo atveju legaliai praeis, o vos pasiekus antrą įspėjamąjį paviršių, streso lygis nukris, nes aklasis supras, jog nebėra pažeidžiamas pavojingame ruože, nesvarbu tai dvirtakis ar gatvė.

                                    Su lazdele pagal KET ir Geležinio Vilko g. ir vakariniame aplinkkelyje pėstysis turės pirmumą prieš mašinas, net tose vietose kur nėra šaligatvių.

                                    P. S. Apie tai, kad VMS sakyta, jog įspėjamąjį paviršių reikia formuoti, kaip Japonijoje ir tai, kad net atrodo savo rekomendacijose tą yra pažymėję – net neverta užsimint. Čia tas negaliotų, bet dar nesu matęs to Vilniuje (pasukimo kvadratais ėjimo kryptimi):

                                    Click image for larger version  Name:	Perjos_Japonijoje_ispejamasis_pavirsius_islaiko_lygiagrecia_nukreipimo_krypti.png Views:	0 Size:	2,38 MB ID:	1964079
                                    Paskutinis taisė dondc; 2022.04.22, 17:36.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                      Tikslas, kad vedimo paviršius nukreiptų iš vieno šaligatvio į kitą, o ne vieną koją ant dvirtakio – kitą ant vejos. Įspėjimo paviršius įspėja, kad galima būti atidesniu net ir akląjį, nors ir jo pirmumas, ir jis bet kuriuo atveju legaliai praeis, o vos pasiekus antrą įspėjamąjį paviršių, streso lygis nukris, nes aklasis supras, jog nebėra pažeidžiamas pavojingame ruože, nesvarbu tai dvirtakis ar gatvė.
                                      Sutinku. Nenorėjau, kad mano siūlymas naikinti vedimo paviršius prie dviračių tako būtų priimtas tiesiogiai. Daugiau norėjau parodyti savo pasipiktinimą tuo, kaip infrastruktūra gerinama ant popieriaus prieš tai kaip ji „gerinama“ realybėje, o už nesąmones projektuotojai ir savivaldybės neatsako. Realiai, kol kas akliesiems su nesąmoningai dėliojamomis plytelėmis, kuriomis negalima pasitikėti, infrastruktūra tik bloginama. Tai, kaip „rūpinamasi“ aklaisiais yra geras lakmuso testas, parodantis, kokio lygio yra bendras mūsų projektuotojų suvokimas apie pėsčiųjų ir dviratininkų eismą. Tai, ką parodei, kaip yra Japonijoje atrodo tiek elementaru, kad man net nesuvokiama, kaip galima kitaip tas vedamąsias plyteles dėliot nei saugiai nukreipiant. Bet, pasirodo, įmanoma ir kitaip...
                                      Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.04.22, 18:01.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Tai prasideda tiesiog niekur?
                                        Ar čia Narbuto g. tako projekte ir sankryžos pasijungimai numatyti?

                                        Comment


                                          Numatyta su Narbuto g. dvirtakio projektu.

                                          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-04-22 234722.jpg
Views:	334
Size:	404,5 kB
ID:	1964136

                                          Comment

                                          Working...
                                          X