Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Takas ten bus naudingas moksleiviams ar studentams grįžtant naktį pėsčiom iš centro. Daugiau niekas juo nesinaudos.
    Panašiai, kaip ir visais kitais Vilniaus takais "niekas nesinaudoja"?

    Comment


      Parašė Nitro Rodyti pranešimą

      Pusė straipsnio paskirta konkrečiai dviratininkų downhill'o trasai kuri nei per pilkapius, nei per piliakalnius "nenutiesta", o jūs čia apie kažkokius keturratininkus svaigstat. Jiems tos šakos ant kelio - šimtas metų, dar ne tokias klūtis įveikia.
      Geriausia, kad užtverdami taką dviračiams jį suardo taip, kad ir praeit sunku Įdomu kaip greitai padarys talką ir nurinks šitas dovanėles, o parko direkcija galės toliau kovot su vėjo malūnais.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą
        Takas ten bus naudingas moksleiviams ar studentams grįžtant naktį pėsčiom iš centro. Daugiau niekas juo nesinaudos.
        Antakalnyje palei upę per metus pravažiuodavo vienas kitas senuoju takeliu, bet nutiesus Vileišio dviračio taką, kai kuriomis dienomis žmonių būna daugiau nei Akropolyje per išpardavimus.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Į Naująją Vilnią niekas nevažiuos dviračiu iš/į darbą ar namo. Nesvajokit apie tai. Ne tie atstumai. Geriausiu atveju kelionės bus rekreaciniais tikslais. Bet tam takas palei didelę gatvę netinka, geriau jau tada per mišką nutiesti.

          Comment


            Kodėl nevažiuos? Iš kokių Santariškių iki centro grubiai panašus atstumas. Būna kas ir po 20km į vieną pusę mina, aišku tai pavieniai atvejai, bet vistiek nereikia suabsoliutinti į "niekas".

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Kodėl nevažiuos? Iš kokių Santariškių iki centro grubiai panašus atstumas. Būna kas ir po 20km į vieną pusę mina, aišku tai pavieniai atvejai, bet vistiek nereikia suabsoliutinti į "niekas".
              Nutiesus per mišką vis vien būtų geriau - tada tiktų ir rekreacijai ir susisiekimui. Nutiesus vien palei gatvę rekreacijai takas nelabai bus tinkamas, su vaikais tikrai nieks nerizikuos čia važiuoti.

              Keista, kad negalvojama apie taką per Belmontą - ir atstumas sumažėtų iki centro labiau nei palei Stepono Batoro g. Ir reljefas patogesnis - būtų galimybė apvažiuoti kalnus į juos nekylant, sujungti jį taip pat būtų galima su dabar tiesiamu manufaktūros g. Dviračių taku. Aišku, šis sprendimas būtų sunkiau įgyvendinamas, bet būtų 100 kartų logiskešnis.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                Kodėl nevažiuos? Iš kokių Santariškių iki centro grubiai panašus atstumas. Būna kas ir po 20km į vieną pusę mina, aišku tai pavieniai atvejai, bet vistiek nereikia suabsoliutinti į "niekas".
                Na taip, absoliutinti nereikia. Bet bus vienetai. Dėliojant prioritetų lentelę, vargu ar tas takas būtų jos viršuje grynai vertinant pagal potencialų vartotojų kiekį. Geriau tada nutiesti tą taką Santariškės - Centras, nes jis bent per visą savo ilgį turės traukos taškų.

                Antonas Nikitinas yra rašęs, kad remiantis kitų šalių patirtimi, kelionės dviračiu į darbą apsiriboja labai aiškiuose rėžiuose. T.y. masės (tos, kurios mina dviračius) į darbą 20 km dviračiu nemina.

                Comment


                  Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                  Nutiesus per mišką vis vien būtų geriau - tada tiktų ir rekreacijai ir susisiekimui. Nutiesus vien palei gatvę rekreacijai takas nelabai bus tinkamas, su vaikais tikrai nieks nerizikuos čia važiuoti..
                  Nutiesus atskirtą taką važiuos lygiai taip pat kaip dabar važiuoja pro Gariūnus.

                  Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                  Keista, kad negalvojama apie taką per Belmontą - ir atstumas sumažėtų iki centro labiau nei palei Stepono Batoro g. Ir reljefas patogesnis - būtų galimybė apvažiuoti kalnus į juos nekylant, sujungti jį taip pat būtų galima su dabar tiesiamu manufaktūros g. Dviračių taku. Aišku, šis sprendimas būtų sunkiau įgyvendinamas, bet būtų 100 kartų logiskešnis.
                  Per mišką yra geležinkelio kirtimo bėda. Iš Belmonto išlindus esamu keliu iki Naujos Vilnios dar geras kelio gabalas. Per miškelį ir persinešt per geležinkelį tiek neblogas šlaitas, kurio parkas gali neduot liest, tiek geležinkeliečiai nebūtų patenkinti.

                  Kitas variantas būtų per Pavilnio ir Žemąją. Bet ten irgi geras kampas per Džiaugsmo gatvę gaunasi. Galima būtų kirst pro piliavietę, bet ten vėl ir parkas, ir reljefas.

                  Be to Batoro gatvės dvirtakis būtų gerai dėl Šilo gatvės (kas mėgsta pavaizduot Giro di italia) arba dėl kadanors būsiančios Mildos gatvės jungties su Antakalniu. Ir į Konstitucijos prospektą patogu per ten.
                  Paskutinis taisė digital; 2020.06.03, 11:12. Priežastis: citavimas

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Na taip, absoliutinti nereikia. Bet bus vienetai. Dėliojant prioritetų lentelę, vargu ar tas takas būtų jos viršuje grynai vertinant pagal potencialų vartotojų kiekį. Geriau tada nutiesti tą taką Santariškės - Centras, nes jis bent per visą savo ilgį turės traukos taškų.

                    Antonas Nikitinas yra rašęs, kad remiantis kitų šalių patirtimi, kelionės dviračiu į darbą apsiriboja labai aiškiuose rėžiuose. T.y. masės (tos, kurios mina dviračius) į darbą 20 km dviračiu nemina.
                    Prioritetų lentelėje turėtų būti ir saugi galimybė nueiti pėstute iš vienos miesto dalies į kitą. Dabar vienintelis variantas yra eit per Juodą kelią ir iš tos pusės ateit. Nors ir ten iš atminties negarantuoju ar visu ilgiu yra pėsčiųjų takas. Naktinių vaiduoklių ar idėjinių dviratininkų gal nedaug, bet jų šiaip ar taip yra. Gariūnų dvirtakiu irgi šniūrais nevažinėja, bet visgi jis atneša labai daug naudos. Nors ir į darbą juo važinėja tik vienetai, ir atstumai tarp traukos taškų nemaži.

                    Comment


                      Click image for larger version

Name:	Screenshot_2020-06-03-13-50-01-110_com.google.android.apps.maps.jpg
Views:	801
Size:	144,5 kB
ID:	1806140
                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą



                      Per mišką yra geležinkelio kirtimo bėda. Iš Belmonto išlindus esamu keliu iki Naujos Vilnios dar geras kelio gabalas. Per miškelį ir persinešt per geležinkelį tiek neblogas šlaitas, kurio parkas gali neduot liest, tiek geležinkeliečiai nebūtų patenkinti.

                      Paprasčiausias variantas būtų manau nuo Pūčkorių piliakalnio iki Rokantiškių piliavietės daryti taką palei kelią - vietos tikrai užtektinai, nereiktų derinti su Pavilnių regioninio parko direkcija ir tiesiant palei kelią nelieka problemos su geležinkelio bėgiais. Nuo Rokantiškių piliavietės iki Belmonto malūno - palei Pūčkorių g., Na o nuo malūno iki manufaktūros g. - Palei Belmonto g. Čia jau dabar kaip ir yra dviračių/pėsčiųjų takas kuris dalinai eina senuoju Belmonto keliu, bet labai tas takas panašus į random miško keliuką, nei civilizuotos šalies dviračių taką.

                      Comment


                        Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                        Paprasčiausias variantas būtų manau nuo Pūčkorių piliakalnio iki Rokantiškių piliavietės daryti taką palei kelią - vietos tikrai užtektinai, nereiktų derinti su Pavilnių regioninio parko direkcija ir tiesiant palei kelią nelieka problemos su geležinkelio bėgiais. Nuo Rokantiškių piliavietės iki Belmonto malūno - palei Pūčkorių g., Na o nuo malūno iki manufaktūros g. - Palei Belmonto g. Čia jau dabar kaip ir yra dviračių/pėsčiųjų takas kuris dalinai eina senuoju Belmonto keliu, bet labai tas takas panašus į random miško keliuką, nei civilizuotos šalies dviračių taką.
                        Turbūt tai geriausias variantas. Įkalnė ties Pūčkorių atodanga tiesiog nepakeliama, tektų labai ilgą atstumą vestis dviratį. Tuo tarpu įkalnės ties Užtvankos stotele ir link Lelijų st. dar visai pakenčiamos. O tunelis ar net paprasčiausia perėja per geležinkelį – nerealu.

                        Be to, takas per Belmonto g. leistų tiesiai per Paplaują ir Paupį patekti tiesiai į miesto centrą, tuo tarpu važiuojant pro Rudens g. tektų kirsti Filaretus ir Užupį arba dusintis Olandų g.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          O jei kažką tokio daryti? Daug negalvojau - per kokia minutę užmečiau. Nepaprastai reikalingas ne tik dviračių takas nuo Olandų g iki Belmonto, bet ir pėsčiųjų, nes kas dabar ten yra neautomobilių susisiekimui (ne)padaryta tai tiesiog apgailėtina. Tad dvirtakis ne tik būtų padarytas reikalinga trąsa (dėl ko ateityje nereiktų daryti dvirtakio dublikato palei Batoro g), bet ir tarnautų kaip rekreacija, nes žymiai malonesnė aplinka nei palei Batoro g, bet ir tuo pačiu darbų metu galima būtų įrengti ir pėsčiųjų taką iki Belmonto.

                          Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	140,7 kB ID:	1806147

                          Comment


                            Parašė spekas Rodyti pranešimą
                            O jei kažką tokio daryti? Daug negalvojau - per kokia minutę užmečiau. Nepaprastai reikalingas ne tik dviračių takas nuo Olandų g iki Belmonto, bet ir pėsčiųjų, nes kas dabar ten yra neautomobilių susisiekimui (ne)padaryta tai tiesiog apgailėtina. Tad dvirtakis ne tik būtų padarytas reikalinga trąsa (dėl ko ateityje nereiktų daryti dvirtakio dublikato palei Batoro g), bet ir tarnautų kaip rekreacija, nes žymiai malonesnė aplinka nei palei Batoro g, bet ir tuo pačiu darbų metu galima būtų įrengti ir pėsčiųjų taką iki Belmonto.
                            Jeigu jau lendam į parką ir tikslas rekreacinė/susisiekimo trasa, tai ištiesinam trasą ir tuo pačiu išvengiam kalvų kalvelių. Tik reiktų bent 4 tiltelius statyti ir good luck gaunant leidimus. Ai ir dar man rodos Rokantiškių užtvanka netinkama susisiekimui ar jau atvira?

                            Paskutinis taisė themanual; 2020.06.03, 16:15.

                            Comment


                              Parašė themanual Rodyti pranešimą

                              Jeigu jau lendam į parką ir tikslas rekreacinė/susisiekimo trasa, tai ištiesinam trasą ir tuo pačiu išvengiam kalvų kalvelių. Tik reiktų bent 4 tiltelius statyti ir good luck gaunant leidimus. Ai ir dar man rodos Rokantiškių užtvanka netinkama susisiekimui ar jau atvira?
                              minti Belmonto g. yra nesaugu vasara del pravaziuojanciu salia automobiliu. Nors aisku gal plentininkai priprate..

                              Comment


                                Rekreacijai takas per parkus reikalingas ir jį reikai sutvakyti, pritaikyti Belmonto g. dviračiams ir pestiesiems. O palei S. batoro g. reikia geros kokybės magistralinio tako susisiekimui dviračiams ir pestiesiems. Abu maršrutai reikalingi.

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                  minti Belmonto g. yra nesaugu vasara del pravaziuojanciu salia automobiliu. Nors aisku gal plentininkai priprate..
                                  Nelendi į šalikelę, važiuoji per gerą metrą nuo krašto, kad lenkdami turėtų išvažiuoti į priešpriešinę juostą ir tuo bėdos baigiasi... Nebent auto buvimas mažiau nei 5m spinduliu jau užsiskaito kaip "šalia".

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Nelendi į šalikelę, važiuoji per gerą metrą nuo krašto, kad lenkdami turėtų išvažiuoti į priešpriešinę juostą ir tuo bėdos baigiasi... Nebent auto buvimas mažiau nei 5m spinduliu jau užsiskaito kaip "šalia".
                                    Lenkiančių dviratininkus priešpriešine juosta skaičius yra nereikšmingas, gerokai dažniau lenkiama 1 metro atstumu. Reiktų kartoti viešą komunikaciją dėl saugaus lenkimo.

                                    Comment


                                      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                      Lenkiančių dviratininkus priešpriešine juosta skaičius yra nereikšmingas, gerokai dažniau lenkiama 1 metro atstumu. Reiktų kartoti viešą komunikaciją dėl saugaus lenkimo.
                                      Iš mano patirties - tiesiogiai proporcingas dviratininko atstumui nuo kelkraščio. Pavojingose vietose imu juostą ir pavojingų lenkimų praktiškai nebūna. Užmiestyje su daugiau eismo susiprastinus ant ar net už baltos linijos - važiuoja ir ne 1m, o 15cm atstumu

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                        Antakalnyje palei upę per metus pravažiuodavo vienas kitas senuoju takeliu, bet nutiesus Vileišio dviračio taką, kai kuriomis dienomis žmonių būna daugiau nei Akropolyje per išpardavimus.
                                        Skirtumas tas, kad Vileišio takas neina palei greito eismo gatvę su skiriamąja juosta, o eina palei upę. Pagal šitą analogiją, takas į Naująją Vilnią turėtų būt tiesiamas per Belmontą ir Pučkorių gatvę.

                                        Comment


                                          Atnaujinimas iš tunelio po A1 statybos. Nuardyta tako dalis, kur buvo užtvaras ir šikana prieš perėją per rampą iš miesto Kauno kryptimi.




                                          Pusė tunelio po A1 jau išbetonuota.







                                          Comment

                                          Working...
                                          X