Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Čia kaip tik užbridau ant video, kaip Kopenhagoj su 100 metų projektavimo dviračiams patirtimi vis tiek pridaro brangiai kainuojančių kliurkų: https://www.youtube.com/watch?v=McvZ68qlho4
    Gal susitaikyk, žmonės netobuli, pasaulis netobulas. Visi daro klaidas, net dvirtakių projektuotojai tuščio lapo projektuose.
    Kalbat apie klaidą (beje padarytą lenko gyvenančio Londone ir su "Kopenhagos 100 metų projektavimo dviračiams patirtimi" nieko bendro neturinčio) mieste, kuriame kasmet statoma belenkiek km dvirtakių ir yra keli šimtai km nuostabios infrastruktūros ir lyginat su Vilniumi, kur per metus nutiesiami kokie 8-10 km (nors valdžia žada po 20-30km) ir praktiškai visur yra klaidos arba brokas...

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą

      Kad pėstieji nevaikščiotų dviračių taku, kas visada nutinka nutiesus šaligatvį arčiau gatvės nei dviračių takas.
      Bet tas pats nutinka ir užstačius šaligatvį baro stalais, kas čia akivaidžiai vyks.

      Comment


        O tai čia Linkmenų gatvėje susiaurino gatvę ir padarė platesnį šaligatvį? Jeigu taip, tai labai džiugu, nes pakankamai greitai ištaisyta santykinai nedidelė klaida. Ir ištaisyta siaurinant per plačią gatvę. Dėl kavinės staliukų, tai situacija panaši į daugumą vietų senamiestyje, kur manau visiems miestiečiams reikia gerbti vieniems kitą ir gražiai sutarti. Gi tie patys dviratininkai tikrai vienu ar kitu metu tikrai prisėda į kokią lauko kavinę.

        Comment


          Parašė alga Rodyti pranešimą

          Čia kaip tik užbridau ant video, kaip Kopenhagoj su 100 metų projektavimo dviračiams patirtimi vis tiek pridaro brangiai kainuojančių kliurkų: https://www.youtube.com/watch?v=McvZ68qlho4
          Gal susitaikyk, žmonės netobuli, pasaulis netobulas. Visi daro klaidas, net dvirtakių projektuotojai tuščio lapo projektuose.
          Protingi mokosi iš savo klaidų, išmintingi - iš svetimų.

          Tai jei jau yra 100 metų praktikos, kodėl ja nepasinaudoti ir nepasimokius iš jos nedaryti tų pačių klaidų? Ar neužtenka copy paste knygutę/medžiagą ir iš jos pasimokyti PRIEŠ darant projektus?

          Dar daugiau - pats praktikoje esu susidūręs (kad ir ta pati Saulės g) kai VMS ruošiasi atlikti darbus - ar tai būtų asfaltavimas, ar šaligatvių tiesimas (būna ir toks negirdėtas dalykas : )) - darbai numatomi / projektuojama net NEsilankius vietoje. Sovietmečio klaidos stovi kokia 30-50 metų, netaisoma/neperdaroma 30-50 metų, o tada matai kai pagaliau ateina galimybė sutvarkyti, - nafik į tą vietą eiti, nafik pasiskaityti, kad ir tą patį darnaus judumo lankstinuką VMS puslapyje prieš darant ir pridarant nesąmonių. Ne, geriau paleidžiam bepročius be jokių racionalumo gairių ir davai.

          Kartais kai skaitau, atrodo pas mus kažkoks Stokholmo simdromas ar kas, kad kai už mūsų pinigus daro varkes ir antihumanišką infrą, o žiūriu dar ir racionalizacijų tokioms nesąmonėms netrūksta. Blyn, nueik į vietą ir iškart aišku bus kas kaip. Reikia didelio išminties šaltinio, kad suvokti, kad nutiesus dvirtakį 20 cm nuo pastato sienos bus problemų? I rest my case kaip sako anglai.
          Paskutinis taisė spekas; 2020.06.09, 13:34.

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą

            Protingi mokosi iš savo klaidų, išmintingi - iš svetimų.

            Tai jei jau yra 100 metų praktikos, kodėl ja nepasinaudoti ir nepasimokius iš jos nedaryti tų pačių klaidų? Ar neužtenka copy paste knygutę/medžiagą ir iš jos pasimokyti PRIEŠ darant projektus?

            Dar daugiau - pats praktikoje esu susidūręs (kad ir ta pati Saulės g) kai VMS ruošiasi atlikti darbus - ar tai būtų asfaltavimas, ar šaligatvių tiesimas (būna ir toks negirdėtas dalykas : )) - darbai numatomi / projektuojama net NEsilankius vietoje. Sovietmečio klaidos stovi kokia 30-50 metų, netaisoma/neperdaroma 30-50 metų, o tada matai kai pagaliau ateina galimybė sutvarkyti, - nafik į tą vietą eiti, nafik pasiskaityti, kad ir tą patį darnaus judumo lankstinuką VMS puslapyje prieš darant ir pridarant nesąmonių. Ne, geriau paleidžiam bepročius be jokių racionalumo gairių ir davai.

            Kartais kai skaitau, atrodo pas mus kažkoks Stokholmo simdromas ar kas, kad kai už mūsų pinigus daro varkes ir antihumanišką infrą, o žiūriu dar ir racionalizacijų tokioms nesąmonėms netrūksta. Blyn, nueik į vietą ir iškart aišku bus kas kaip. Reikia didelio išminties šaltinio, kad suvokti, kad nutiesus dvirtakį 20 cm nuo pastato sienos bus problemų? I rest my case kaip sako anglai.
            Kad tiesiog jūsų visiškai iškreiptas realybės suvokimas. Vilnius kalbant apie dviračių infrastruktūrą visada buvo bado rėžime, dviratininkų būdavo mažai ir niekam jie nerūpėjo. Kritika yra puiku, iš jos galima mokytis ir tobulėti (ir nereikia apsimesti, jog nauji projektai negerėja savo kokybe), bet kai ji pateikiama su tokiomis pasaulio pabaigos nuotaikomis dėl kiekvieno negero aspekto ir bandant nupaišyti kažokį juodą paveikslą, jog viskas blogai, o nesutinkantys su tuo patiria Stoholmo sindormą, tai akivaizdu kad taip kritikuojantys yra arba visiški dviračių infrastruktūros snobai arba skaičiuoja kiekvieną negerai išleistą biudžeto centrą (ir tarp tų, ir tarp tų nenustebsiu kad yra pilna net nevažinėjančių dviračiais).

            Požiūris toks, kad jei padaryta blogai, tai geriau išvis nedaryti. Ir jis teisingas, tik kiekvienas tą blogai suvokia savaip ir šitie nauji takai, kurie su savo STR neatitikimais snobams yra tragiški, casual ir naujiems dviratininkams (kurie nebuvę Olandijoje ar Danijoje, o jei ir buvę tai tuomet net nemanė, jog Vilniuje važinės dviračiu) yra ne tik kad ne blogi, bet puikūs. Ne dėl to, kad jie nieko nesupranta, o dėl to kad turi aukštesnį tolerancijos lygį. Suprask, kad vien asfalto buvimas (o ne kreivų plytelių) ir tai kad pėstieji mažiau maišosi, sudaro absoliučiai didžiąją dalį patirties. Bent pusė tragiškų klaidų apie kurias čia tiek diskutuojama, masiniam dviratininkui vienodai šviečia, o jei ir rūpi/pastebi tas problemas, tai jos sukelia ant tiek mažai nepatogumų, kad net nesivargina tų problemų eskaluoti. Smalsu beje būtų sužinoti, kiek skirtingų žmonių fiksuoja tvarkau Vilnių dviračių takų problemas. Nenustebsiu jei skaičius bus itin mažas lyginant su bendru dviratininkų skaičiumi.
            Paskutinis taisė themanual; 2020.06.09, 16:57.

            Comment


              Click image for larger version

Name:	IMG_20200609_224641.jpg
Views:	507
Size:	240,2 kB
ID:	1807735
              Flickr

              Comment


                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                Kad tiesiog jūsų visiškai iškreiptas realybės suvokimas. Vilnius kalbant apie dviračių infrastruktūrą visada buvo bado rėžime, dviratininkų būdavo mažai ir niekam jie nerūpėjo. Kritika yra puiku, iš jos galima mokytis ir tobulėti (ir nereikia apsimesti, jog nauji projektai negerėja savo kokybe), bet kai ji pateikiama su tokiomis pasaulio pabaigos nuotaikomis dėl kiekvieno negero aspekto ir bandant nupaišyti kažokį juodą paveikslą, jog viskas blogai, o nesutinkantys su tuo patiria Stoholmo sindormą, tai akivaizdu kad taip kritikuojantys yra arba visiški dviračių infrastruktūros snobai arba skaičiuoja kiekvieną negerai išleistą biudžeto centrą (ir tarp tų, ir tarp tų nenustebsiu kad yra pilna net nevažinėjančių dviračiais).

                Požiūris toks, kad jei padaryta blogai, tai geriau išvis nedaryti. Ir jis teisingas, tik kiekvienas tą blogai suvokia savaip ir šitie nauji takai, kurie su savo STR neatitikimais snobams yra tragiški, casual ir naujiems dviratininkams (kurie nebuvę Olandijoje ar Danijoje, o jei ir buvę tai tuomet net nemanė, jog Vilniuje važinės dviračiu) yra ne tik kad ne blogi, bet puikūs. Ne dėl to, kad jie nieko nesupranta, o dėl to kad turi aukštesnį tolerancijos lygį. Suprask, kad vien asfalto buvimas (o ne kreivų plytelių) ir tai kad pėstieji mažiau maišosi, sudaro absoliučiai didžiąją dalį patirties. Bent pusė tragiškų klaidų apie kurias čia tiek diskutuojama, masiniam dviratininkui vienodai šviečia, o jei ir rūpi/pastebi tas problemas, tai jos sukelia ant tiek mažai nepatogumų, kad net nesivargina tų problemų eskaluoti. Smalsu beje būtų sužinoti, kiek skirtingų žmonių fiksuoja tvarkau Vilnių dviračių takų problemas. Nenustebsiu jei skaičius bus itin mažas lyginant su bendru dviratininkų skaičiumi.
                Gal ir gerai, kad "blogai" tiesia, negu iš vis netiesia. Tada leidžia atsirasti baksnotojams, kurie parodo kaip "blogai" padaroma, ir tada kiti projektai, jei nėra kažkokių niuansų, padaromi "mažiau blogi". Nutiesus, vėl sulaukiama komentarų... Taip ir sukasi ratas Galėsim su olandais paskui konkuruoti ..dar geriau būtų, jei ne tik Vilnius konkuruotų
                Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.09, 23:17.

                Comment


                  O kaip reikėtų projektuot, jei tas paveldas ant kalniuko pastatytas, o visa kita tam pačiam lygyje??

                  Parašė Ginthus

                  Nu bet visvien skauda akis matyti lygų, kaip stiklas, asfaltą ir betoninius laiptus į "paveldą". Man tai vienas pavyzdžių, kaip nereikia projektuoti.

                  Comment


                    Parašė Horn Rodyti pranešimą
                    Dėl kavinės staliukų, tai situacija panaši į daugumą vietų senamiestyje, kur manau visiems miestiečiams reikia gerbti vieniems kitą ir gražiai sutarti. Gi tie patys dviratininkai tikrai vienu ar kitu metu tikrai prisėda į kokią lauko kavinę.
                    Taip, reikėtu būti suprantigiems kavinių sąvininkams ir kelti stalus į privačią/vidinę teritoriją, o ne ant šaligatvių ar dviračių takų. Ir taip, tai aktuali ir nesprendžiama daug vietų senamiestyje.

                    Comment


                      Pilaitės pr. dviračių takas iki Laisvės pr. Baigtas.













                      https://citify.eu/pilaites-pr-dvirac...ki-laisves-pr/

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Taip, reikėtu būti suprantigiems kavinių sąvininkams ir kelti stalus į privačią/vidinę teritoriją, o ne ant šaligatvių ar dviračių takų. Ir taip, tai aktuali ir nesprendžiama daug vietų senamiestyje.
                        Toks vaizdas, jog lauko kavinėse sėdi tik ateiviai, animacinių filmų herojai ir kitos mistinės būtybės, bet ne žmonės, ne pėstieji, ne dviratininkai ir ne automobilių vairuotojai. Senamiestyje nemažai įsikūrę lauko terasų vidiniuose kiemuose ir daugumoje jų tikrai smagu ir jauku. Bet jų būtų tiesiog per mažai. Plius labai nukentėtų vietiniai gyventojai, nes jie praranda savo bent kiek privačią erdvę. Taip pat kartais lauko kavinėse prie gatvės net smagiau, nes daugiau judesio, šurmulio.

                        Comment


                          Parašė Horn Rodyti pranešimą

                          Toks vaizdas, jog lauko kavinėse sėdi tik ateiviai, animacinių filmų herojai ir kitos mistinės būtybės, bet ne žmonės, ne pėstieji, ne dviratininkai ir ne automobilių vairuotojai. Senamiestyje nemažai įsikūrę lauko terasų vidiniuose kiemuose ir daugumoje jų tikrai smagu ir jauku. Bet jų būtų tiesiog per mažai. Plius labai nukentėtų vietiniai gyventojai, nes jie praranda savo bent kiek privačią erdvę. Taip pat kartais lauko kavinėse prie gatvės net smagiau, nes daugiau judesio, šurmulio.
                          Nu matyt tokie ten sėdi, nes niekai nesugebame jų patraukti nuo šaligatvių, kurie yra skirti pėsčiųjų eismui, o ne kavinėms. Jeigu nelegaliai užsigrobtose gatvės lopose griaunam tvoras, tai reikia griauti ir kavinių stalus.

                          Taip pat kartais lauko kavinėse prie gatvės net smagiau, nes daugiau judesio, šurmulio.
                          Man visiškai nerūpi, kas jiems yra "smagiau", svarbu, kad ant šaligatvio nestovėtų.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            Man visiškai nerūpi, kas jiems yra "smagiau", svarbu, kad ant šaligatvio nestovėtų.
                            Ne "jiems", o "mums". Aš, jūsų bendradarbis, jūsų kaimynas, greičiausiai jūsų sūnus ar dukra taip leidžia laiką.
                            Mano žmonos pvz.: kai einame senamiestyje, ją kartais erzina, jog sunku praeiti tarp kavinių arba jog dviratininkai važinėja aplinkui. Bet beveik visada pati nori kažkur prisėsti vyno ar kavos su pyragu ir tada jau pati nenori kažkur pasislėpus nuo visų sėdėti nes miesto šurmulyje ir yra žavesys.
                            Toks tas gyvenimas mieste ar daugiabutyje, kai turi atsižvelgti į visų poreikius ir eiti į kompromisus.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Pilaitės pr. dviračių takas iki Laisvės pr. Baigtas.



                              https://citify.eu/pilaites-pr-dvirac...ki-laisves-pr/
                              tai kas visgi su tais vandens latakais, ar neturejo jis buti salia tokio nuolydzio skardzio?

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Nu matyt tokie ten sėdi, nes niekai nesugebame jų patraukti nuo šaligatvių, kurie yra skirti pėsčiųjų eismui, o ne kavinėms. Jeigu nelegaliai užsigrobtose gatvės lopose griaunam tvoras, tai reikia griauti ir kavinių stalus.


                                Man visiškai nerūpi, kas jiems yra "smagiau", svarbu, kad ant šaligatvio nestovėtų.
                                Teoriškai ne kiekviena šaligatvio plytelė yra pėsčiųjų takas. Priešingu atveju daug kur negalėtų vykti mugės, turgus, lauko kavinių gal irgi nebūtų, nes vidiniam kieme irgi būna šaligatviai su pėsčiųjų takais, negalėtų stovėti reklaminiai stendai, dviračių stovai, net gatvės muzikantai su savo klausytojais turėtų būti surinkti iš gatvelių ir perkelti į aikštes (bet aikštėse irgi vaikšto žmonės ir jei didesnė minia - tai vis tiek kažkam trukdys praeiti).

                                Negalima šitoje vietoje būti tokiu kategorišku kai kalbama apie visuomenės interesų derinimą, pakankama užtrikrinti, jog egzistuotų normalus praėjimas pėstiesiems. Šiuo atveju yra ir siauroka ir dar blogai suprojektuotas dviračių takas, todėl kažką reikia vis tiek keisti. O jei visais atvejais esate prieš kavines ant šaligatvių ir nenorite lįsti į socialinius kontraktus bei derėtis su visuomene, o tik primesti savo įsivaizduojamą tvarką, tuomet reiktų rinktis ne gyvenime miestuose, o gyvenimą vienkemyje, kur bus kuo mažesnis socialinis kontaktas ir reikės daryti mažiau kompromisų (čia aš visiškai rimtai, be sarkazmo ar menkinimo. Pats turiu sodybą kur kartais pabėgu nuo miesto šurmulio).
                                Paskutinis taisė themanual; 2020.06.11, 09:36.

                                Comment


                                  Nemažiau svarbu, kad jau esamose vietose tiesiant pagal schemas, naikino tuos latakus, nors darbų pradžioje buvo prašoma to nedaryti. Aišku, nieks nedraudžia atstatyti ir įrengti naujai, tiek čia, tiek kokiam Vileišio take, kad neplaukti dviračiu, kaip valtimi. Justiniškių g./Rygos g. užvakar irgi tešla ties sankryža.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                    Kad tiesiog jūsų visiškai iškreiptas realybės suvokimas. Vilnius kalbant apie dviračių infrastruktūrą visada buvo bado rėžime, dviratininkų būdavo mažai ir niekam jie nerūpėjo. Kritika yra puiku, iš jos galima mokytis ir tobulėti (ir nereikia apsimesti, jog nauji projektai negerėja savo kokybe), bet kai ji pateikiama su tokiomis pasaulio pabaigos nuotaikomis dėl kiekvieno negero aspekto ir bandant nupaišyti kažokį juodą paveikslą, jog viskas blogai, o nesutinkantys su tuo patiria Stoholmo sindormą, tai akivaizdu kad taip kritikuojantys yra arba visiški dviračių infrastruktūros snobai arba skaičiuoja kiekvieną negerai išleistą biudžeto centrą (ir tarp tų, ir tarp tų nenustebsiu kad yra pilna net nevažinėjančių dviračiais).

                                    Požiūris toks, kad jei padaryta blogai, tai geriau išvis nedaryti. Ir jis teisingas, tik kiekvienas tą blogai suvokia savaip ir šitie nauji takai, kurie su savo STR neatitikimais snobams yra tragiški, casual ir naujiems dviratininkams (kurie nebuvę Olandijoje ar Danijoje, o jei ir buvę tai tuomet net nemanė, jog Vilniuje važinės dviračiu) yra ne tik kad ne blogi, bet puikūs. Ne dėl to, kad jie nieko nesupranta, o dėl to kad turi aukštesnį tolerancijos lygį. Suprask, kad vien asfalto buvimas (o ne kreivų plytelių) ir tai kad pėstieji mažiau maišosi, sudaro absoliučiai didžiąją dalį patirties. Bent pusė tragiškų klaidų apie kurias čia tiek diskutuojama, masiniam dviratininkui vienodai šviečia, o jei ir rūpi/pastebi tas problemas, tai jos sukelia ant tiek mažai nepatogumų, kad net nesivargina tų problemų eskaluoti. Smalsu beje būtų sužinoti, kiek skirtingų žmonių fiksuoja tvarkau Vilnių dviračių takų problemas. Nenustebsiu jei skaičius bus itin mažas lyginant su bendru dviratininkų skaičiumi.
                                    ,,Kad tiesiog jūsų visiškai iškreiptas realybės suvokimas. ''

                                    Dar klausimas ar suvokimas iškreiptas. Aš rašiau būtent apie daromą konkretų broką ir nepaprastą, o tiek akivaizdų, kad sunku suprasti kaip jis galėjo būtent toks padarytas. Rašiau, kad aš asmeniškai esu ne kartą susidūręs, kad VMS net neapsilanko vietoje prieš imdamiesi darbų – ar tai būtų gatvės asfaltavimas, ar, kaip matomai šiuo atveju, dvirtakio tiesimas. Kaip kitaip galėjo atsirasti dvirtakio atkarpa tokioje vietoje? Dar suprasčiau jei tai būtų vienintelė atkarpėlė planuota tiesti – o juk, jei gerai suprantu, buvo tiesta kelios tokios atkarpos, kurios kažkodėl numatytos geroje vietoje, o ši vienintelė kažkodėl padaryta sukeitus šaligatvį su dvirtakiu vietomis bei nepasinaudota galimybe susiaurinti gatvės.

                                    ,,Vilnius kalbant apie dviračių infrastruktūrą visada buvo bado rėžime, dviratininkų būdavo mažai ir niekam jie nerūpėjo. ''

                                    Prie ko čia? Aš tai žinau. Ar kažkur išskaitėte mano tekste, kad bandau tai neigti ar dar kažką? Sekant tokia argumentacija galima sakyti kažką panašaus kai ruošiamasi ištisiniu asfaltu užlieti gatvelę tarp susiformavusių gyvenamųjų namų, kur vietos vos užtenka vienai mašinai ir 1.2m šaligatviui ir net nesiruošiama tiesti šaligatvio kur išvis jo nėra: ,,Ai, juk miestas buvo kokius 200 metų laikomas bado rėžime, niekam nerūpėjo tie šaligatviai''.

                                    ,,kai ji pateikiama su tokiomis pasaulio pabaigos nuotaikomis dėl kiekvieno negero aspekto ir bandant nupaišyti kažokį juodą paveikslą, jog viskas blogai ''

                                    Čia jau jūsų išskaitymas ir dramatizavimas (ar kas?). Nemaišykite ir negeneralizuokite mano pasipiktinimo konkrečiu broku su visame mieste vykstančiomis statybomis.

                                    ,,o nesutinkantys su tuo patiria Stoholmo sindormą, tai akivaizdu kad taip kritikuojantys yra arba visiški dviračių infrastruktūros snobai arba skaičiuoja kiekvieną negerai išleistą biudžeto centrą ''

                                    Susikūrėte baidyklę, ir dabar pats ją mušate (strawman). Mano replika apie Stokholmo simdromą buvo apie mane stebinantį ir pasikartojantį VMS gynimą. Dar kartą – konkretaus broko plakimas (būtent plakimas, nes tokio lygio brokas jau minėjau yra sunkiai suvokiamas) nėra indikacija, kad viskas kas mieste vyksta su statybomis yra blogai.

                                    ,,Požiūris toks, kad jei padaryta blogai, tai geriau išvis nedaryti. Ir jis teisingas, tik kiekvienas tą blogai suvokia savaip ir šitie nauji takai, kurie su savo STR neatitikimais snobams yra tragiški, casual ir naujiems dviratininkams (kurie nebuvę Olandijoje ar Danijoje, o jei ir buvę tai tuomet net nemanė, jog Vilniuje važinės dviračiu) yra ne tik kad ne blogi, bet puikūs. ..

                                    Na, dar kartą keistas pasakymas. Tokio dalyko kaip ,,kiekvienas suvokia skirtingai kas yra blogai'' kalbant apie dvirtakių tiesimą turėtų iš esmės nebūti, nes tiesimo taisylkės tam ir yra, kad kuo labiau eliminuoti infros tiesimo principus pagal kiekvieno skirtingą nuomonę (vienas norės 90 laipsn, kampų, kitas ne didesnių nei 5 laips ir tt). Ir dar kartą nukreipėte mano konkretaus broko kritikavimą (plakimą) į viso miesto statybos darbus.


                                    Bandau dar aiškiau iškomunikuoti savo poziciją:

                                    - vietomis taip stipriai plaku VMS konkretaus broko atvejais, nes tai metai iš metų pasikartojantis reiškinys, panašu, kad bus sistema, o ne išimtis.

                                    - kaip pavyzdį galėčiau detaliai papasakoti kaip VMS organizavo Saulės g darbus. Jei to neu-tenka, galėčiau konkrečiai papasakoti kaip VMS ruošėsi vykdyti darbus ir Pavasario g. Taip pat esu sudokumentavęs kas buvo padaryta su kelliomis Antakalnio gatvėmis 2017-2019 metais kur buvo gatvės nupiltos ištisinio asfalto jūromis, o šaligatvius paliko ar padarė ne žmonėms (nors buvo skalambinta daugiau nei metus varpais ir raštais į VMS, kad nepadarytų tokių maklių). Galėčiau vardinti ir senamiesčio gatves... Kas dar? Neminėsiu kitų sričių. Kiek dar pavyzdžių reikia? Aš su VMS veikla esu susidūręs kelis metus ir skirtingose srityse ir žinau kaip jie veikia. Kaip antai į Saulės g prieš remontą jie net nebuvo atvykę apsžiūrėti kas ten darėsi.

                                    - Kad neminiu gerų dalykų, tai nereiškia, kad jie nevyksta (ar man po kiekvienu kritikos pranešimu talpinti gerų darbų sąrašą?).

                                    - VMS ne tik kad nevykdo elementarių savo funkcijų (pvz neatvyksta net į vietą pasižiūrėti ar tiesiog yra vietos realybėje infrai, kurią jie savo kabinetuose paišo net nežinodami ar bus vietos nuteisti), bet ir atsisako nemokamų patarimų ir pagalbos iš kompetetingų žmonių (ir vėl tas Saulės g atvejis ir kitur. Asmeniškai aš turėjau ne tik dirbti jų darbą nemokamai, bet ir kaltis su jais (ir ne, aš nekalbėjau su jais tokiu tonu kaip praeitame poste), kad tiestų šaligatvį ir tt.). Ką dar pateikt?

                                    Taigi, šioje vietoje jūsų teiginiai neteisingi. Norėjau atsiprašyti už savo toną praeitame pranešime bet neatsiprašysiu, nes tiesiog nėra už ką, nes:

                                    1. brokas sistemingai daromas n metų
                                    2. švaistomi mūsų pinigai
                                    3. nekreipiama dėmesio į kompetetingas pastabas (jei kreipiama, kaip tada paaiškinti kas buvo padaryta su Antakalnio gatvių asfaltavimu, kaip pvz?)
                                    4. brokas neretai atsiranda, nes net nesiteikiama apsilankyti vietoje ir pamatyti kas vyksta. Ar apsilankyti vieną kartą vietoje prieš pradedant darbus 1 kartą per 10 metų yra kosmosas?
                                    5. kažkodėl atsiranda sistemingo VMS broko gynimas kai jie taip vykdo darbus (kame priežastis – ar tokie žemi standartai?). Šis pasikartojantis gynimas man nusibodo ir dėl to panaudojau Stokholmo simdromo užuominą. Mane asmeniškai pykdo kai tiek laiko nemokamai esu sudėjęs VMS nesąmonėms tvarkyti ir kritikuoju (atrodo pagrįstai?) konkrečią vietą ir man bando įteigti, kad matai ko čia nori.

                                    Manau vienas kitą supratome. Judame toliau. Taika.

                                    PS.
                                    Mieste vyksta daug gerų pokyčių. Pvz mane labai džiugina senamiestyje planuojamas įgyvendinti kilpinis eismas ir siekis kuo labiau sumažinti automobilizmą jame. Labai tikiuosi, kad visgi pavyks realiai tai padaryti ir neliks tuščios deklaracijos.
                                    Paskutinis taisė spekas; 2020.06.11, 20:12.

                                    Comment


                                      Rinktinės g. dviračių takas:

                                      Sankryža su Tuskulėnų/Žalgirio g. Ties įvažiavimu į BP palikti nauji aukšti borteliai, kurie matyt buvo sudėti po Lidl sankryžos sutvarkymo. Nebaigtos dėti plytelės, tai tikriausiai tvarkys.


                                      Ties įvaža į perėją patraukė apšvietimo stulpą.



                                      Sudėti nuožulnūs borteliai prie dviračių tako.



                                      Gan gražiai pažaista su šalutiniais takais.


                                      Vieta ties Herkaus Manto st.



                                      Nuolydžiai ties įvažiavimais į kiemus. Prasideda pėščiųjų tako vingiavimas.

                                      ​​​​


                                      Už sankryžos su Turgaus g. darbai tik prasideda. Sudėti kuoliukai, žymintys būsimus takus.

                                      Comment


                                        Parašė Horn Rodyti pranešimą

                                        Ne "jiems", o "mums". Aš, jūsų bendradarbis, jūsų kaimynas, greičiausiai jūsų sūnus ar dukra taip leidžia laiką.
                                        Mano žmonos pvz.: kai einame senamiestyje, ją kartais erzina, jog sunku praeiti tarp kavinių arba jog dviratininkai važinėja aplinkui. Bet beveik visada pati nori kažkur prisėsti vyno ar kavos su pyragu ir tada jau pati nenori kažkur pasislėpus nuo visų sėdėti nes miesto šurmulyje ir yra žavesys.
                                        Toks tas gyvenimas mieste ar daugiabutyje, kai turi atsižvelgti į visų poreikius ir eiti į kompromisus.
                                        Jiems, nes save gerbiantis pilietis turėtu savanoriškai vengti sėdėti tokiuos užgrobtuose vietose.

                                        Šiuo atveju jūsų žmona rodo hipokratiškumą ir nieko daugiau.



                                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                        Teoriškai ne kiekviena šaligatvio plytelė yra pėsčiųjų takas. Priešingu atveju daug kur negalėtų vykti mugės, turgus, lauko kavinių gal irgi nebūtų, nes vidiniam kieme irgi būna šaligatviai su pėsčiųjų takais, negalėtų stovėti reklaminiai stendai, dviračių stovai, net gatvės muzikantai su savo klausytojais turėtų būti surinkti iš gatvelių ir perkelti į aikštes (bet aikštėse irgi vaikšto žmonės ir jei didesnė minia - tai vis tiek kažkam trukdys praeiti).

                                        Negalima šitoje vietoje būti tokiu kategorišku kai kalbama apie visuomenės interesų derinimą, pakankama užtrikrinti, jog egzistuotų normalus praėjimas pėstiesiems. Šiuo atveju yra ir siauroka ir dar blogai suprojektuotas dviračių takas, todėl kažką reikia vis tiek keisti. O jei visais atvejais esate prieš kavines ant šaligatvių ir nenorite lįsti į socialinius kontraktus bei derėtis su visuomene, o tik primesti savo įsivaizduojamą tvarką, tuomet reiktų rinktis ne gyvenime miestuose, o gyvenimą vienkemyje, kur bus kuo mažesnis socialinis kontaktas ir reikės daryti mažiau kompromisų (čia aš visiškai rimtai, be sarkazmo ar menkinimo. Pats turiu sodybą kur kartais pabėgu nuo miesto šurmulio).
                                        Visos šaligatvių plytelės kurios yra gatvės projekto ribose yra pėsčiųjų takas, nebent ženklai nurodo kitaip. Mugės gauna specialius leidimus iš savivladybės, o turgūs yra privačiuose sklypuose.

                                        Kodėl vis norima veslo sukeltą viešo intereso užgrobimą pavaizduoti, kaip kažkokį kompromisą, kai realiai tai turėtu būti traktuojama kaip nusikaltimas viešma interesui?

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                          Visos šaligatvių plytelės kurios yra gatvės projekto ribose yra pėsčiųjų takas, nebent ženklai nurodo kitaip. Mugės gauna specialius leidimus iš savivladybės, o turgūs yra privačiuose sklypuose.

                                          Kodėl vis norima veslo sukeltą viešo intereso užgrobimą pavaizduoti, kaip kažkokį kompromisą, kai realiai tai turėtu būti traktuojama kaip nusikaltimas viešma interesui?
                                          Nu ne, ženklai turi nurodyti jog tai pėsčiųjų takas ir pavyzdžiui jų apsaugą nuo automobilių aprašo atskiri KET punktai, pėsčiųjų takui netgi suteikiamas 5 metrų papildomas apsaugos buferis nuo susikirtimo su važiuojamąja dalimi, ko neturės ženklais nepažymėtas šaligatvis ir tuomet jau reikia įrodinėti jog per arti susikirtimo stovintys automobiliai trukdo eismui.

                                          Lauko kavinės irgi gauna specialius leidimus, taip kad didelio skirtumo nuo mugės nėra. Kaip jau minėjau pakankamas praėjimas vis tiek turi būti užtikrintas, bet dažniausiu atveju jokio užgrobimo ir nusikaltimo nėra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X