Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Kadangi su vairuotojais dirbama (baudos) kad jie laikitusi savo pareigu, ir gan griežtai. O kitai pusei reikia tik isitikint savo saugumu ir apsižvalgyti, o jie ir to negali padaryt, tad labai gerai kad dirbama ta linkme.
- 1 patinka
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
Taip suprantu jusu pasaulyje jokiu gedimu ivykt negali, ir kaip robotai viska darot pagal skripta? Parašyta galima eit, reiškia galima, ir nesvarbu kad koks girtas Vasia neatlekia ant 100?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąIš to darom išvada kad naudotis mobiliuoju tiesiogiai labiau pavojinga nei laisvu ranku iranga.- vairuotojams pavojinga naudotis mobiliuoju rankomis, o be rankų – visada galima (yra kažkoks vangus punktas apie su vairavimu nesusijusių veiksmų vengimą, bet, šiuo atveju, jis niekada neimplementuojamas);
- pėstiesiems išvis negalima naudotis mobiliuoju telefonu, jeigu jie eina pėsčiųjų perėja (rašoma, vengti, bet policija sako negalima (https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...pirtukininkus/)).
Ar pestieji kalbejo per ausines ar vistik naudojosi mobiliaisiais?
Ar pestieji yra kitokie žmones nei vairuotojai?Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.08.27, 17:27.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Diim4iik
Tokie kamazai važiuodami net nepasižiūri, ar ten neateina koks pėstysis prie perėjos, o važiuoja aukštai iškelta galva kaip per automobilių paradą. Tad tokiems neprošal primint, kad ir jie turi saugoti kitų gyvybes.
Komentuoti:
-
Tai kad dabar daugiau ne kalbama mobiliuoju, o sėdima internete, net ir einant. Ir tokie tipai (-ės) tikrai pavojų kelią visų pirma sau...
Komentuoti:
-
Ångstrom O pėstysis eidamas per perėją gali naudotis laisvų rankų įranga, ar ji jau laikoma „mobiliojo ryšio priemone“? Vairuotojai, žinoma, gali.
Aš panašų muzikos/skambučių aspektą buvau forume gal prieš kelis mėnesius iškėlęs, tik dėl dviratininkų.
Parašė taccido Rodyti pranešimąNežinau kaip dabar, bet prieš porą metų tai dažnai tekdavo matyti troleibusų vairuotojas su paprastomis ausinėmis abiejose ausyse.
Pėsčiuosius ir dviratininkus reikia matyti.
Kodėl dviratininkas turi viską girdėti, o metalinėje dėžėje užsisandarinęs vairuotojas gali dar papildomai muziką užsileisti? Kažkoks iškreiptas mąstymas. Radijo klausantis automobilininkas tikrai neišgirs pėsčiojo ar dviratininko. Net ir dviratininkai su pėsčiaisiais vienas kito neišgirsta. Daug kartų buvo, kai dviračiu privažiuoju iš paskos iki pėsčiojo ir jis net nesupranta, kad kažkas yra už jo nugaros vos per metrą. Jeigu dviračio grandinė sutepta ir stabdžiai necypia, tai garso praktiškai nėra.Tokiu daug kalbedami net ne pasižiuri, ar ten neatlekia koks kamazas be stabdžiu, o eina aukštai iškelta galva kaip per mados paroda. Tad tokiems neprošal primint kad ir jie patis turi saugot savo gyvybe.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Iš to darom išvada kad naudotis mobiliuoju tiesiogiai labiau pavojinga nei laisvu ranku iranga. Ar pestieji kalbejo per ausines ar vistik naudojosi mobiliaisiais? Ar pestieji yra kitokie žmones nei vairuotojai?
Komentuoti:
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąKiek žinau vairuotojams draudžiama naudotis mobiliuoju telefonu.
Žinoma, pagal KET ir vairuotojai turi: vengti bet kokių su transporto priemonės vairavimu nesusijusių veiksmų. Bet, kadangi, priešingai negu pėstiesiems, neparašyta nei vieno pavyzdžio, ko negalima daryti, tai visiems giliai pochuj, o policija jau naudojasi teise tyčiotis iš pėsčiųjų, sekdami KET pagal raidę:
Keliems pėstiesiems, kurie eidami per gatvę kalbėjo mobiliaisiais telefonais, priminta, kad to daryti taip pat negalima.
Kas nors esate matę, girdėję, skaitę kažką panašaus į: „Keliems sustabdytiems automobilių vairuotojams, kurie vairuodami kalbėjo mobiliaisiais telefonais (naudodamiesi laisvų rankų įranga), priminta, kad to daryti negalima.“ ?
Tad nesuprantu ko jus čia kaip maži vaikai verkiat.. o vairuotojams galima.. o vairuotojams galima.
Tokiu daug kalbedami net ne pasižiuri, ar ten neatlekia koks kamazas be stabdžiu, o eina aukštai iškelta galva kaip per mados paroda. Tad tokiems neprošal primint kad ir jie patis turi saugot savo gyvybe.Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.08.27, 16:57.
Komentuoti:
-
Kiek žinau vairuotojams draudžiama naudotis mobiliuoju telefonu. Tad nesuprantu ko jus čia kaip maži vaikai verkiat.. o vairuotojams galima.. o vairuotojams galima.
Tokiu daug kalbedami net ne pasižiuri, ar ten neatlekia koks kamazas be stabdžiu, o eina aukštai iškelta galva kaip per mados paroda. Tad tokiems neprošal primint kad ir jie patis turi saugot savo gyvybe.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąhttps://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.203613/asr
A, tai šitas galioja ne tik perėjoje, bet ir išvažiavime iš kiemų.
Ir išvis kas ta pėsčiųjų perėja?
Pagal KET:
Prie ženklų nr. 533, 534 nurodyta, kad pėsčiųjų perėja – perėjimo per kelią vieta.
Kelias – eismui skirta ir naudojama žemės arba statinio paviršiaus juosta per visą jos plotį, įskaitant važiuojamąją kelio dalį (toliau – važiuojamoji dalis), sankryžas, šaligatvius, kelkraščius, pėsčiųjų ir dviračių takus, skiriamąsias keliojuostas.
Vadinasi, kai pėsčiųjų takas susikerta su važiuojamąją dalimi, jis devalvuojamas iki kažko, kas nebėra kelias.
Matyt, iš to ir gavosi, kad automobilių vairuotojai, važiuodami TIKRUOJU KELIU (važiuojamąja dalimi) neprivalo nusileisti iki įsibrovėlių į jų kelią (pėsčiųjų) lygio, pvz., nesinaudodami mobiliojo ryšio priemonėmis.
Dabar įsivaizduokite tą pačią kelių sankirtą, kur viskas atvirkščiai, o automobilių pervaža apibrėžiama kaip pervažiavimo per kelią(!) vieta.Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.08.27, 16:20.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNors pagal DJMP – miesto ribose – jei nestatomas šaligatvis šalia dviračių tako, tai statomas ne bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, o būtent dviračių takas.
Aš tai irgi už tai, kad dviračių taku nebūtų draudžiama vaikščioti pėstiesiems, o dviračių takas, kaip gatvė, turi pėstiesiems skirtą šaligatvį, jeigu toks poreikis ar galimybė yra.
KET vystyčiau tokią dviejų pakopų dviračių elgesio šaligatviuose sistemą:
1) automobilių kelio/gatvės šaligatvis. Dviračiams leidžiama, jei šalia esančios gatvės leistinas greitis yra 40 km/h ir daugiau. Jei gatvėje vystomas vienpusis eismas, tai leidžiama važiuoti šaligatviu priešinga kryptimi negu nustatyta važiuoti automobiliams. Jei gatvės leidžiamas greitis ne didesnis nei 40 km/h, šaligatviais vienpuse gatve automobilių srauto kryptimi važiuoti draudžiama.
2) dviračių tako šaligatvis. Dviračiams draudžiama, nebent važiuojama ne didesniu nei pėsčiojo greičiu net nesant pėsčiųjų, norima nulipti nuo dviračio arba nusukti į kitą taką, jei dviračių eismas jame nedraudžiamas.Paskutinis taisė PoDV; 2022.08.27, 16:09.
Komentuoti:
-
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ne, bet žinau konkretų žmogų, kuris tai daro kasdien jau kelis mėnesius su lygiai 0 rezultatų. T.y. policija tokius pranešimus tiesiog ignoruoja.
Komentuoti:
-
Jei neklystu, toks aktivistas Marius Kučinskas pasirūpino, jog būtų panaikintas Zuoko dviračių takas į Pilaitę (Vilniuje), nes pasak jį ir įvairius Dviratininkų bendrijos narius, žmogus pagal KET turėjo eiti mašinų gatve. Kelio ženklai prieš ir po:
Nors pagal DJMP – miesto ribose – jei nestatomas šaligatvis šalia dviračių tako, tai statomas ne bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, o būtent dviračių takas.
Žodžiu, jei būtų fulė, tai Šimašiaus komanda vs. Zuokas – 0:1.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąIšvada: dviračių takas yra važiuojamoji dalis, nes dviratis yra transporto priemonė, todėl pėstysis jau gali rinktis ar eiti dviračių taku
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Naudojuos proga ir dar prasiplečiu dėl dviračių takų. Internetuose (FB) labai daug verkia visi, kad ten kažkokių Vienos konvencijų ar ko ten nesilaikoma – tarsi Lietuvoje draudžiama eiti dviračių takais, jeigu nėra šaligatvio. Daug (protingų) žmonių pabrėždavo ir piktindavosi, kad tokiu atveju, kai šalia gatvės yra tik dviračių takas – pėstysis privalo eiti gatve šalia mašinų.
Tai taip nėra:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.203613/asr
36. Pėstieji privalo judėti šaligatviais, pėsčiųjų takais arba pėsčiųjų ir dviračių takais (pėstiesiems skirta puse), o ten, kur jų nėra, – kelkraščiu. Jeigu šaligatvio, pėsčiųjų tako, pėsčiųjų ir dviračių tako, kelkraščio nėra arba jais judėti nėra galimybės, leidžiama judėti viena eile važiuojamosios dalies pakraščiu.
11. Važiuojamoji dalis - kelio dalis, skirta važiuoti transporto priemonėms. Kelias gali turėti keletą viena nuo kitos skiriamosiomis juostomis atskirtų arba skirtingame lygyje esančių važiuojamųjų dalių.
22. Dviratis - ne mažiau kaip du ratus turinti transporto priemonė, varoma ja važiuojančių asmenų raumenų jėga.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Dabar ieškau to KET punkto – nerandu. Kas nors galite padėti?
44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Pėstieji, prieš įžengdami į važiuojamąją dalį ir eidami ja, turi vengti bet kokių veiksmų (naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis ir panašiai), kurie atitrauktų jų dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos kelyje stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, kad eiti saugu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
pranesei?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, po kokiu KET punktu papuola kas vakarą Geležiake, Ozo g, Ukmergės g. Savanorių pr. ir kitose gatvėse 150+ km/h skraidantys ir visame mieste baisų triukšmą keliantys motociklai? Dar nei karto nesu matęs policijos, patruliuojant motociklais tose gatvėse vasaros vakarais.
Komentuoti:
-
Įdomu, po kokiu KET punktu papuola kas vakarą Geležiake, Ozo g, Ukmergės g. Savanorių pr. ir kitose gatvėse 150+ km/h skraidantys ir visame mieste baisų triukšmą keliantys motociklai? Dar nei karto nesu matęs policijos, patruliuojant motociklais tose gatvėse vasaros vakarais.
- 8 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: