Pradžiai reikia apriboti (ne teisiškai, bet techniškai) moticiklų maksimalų greitį iki 25-30 km/h. Ir, svarbiausia - uždrausti elspirtukus ir eldviračius.
„Foninis skydo naudojimas (papildomas geltonas fonas aplink kelio ženklą) taikomas siekiant padidinti kelio ženklo matomumą blogomis oro sąlygomis, tamsiu paros metu arba pavojingose vietose (pvz., prie mokyklų, sankryžų, pavojingų perėjų).“
Tai kur suklydau sakydamas "perėjos ženklo pastebimumui padidinti"? Ar turėjau būtinai tiksliai atkartoti?
Techniškai visos perėjos yra vienodos, tik kai kuriose didesne tikimybė kažkam išbėgti, tad visas nereguliuojamas perėjas aš vienodai laikau pavojingomis. Ar be geltono fono čia jau būtų galima atsipalaiduot?
Su dabartiniu traktavimu, tai idealiausia vieta nežymėtai policijos auto su fotoaparatu... pasuko pėstysis galvą į perėją.. pykšt te bauda už nepraleidimą.. o pėstysis kaip ėjo tolyn ir nuėjo.
Tai vienam poste duodi alia pavojingâ pavyzdį, o kitame jau sakai visas vienodai laikai. Išsižadi savo žodžių? Gi ženklâ ryškina ne todėl kad pačio ženklo nesimato, o situacijos kelyje
Na va, pasirodo didžiausi ženklinimo kritikuotojai net nežino, kodėl kai kur ženklai išryškinami. Galbűt dėl neįprastų sąlygų, kaip prastas matomumas, nepakankami saugos atstumai, reikalaujantys papildomo dėmesio? Ne?
„Foninis skydo naudojimas (papildomas geltonas fonas aplink kelio ženklą) taikomas siekiant padidinti kelio ženklo matomumą blogomis oro sąlygomis, tamsiu paros metu arba pavojingose vietose (pvz., prie mokyklų, sankryžų, pavojingų perėjų).“
Tai kur suklydau sakydamas "perėjos ženklo pastebimumui padidinti"? Ar turėjau būtinai tiksliai atkartoti?
Techniškai visos perėjos yra vienodos, tik kai kuriose didesne tikimybė kažkam išbėgti, tad visas nereguliuojamas perėjas aš vienodai laikau pavojingomis. Ar be geltono fono čia jau būtų galima atsipalaiduot?
Su dabartiniu traktavimu, tai idealiausia vieta nežymėtai policijos auto su fotoaparatu... pasuko pėstysis galvą į perėją.. pykšt te bauda už nepraleidimą.. o pėstysis kaip ėjo tolyn ir nuėjo.
O kodėl turi kilti klausimas? Geltonas fonas naudojamas padidinti ženklo pastebimumą ir ką? Ir šiaip matau aš jas, ir be papildomo išryškinimo. Tai ką tuo norėjai pasakyti?
Na va, pasirodo didžiausi ženklinimo kritikuotojai net nežino, kodėl kai kur ženklai išryškinami. Galbűt dėl neįprastų sąlygų, kaip prastas matomumas, nepakankami saugos atstumai, reikalaujantys papildomo dėmesio? Ne?
Jei žmonės bėgiotų 30km/h per perėją, tai tikrai būtų problema.
Nelabai ir galima pagal KET.
Pėstieji neturi peržengti pėsčiųjų perėjos ribų. Kai matomumo zonoje pėsčiųjų perėjos ar sankryžos nėra, leidžiama eiti (judėti) stačiu kampu į abi puses gerai apžvelgiamose vietose, tačiau tik įsitikinus, kad eiti (judėti) saugu.
O tai nekyla klausimas, kam čia geltonas skydas įstatytas? Ar visi jie vienodi pasidarę nuo vizualinio triukšmo?
O kodėl turi kilti klausimas? Geltonas fonas naudojamas padidinti ženklo pastebimumą ir ką? Ir šiaip matau aš jas, ir be papildomo išryškinimo. Tai ką tuo norėjai pasakyti?
Kažkas bėga šaligatviu sportuojantis, kažkas eina sparčiu žingsniu, važiuoja dviračiu, paspirtuku... esant jiems 2-3m nuo perėjos faktiškai jau turi ne koją nukelt, o normaliai stabdyt, nes kitaip neliks laiko sustot.
Tu stabdai, o jie praeina pro šalį..
Todėl ir fonas papildomas atradęs, manant lyg visi perėjos nematytų... nors akivaizdu, kad iš anksto nestabdant, nelabai realu sustoti ir nebespėjama, kai žengiama du žingsniai šaligatviu ir trečias į dešinę jau perėjoje.
Nors KET to nebuvo, bet ne be priežasties buvo anksčiau buvo mokama "sustok ir apsidaryk"...
Asmenines nuoskaudas prašom išaiškinti asmeniškai su ponu R...
Tai kiek pvz. reikia koją nukelt šioje vietoje? 13 A10 – „Google“ žemėlapiai
Kiek trunka laiko iš tiesiog kulniuojančio pėsčiojo šaligatviu tapti einančiu per perėją?
O tai nekyla klausimas, kam čia geltonas skydas įstatytas? Ar visi jie vienodi pasidarę nuo vizualinio triukšmo?
Komentuoti: