Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Bute/name esantis tualetas yra toks neefektyvus dalykas, nes dažniausiai nenaudojamas, ir užtektų vieno kito ant daugiabučio. Šiek tiek efektyvesnė virtuvė ar vonia. Bet vat kažkodėl nekyla apie tai daug klausimų ir nėra svajonės priversti grįžti į bendrabučius. Ar visgi yra ?

    <...>

    Tai čia net mano mėgstamos dalinimosi paslaugos turi ribas.

    <...>



    Aš tai supratau, kad RamasN nuosavo automobilio svarbą prilygina nuosavo šikinyko svarbai. Tuo pačiu mėgsta dalinimosi paslaugas (galioja abiem atvejais?), tiesa, su išlygom. Daugiau tai nieko nesupratau.

    Comment


      Tai gerbiamasis, jei net tokio žodžio esmės nesugebate suvokti, nesigilinate į esmę, pasiūlymus, o ieškote priekabių, tai turbūt jums čia yra kraštutinio juokdario titulas. O galvojau, kad jūsų nuomonė paremta logika ir tik metat kortą, kaip balansuoti. Ačiū, kad tas mano naivias viltis sudaužėte ir neverta bus ieškoti proto ten, kur jo nėra

      Parašė VLR Rodyti pranešimą


      Sugalvojai kažkokią nesąmonę ir parašei, panaudodamas žodį 'optimizacinis', kad atrodytum protingiau Galėjai parašyti ką nors panašiau į...

      'TAIGI MAŠINA YRA COOL LOCHAS TU LOL '

      ... nes esmė - lygiai tokia pat

      Comment


        Pasirodo yra dar vienas, kuris neskaito, nesigilina, o viso labo "nesupranta". Su jumis irgi viskas aišku

        Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

        Aš tai supratau, kad RamasN nuosavo automobilio svarbą prilygina nuosavo šikinyko svarbai. Tuo pačiu mėgsta dalinimosi paslaugas (galioja abiem atvejais?), tiesa, su išlygom. Daugiau tai nieko nesupratau.

        Comment


          Parašė RamasN Rodyti pranešimą
          Pasirodo yra dar vienas, kuris neskaito, nesigilina, o viso labo "nesupranta". Su jumis irgi viskas aišku


          Kad ten vaflių kažkokių prirašei paklodę .

          Comment


            Parašė RamasN Rodyti pranešimą

            Patinka ar nepatinka, automobiliai yra bazinė greito susiekimo priemonė. Ar tai vežtų tave patį, ar krovinį. Visos kitos priemonės yra OPTIMIZACINĖS.
            Na, pažangiose visuomenėse įprastai taikoma atvirkštinė logika, t.y. pirmiausia sukuriamas geras bazinis susisiekimas viešuoju transportu (kuris yra prieinamas visiems), o vėliau jau taikomi sprendimai optimizuoti sąlygas norintiems ir galintiems sau leisti keliauti automobiliu. Klausimas, kodėl to negalima pritaikyti ir Vilniaus atveju.

            Comment


              Apie Šiaurinę rašykit. Globalią pensinikų kovą prieš viso blogio priežastį Automobilizmą pratęskite temoje Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

              Gal kas nors turi informacijos apie Gelvonų turgelio likimą?
              Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	608
Size:	143,7 kB
ID:	2022497

              Comment


                Tas turgelis gatvės tiesimui netrukdo, gatvė eis piečiau jo. Jis gali trukdyti nebent NT vystytojams, kurie paveikė savivaldybę pakasti aukštos įtampos liniją ir nori statyti ten savo Gelvonų terasas.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Gatvė ten neis išvis, juk pagal planus ji įsijungs į Fabijoniškių g.

                  Comment


                    Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
                    Apie Šiaurinę rašykit. Globalią pensinikų kovą prieš viso blogio priežastį Automobilizmą pratęskite temoje Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

                    Gal kas nors turi informacijos apie Gelvonų turgelio likimą?
                    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	4 Size:	143,7 kB ID:	2022497
                    Daug skirtingų savininkų, todėl kaip ir su nelegaliais garažais, šis šiukšlynas ir toliau kol nesibaigs teismai (jei tokie iš vis vyksta? Žinant VMS spėčiau, kad net nevyksta) "gražins" Ozo draustinio prieigas - nepaisant to bus Šiaurinė gatvė nutiesta ar ne. Įdomu, kodėl Ozo draustinio ir šiaip pievų gynėjai nemato problemos ir garsiai nerėkia būtent dėl šios vietos, kur realiai teršiama gamta ir darkomas "žaliasis" kooridorius.

                    Parašė VLR Rodyti pranešimą

                    O tai kurie čia iš tų miestų Lietuvoje neskatino automobilizmo statydami vien kelius, aplinkkelius ir estakadas? Panaši politika - panašūs ir rezultatai. Gal pasilyginam geriau, pavyzdžiui, su Paryžiumi, kur kelionių mieste nuo 1990 sumažėjo per pusę:

                    https://www.bloomberg.com/news/artic...y-from-the-car
                    Kai turėsim tokį gatvių tinklą ir VT kaip Paryžius, tada su juo ir lyginsim Aš neteigiu, kad su automobilizacija Lietuvoje viskas gerai. Priešingai, ji tikrai per didelė, bet norėjau pabrėžti, kad Vilnius niekuo neišsiskiria nuo visos Lietuvos, tad tai yra greičiau nacionalinė problema, o ne tik Vilniaus. Ypač dėl to, jog buvo replikuojama į Vilniaus Vakarinio aplinkelio atidarymą ir esą dėl to išaugusį automobilių skaičių.
                    Paskutinis taisė Agas; 2023.01.11, 08:48.

                    Comment


                      Parašė taccido Rodyti pranešimą

                      Tai kad su tavo nuomone sutinku Gi prieš porą savaičių šitoj temoj abudu diskutavom ir rašiau savo siūlymą: Šiaurinė g. A+1+1+A (galbūt A juostos viduryje) su aplinkinių gatvių humanizavimu ir ištisinėmis A juostomis automobilių sąskaita aplinkiniuose prospektuose. Kiek pamenu, didžiąja dalimi sutikai.
                      Tai va, diskusiją prisimeni, bet kažkodėl rašai kad apie VT visi tyli.

                      Comment


                        Įdomu pamatyt pvz, kurie miestai taip kūrėsi, kad pradžioje padarydavo VT. Žinau, kad Saudo Arabijoj bando tokį projektą "The Line" (wiki nuoroda žemiau). Gal yra kokių nors Azijos miestų, apie kuriuos nežinau ? Ir jei tokie yra, kada jie įkurti ? Nesakau, kad taip būtų blogai, bet vargu ar taip kur nors iš tiesų vyko. Tai, kad didinam VT prioritetą, kryptis yra teisinga, tiesiog reikia nepamiršti, dėl ko jis yra, ką jis sprendžia, ko nesprendžia ir vystyti su protu, o ne "myliu/nemyliu".

                        https://en.wikipedia.org/wiki/The_Line,_Saudi_Arabia


                        Parašė neoplan Rodyti pranešimą

                        Na, pažangiose visuomenėse įprastai taikoma atvirkštinė logika, t.y. pirmiausia sukuriamas geras bazinis susisiekimas viešuoju transportu (kuris yra prieinamas visiems), o vėliau jau taikomi sprendimai optimizuoti sąlygas norintiems ir galintiems sau leisti keliauti automobiliu. Klausimas, kodėl to negalima pritaikyti ir Vilniaus atveju.

                        Comment


                          Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                          Įdomu pamatyt pvz, kurie miestai taip kūrėsi, kad pradžioje padarydavo VT. Žinau, kad Saudo Arabijoj bando tokį projektą "The Line" (wiki nuoroda žemiau). Gal yra kokių nors Azijos miestų, apie kuriuos nežinau ? Ir jei tokie yra, kada jie įkurti ?
                          Pratiškai viskas Švedijoje pirma turi VT liniją, po to aplink ją vysto NT.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Pratiškai viskas Švedijoje pirma turi VT liniją, po to aplink ją vysto NT.
                            Tai klausimas, ar čia nuo miesto įkūrimo pradžios ar tolimesnė NT plėtra ? Nes pvz Šiaurinę matome ne kaip naujų NT rajonų plėtrą, o kaip trūkstamų transporto grandžių užduotį, Bet jei būtų hipotetinė Pilaitė Nr.2, tada tikrai verta būtų eiti tokiu keliu.

                            Comment


                              Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                              Tai klausimas, ar čia nuo miesto įkūrimo pradžios ar tolimesnė NT plėtra ? Nes pvz Šiaurinę matome ne kaip naujų NT rajonų plėtrą, o kaip trūkstamų transporto grandžių užduotį, Bet jei būtų hipotetinė Pilaitė Nr.2, tada tikrai verta būtų eiti tokiu keliu.
                              Na ne nuo pirmo gyventojo, bet passkutiniais dešimtmečiais tai tokia pas juos strategija.

                              Šiaurinę gatvė tiesti reikia. Bet ji turi būti iš karto su VT linija.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                Šiaurinę gatvė tiesti reikia. Bet ji turi būti iš karto su VT linija.
                                Kad vargu ar kas nors iš forumiečių tai ginčytų. Čia labiau diskusija dėl „tramvajus“ vs. „gatvė su tramvajum/BRT/troleibusų/autobusų linijomis“. Gatvė be VT juostų ar bėginio transporto yra kvailas sprendimas.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                  Kad vargu ar kas nors iš forumiečių tai ginčytų. Čia labiau diskusija dėl „tramvajus“ vs. „gatvė su tramvajum/BRT/troleibusų/autobusų linijomis“. Gatvė be VT juostų ar bėginio transporto yra kvailas sprendimas.
                                  Na, čia daugiausia aptariamas 1-as etapas.
                                  2-ojo etapo artimiausią dešimtmetį jau nebus, 3-iojo, ko gero taip pat.
                                  Beje, ir dėl pirmojo šabakštiniečiai ginklų dar nesudėjo - yra ir keletas forumiečių nusiteikę prieš bet kokią gatvę. O ir VMS didelio noro nerodo, jiems "diskusijos" į naudą. Šimašius tik paskelbė piešinukus dėl savireklamos, žinodamas, kad jis jau tikrai čia nieko nebedarys.

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                    Kad vargu ar kas nors iš forumiečių tai ginčytų. Čia labiau diskusija dėl „tramvajus“ vs. „gatvė su tramvajum/BRT/troleibusų/autobusų linijomis“. Gatvė be VT juostų ar bėginio transporto yra kvailas sprendimas.
                                    Kad čia nemažai komentuotojų buvo kad iš vis jokios gatvės neglai būti ir turi būti tik arba apleista (kaip dabar) arba linijinis parkas. Buvo net pareiškimų kad "sovietmečio gatvių ir taip per daug, daugiau tiesti negalima".

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Kad čia nemažai komentuotojų buvo kad iš vis jokios gatvės neglai būti ir turi būti tik arba apleista (kaip dabar) arba linijinis parkas.
                                      Aišku, na, gal neužkliuvo mano akis už tokios nuomonės, bet jos komentuoti turbūt išvis net neverta. Tokia logika vadovaujantis visas naujas statybas mieste irgi reiktų uždrausti.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                        Aišku, na, gal neužkliuvo mano akis už tokios nuomonės, bet jos komentuoti turbūt išvis net neverta. Tokia logika vadovaujantis visas naujas statybas mieste irgi reiktų uždrausti.
                                        Patikėk buvo ir čia ir VMSA aptarime gyvai

                                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Na štai, straipsnis apie eilinę Šimašiaus dovaną NT apsukruoliams. Išskyrus kliedesius apie draustinius, viskam kitam pritarčiau.

                                          https://www.lrt.lt/naujienos/pozicij...-turto-verslui
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X