Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    O Skuodžio niekas ir nerinko . Jis nepartinis.
    Jaroslavo Narkevičiaus, jeigu teisingai pamenu, didžiausias nuopelnas - didesnis dėmesys Trakų rajono keliams. Būtent po Narkevičiaus buvo nuspręsta kelių priežiūrą sureguliuoti taip, kad būtų kuo mažiau politikų kišimosi.
    Kalba buvo apie Terbakrauskį, kuris išvis vyriausybėje nefigūravo. Ir Narkevičius iš kitos partijos. Susisiekimo ministerijos prioritetai ir ministro persona kaip bebūtų priklauso nuo valdančiosios koalicijos. Jeigu valdančioji koalicija absoliučiai dėjus ant susisiekimo ir numeta tą sritį bilekam be jokių prioritetų - rezultatas irgi krenta ant valdančiosios koalicijos pečių.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Terbakrauskis bent sąžiningai savo rinkėjams dirbo. O Skuodis?

    Kaip veloturistas mėgstantis siauras padangas, tai gal kitamet reiks už Terbakrauskį balsuot. Dar daugiau žvyrkelių išasfaltuos
    O Skuodžio niekas ir nerinko . Jis nepartinis.
    Jaroslavo Narkevičiaus, jeigu teisingai pamenu, didžiausias nuopelnas - didesnis dėmesys Trakų rajono keliams. Būtent po Narkevičiaus buvo nuspręsta kelių priežiūrą sureguliuoti taip, kad būtų kuo mažiau politikų kišimosi.
    Paskutinis taisė Perfect; 2023.10.31, 10:33.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    2024 spalį rinkimai ir M. Skuodžiui nebesvarbu ar 2025 baigs, ar 2029 metais.

    Masiulis, Skuodis negavo pinigų kelių statybai tai užsiėmė kitoms sritim.

    Karbauskis tik žvyrkelius praasfaltavo gan rimtai. Kaip Romas rašė kadais - 4 asfaltuoti būdai Vilnius-Anykščiai maršrutui
    Terbakrauskis bent sąžiningai savo rinkėjams dirbo. O Skuodis?

    Kaip veloturistas mėgstantis siauras padangas, tai gal kitamet reiks už Terbakrauskį balsuot. Dar daugiau žvyrkelių išasfaltuos

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    2024 spalį rinkimai ir M. Skuodžiui nebesvarbu ar 2025 baigs, ar 2029 metais.

    Masiulis, Skuodis negavo pinigų kelių statybai tai užsiėmė kitoms sritim.

    Karbauskis tik žvyrkelius praasfaltavo gan rimtai. Kaip Romas rašė kadais - 4 asfaltuoti būdai Vilnius-Anykščiai maršrutui
    Paskutinis taisė Fulgur; 2023.10.31, 09:15.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Priežiūros tarnybos lengvai galėjo likviduoti išplovą, bet matyt kažkas leptelėjo, kad reik "paskaičiuot". O čia jau visiškai kitos dimensijos prasideda - atsakomybės kratymasis bei pertekliniai saugikliai gali užaugint sąmatą iki padebesių

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Lietuvos keliuose toliau viskas stabilu

    Kelių direkcijos atstovė N. Černiauskaitė aiškino, kad Veiviržėnuose situacija stabili, nesvarbu, kad pusę kelio nusinešė šlaitas, nuslinkęs į daubą.
    kelias tai ne radaras ir ne kintamos informacijos ženklai - palauks.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    "pusę kelio"

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Lietuvos keliuose toliau viskas stabilu

    Kelių direkcijos atstovė N. Černiauskaitė aiškino, kad Veiviržėnuose situacija stabili, nesvarbu, kad pusę kelio nusinešė šlaitas, nuslinkęs į daubą.

    Skaityti daugiau: https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...zodziu-1145172

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Kol institucijos susirašinėja, prie pabaigos artėja darbų finansavimo terminas

    https://muge.eu/josvainiu-kelio-remo...reztam-laikui/

    Va taip ir gyvenam

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Baltijos prospekto estakadą atidarys pirmadienį. Užsakovas, jei neklystu yra Klaipėdos miesto savivaldybė.
    O Susisiekimo ministerija ir LAKD šiandien neturi kuo nudžuginti - penktadienis 13-oji čia turbūt tęsiasi visus metus.. Kažkas pradėta "Via Baltikoje" (3 iš 4 etapų), kažkuo pasigirta "betonkėje". Bet baigtų rimtų projektų kaip ir nėra.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Vis tik apvaizda nebuvo visiškai negailėstinga.
    Pirmadienį bus atidarytas eismas viename didžiųjų Lietuvos transporto projektų - Baltijos pr. viadukai Klaipėdoje.
    Neišbaigta dar viskas, remontai, nesuderinamumai, bet atidarė.
    Dalinai galiu užskaityt, kad ir pas mus atidarė ne tokią nesvarbią atkarpą.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.10.13, 20:39.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiandien penktadienis, 13-oji.
    Bet 13-oj ne visiems - kai kam šios dienos gražus oras buvo labai tinkamas proginėms nuotraukoms.

    Neatsimenu tokios dienos, kad Lietuvos vairuotojams per vieną dieną būtų taip pagerintas susiiekimas su kaimyninėmis šalimis.
    Šiandien Latvijoje atidaryta 14 km Kekavos aplinkkelio, kuris apie 20-30 minučių sutrumpins keliąi iki Rygos

    Šiandien Lenkijoje atidaryta 19,5 km greitkelio S61 atkapa Ostrów Mazowiecka - Śniadowo, kuris dar 20 minučių sutrumpins kelią iki Varšuvos


    Tik Lietuvos kelininkai, neturi ko švęsti - bent kokį radarą 19 km ruože tą proga būtų pastatę

    Paskutinis taisė Romas; 2023.10.13, 19:27.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS 2023.10.12
    Trūkstant lėšų keliams gali tekti stabdyti pradėtus darbus
    Vyriausybei planuojant kitais metais Kelių priežiūros ir plėtros programai (KPPP) skirti tiek pat lėšų, kaip ir šiemet – 543 mln. eurų – kelininkai teigia, kad jų neužteks kelių būklei palaikyti, be to, dėl infliacijos bus atlikta mažiau darbų.
    Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) sako, kad dėl nepakankamo finansavimo gali tekti atsisakyti kai kurių pradėtų darbų, pavyzdžiui, dalies kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijos.
    Be KPPP, kitąmet keliams bus skirta dar 174,3 mln. eurų Europos Sąjungos paramos bei dalis laikinojo bankų solidarumo įnašo dalis, todėl bendra suma sieks 717,5 mln. eurų. (...)

    LAKD vadovas Marius Švaikauskas teigia, jog esant tokiam programos finansavimui savivaldybės neturėtų tikėtis, kad bus tvarkomi keliai, dėl kurių su direkcija sutarta bendradarbiavimo sutartimis.
    „Neįgyvendinsime bendradarbiavimo sutartyse su šalies savivaldybėmis numatytų projektų. Tai turėtų pajausti praktiškai kiekviena savivaldybė, turinti pagrįstų lūkesčių, kad suplanuoti projektai jų krašte bus finansuoti ir įgyvendinti“, – BNS sakė M. Švaikauskas.
    2021-ųjų pabaigoje Seimui priėmus KPPP finansavimo įstatymo pataisas 2022–2024 metais jai kasmet skiriama po maždaug 540 mln. eurų, panaikintas programos rezervas, o lėšos skirstomos pagal proporcijas: 67 proc. – valstybinės reikšmės keliams, 33 proc. – vietiniams keliams, o 9 proc. pastariesiems skirtos sumos gali paskirstyti Vyriausybė.

    Asociacijos „Lietuvos keliai“ vertinimu, kitais metais iš programos 179 mln. eurų teks savivaldybėms, 110 mln. eurų – bendrovei „Kelių priežiūra“, o likę maždaug 254 mln. eurų – valstybinės reikšmės keliams, už kuriuos atsakinga LAKD. (...) Kelių direkcijos vadovas M. Švaikauskas sutinka, jog didesnę dalį programos lėšų skyrus strateginiams projektams, kitus planus teks atidėti. (...)


    https://lnk.lt/straipsniai/visi/keli...-darbus/217159

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Būtų daugiau pinigų keliams (galbūt ir 100 mln kasmet) jei sugebėtų klerkai laiku įdiegti , o ne užsiimti e.trolingu prapi.ant 50 mln kasmet
    E. tollingo sistemos diegimas atidėtas vieneriems metams https://www.vz.lt/transportas-logist...neriems-metams
    Vyriausybė ketvirtadienį pritarė, kad elektroninės kelių rinkliavos informacinės sistemos, vadinamojo e. tollingo, diegimas būtų atidėtas iki 2025 metų vidurio.
    2022-ųjų pabaigoje Seimas jau pritarė įstatymo pataisoms, kuriomis e. tollingo diegimą atidėjo iki 2024 metų liepos 1 dienos, anksčiau buvo planuota, kad nauja sistema pradės veikti nuo 2023 metų.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2023.10.05, 17:45.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Stačiausia ir ilgiausia nuokalnė užmiesty, kuria tekę važiuot. Pavykę ten 71 km/h išspaust.
    Esu su kompaktu 73 išsukęs nuo Juodo kelio kalno

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Stačiausia ir ilgiausia nuokalnė užmiesty, kuria tekę važiuot. Pavykę ten 71 km/h išspaust.
    Aš Strava segmentą sukūriau, kad patogu būtų pažiūrėt, kiek kas išspaudžia: https://www.strava.com/segments/31801205 . Mano rekordas 80.9 km/h, bet stiprūs dručkiai pasiekia ir 86 km/h.

    Komentuoti:


  • HDi
    replied
    Ar yra kur nors viešai skelbiami Lietuvos kelių dangos IRI indeksai? Kažkaip apie pačią tvarką pavyko rasti dokumentus kaip skaičiuojama, bet statistikos tai nelabai.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Stačiausia ir ilgiausia nuokalnė užmiesty, kuria tekę važiuot. Pavykę ten 71 km/h išspaust.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Kelias 4731, nuo Grigiškių pro Kariotiškes link Rykantų. Atradau forumo dėka, eismo nedaug, smagios įkalnės ir nuokalnės, rekomenduoju išbandyti dviračiu
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Ministras Skuodis po 3 metų kadencijos suskaičiavo galiausiai kiek reikia pinigų keliams

    "M. Skuodis: norint reikšmingiau tvarkyti kelius, kitąmet papildomai reikia 340 mln. Eur"

    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz526K4qe

    Komentuoti:

Working...
X