Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Perfect
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Via lietuva (buvusi LAKD) yra viena prasčiausiai dirbančių valstybinių institucijų. Jos neveiklumas ir negebėjimas planuoti darbų mane stulbina ir nuvilia kas kartą vis labiau.
    Ir kokie būtų tie neveiklumo ir negebėjimo planuoti pavyzdžiai?

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Dar turiu minčių, kad jie pradeda štai tokią kreivą šleivą transformaciją, kai pastaruoju metu eigoje jau pradeda mąstyti, kad o gal čia bus blogai poryt užporyt, tada viską stabdo ir daro iš naujo. Turime jau atvejų, kai įrengia kažkokią infrastruktūrą ir po metų kelių ji nebeatitinka kokybės, aišku, ir šiandien ir dar ne rytoj viskas eisis gerai, pvz. atsiranda paslaptingi rangovai arba didesniuose projektuose asfalto vagystės.

    Iš kitos pusės, jie iš keletos institucijų, kur ryškiausiai jaučiasi sovietinis tvaikas, bet čia apskritai transporto sektorius, pvz. neturime bent jau vidutiniškio Vidurio ir Vakarų Europos lygiui VT.

    Pirmas dalykas, kad reikia didesnio valstybinio sektoriaus finansavimo apskritai, ir čia manau yra Nr. 1 prioritetas Lietuvai šiuo metu, nes į tai įeis tiek krašto gyvenimas (pvz. vidutiniški ES lygio keliai), tiek krašto gynyba.

    Viltis, kad visuomenė jau po truputį didina spaudina gerinti kelių direkcijos kokybę. Tik nesitikėkit, kad jie žvyrkelius asfaltuos. Ačiū Dievui, kad jie dangų būkles prižiūrėtų ir peržiūrėtų kokias durniau įrengtas nuovažas iš sovietmečio ir laukinių pirmų Lietuvos nepriklausomybės dešimtmečių.
    Aš nesu tikras ar labai noriu, kad būtų didinimas Via lietuva finansavimas. Manau užtenka ir tiek kiek dabar yra mano asmenine subjektyvia nuomone iššvaistoma.
    Pirmiausiai reikia sureguliuoti ir sutvarkyti visus procesus įmonėje, tada jau kalbėt galime apie finansavimą.
    Didžiausias dalykas mano nuomone tai neūkiškumas, negebėjimas valdyti ir planuoti. Toliau jau korupcija, asfaltų sluoksnių ploninimo toleravimas ir t.t.

    Apie žvyrkelių asfaltavimą - iš viso reikėtų ko gero pamiršti, nes kaimuose asfaltuoti žvyrkelius kuriuos po kelių metų vietinių ūkininkų traktoriai sugadina - prasmės didelės nėra.
    Arba turi būti daroma taip, kad ta technika galėtų važiuoti ir negadintų kelių, bet tai bus labai brangu, manau geriau yra labiau prižiūrėti esamų žvyrkelių būklę ir ją gerinti nei juos asfaltuoti. Gal būt ne visus, ko gero tikrai yra išimtinų ruožų bet..

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Via lietuva (buvusi LAKD) yra viena prasčiausiai dirbančių valstybinių institucijų. Jos neveiklumas ir negebėjimas planuoti darbų mane stulbina ir nuvilia kas kartą vis labiau.
    Dar turiu minčių, kad jie pradeda štai tokią kreivą šleivą transformaciją, kai pastaruoju metu eigoje jau pradeda mąstyti, kad o gal čia bus blogai poryt užporyt, tada viską stabdo ir daro iš naujo. Turime jau atvejų, kai įrengia kažkokią infrastruktūrą ir po metų kelių ji nebeatitinka kokybės, aišku, ir šiandien ir dar ne rytoj viskas eisis gerai, pvz. atsiranda paslaptingi rangovai arba didesniuose projektuose asfalto vagystės.

    Iš kitos pusės, jie iš keletos institucijų, kur ryškiausiai jaučiasi sovietinis tvaikas, bet čia apskritai transporto sektorius, pvz. neturime bent jau vidutiniškio Vidurio ir Vakarų Europos lygiui VT.

    Pirmas dalykas, kad reikia didesnio valstybinio sektoriaus finansavimo apskritai, ir čia manau yra Nr. 1 prioritetas Lietuvai šiuo metu, nes į tai įeis tiek krašto gyvenimas (pvz. vidutiniški ES lygio keliai), tiek krašto gynyba.

    Viltis, kad visuomenė jau po truputį didina spaudina gerinti kelių direkcijos kokybę. Tik nesitikėkit, kad jie žvyrkelius asfaltuos. Ačiū Dievui, kad jie dangų būkles prižiūrėtų ir peržiūrėtų kokias durniau įrengtas nuovažas iš sovietmečio ir laukinių pirmų Lietuvos nepriklausomybės dešimtmečių.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Via lietuva (buvusi LAKD) yra viena prasčiausiai dirbančių valstybinių institucijų. Jos neveiklumas ir negebėjimas planuoti darbų mane stulbina ir nuvilia kas kartą vis labiau.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Idėja iš kur paimti pinigų tokiems projektams ir juos nedelsiant įgyvendinti:
    A16 (Marijampolė - Vilnius) aplinkkelių nutiesimas, viadukai/tuneliai, 4 juostos nuo Trakų pietinio aplinkkelio iki Vilniaus
    A6 (Kaunas - Zarasai) aplinkkelių nutiesimas,

    LT bankų sąskaitose yra virš 22 mrld. eurų gyventojų lėšų. Iš jų apie 2/3 neterminuoti indėliai (negauna palūkanų). Galima būtų pvz obligacijas išleisti siūlant didesnius procentus nei rinkos ir iš to 22 mrld. katilo kokiems pvz 5 metams pasiskolinti 0,5-1 mlrd. (ar daugiau jei reikia) ir atnaujinti bent jau minėtus kelius.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	210,7 kB ID:	2136491

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    KK173 Molėtai–Intrurkė–Pabradė
    Kelias Nr. 173 įtrauktas į karinio mobilumo programą, bet kol kas realūs darbai juda lėtai.
    Kažkada, apie 2013-2014 metus, rekonstruoti keli kilometrai nuo Pabradės miesto iki Švenčionių rajono ribos.
    Kelio atkarpa Arnionys -Jonisškis visada buvo ssiaura ir vingiuota, bet dabar kelio būklė visiškai pablogėjusi - per duobes neįmanoma važiuoti daugiau nei 40-60 km/h.

    Joniškyje mačiau apylankos ženklą sunkiajam transportui
    Eismas nukreipiamas RK2814 link Dubingių, paskui nuo Liudgaradą RK 2832 link Žydavainių ir toliau RK 2810 link Pagaluonės ir Kirneilėje susijungia su KK173/


    LAKD metinėje ataskaitoje rašoma, kad pernai buvo remontuojami du ruožai
    2023 metais buvo atliekami darbai ruože nuo 10,985 iki 15,405 km ir nuo 17,925 iki 23,074 km.
    https://vialietuva.lt/wp-content/upl...VIALIETUVA.pdf
    Darbai šiuo metu vykstas tik 4,4 km atkarpoje ties Inturke . turbūt tvirtinamas tiltas per Galuonų-Vašuoko ežerus
    173 Molėtai–Pabradė
    Kelio rekonstravimas 10,98 – 15,40 km. Darbų vykdytojas: UAB „HISK“
    Eismo ribojimai iki 2024.06.30:
    Eismas reguliuojamas šviesoforu.Ribojamas greitis iki 50 km/val. Ribojamas plotis iki 3,0 m

    https://eismoinfo.lt/#!/

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Šiaip abu plentai yra adekvatūs, neblogos būklės. Šitų maršrutų blogiausia vieta yra pavargęs krašto kelias Lazdijai–Alytus, ten tikėčiausi darbų pirmiausiai. Na, dar KK128 tarp Babriškių ir Valkininkų yra toks ant ribos, labai kokybiškai įrengtas, bet labai senai, tai jau skilinėja vietomis.

    A16 abejoju ar kariniam mobilumui gerai tiks, nes eina per Aukštadvario centrą, pastatai iš abiejų pusių, aplinkkelį įrengti gali būti komplikuota dėl reljefo, ežerų ir saugomų teritorijų.

    Argumentas dėl sienos artumo vargu ar stiprus, tai tik dubliuojantis maršrutas, gal jo artumas sienai kaip tik yra pliusas o ne minusas.
    Aplinkkelių reikalingumą minėjau. Nepaminėjau viadukų ten kur jų tikrai reikia (pvz trasoje nuo Vilniaus iki Trakų būsimo pietinio aplinkkelio). Atnaujintas kelias turėtų būti padarytas taip, kad be trukdžių galėtum važiuoti bent 90 kmh. Tam reikia aplinkkelių, viadukų ir tt. Užtektų 1+1 kelio. A16 nuo Marijampolės iki Vilniaus reikia tokį padaryti, kurio atkarpa Trakai-Vilnius turi būti 4 juostos.

    Kalbant apie 2 alternatvyvą, nemanau, kad artumas prie sienos minusas. Manau, kad tai labiau pliusas. Pažiūrėkite kur eina - ilgaja dalimi palei upę iš Lietuvos pusės. Tai, manau būtų geras susisiekimas jei reikėtų gintis, nes tai greitas kelias artilerijai ir kitiems kariniams vienetams, mano ribotu supratimu.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Aš suprantu, kad galima tikėtis kažkokių kelių infrastruktūros gerinimo. Klausimas - kurių ir kokiomis apimtimis? Pailiustruoju mano supratimu galimas bent dvi trasas:

    1. Būtų labai gerai, nes gal bent kariniai reikalai pagaliau jiems įspirtų į pasturgalį ir turėtume normalų kelią nuo Vilniaus iki bent Aukštadvario su aplinkkeliais?
    2. Jei reikėtų statyti pinigus, kuris variantas labiau tikėtinas, statyčiau už antrą variantą.

    Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	66,1 kB ID:	2133797
    Šiaip abu plentai yra adekvatūs, neblogos būklės. Šitų maršrutų blogiausia vieta yra pavargęs krašto kelias Lazdijai–Alytus, ten tikėčiausi darbų pirmiausiai. Na, dar KK128 tarp Babriškių ir Valkininkų yra toks ant ribos, labai kokybiškai įrengtas, bet labai senai, tai jau skilinėja vietomis.

    A16 abejoju ar kariniam mobilumui gerai tiks, nes eina per Aukštadvario centrą, pastatai iš abiejų pusių, aplinkkelį įrengti gali būti komplikuota dėl reljefo, ežerų ir saugomų teritorijų.

    Argumentas dėl sienos artumo vargu ar stiprus, tai tik dubliuojantis maršrutas, gal jo artumas sienai kaip tik yra pliusas o ne minusas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Tema būtų (Kol kas) hipotetinės kelių jungtys Lietuvoje

    1 variantas, nes prisijungtų prie iš tikrųjų planuojamos Vilnius-Trakai greitkelio. Tik svarstyčiau, kad kelias eitų visiškai nauja trasa palei Lenkijos pasienį, tarp Šipliškės ir LT sienos įsijungtų į S61.

    Kažkas tokio:
    Click image for larger version

Name:	image_143896.png
Views:	1072
Size:	1,15 MB
ID:	2133820

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Antras variantas nes kalba eina apie kelią į Rūdininkų poligoną ir jungtį į jį. Kelią kuriuo galima atgabenti tankus, nes jiems reikia magistralių pločio.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    2 blogiau tuo, kad arčiau sienos ir lengviau perkertamas

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    (Nesu tikras į kurią temą dėti - šią ar A16, nes straipsnis kaip ir apie Via Baltica, bet diskusija turėtų išsirutulioti apie A16 ir susijusius kelius)

    Straipsnyje užmačiau mane sudominusią vietą:

    ,,„Tai paskutinis žingsnis šio istorinio projekto finišo tiesiosios link. Šiuo rekonstrukcijos etapu bus baigtas ilgai lauktos mūsų strateginės kelių jungties su Vakarais tvarkymas ir jau kitų metų antroje pusėje Varšuvą galėsim pasiekti aukščiausio lygio 40 kilometrų ilgio magistralės atkarpa, kurios itin trūko. Pabaigus šį beprecedenčio masto kelių tiesimo projektą, visas dėmesys bus skiriamas „Via Balticos“ rekonstrukcijai Latvijos link ir alternatyviai karinio mobilumo jungčiai nuo Lazdijų iki Alytaus ir Vilniaus“, – sako susisiekimo ministras''

    Aš suprantu, kad galima tikėtis kažkokių kelių infrastruktūros gerinimo. Klausimas - kurių ir kokiomis apimtimis? Pailiustruoju mano supratimu galimas bent dvi trasas:

    1. Būtų labai gerai, nes gal bent kariniai reikalai pagaliau jiems įspirtų į pasturgalį ir turėtume normalų kelią nuo Vilniaus iki bent Aukštadvario su aplinkkeliais?
    2. Jei reikėtų statyti pinigus, kuris variantas labiau tikėtinas, statyčiau už antrą variantą.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	66,1 kB ID:	2133797
    Paskutinis taisė spekas; 2024.05.31, 17:33.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    „Via Lietuva“ 2024.05.23
    „Via Lietuva“ pradeda šių metų karinio mobilumo projektų įgyvendinimą
    „Via Lietuva“ iš Vyriausybės paskirtų bankų laikinojo solidarumo įnašo asignavimų į dvigubos paskirties projektų įgyvendinimą ketina investuoti beveik 140 mln. eurų.


    Birželio mėnesį bus pradėti Jonavos aplinkkelio I-ojo etapo statybos darbai. Jonavos aplinkkelio projekto įgyvendinimas suplanuotas dviem etapais, pirmojo pabaiga numatyta kitų metų pradžioje. Jonavos aplinkkelis taps ypatingai svarbia susisiekimo arterija NATO sąjungininkų karinės technikos judėjimui aplink šalia esantį Ruklos poligoną. Pirmojo aplinkkelio etapo darbų kaina sudaro 4,8 mln. Eur su PVM. (...)

    Šiais metais planuojama tęsti pernai pradėtus intensyvius darbus ir šalia Rūdninkų poligono. Iš viso aplink jį bus atnaujinama daugiau nei 32 km kelio atkarpų, užtikrinant, kad čia judanti sunki karinė technika galėtų būti eksploatuojama patogiai ir nepažeidžiant kelio infrastruktūros. Tarp suplanuotų atnaujinti atkarpų: kelias Pirčiupiai-Jašiūnai, Mikašiūnai-Rūdninkai, Ąžuolijai-Juodšiliai-Jašiūnai (atkarpa iki Jašiūnų geležinkelio stoties).
    Pernai pradėti darbai prie Pabradės karinio poligono šiais metais bus aktyviai vykdomi ir toliau. Šiuo metu projektuojamos 4 kelių atkarpos, kurių bendras ilgis sudaro beveik 20 km. Planuose – kelių Pabradė-Meškerinė ir Molėtai-Pabradė atnaujinimas ir pritaikymas dvigubos paskirties infrastruktūrai. (...)

    Šiemet numatyta užbaigti kelio „Via Baltica“ ilgiausią rekonstruojamą 16 km atkarpą nuo Marijampolės iki Skardupių kaimo bei pradėti paskutiniojo 12 km ruožo, ties pasieniu, atnaujinimo darbus. Iš viso šiais metais „Via Baltica“ kelio modernizavimui numatyta skirti apie 80 mln. eurų investicijų iš šiems metams patvirtinto bankų laikinojo solidarumo įnašo biudžeto. (...)

    Intensyvūs darbai tęsiami ir automagistralėje Vilnius-Kaunas-Klaipėda, kur dalis karinio mobilumo lėšų bus panaudotos pradedamo rekonstruoti tilto per Kruną darbams (numatyta karinio mobilumo lėšų dalis – daugiau nei 4 mln. Eur). Praėjusiais metais laikinojo bankų solidarumo įnašo lėšų dalis investuota į A. Meškinio tilto per Nerį rekonstrukciją (tam pernai skirta 18,2 mln. Eur).

    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...nius-poligonus

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    „Via Lietuva“ vadovas: jeigu Lietuva nori eiti į priekį, į kelius reikia investuoti 5,4 mlrd. eurų, į tiltus – dar milijardą

    „Via Lietuva“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas sako, kad jeigu Lietuvoje norima išvengti kelių dangos būklės blogėjimo bei „eiti į priekį“, reikia 5,4 mlrd. eurų siekiančių investicijų. Taip pat, anot jo, tiltų remontui reikalingas dar vienas milijardas eurų.

    „Jeigu norime atitikti normatyvinius dokumentus, jau nekalbu apie tam tikrus kokybinius parametrus, išvengti kelių dangos būklės blogėjimo ir eiti į priekį, kad tai gerėtų, viso investicijų mums reikia į kelius 5,4 mlrd. eurų“, – praeitą savaitę Seimo Biudžeto ir finansų komiteto (BFK) posėdžio metu kalbėjo M. Švaikauskas.

    M. Švaikausko teigimu, per artimiausius trejus metus valstybinės reikšmės kelių finansavimui yra beveik 4 mlrd. eurų poreikis.

    „Praeitą mėnesį pateikėme trimetį poreikį mūsų akcininkui, Susisiekimo ministerijai, pagal veiklas valstybinės reikšmės keliams. (...) Poreikyje pateiktame akcininkui kiekvienais metais numatėme po 90 mln. eurų, kad pilnai būtume įvykdę trimetę arba keturmetę žvyrkelių programą“, – sakė „Via Lietuva“ vadovas.

    ELTA primena, kad kelių sektoriui šių metų valstybės biudžete skirti 872 mln. eurų. Kelių priežiūros ir plėtros programoje (KPPP) numatyti 583 mln. eurai, iš laikinojo solidarumo įnašo – 130,5 mln. eurų. Dar beveik 159 mln. eurų numatyti iš ES finansinės paramos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    KK220 Trakai - Onuškis - Alytus
    Palyginimas, kaip po rekonstrukcijos pasikeitė atkarpa tarp Bičiūnų ir Onuškio (Trakų r.)

    Foto 2019.07






    Įvažiavimas į Onuškį


    Foto 2024.04


    Paligintas kalnelis


    Įvažiavimas į Onuškį


    Kelio susiaurėjimas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    KK220 Trakai - Onuškis - Alytus
    Pernai rekonstruota atkarpa tarp Grendavės ir Onuškio.
    Labai gaila kad toks kelias tėra 5 km, o ne 75 km atkarpoje

    Foto 2024.04








    Sankryža su keliu KK4710 Bičiūnai -Tolkiškės - Drabužininkai


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    KK220 Trakai - Onuškis - Alytus
    Atkarpa tarp Rūdiškių ir Onuškio
    Foto 2024.04


    Rekomenduojamas greitis - iki 70 km /val.


    Siauras kelio ruožas kur kartai neparasilenkia dvi mašinos ir tenka šokti į kelkraštį


    Kalniukai su prastu matomumu - nors jei neprilygsta KK119 "Biržinkai", bet čia irgi nėra labai saugi atkarpa




    Antakalnis - kaimas su vaizdais į Vilkokšnio ežerą, kuriuos nuo kelio užstoja namai ir medžiai


    Stabtelėjus Antakalnyje galima pasigrožėti puikiais Vilkokšnio ežero vaizdais


    Grendavė




    Važiuojant Ežero gatve galima pasiekti vieną Vilkokšnio ežero maudyklą - vieną puikiausių Lietuvoje




    Iškart už Grendavės prasideda rekonstruotas KK220 ruožas
    Paskutinis taisė Romas; 2024.05.12, 13:03. Priežastis: Nuotraukų eiliškumas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    KK220 Trakai - Onuškis - Alytus
    Tai trumpiausias (bet ne greičiausias) maršrutas tarp Vilniaus ir Alytaus

    Nuo kokių 2005-ųjų metų - kai visas šis kelias tapo asfaltuotu - senoji siauro asfalto atkarpa tarp Rūdiškių ir Onuškio visada buvo pati prasčiausia.
    Labai gerai, kad 2022 / 2023 metais rekonstruotas beveik 4,7 km ruožas tarp Grendavės ir Onuškio (nuo 25,787 iki 30,477 km).

    Foto 2019.07, iki rekonstrukcijos

    Foto 2024.04, po rekonstrukcijos
    Paskutinis taisė Romas; 2024.05.12, 12:33. Priežastis: KK220 Trakai - Onuškis - Alytus

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Pora vaizdelių iš KK221 remonto prie Vievio. Man keistai atrodo tie bortai, lyg siauroki važiuojamajai daliai, ypač krašto kelio. Negi ten bus šaligatvis ir dvirtakis tokio pločio?
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    ELTA / LRT.lt 2024.04.23
    Susisiekimo ministerija ieško naujų kelių finansavimo šaltinių
    Nors finansavimas iš biudžeto paprastai yra pigesnis, jeigu tokių galimybių nėra, viešojo ir privataus sektorių partnerystę matome kaip vieną iš alternatyvių būdų užtikrinti konkrečių valstybinės reikšmės kelių infrastruktūros projektų įgyvendinimą. Pagal tokį modelį sėkmingai įgyvendinami kai kurie kelių infrastruktūros plėtros projektai kaimyninėse valstybėse, pavyzdžiui, pernai buvo nutiestas Kekavos aplinkkelis Latvijoje“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.

    Susisiekimo ministerijos nuomone, PPP būdu įgyvendinamais projektais galėtų tapti A5 Kauno vakarinio aplinkkelio (apie 16 km ilgio), Klaipėdos pietinio aplinkkelio (apie 6,8 km ilgio), A6 Zarasų miesto aplinkkelio (apie 9,34 km ilgio) statyba, krašto kelio Nr.130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,6 iki 31,1 km rekonstrukcija.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...avimo-saltiniu

    Komentuoti:

Working...
X