Parašė PredatorGTR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Lietuvos keliai
Collapse
X
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąNieko neparodė, tas bandymas, nes salelė buvo pritraukta per daug prie sankryžos, kai realiai turėtų būti už spindulių:
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąSu tais kampų kirtėjais tai yra buvusi įdomesnė situacija man, smagu jog neįvažiavo į mane, bet buvo keista matyti už manęs stovėjusį automobilį pro šoninį langą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Stebint mašinas laukiant prie sankryžų šviesoforinių perėjų gali drąsiai teigti, jog trajektorijos linijos tikrai veikia ir tikrai ne visi važiuoja kirsdami kampą kai jos yra gerai įžiūrimos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė LinS Rodyti pranešimą
Čia tip top tokia pati situacija kaip Šiauliuose Gegužių - Baltų g. kampe. Suprojektavo salelę, žmonės skundėsi, padarė bandymus, kad įsisukti fūroms ir kitam transportui "įmanoma", uždėjo "+", sumontavo gumines saleles, po pusmečio ištisinio salelių remonto demontavoBandymai tai viena, realus gyvenimas truputuka kitka.
Vaizdelis ČIA
Prizūminus dar matomi asfalte guminių salelių tvirtinimo taškai, o dešinėje nukramtyti bordiūrai čia iš salelės laikų, kai neįsipaišęs transportas lipdavo ant bordiūro su padangu demontažais.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Užduotis buvo parodyti, kad netelpa - tą ir pademonstravo. Jei užduotis būtų buvusi išlaikyti vairavimo egzaminą, būtų parodę visai kitą rezultatą - tame ir politikavimas.
Kurjerio gabaritai niekaip neįtakojo gebėjimo užsimesti priekį platesniu spinduliu - jam kaip tik užtenka mažesnio.Bandymai tai viena, realus gyvenimas truputuka kitka.
Vaizdelis ČIA kaip yra, ČIA kaip buvo.
Prizūminus dar matomi asfalte guminių salelių tvirtinimo taškai, o dešinėje nukramtyti bordiūrai čia iš salelės laikų, kai neįsipaišęs transportas lipdavo ant bordiūro su padangu demontažais.Paskutinis taisė LinS; 2024.03.30, 09:24.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Prireikus gaisrininkų pagalbos būsi laimingas laukdamas, kai jie pirma pavara įveikinės kiekvieną posūkį. O prie ko čia kurjeris, jei jis trumpiausias ir galėjo rinktis įvairesnius spindulius? tai dar dviračio ar paspirtuko trajektorijas "politiškai" įvertinkim.
Kurjerio gabaritai niekaip neįtakojo gebėjimo užsimesti priekį platesniu spinduliu - jam kaip tik užtenka mažesnio.
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąTokį patį siūlymą, įrengti perėjoje šviesoforinį reguliavimą, ,,Via Lietuvai” buvo pateikusi ir Transporto kompetencijų agentūra, tačiau į siūlymus atsižvelgta nebuvo. "
Tai agentūra irgi politikuoja?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Problema yra, kad miesto centre gatve rūpinasi ne miesto valdžia, o ViaLietuva. Rezultate matom cirką. Nieko neparodė, tas bandymas, nes salelė buvo pritraukta per daug prie sankryžos, kai realiai turėtų būti už spindulių:
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ten buvo grynai politinis cirkas suorganizuotas. Vien jau video matėsi, kad smarkiai pasistengta "netilpti". Paskui autobusą važiavęs kurjeris suko jau visai kita trajektorija, o gaisrininkas taip užmynė gazą, kad net vairą iš rankų paleido - būtent nuo tokių atvejų salelės ir skirtos apsaugoti žmones. Tad diskusija gali būti nebent dėl posūkio spindulių, o ne pačios salelės poreikio.
'Anot vicemero, savivaldybė yra siūliusi šioje perėjoje įrengti šviesoforą. Tokį patį siūlymą, įrengti perėjoje šviesoforinį reguliavimą, ,,Via Lietuvai” buvo pateikusi ir Transporto kompetencijų agentūra, tačiau į siūlymus atsižvelgta nebuvo. "
Tai agentūra irgi politikuoja?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąJonavos meras:
"Miesto autobusas ir skubantis ugniagesių automobilis neįveiks J. Ralio gatvėje esančios pėsčiųjų perėjos, jeigu šioje vietoje bus įrengta saugos salelė. Tai parodė J. Ralio ir Kauno gatvių sankryžoje vykdytas savivaldybės eksperimentas.
Gerai, kad kelio šeimininkė Via Lietuva jau reaguoja ir žada peržiūrėti savo projektuotojų sprendimus"
Tai jei praktiška reik įrodinėti blogus projektavimo sprendinius, tai kiek jų turim apskritai nevertintų ir neįvertintų?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Jonavos meras:
"Miesto autobusas ir skubantis ugniagesių automobilis neįveiks J. Ralio gatvėje esančios pėsčiųjų perėjos, jeigu šioje vietoje bus įrengta saugos salelė. Tai parodė J. Ralio ir Kauno gatvių sankryžoje vykdytas savivaldybės eksperimentas.
Gerai, kad kelio šeimininkė Via Lietuva jau reaguoja ir žada peržiūrėti savo projektuotojų sprendimus"
Tai jei praktiška reik įrodinėti blogus projektavimo sprendinius, tai kiek jų turim apskritai nevertintų ir neįvertintų?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
O aš tik pasikartosiu - keista, kai komentuojama ne pranešimo esmė, bet kas parašė jį, kada (pamenu buvo didelis rantas apie tai, kad pranešimas išleistas prieš Kūčias ar pan.), kodėl ir pan. Dar suprantama, kai giriamasi kokiais nors būsimais tolimais darbais, bet šiuo atveju kalba eina apie kelių kokybę. Žodžiu anot priekabių forumo narių, geriausiai jokių pranešimų spaudai neleisti iš viso.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąĮmonė pavaldi ministerijai. Ministerija mato, kad kažkas negerai, ir teikia siūlymus, dėl kurių pagerės kelių kokybė. Niekaip nesuprantu, kas čia gali būti ne taip?
Pateikti išgalvoti straipsniai taip pat skamba normaliai. Lygiai kaip skambėtų "Privati įmonė, akcininkų siūlymu, pradės kurti produktą x".
Kažkodėl neabejoju, kad jei būtų straipsnis "Via Lietuva, ministerijos siūlymu, visose prižiūrimose sankryžose įrengs žalias rodykles", nebūtų jokio pasipiktinimo PR'u.
Bet čia ne esmė, tiesiog išsakiau nuomonę. Turite priešingą - smagu. Ar yra tikslas špaguotis - manau jokio. Daugiau tolerancijos nuomonių įvairovei.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įmonė pavaldi ministerijai. Ministerija mato, kad kažkas negerai, ir teikia siūlymus, dėl kurių pagerės kelių kokybė. Niekaip nesuprantu, kas čia gali būti ne taip?
Pateikti išgalvoti straipsniai taip pat skamba normaliai. Lygiai kaip skambėtų "Privati įmonė, akcininkų siūlymu, pradės kurti produktą x".
Kažkodėl neabejoju, kad jei būtų straipsnis "Via Lietuva, ministerijos siūlymu, visose prižiūrimose sankryžose įrengs žalias rodykles", nebūtų jokio pasipiktinimo PR'u.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNiekaip nesuprantu, kas darosi automarozų galvose. Keliai netvarkomi - blogai. Keliai tvarkomi - blogai. Komunikuoja - blogai. Nekomunikuotų - irgi būtų blogai. Gal laikas įkurti Tautos išlaisvinimo nuo radarų ir eksvaldavimo partiją bei eit į seimą?
Ar įžeidžiau partinius jausmus?Ar reikia įkurt partiją, kad galėčiau išreikšti savo nuomonę?
Žinoma tai smulkmena, bet sakinys PR kvepia iš tolo. Tokios iniciatyvos pakeitimams kaip tik iš Ex LKAD turi kilti, o ne iš ministerijos. Kas dirba keliuose, vertina kokybę ir mato problemas, tikriausiai ministras? Kodėl pranešimas nėra tiesiog - išleisti nauji techniniai dokumentai.
Ar sekantis straipsnis bus... Lietuvos policija, Vidaus reikalų ministerijos siūlymu, vykdys daugiau prevencinių priemonių. ESO, Energetikos ministerijos siūlymu, giliau klos kabelius. Ligoninės, Sveikatos ministerijos siūlymu, taikys naujus gydymo metodus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNiekaip nesuprantu, kas darosi automarozų galvose.
Parašė digital Rodyti pranešimąO tai koks skirtumas - buvo kažkoks paraginimas ar ne? Man svarbu, kad gerinama tvarka, o kas ten sugalvojo tai N reikšmės reikalas.
Sprendžiant iš visko ten buvo vidiniai LAKD normatyviniai dokumentai, o ne LAKD teikiami į ministeriją tvirtinti dokumentai.
Tai kolega laiku ir vietoje patraukė per dantį LAKD, kurie patys be partijos ar ministerijos palaiminimo ar paraginimo negali patys nuspręsti - kaip kokioje Baltarusijoje.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą„Via Lietuva“, Susisiekimo ministerijos siūlymu, parengė atnaujintus reikalavimus asfalto sluoksnių įrengimo darbams valstybinės reikšmės keliuose.
https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...vimus-96178597
Susivokti, kad kažkas su kelių tiesimo technologijomis ne taip ir jas keisti, reik ministerijos paraginimo? Ar čia "kažkam" tiesiog reik garbės laurus užsikabinti?
Tiesiog buvo atnaujinti asfalto įrengimo ir techninių reikalavimų dokumentai (ĮT ASFALTAS ir TRA ASFALTAS), kurių straipsnyje nemini.
https://vialietuva.lt/normatyviniai-dokumentai
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Niekaip nesuprantu, kas darosi automarozų galvose. Keliai netvarkomi - blogai. Keliai tvarkomi - blogai. Komunikuoja - blogai. Nekomunikuotų - irgi būtų blogai. Gal laikas įkurti Tautos išlaisvinimo nuo radarų ir eksvaldavimo partiją bei eit į seimą?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąMatai, kai pačiam beveik netenka važinėti po Lietuvą, tai gal neteko susidurti , kad po 2018 metų nutiestų asfalto dangų bitumas per karščius nelaiko ir "verkia".
Gal ten kažkokios klaidos ir bus pataisytos.
Kolega PredatorGTR visiškai teisingai patraukė per dantį LAKD, kuri galėjo susivokti pati ištasyti savo klaidas ir be "ministerijos paraginimo"
Bent kol kas kas lietuvių kalboje vardai rašomi iš didžiosios raidės
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: