Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    KK220 Trakai - Onuškis - Alytus
    Atkarpa tarp Rūdiškių ir Onuškio
    Foto 2024.04


    Rekomenduojamas greitis - iki 70 km /val.


    Siauras kelio ruožas kur kartai neparasilenkia dvi mašinos ir tenka šokti į kelkraštį


    Kalniukai su prastu matomumu - nors jei neprilygsta KK119 "Biržinkai", bet čia irgi nėra labai saugi atkarpa




    Antakalnis - kaimas su vaizdais į Vilkokšnio ežerą, kuriuos nuo kelio užstoja namai ir medžiai


    Stabtelėjus Antakalnyje galima pasigrožėti puikiais Vilkokšnio ežero vaizdais


    Grendavė




    Važiuojant Ežero gatve galima pasiekti vieną Vilkokšnio ežero maudyklą - vieną puikiausių Lietuvoje




    Iškart už Grendavės prasideda rekonstruotas KK220 ruožas
    Paskutinis taisė Romas; 2024.05.12, 13:03. Priežastis: Nuotraukų eiliškumas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    KK220 Trakai - Onuškis - Alytus
    Tai trumpiausias (bet ne greičiausias) maršrutas tarp Vilniaus ir Alytaus

    Nuo kokių 2005-ųjų metų - kai visas šis kelias tapo asfaltuotu - senoji siauro asfalto atkarpa tarp Rūdiškių ir Onuškio visada buvo pati prasčiausia.
    Labai gerai, kad 2022 / 2023 metais rekonstruotas beveik 4,7 km ruožas tarp Grendavės ir Onuškio (nuo 25,787 iki 30,477 km).

    Foto 2019.07, iki rekonstrukcijos

    Foto 2024.04, po rekonstrukcijos
    Paskutinis taisė Romas; 2024.05.12, 12:33. Priežastis: KK220 Trakai - Onuškis - Alytus

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Pora vaizdelių iš KK221 remonto prie Vievio. Man keistai atrodo tie bortai, lyg siauroki važiuojamajai daliai, ypač krašto kelio. Negi ten bus šaligatvis ir dvirtakis tokio pločio?
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    ELTA / LRT.lt 2024.04.23
    Susisiekimo ministerija ieško naujų kelių finansavimo šaltinių
    Nors finansavimas iš biudžeto paprastai yra pigesnis, jeigu tokių galimybių nėra, viešojo ir privataus sektorių partnerystę matome kaip vieną iš alternatyvių būdų užtikrinti konkrečių valstybinės reikšmės kelių infrastruktūros projektų įgyvendinimą. Pagal tokį modelį sėkmingai įgyvendinami kai kurie kelių infrastruktūros plėtros projektai kaimyninėse valstybėse, pavyzdžiui, pernai buvo nutiestas Kekavos aplinkkelis Latvijoje“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.

    Susisiekimo ministerijos nuomone, PPP būdu įgyvendinamais projektais galėtų tapti A5 Kauno vakarinio aplinkkelio (apie 16 km ilgio), Klaipėdos pietinio aplinkkelio (apie 6,8 km ilgio), A6 Zarasų miesto aplinkkelio (apie 9,34 km ilgio) statyba, krašto kelio Nr.130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,6 iki 31,1 km rekonstrukcija.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...avimo-saltiniu

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Lygiai taip pat smagu, kai važiuojant ir sukant kraštine juosta į kairę nebelieka apskritai vietos. 441 Savanorių pr. – „Google“ žemėlapiai
    šitą sankryžą reiktų sulyginti su žeme ir pradėti iš naujo.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Nieko neparodė, tas bandymas, nes salelė buvo pritraukta per daug prie sankryžos, kai realiai turėtų būti už spindulių:
    Būtent. Išorinis bortas pažymėtas kūgėliais, kurie aukštesni nei bortas. Tai čia autobusas turi važiuoti tarsi ten būtų siena, nors autobuso priekis sukonstruotas taip, kad galėtų prasukti virš dalies šaligatvio. jeigu vietoje kūgelių būtų kokie guminiai borteliai, tai net tokioje konfigūracijoje būtų pravažiavę.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Su tais kampų kirtėjais tai yra buvusi įdomesnė situacija man, smagu jog neįvažiavo į mane, bet buvo keista matyti už manęs stovėjusį automobilį pro šoninį langą
    Lygiai taip pat smagu, kai važiuojant ir sukant kraštine juosta į kairę nebelieka apskritai vietos. 441 Savanorių pr. – „Google“ žemėlapiai

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Su tais kampų kirtėjais tai yra buvusi įdomesnė situacija man, smagu jog neįvažiavo į mane, bet buvo keista matyti už manęs stovėjusį automobilį pro šoninį langą

    Click image for larger version

Name:	eismas.png
Views:	764
Size:	19,3 kB
ID:	2120816

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Stebint mašinas laukiant prie sankryžų šviesoforinių perėjų gali drąsiai teigti, jog trajektorijos linijos tikrai veikia ir tikrai ne visi važiuoja kirsdami kampą kai jos yra gerai įžiūrimos.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė LinS Rodyti pranešimą

    Čia tip top tokia pati situacija kaip Šiauliuose Gegužių - Baltų g. kampe. Suprojektavo salelę, žmonės skundėsi, padarė bandymus, kad įsisukti fūroms ir kitam transportui "įmanoma", uždėjo "+", sumontavo gumines saleles, po pusmečio ištisinio salelių remonto demontavo Bandymai tai viena, realus gyvenimas truputuka kitka.

    Vaizdelis ČIA

    Prizūminus dar matomi asfalte guminių salelių tvirtinimo taškai, o dešinėje nukramtyti bordiūrai čia iš salelės laikų, kai neįsipaišęs transportas lipdavo ant bordiūro su padangu demontažais.
    Tai tik parodo, kiek beviltiški vairuotojai važinėja LT keliais, net punktyrinė linija nubrėžta, kad imti didesnį posūkį, bet padangų žymės rodo, kad nelabai kas stengiasi tai daryti, geriau kirsti kampus, kaip ir nuorodoje pagautas Mercedes autobusiukias, praktiškai visais keturiais ratais kirtęs jau vos įžiūrimą punkyrą kairėje, o ties dešinėje pusėje esančio punktyro padangų žymių mažai.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Užduotis buvo parodyti, kad netelpa - tą ir pademonstravo. Jei užduotis būtų buvusi išlaikyti vairavimo egzaminą, būtų parodę visai kitą rezultatą - tame ir politikavimas.
    Kurjerio gabaritai niekaip neįtakojo gebėjimo užsimesti priekį platesniu spinduliu - jam kaip tik užtenka mažesnio.
    Čia tip top tokia pati situacija kaip Šiauliuose Gegužių - Baltų g. kampe. Suprojektavo salelę, žmonės skundėsi, padarė bandymus, kad įsisukti fūroms ir kitam transportui "įmanoma", uždėjo "+", sumontavo gumines saleles, po pusmečio ištisinio salelių remonto demontavo Bandymai tai viena, realus gyvenimas truputuka kitka.

    Vaizdelis ČIA kaip yra, ČIA kaip buvo.

    Prizūminus dar matomi asfalte guminių salelių tvirtinimo taškai, o dešinėje nukramtyti bordiūrai čia iš salelės laikų, kai neįsipaišęs transportas lipdavo ant bordiūro su padangu demontažais.
    Paskutinis taisė LinS; 2024.03.30, 09:24.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Prireikus gaisrininkų pagalbos būsi laimingas laukdamas, kai jie pirma pavara įveikinės kiekvieną posūkį. O prie ko čia kurjeris, jei jis trumpiausias ir galėjo rinktis įvairesnius spindulius? tai dar dviračio ar paspirtuko trajektorijas "politiškai" įvertinkim.
    Užduotis buvo parodyti, kad netelpa - tą ir pademonstravo. Jei užduotis būtų buvusi išlaikyti vairavimo egzaminą, būtų parodę visai kitą rezultatą - tame ir politikavimas.
    Kurjerio gabaritai niekaip neįtakojo gebėjimo užsimesti priekį platesniu spinduliu - jam kaip tik užtenka mažesnio.

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Tokį patį siūlymą, įrengti perėjoje šviesoforinį reguliavimą, ,,Via Lietuvai” buvo pateikusi ir Transporto kompetencijų agentūra, tačiau į siūlymus atsižvelgta nebuvo. "
    Tai agentūra irgi politikuoja?
    Agentūra suorganizavo sau pavaldžias įstaigas pademonstruoti vairavimo įgūdžius? Ar tiesiog klijuojam etiketę "priešo priešas man draugas"?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Problema yra, kad miesto centre gatve rūpinasi ne miesto valdžia, o ViaLietuva. Rezultate matom cirką. Nieko neparodė, tas bandymas, nes salelė buvo pritraukta per daug prie sankryžos, kai realiai turėtų būti už spindulių:
    Click image for larger version  Name:	1.JPG Views:	1 Size:	151,2 kB ID:	2120789

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Ten buvo grynai politinis cirkas suorganizuotas. Vien jau video matėsi, kad smarkiai pasistengta "netilpti". Paskui autobusą važiavęs kurjeris suko jau visai kita trajektorija, o gaisrininkas taip užmynė gazą, kad net vairą iš rankų paleido - būtent nuo tokių atvejų salelės ir skirtos apsaugoti žmones. Tad diskusija gali būti nebent dėl posūkio spindulių, o ne pačios salelės poreikio.
    Prireikus gaisrininkų pagalbos būsi laimingas laukdamas, kai jie pirma pavara įveikinės kiekvieną posūkį. O prie ko čia kurjeris, jei jis trumpiausias ir galėjo rinktis įvairesnius spindulius? tai dar dviračio ar paspirtuko trajektorijas "politiškai" įvertinkim.
    'Anot vicemero, savivaldybė yra siūliusi šioje perėjoje įrengti šviesoforą. Tokį patį siūlymą, įrengti perėjoje šviesoforinį reguliavimą, ,,Via Lietuvai” buvo pateikusi ir Transporto kompetencijų agentūra, tačiau į siūlymus atsižvelgta nebuvo. "
    Tai agentūra irgi politikuoja?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Jonavos meras:
    "Miesto autobusas ir skubantis ugniagesių automobilis neįveiks J. Ralio gatvėje esančios pėsčiųjų perėjos, jeigu šioje vietoje bus įrengta saugos salelė. Tai parodė J. Ralio ir Kauno gatvių sankryžoje vykdytas savivaldybės eksperimentas.
    Gerai, kad kelio šeimininkė Via Lietuva jau reaguoja ir žada peržiūrėti savo projektuotojų sprendimus"

    Tai jei praktiška reik įrodinėti blogus projektavimo sprendinius, tai kiek jų turim apskritai nevertintų ir neįvertintų?
    Ten buvo grynai politinis cirkas suorganizuotas. Vien jau video matėsi, kad smarkiai pasistengta "netilpti". Paskui autobusą važiavęs kurjeris suko jau visai kita trajektorija, o gaisrininkas taip užmynė gazą, kad net vairą iš rankų paleido - būtent nuo tokių atvejų salelės ir skirtos apsaugoti žmones. Tad diskusija gali būti nebent dėl posūkio spindulių, o ne pačios salelės poreikio.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Jonavos meras:
    "Miesto autobusas ir skubantis ugniagesių automobilis neįveiks J. Ralio gatvėje esančios pėsčiųjų perėjos, jeigu šioje vietoje bus įrengta saugos salelė. Tai parodė J. Ralio ir Kauno gatvių sankryžoje vykdytas savivaldybės eksperimentas.
    Gerai, kad kelio šeimininkė Via Lietuva jau reaguoja ir žada peržiūrėti savo projektuotojų sprendimus"

    Tai jei praktiška reik įrodinėti blogus projektavimo sprendinius, tai kiek jų turim apskritai nevertintų ir neįvertintų?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    O aš tik pasikartosiu - keista, kai komentuojama ne pranešimo esmė, bet kas parašė jį, kada (pamenu buvo didelis rantas apie tai, kad pranešimas išleistas prieš Kūčias ar pan.), kodėl ir pan. Dar suprantama, kai giriamasi kokiais nors būsimais tolimais darbais, bet šiuo atveju kalba eina apie kelių kokybę. Žodžiu anot priekabių forumo narių, geriausiai jokių pranešimų spaudai neleisti iš viso.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Įmonė pavaldi ministerijai. Ministerija mato, kad kažkas negerai, ir teikia siūlymus, dėl kurių pagerės kelių kokybė. Niekaip nesuprantu, kas čia gali būti ne taip?
    Pateikti išgalvoti straipsniai taip pat skamba normaliai. Lygiai kaip skambėtų "Privati įmonė, akcininkų siūlymu, pradės kurti produktą x".
    Kažkodėl neabejoju, kad jei būtų straipsnis "Via Lietuva, ministerijos siūlymu, visose prižiūrimose sankryžose įrengs žalias rodykles", nebūtų jokio pasipiktinimo PR'u.
    Turim pora "kaimynų" su panašiu požiūriu. "Mes ne politikoj, ten aukščiau geriau viską žino ir supranta". Arba "bulvinis vadas" mokantis kombaino vairuotoją kūlimo subtilybių.
    Bet čia ne esmė, tiesiog išsakiau nuomonę. Turite priešingą - smagu. Ar yra tikslas špaguotis - manau jokio. Daugiau tolerancijos nuomonių įvairovei.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Įmonė pavaldi ministerijai. Ministerija mato, kad kažkas negerai, ir teikia siūlymus, dėl kurių pagerės kelių kokybė. Niekaip nesuprantu, kas čia gali būti ne taip?
    Pateikti išgalvoti straipsniai taip pat skamba normaliai. Lygiai kaip skambėtų "Privati įmonė, akcininkų siūlymu, pradės kurti produktą x".
    Kažkodėl neabejoju, kad jei būtų straipsnis "Via Lietuva, ministerijos siūlymu, visose prižiūrimose sankryžose įrengs žalias rodykles", nebūtų jokio pasipiktinimo PR'u.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Niekaip nesuprantu, kas darosi automarozų galvose. Keliai netvarkomi - blogai. Keliai tvarkomi - blogai. Komunikuoja - blogai. Nekomunikuotų - irgi būtų blogai. Gal laikas įkurti Tautos išlaisvinimo nuo radarų ir eksvaldavimo partiją bei eit į seimą?
    Ačiū už epitetus... nieko kito iš "jūsų" ir nebuvo galima tikėtis. Gal su laiku suaugsite ir su laiku ateis kultūra.

    Ar įžeidžiau partinius jausmus? Ar reikia įkurt partiją, kad galėčiau išreikšti savo nuomonę?
    Žinoma tai smulkmena, bet sakinys PR kvepia iš tolo. Tokios iniciatyvos pakeitimams kaip tik iš Ex LKAD turi kilti, o ne iš ministerijos. Kas dirba keliuose, vertina kokybę ir mato problemas, tikriausiai ministras? Kodėl pranešimas nėra tiesiog - išleisti nauji techniniai dokumentai.
    Ar sekantis straipsnis bus... Lietuvos policija, Vidaus reikalų ministerijos siūlymu, vykdys daugiau prevencinių priemonių. ESO, Energetikos ministerijos siūlymu, giliau klos kabelius. Ligoninės, Sveikatos ministerijos siūlymu, taikys naujus gydymo metodus.

    Komentuoti:

Working...
X