Labai geras žemėlapis, nors palyginimui ir paimtas rečiausiai apgyvendintas Lenkijos kampas.
Blogiausia, kad lenkų vaivadijos reikšmės keliai (DW) net kokiame nors užkampyje (pvz. Kaliningrado pasienyje) savo kelio dangos lygumu lenkia mūsų A8, A10 ar A12, nekalbant apie didelę dalį mūsų krašto kelių.
Tiesa, pas mus (6 kartus maženėje ir 10 kartų mažiau gyventojų nei Lenkija turinčioje šalyje) yra tiek pat radarų kaip pas kaimynus; bet apie tai yra atskira tema.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Lietuvos keliai
Collapse
X
-
Viešumoje vis lenda pilkoji masė, kuri kaukia, kaip Lenkijoj gerai, o pas mus blogai. Nėra ten stebuklo, o ypač matant ten milijoninį miestą. Atsakymas jiems - norit autostradinio gėrio, važiuokit kur didesnė milijoninių miestų koncentracija. Bet tada klausimas ar jie pajus tą autostradų gėrį, tokioje žmonių masėje.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nereikia nieko įsivaizduot. Nuo kokių 2013 metų bent kartą per metus, kartais du ir tris, važinėju iš Vilniaus pro Varšuvą (išskyrus 2020 metus, aišku), daugiausia per Alytų ir Lazdijus. Nieko tas kelias iš esmės nepagerėjo ir nepablogėjo per tą dešimtmetį.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Jokios saviplakos. Teisybės dėlei jau užlopyta, bet įsivaizduokit kaip atrodė iki remonto.
Foto matau tik šiurkštinimo skaldele lopus. Kur buvo įtrūkimai aplaistė bitumu ir apibarstė skaldele. Net ne asfalto keitimas.Paskutinis taisė alga; 2023.11.19, 22:14.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Yra šansų, kad pridės biudžete kitiems metams 100 mln. keliams.
Mažai, bet vis į priekį.
Komentuoti:
-
Jokios saviplakos. Teisybės dėlei jau užlopyta, bet įsivaizduokit kaip atrodė iki remonto.Parašė alga Rodyti pranešimą
Ne saldainis, su Lenkija lyginant kontrastas nemalonus, bet, to, kad jis tau atrodo kaip Ruskyno blogiausi keliai, kitaip, kaip lietuviška tradicine saviplaka aš paaiškint negaliu.
Komentuoti:
-
Aš šią savaitę pravažiavau A2 nuo pradžios iki pabaigos, į abu galus. Yra ruožų, kur pirma juosta gal skersai paskilinėjus ar ką, purto kiek labiau, nei turėtų automagistralė, bet nieko kritiško. Tie ruožai sudaro gan nedidelę kelio dalį. Sakyčiau, šiuo metu remontuojami ruožai yra ilgesni. Klausiau žmonos įspūdžio, kaip jai palyginus LT LV EE keliai, sakė, kad visur geri.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSorry, tikrai nenorėjau kabinėtis ar įžeisti. Čia toks retorinis buvo žodis. Manau visokių šūdinų gabalų A2 ir A1 už Kauno tikrai daug.
Beje kiek atsimenu net tilte skylė buvo įgriuvusi kažkur arčiau Kryžkalnio.
Komentuoti:
-
Prisimenu, kaip tas KK132 atrodė platus ir lygus parvažiavus iš duobėtos Lenkijos prieš 20 metų. Nuo tų laikų jis pasidėvėjo, o lenkai savo hardcorus kapitaliai rekonstravo. Bet realiai ten patenkinamas kelias: https://maps.app.goo.gl/PbUyLGWWJuttB6nP8 Ne saldainis, su Lenkija lyginant kontrastas nemalonus, bet, to, kad jis tau atrodo kaip Ruskyno blogiausi keliai, kitaip, kaip lietuviška tradicine saviplaka aš paaiškint negaliu.Parašė gerietis Rodyti pranešimąMan tai primena Lietuvos kelių vaizdą parvažiavus iš Lenkijos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Sorry, tikrai nenorėjau kabinėtis ar įžeisti. Čia toks retorinis buvo žodis. Manau visokių šūdinų gabalų A2 ir A1 už Kauno tikrai daug.Parašė alga Rodyti pranešimą
Paklausei "Tai dabar klausimas kokią dalį % sudaro A14 nuo bendro Ax kiekio?", atsakiau, ko kabinėjiesi?
Beje kiek atsimenu net tilte skylė buvo įgriuvusi kažkur arčiau Kryžkalnio.
Komentuoti:
-
Man tai primena Lietuvos kelių vaizdą parvažiavus iš Lenkijos.Parašė alga Rodyti pranešimą
Federaliniai keliai atitinka Lietuvos magistralinius. Kiek teko susidurti, Lietuvoj keliai su A numeriu yra padorūs. Nes RF normų neatitikimas atrodo va taip.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Paklausei "Tai dabar klausimas kokią dalį % sudaro A14 nuo bendro Ax kiekio?", atsakiau, ko kabinėjiesi?Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVienintelis rekonstruotinas yra tik A14 ?
Common
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Vienintelis rekonstruotinas yra tik A14 ?Parašė alga Rodyti pranešimąPagal direkciją, 1751 km. Rekonstruotino betonkelio yra apie 60 km, kas sudaro ~3,5%.
Common
Komentuoti:
-
Pagal direkciją, 1751 km. Rekonstruotino betonkelio yra apie 60 km, kas sudaro ~3,5%.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKoks nors parinktas blogiausias vaizdelis nėra atskaitos taškas., galimai ir geriau atrodantys neatitinka. O kad A14 absoliučiai didesnė dalis tikrai neatitinka LT normų tai manau bet kam, išskyrus radarų direkcijai yra akivaizdu. Tai dabar klausimas kokią dalį % sudaro A14 nuo bendro Ax kiekio?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Koks nors parinktas blogiausias vaizdelis nėra atskaitos taškas., galimai ir geriau atrodantys neatitinka. O kad A14 absoliučiai didesnė dalis tikrai neatitinka LT normų tai manau bet kam, išskyrus radarų direkcijai yra akivaizdu. Tai dabar klausimas kokią dalį % sudaro A14 nuo bendro Ax kiekio?Parašė alga Rodyti pranešimą
Federaliniai keliai atitinka Lietuvos magistralinius. Kiek teko susidurti, Lietuvoj keliai su A numeriu yra padorūs. Nes RF normų neatitikimas atrodo va taip.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Lengva įsivaizduoti į Maskvą vedančius kelius, kuriems net M numeris priskirtas (nebe "magistralinis" kaip anksčiau, o "Maskva"Parašė alga Rodyti pranešimą
Federaliniai keliai atitinka Lietuvos magistralinius. Kiek teko susidurti, Lietuvoj keliai su A numeriu yra padorūs. Nes RF normų neatitikimas atrodo va taip.
) Jie lyg ir neblogos būklės. Visko galima laukti nutolusiose A arba P kategorijos keliuose, jungiančius nutolusius 500k gyventojų ir didesnius miestus.
Lietuvos keliai, kiek susidūriu, daugiausia kenčia nuo provėžų ir kreivo asfalto. Kažkada Lenkija buvo kolejkų kraštas, čia prieš 20 metų. Norisi melstis, kad kažkada baigsis kolejkų laikai Lietuvoje, lyg ir judama ta linkme, t.y. siekiama kloti storesnį asfaltą, bet ar laikysis priimtų standartų, kitas klausimas.Paskutinis taisė PoDV; 2023.11.16, 15:54.
Komentuoti:
-
Kamon. Bent iki Molėtų galima visur drąsiai važiuoti 90 km/h, kai kur per lopus pabildės gal daugiau, nei norėtųsi, bet nei mašinos sugadinsi, nei kava išsipils.Parašė vygandazz Rodyti pranešimą
Čia man primena į Vilnius-Utena kai kuriuose ruožuose esamą vaizdą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Čia man primena į Vilnius-Utena kai kuriuose ruožuose esamą vaizdąParašė alga Rodyti pranešimą
Federaliniai keliai atitinka Lietuvos magistralinius. Kiek teko susidurti, Lietuvoj keliai su A numeriu yra padorūs. Nes RF normų neatitikimas atrodo va taip.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Federaliniai keliai atitinka Lietuvos magistralinius. Kiek teko susidurti, Lietuvoj keliai su A numeriu yra padorūs. Nes RF normų neatitikimas atrodo va taip.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAr kas nors matė bendrą skaičiuką, koks % svarbesnių kelių Lietuvoje atitinka normatyvus?
Nes chuilostane susirūpino, kad nukrito nuo 85% iki 73%. Spėju Lietuvoje dar blogesnis vaizdelis
https://charter97.org/ru/news/2023/11/16/571771/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ar kas nors matė bendrą skaičiuką, koks % svarbesnių kelių Lietuvoje atitinka normatyvus?
Nes chuilostane susirūpino, kad nukrito nuo 85% iki 73%. Spėju Lietuvoje dar blogesnis vaizdelis
https://charter97.org/ru/news/2023/11/16/571771/В России резко ухудшилось состояние федеральной дорожной сети за последние три года, заявил помощник президента РФ Игорь Левитин. «Есть озабоченность, что снижается уровень содержания федеральных дорог», — отметил чиновник на пленарной сессии «Транспортной недели» (цитата по «Коммерсанту»).
По его данным, в 2020 году 85% «федералок» было в нормативном состоянии, а в 2023-м показатель упал до 73%. «Нужно этот баланс выдерживать. Потому что как мы тогда поручение президента выполним? Считаю нужным рассмотреть этот вопрос отдельно в правительстве», — сказал Левитин.
Komentuoti:
-
38 atkarpos remontuojamos Kaliningrado tankams.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąREKONSTRUOTINŲ IR REMONTUOTINŲ MAGISTRALINIŲ KELIŲ RUOŽŲ PRIORITETINĖ EILĖ
https://lakd.lt/wp-content/uploads/2...e_2023_web.pdf.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
BNS/ VZ.LT 2023.11.07
I. Šimonytė: keliams papildomai būtų galima skirti apie 30 mln. Eur
Vyriausybė pasirengusi svarstyti visus siūlymus, kur rasti papildomų lėšų keliams finansuoti 2024 m. Ji neatmeta, kad tam galima būtų skirti lėšų iš didėsiančio kelių naudotojų mokesčio, tačiau suma būtų simbolinė – maždaug 30 mln. Eur.
Vytautas Mitalas, Seimo narys iš Laisvės frakcijos, skaičiavo, kad iš kelių vinječių 2024 m. planuojama surinkti 37 mln. Eur daugiau nei šiemet, o iš akcizų – 110 mln. Eur daugiau.
Seimo Ekonomikos ir Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetai siūlo 2024 m. keliams numatyti konkretų – 217 mln. Eur didesnį finansavimą.
https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...pie-30-mln-eur
Komentuoti:
Komentuoti: