Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Labai geras žemėlapis, nors palyginimui ir paimtas rečiausiai apgyvendintas Lenkijos kampas.
    Blogiausia, kad lenkų vaivadijos reikšmės keliai (DW) net kokiame nors užkampyje (pvz. Kaliningrado pasienyje) savo kelio dangos lygumu lenkia mūsų A8, A10 ar A12, nekalbant apie didelę dalį mūsų krašto kelių.
    Tiesa, pas mus (6 kartus maženėje ir 10 kartų mažiau gyventojų nei Lenkija turinčioje šalyje) yra tiek pat radarų kaip pas kaimynus; bet apie tai yra atskira tema.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Viešumoje vis lenda pilkoji masė, kuri kaukia, kaip Lenkijoj gerai, o pas mus blogai. Nėra ten stebuklo, o ypač matant ten milijoninį miestą. Atsakymas jiems - norit autostradinio gėrio, važiuokit kur didesnė milijoninių miestų koncentracija. Bet tada klausimas ar jie pajus tą autostradų gėrį, tokioje žmonių masėje.

    palyginimas

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Jokios saviplakos. Teisybės dėlei jau užlopyta, bet įsivaizduokit kaip atrodė iki remonto.
    Nereikia nieko įsivaizduot. Nuo kokių 2013 metų bent kartą per metus, kartais du ir tris, važinėju iš Vilniaus pro Varšuvą (išskyrus 2020 metus, aišku), daugiausia per Alytų ir Lazdijus. Nieko tas kelias iš esmės nepagerėjo ir nepablogėjo per tą dešimtmetį.

    Foto matau tik šiurkštinimo skaldele lopus. Kur buvo įtrūkimai aplaistė bitumu ir apibarstė skaldele. Net ne asfalto keitimas.
    Paskutinis taisė alga; 2023.11.19, 21:14.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Yra šansų, kad pridės biudžete kitiems metams 100 mln. keliams.

    Mažai, bet vis į priekį.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Ne saldainis, su Lenkija lyginant kontrastas nemalonus, bet, to, kad jis tau atrodo kaip Ruskyno blogiausi keliai, kitaip, kaip lietuviška tradicine saviplaka aš paaiškint negaliu.
    Jokios saviplakos. Teisybės dėlei jau užlopyta, bet įsivaizduokit kaip atrodė iki remonto.

    Click image for larger version

Name:	link_Kalvarijos_Screenshot 2023-11-19 192201.jpg
Views:	631
Size:	148,3 kB
ID:	2091069

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Sorry, tikrai nenorėjau kabinėtis ar įžeisti. Čia toks retorinis buvo žodis. Manau visokių šūdinų gabalų A2 ir A1 už Kauno tikrai daug.
    Beje kiek atsimenu net tilte skylė buvo įgriuvusi kažkur arčiau Kryžkalnio.
    Aš šią savaitę pravažiavau A2 nuo pradžios iki pabaigos, į abu galus. Yra ruožų, kur pirma juosta gal skersai paskilinėjus ar ką, purto kiek labiau, nei turėtų automagistralė, bet nieko kritiško. Tie ruožai sudaro gan nedidelę kelio dalį. Sakyčiau, šiuo metu remontuojami ruožai yra ilgesni. Klausiau žmonos įspūdžio, kaip jai palyginus LT LV EE keliai, sakė, kad visur geri.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Man tai primena Lietuvos kelių vaizdą parvažiavus iš Lenkijos.
    Prisimenu, kaip tas KK132 atrodė platus ir lygus parvažiavus iš duobėtos Lenkijos prieš 20 metų. Nuo tų laikų jis pasidėvėjo, o lenkai savo hardcorus kapitaliai rekonstravo. Bet realiai ten patenkinamas kelias: https://maps.app.goo.gl/PbUyLGWWJuttB6nP8 Ne saldainis, su Lenkija lyginant kontrastas nemalonus, bet, to, kad jis tau atrodo kaip Ruskyno blogiausi keliai, kitaip, kaip lietuviška tradicine saviplaka aš paaiškint negaliu.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Paklausei "Tai dabar klausimas kokią dalį % sudaro A14 nuo bendro Ax kiekio?", atsakiau, ko kabinėjiesi?
    Sorry, tikrai nenorėjau kabinėtis ar įžeisti. Čia toks retorinis buvo žodis. Manau visokių šūdinų gabalų A2 ir A1 už Kauno tikrai daug.
    Beje kiek atsimenu net tilte skylė buvo įgriuvusi kažkur arčiau Kryžkalnio.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Federaliniai keliai atitinka Lietuvos magistralinius. Kiek teko susidurti, Lietuvoj keliai su A numeriu yra padorūs. Nes RF normų neatitikimas atrodo va taip.
    Man tai primena Lietuvos kelių vaizdą parvažiavus iš Lenkijos.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Vienintelis rekonstruotinas yra tik A14 ?
    Common
    Paklausei "Tai dabar klausimas kokią dalį % sudaro A14 nuo bendro Ax kiekio?", atsakiau, ko kabinėjiesi?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Pagal direkciją, 1751 km. Rekonstruotino betonkelio yra apie 60 km, kas sudaro ~3,5%.
    Vienintelis rekonstruotinas yra tik A14 ?
    Common

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Koks nors parinktas blogiausias vaizdelis nėra atskaitos taškas., galimai ir geriau atrodantys neatitinka. O kad A14 absoliučiai didesnė dalis tikrai neatitinka LT normų tai manau bet kam, išskyrus radarų direkcijai yra akivaizdu. Tai dabar klausimas kokią dalį % sudaro A14 nuo bendro Ax kiekio?
    Pagal direkciją, 1751 km. Rekonstruotino betonkelio yra apie 60 km, kas sudaro ~3,5%.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Federaliniai keliai atitinka Lietuvos magistralinius. Kiek teko susidurti, Lietuvoj keliai su A numeriu yra padorūs. Nes RF normų neatitikimas atrodo va taip.
    Koks nors parinktas blogiausias vaizdelis nėra atskaitos taškas., galimai ir geriau atrodantys neatitinka. O kad A14 absoliučiai didesnė dalis tikrai neatitinka LT normų tai manau bet kam, išskyrus radarų direkcijai yra akivaizdu. Tai dabar klausimas kokią dalį % sudaro A14 nuo bendro Ax kiekio?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Federaliniai keliai atitinka Lietuvos magistralinius. Kiek teko susidurti, Lietuvoj keliai su A numeriu yra padorūs. Nes RF normų neatitikimas atrodo va taip.
    Lengva įsivaizduoti į Maskvą vedančius kelius, kuriems net M numeris priskirtas (nebe "magistralinis" kaip anksčiau, o "Maskva" ) Jie lyg ir neblogos būklės. Visko galima laukti nutolusiose A arba P kategorijos keliuose, jungiančius nutolusius 500k gyventojų ir didesnius miestus.

    Lietuvos keliai, kiek susidūriu, daugiausia kenčia nuo provėžų ir kreivo asfalto. Kažkada Lenkija buvo kolejkų kraštas, čia prieš 20 metų. Norisi melstis, kad kažkada baigsis kolejkų laikai Lietuvoje, lyg ir judama ta linkme, t.y. siekiama kloti storesnį asfaltą, bet ar laikysis priimtų standartų, kitas klausimas.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.11.16, 14:54.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė vygandazz Rodyti pranešimą

    Čia man primena į Vilnius-Utena kai kuriuose ruožuose esamą vaizdą
    Kamon. Bent iki Molėtų galima visur drąsiai važiuoti 90 km/h, kai kur per lopus pabildės gal daugiau, nei norėtųsi, bet nei mašinos sugadinsi, nei kava išsipils.

    Komentuoti:


  • vygandazz
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Federaliniai keliai atitinka Lietuvos magistralinius. Kiek teko susidurti, Lietuvoj keliai su A numeriu yra padorūs. Nes RF normų neatitikimas atrodo va taip.
    Čia man primena į Vilnius-Utena kai kuriuose ruožuose esamą vaizdą

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ar kas nors matė bendrą skaičiuką, koks % svarbesnių kelių Lietuvoje atitinka normatyvus?
    Nes chuilostane susirūpino, kad nukrito nuo 85% iki 73%. Spėju Lietuvoje dar blogesnis vaizdelis
    https://charter97.org/ru/news/2023/11/16/571771/
    Federaliniai keliai atitinka Lietuvos magistralinius. Kiek teko susidurti, Lietuvoj keliai su A numeriu yra padorūs. Nes RF normų neatitikimas atrodo va taip.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Ar kas nors matė bendrą skaičiuką, koks % svarbesnių kelių Lietuvoje atitinka normatyvus?
    Nes chuilostane susirūpino, kad nukrito nuo 85% iki 73%. Spėju Lietuvoje dar blogesnis vaizdelis
    В России резко ухудшилось состояние федеральной дорожной сети за последние три года, заявил помощник президента РФ Игорь Левитин. «Есть озабоченность, что снижается уровень содержания федеральных дорог», — отметил чиновник на пленарной сессии «Транспортной недели» (цитата по «Коммерсанту»).
    По его данным, в 2020 году 85% «федералок» было в нормативном состоянии, а в 2023-м показатель упал до 73%. «Нужно этот баланс выдерживать. Потому что как мы тогда поручение президента выполним? Считаю нужным рассмотреть этот вопрос отдельно в правительстве», — сказал Левитин.
    https://charter97.org/ru/news/2023/11/16/571771/

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    REKONSTRUOTINŲ IR REMONTUOTINŲ MAGISTRALINIŲ KELIŲ RUOŽŲ PRIORITETINĖ EILĖ
    https://lakd.lt/wp-content/uploads/2...e_2023_web.pdf.
    38 atkarpos remontuojamos Kaliningrado tankams.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS/ VZ.LT 2023.11.07
    I. Šimonytė: keliams papildomai būtų galima skirti apie 30 mln. Eur
    Vyriausybė pasirengusi svarstyti visus siūlymus, kur rasti papildomų lėšų keliams finansuoti 2024 m. Ji neatmeta, kad tam galima būtų skirti lėšų iš didėsiančio kelių naudotojų mokesčio, tačiau suma būtų simbolinė – maždaug 30 mln. Eur.

    Vytautas Mitalas, Seimo narys iš Laisvės frakcijos, skaičiavo, kad iš kelių vinječių 2024 m. planuojama surinkti 37 mln. Eur daugiau nei šiemet, o iš akcizų – 110 mln. Eur daugiau.
    Seimo Ekonomikos ir Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetai siūlo 2024 m. keliams numatyti konkretų – 217 mln. Eur didesnį finansavimą.

    https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...pie-30-mln-eur

    Komentuoti:

Working...
X