Parašė alga
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Lietuvos keliai
Collapse
X
-
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSorry, tikrai nenorėjau kabinėtis ar įžeisti. Čia toks retorinis buvo žodis. Manau visokių šūdinų gabalų A2 ir A1 už Kauno tikrai daug.
Beje kiek atsimenu net tilte skylė buvo įgriuvusi kažkur arčiau Kryžkalnio.
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąMan tai primena Lietuvos kelių vaizdą parvažiavus iš Lenkijos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Paklausei "Tai dabar klausimas kokią dalį % sudaro A14 nuo bendro Ax kiekio?", atsakiau, ko kabinėjiesi?
Beje kiek atsimenu net tilte skylė buvo įgriuvusi kažkur arčiau Kryžkalnio.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Federaliniai keliai atitinka Lietuvos magistralinius. Kiek teko susidurti, Lietuvoj keliai su A numeriu yra padorūs. Nes RF normų neatitikimas atrodo va taip.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVienintelis rekonstruotinas yra tik A14 ?
Common
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąPagal direkciją, 1751 km. Rekonstruotino betonkelio yra apie 60 km, kas sudaro ~3,5%.
Common
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKoks nors parinktas blogiausias vaizdelis nėra atskaitos taškas., galimai ir geriau atrodantys neatitinka. O kad A14 absoliučiai didesnė dalis tikrai neatitinka LT normų tai manau bet kam, išskyrus radarų direkcijai yra akivaizdu. Tai dabar klausimas kokią dalį % sudaro A14 nuo bendro Ax kiekio?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Federaliniai keliai atitinka Lietuvos magistralinius. Kiek teko susidurti, Lietuvoj keliai su A numeriu yra padorūs. Nes RF normų neatitikimas atrodo va taip.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Federaliniai keliai atitinka Lietuvos magistralinius. Kiek teko susidurti, Lietuvoj keliai su A numeriu yra padorūs. Nes RF normų neatitikimas atrodo va taip.) Jie lyg ir neblogos būklės. Visko galima laukti nutolusiose A arba P kategorijos keliuose, jungiančius nutolusius 500k gyventojų ir didesnius miestus.
Lietuvos keliai, kiek susidūriu, daugiausia kenčia nuo provėžų ir kreivo asfalto. Kažkada Lenkija buvo kolejkų kraštas, čia prieš 20 metų. Norisi melstis, kad kažkada baigsis kolejkų laikai Lietuvoje, lyg ir judama ta linkme, t.y. siekiama kloti storesnį asfaltą, bet ar laikysis priimtų standartų, kitas klausimas.Paskutinis taisė PoDV; 2023.11.16, 14:54.
Komentuoti:
-
Parašė vygandazz Rodyti pranešimą
Čia man primena į Vilnius-Utena kai kuriuose ruožuose esamą vaizdą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Federaliniai keliai atitinka Lietuvos magistralinius. Kiek teko susidurti, Lietuvoj keliai su A numeriu yra padorūs. Nes RF normų neatitikimas atrodo va taip.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAr kas nors matė bendrą skaičiuką, koks % svarbesnių kelių Lietuvoje atitinka normatyvus?
Nes chuilostane susirūpino, kad nukrito nuo 85% iki 73%. Spėju Lietuvoje dar blogesnis vaizdelis
https://charter97.org/ru/news/2023/11/16/571771/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ar kas nors matė bendrą skaičiuką, koks % svarbesnių kelių Lietuvoje atitinka normatyvus?
Nes chuilostane susirūpino, kad nukrito nuo 85% iki 73%. Spėju Lietuvoje dar blogesnis vaizdelis
В России резко ухудшилось состояние федеральной дорожной сети за последние три года, заявил помощник президента РФ Игорь Левитин. «Есть озабоченность, что снижается уровень содержания федеральных дорог», — отметил чиновник на пленарной сессии «Транспортной недели» (цитата по «Коммерсанту»).
По его данным, в 2020 году 85% «федералок» было в нормативном состоянии, а в 2023-м показатель упал до 73%. «Нужно этот баланс выдерживать. Потому что как мы тогда поручение президента выполним? Считаю нужным рассмотреть этот вопрос отдельно в правительстве», — сказал Левитин.
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąREKONSTRUOTINŲ IR REMONTUOTINŲ MAGISTRALINIŲ KELIŲ RUOŽŲ PRIORITETINĖ EILĖ
https://lakd.lt/wp-content/uploads/2...e_2023_web.pdf.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
BNS/ VZ.LT 2023.11.07
I. Šimonytė: keliams papildomai būtų galima skirti apie 30 mln. Eur
Vyriausybė pasirengusi svarstyti visus siūlymus, kur rasti papildomų lėšų keliams finansuoti 2024 m. Ji neatmeta, kad tam galima būtų skirti lėšų iš didėsiančio kelių naudotojų mokesčio, tačiau suma būtų simbolinė – maždaug 30 mln. Eur.
Vytautas Mitalas, Seimo narys iš Laisvės frakcijos, skaičiavo, kad iš kelių vinječių 2024 m. planuojama surinkti 37 mln. Eur daugiau nei šiemet, o iš akcizų – 110 mln. Eur daugiau.
Seimo Ekonomikos ir Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetai siūlo 2024 m. keliams numatyti konkretų – 217 mln. Eur didesnį finansavimą.
https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...pie-30-mln-eur
Komentuoti:
-
REKONSTRUOTINŲ IR REMONTUOTINŲ MAGISTRALINIŲ KELIŲ RUOŽŲ PRIORITETINĖ EILĖ
https://lakd.lt/wp-content/uploads/2...e_2023_web.pdf.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Va būtent.
Keliuose greitai išleidžiami pinigai, kurie susirenkami per kitus sektorius ir iš lėto. Geras kelių tinklas - vienoms šalims turizmas, kitoms šalims - ekonomika (logistika ar gamyba). Bet tam reikia stipraus ministro, kuris gerbiamas kitų ministrų. Kitaip negauna lėšų, kai Vyriausybė dalinasi "biudžeto pyragą".Paskutinis taisė Perfect; 2023.11.01, 12:56.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kalba buvo apie Terbakrauskį, kuris išvis vyriausybėje nefigūravo. Ir Narkevičius iš kitos partijos. Susisiekimo ministerijos prioritetai ir ministro persona kaip bebūtų priklauso nuo valdančiosios koalicijos. Jeigu valdančioji koalicija absoliučiai dėjus ant susisiekimo ir numeta tą sritį bilekam be jokių prioritetų - rezultatas irgi krenta ant valdančiosios koalicijos pečių.
Keliuose greitai išleidžiami pinigai, kurie susirenkami per kitus sektorius ir iš lėto. Geras kelių tinklas - vienoms šalims turizmas, kitoms šalims - ekonomika (logistika ar gamyba). Bet tam reikia stipraus ministro, kuris gerbiamas kitų ministrų. Kitaip negauna lėšų, kai Vyriausybė dalinasi "biudžeto pyragą".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
O Skuodžio niekas ir nerinko. Jis nepartinis.
Jaroslavo Narkevičiaus, jeigu teisingai pamenu, didžiausias nuopelnas - didesnis dėmesys Trakų rajono keliams. Būtent po Narkevičiaus buvo nuspręsta kelių priežiūrą sureguliuoti taip, kad būtų kuo mažiau politikų kišimosi.
Komentuoti:
Komentuoti: