ELTA 2021/07.19
Seime – siūlymas viešinti brangesnių nei 1 mln. eurų kelių tiesimo ir rekonstrukcijos kaštus
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ukcijos-kastus
Šiek tiek populistiškas pasiūlymas. Praktiškai visiems projektams reikės papildomos informacijos. Dėl to galbūt sulėtės projektai, o ar bus naudos, sunku pasakyti
Pvz. Tauragės apskrityje 8 km žvyrkelio Griežpelkiai - Vilkyškiai kainuoja 5,1 mln EUR. Vadinasi, jau ilgesnis nei 1,6 km žvyrkelio ruožas bus apaugintas papidomomis pažymomis ir kaštų - naudos analizėmis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Lietuvos keliai
Collapse
X
-
Šio susisiekimo ministro (M.Skuodžio) užmojai gan dideli, jei ras tinkamą būdą reformuoti KPPP sistemą, gal nuosekliau ir tikslingiau bus vystomi projektai. Įdomi idėja su 3 metų finansavimu, kad viešieji pirkimai nevėluotų laukiant naujų metų sąmatos.
ŠaltinisTobulinant KPPP lėšų administravimą, visų pirma bus siūloma atsisakyti šiuo metu Biudžeto įstatyme Susisiekimo ministerijai suteiktos teisės didelę KPPP lėšų dalį skirti Seimo nustatytiems tiksliniams projektams. Pvz., šiemet iš visos 531,6 mln. eurų KPPP sąmatos tokiems projektams tenka 145 mln. eurų. Šias lėšas skirsto ministerija, nebūtina laikytis KPPP finansavimo įstatyme nustatytų proporcijų valstybinės ir vietinės reikšmės keliams, lėšas galima skirti politiniu sprendimu, be aiškių projektų atrankos kriterijų. Taip pat siūloma atsisakyti kitų KPPP finansavimo išimčių, pačią sistemą darant paprastesne ir sudarant prielaidas KPPP vietinės reikšmės keliams skiriamos dalies tolygesniam paskirstymui tarp šalies savivaldybių. Keičiant tokią praktiką, siekiama depolitizuoti lėšų skirstymą.
<...>
Siūloma atsisakyti 5 proc. programos biudžeto rezervo. Tai leis panaikinti praktiką, kai rezervo lėšos buvo tapusios savotiška atskira kelių finansavimo programa, o sprendimai dėl lėšų skyrimo buvo stipriai politizuoti.
Neužilgo vyks viešoji konsultacija su visuomene, nuorodoje yra trumpas pristatymas ir aprašas bei registracija
Šaltinis
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įsivaizduoju. Atvažiuoja koks pacukas su beisbolo lazda. Užsimoja daužti ir tada sustoja paskaityti kas parašyta ant aparato.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Jei inkilus daužydavo, tikėdamiesi negaut baudų, tai matyt šitie irgi kentėdavo..
Komentuoti:
-
Jei inkilus daužydavo, tikėdamiesi negaut baudų, tai matyt šitie irgi kentėdavo..Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąČia ant dežutės parašyta kad ne greičio matuoklis tam kad kas iš pykčio nenuluptų ar kaip?
Komentuoti:
-
Čia ant dežutės parašyta kad ne greičio matuoklis tam kad kas iš pykčio nenuluptų ar kaip?
Komentuoti:
-
Šioje vietoje jau ne pirmą kartą. Deda kartais kelių km atstumu kitur, kartais mieste. Panašu, kad kas kelias savaites ten pat deda. Tai ir įdomu, kam tiek matavimų.Parašė digital Rodyti pranešimąGal tikrina, ir paskui palygins abiejų parodymus?
Komentuoti:
-
Gal tikrina, ir paskui palygins abiejų parodymus?Parašė Ignalina Rodyti pranešimąPastaraisiais metais vis dažniau tenka matyti laikinai sumontuotą srautų skaičiavimo įrangą valstybinės ir rajoninės reikšmės keliuose. Kas įdomu šiuo kartu, tai kad sumontuota toje vietoje, kur yra pastovi matuoklė. Galbūt pastovi matuoklė nebeveikia?
Komentuoti:
-
Pastaraisiais metais vis dažniau tenka matyti laikinai sumontuotą srautų skaičiavimo įrangą valstybinės ir rajoninės reikšmės keliuose. Kas įdomu šiuo kartu, tai kad sumontuota toje vietoje, kur yra pastovi matuoklė. Galbūt pastovi matuoklė nebeveikia?
Taip pat ant pačios matuoklės nurodytas nebeegzistuojantis institutas. Ar dabar matuoja TKA? Gal pagal tai sprendžia eilės tvarką rekonstrukcijoms? Nors dabar įranga yra tikrai gerame kelyje (KK102, ties sankryža su KK112. Nors rekonstruota atkarpa ir senokai, tačiau išsilaikiusi tikrai puikiai.)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Naujasis Lentvaris. Ant kelio, trumpame ruože, užsipildavo vanduo. Net karštą vasaros dieną, kai visur sausa, būdavo, jog galima įvažiuoti į vandenį. Vėluoja su termino pabaiga.
Atgal:
Senas vaizdas:
https://www.google.com/maps/@54.6613...7i13312!8i6656
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Prienai - Birštonas laikyčiau labiau ne 2+2, o 2+1 Trakai-Prienai-Marijampolė kelyje. Patogi vieta aplenkti stambų/lėtą transportą. Reiktų daugiau tokių atkarpų ten kur galima jas pigiai padaryti.Parašė irwel Rodyti pranešimą
Sąrašo viršuje yra likusios via baltikos atkarpos,jas suskirstant pagal srautus. Kaunas-Kėdainiai prioritetas,poto srautai žinoma krinta. Bet būkim optimistai, turim prienai -birstonas 2x2 su niekiniu srautu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sąrašo viršuje yra likusios via baltikos atkarpos,jas suskirstant pagal srautus. Kaunas-Kėdainiai prioritetas,poto srautai žinoma krinta. Bet būkim optimistai, turim prienai -birstonas 2x2 su niekiniu srautu.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kas yra sąrašo priekyje, jei ir taip čia srautas lenkia net kai kurias A2 atkarpas? Beje, Šiauliai - Radviliškis kelias padarytas į normalų greitkelį vien tik dėl vietinio didelio srauto, tarptautinio tranzito prasme tas kelias visiškai nereikšmingas, fūrų taip pat važiuoja mažai.
Komentuoti:
-
O kas yra sąrašo priekyje, jei ir taip čia srautas lenkia net kai kurias A2 atkarpas? Beje, Šiauliai - Radviliškis kelias padarytas į normalų greitkelį vien tik dėl vietinio didelio srauto, tarptautinio tranzito prasme tas kelias visiškai nereikšmingas, fūrų taip pat važiuoja mažai.Parašė irwel Rodyti pranešimą
Na ,šiuo keliu nevyksta dažnai ,,fūros,, jis netranzitinis,jis mažai reikšmingas verslui, tai bus sarašo galę kalbant apie 2x2
Komentuoti:
-
Ai prisimenu. Dar 2000-aisiais, įstojus į ES, buvo tiesiamos 2x2 magistralinių kelių atkarpos su daugybę nuovažų. Turime A12 ties Šiauliais, A13 ties Klaipėda, A6 ties Jonava.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Kad Šiauliai-Bubiai tikrai ne sovietinė atkarpa, nutiesta jau šio forumo laikais.
Vėliau pradėjo atsiradinėti tokie dalykai kaip jungiamieji keliai, o tokio tipo keliai liko nebent tik greito eismo gatvės (A19 ir tai tik iš dalies) ir krašto keliai (kelias 102 ties Vilniumi).Paskutinis taisė PoDV; 2021.04.11, 17:19.
Komentuoti:
-
Kad Šiauliai-Bubiai tikrai ne sovietinė atkarpa, nutiesta jau šio forumo laikais.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Jei mažai fūrų, tai užtenka 2+1. Ten kur daug fūrų, geriau 2x2. Manau 130 tokiu atveju užtenka 2+1.
Sovietinės 2x2 atkarpos. Galbūt šiandien būtų tik 2+1, kaip Panevėžio aplinkkelis, kuris pats turėtų būti 2x2. Tiesa, ateitis dėl A12 gali pasisukti įvairiai dėl Kaliningrado srities atvirumo. Ilgai tai buvo kone svarbiausias tranzitinis kelias Lietuvoje, kol juos sovietmečiu pakeitė nauji tranzitiniai keliai Lietuvoje ir po Sovietų griūties atsiradusi Via Baltica bei Kaliningrado srities santykinio užsidarymo ir nebegalėjimo būti tokia tranzitine teritorija kokia buvo ankstesniais laikais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei mažai fūrų, tai užtenka 2+1. Ten kur daug fūrų, geriau 2x2. Manau 130 tokiu atveju užtenka 2+1.Parašė irwel Rodyti pranešimą
Na ,šiuo keliu nevyksta dažnai ,,fūros,, jis netranzitinis,jis mažai reikšmingas verslui, tai bus sarašo galę kalbant apie 2x2
Sovietinės 2x2 atkarpos. Galbūt šiandien būtų tik 2+1, kaip Panevėžio aplinkkelis, kuris pats turėtų būti 2x2. Tiesa, ateitis dėl A12 gali pasisukti įvairiai dėl Kaliningrado srities atvirumo. Ilgai tai buvo kone svarbiausias tranzitinis kelias Lietuvoje, kol juos sovietmečiu pakeitė nauji tranzitiniai keliai Lietuvoje ir po Sovietų griūties atsiradusi Via Baltica bei Kaliningrado srities santykinio užsidarymo ir nebegalėjimo būti tokia tranzitine teritorija kokia buvo ankstesniais laikais.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąVažiuoja panašiai fūrų kaip 2+2 A11 atkarpoje Šiauliai-Kuršėnai ar A12 Šiauliai-Bubiai.Paskutinis taisė PoDV; 2021.04.11, 13:24.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Važiuoja panašiai fūrų kaip 2+2 A11 atkarpoje Šiauliai-Kuršėnai ar A12 Šiauliai-Bubiai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na ,šiuo keliu nevyksta dažnai ,,fūros,, jis netranzitinis,jis mažai reikšmingas verslui, tai bus sarašo galę kalbant apie 2x2Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.

Komentuoti:
-
Įdomu, kaip ten su sunkvežimių srautais. Jei nutiesus Via Baltica iki PL sienos, daug sunkvežimių nebevažiuos 1+1 (130, 132 keliai), tai gal tada užtenka 2+1.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.

Pats kelias yra daugiau "priemiestinio" ar vietinio susisiekimo pobūdžio, taip ir negavo magistralinio kelio statuso.
Komentuoti:
-
Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.Parašė irwel Rodyti pranešimą
Na nera tokio srauto,kaip tarkim Jonava-Kaunas,tai nemanau ,kad kada bus 2x2 . Sekantis etapas po ,,Marė,,-LT siena, bus Kaunas-Kėdainiai ,kur bus 2x2 ven dėl to ,kad reikia centrinei šalies pramonei,bei ,kad dubliujoasi su via baltika. Šiauliai-Panevėžys ir tie 2x2 nu niekaip neišsimuša
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na nera tokio srauto,kaip tarkim Jonava-Kaunas,tai nemanau ,kad kada bus 2x2 . Sekantis etapas po ,,Marė,,-LT siena, bus Kaunas-Kėdainiai ,kur bus 2x2 ven dėl to ,kad reikia centrinei šalies pramonei,bei ,kad dubliujoasi su via baltika. Šiauliai-Panevėžys ir tie 2x2 nu niekaip neišsimušaParašė utomnes Rodyti pranešimąAr jums neatrodo, kad Kaunas - Prienai turetų būti aukštesnės kategorijos kelias lyginant su Prienai - Alytus? (turiu galvoje automobilių skaičių per dieną)
Komentuoti:
Komentuoti: