Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Apie kokią Vilnius-Anykščiai atkarpą eina kalba? Taujėnai-Kavarskas?
    Giedraičiai - Želva - Balninkai - Kurkliai

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Turbūt vienas ryškiausių teigiamų žvyrkelių asfaltavimo programos pavyzdžių yra Vilnius-Anykščiai. Daugeliu atveju, gana neintensyvūs keliai, o dar ir Puntukas bei Lajų takas pakeliui
    Apie kokią Vilnius-Anykščiai atkarpą eina kalba? Taujėnai-Kavarskas?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Labiausiai pataikaujama dviratininkams su plentiniais dviračiais Tegu tik asfaltuoja. Kiekvienas naujas mažai naudojamas asfalto kilometras yra didelis džiaugsmas.
    Turbūt vienas ryškiausių teigiamų žvyrkelių asfaltavimo programos pavyzdžių yra Vilnius-Anykščiai. Daugeliu atveju, gana neintensyvūs keliai, o dar ir Puntukas bei Lajų takas pakeliui

    Žvyrkelių asfaltavimo programa labiausiai į naudą pasitarnaus naujų tranzitinių maršrutų atradimui, galbūt vietinių turistinių objektų patrauklumo gerinimui. Manau, kad ji ne vien skirta keliolikai likusių žmonių, "kurie nemoka mokesčių".

    Tiesa, nesakau, kad reiktų pamiršti ir blogiausios būklės magistralinių kelių bei "tik per plauką ne magistralinių kelių" tokių kaip 130 "Kaunas-Prienai" ruožus.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.05.26, 14:28.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Iš trečdalio kaimiečių pusė gyvena Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos rajonuose. Gal yra kokia statistika kaip šitos žvyrkėlių lėšos pasiskirsto po rajonus?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

    Manipuliatyvus teiginys, nes kaimas kaimui nelygu, dauguma kaimų seniausiai turi asfaltą, o pažiūrėjus į LAKD žemėlapį dabar asfaltuojama tik maršrutai Išniekur - Įniekur su 5 aut/para.
    Naujų grandiozinių gal ir nereikia, bet pirmiau tikrai reikėtų susitvarkyti tokius bottleneckus kaip A5 į Lenkiją ir KK130. A8 iš esmės irgi paruoštas normaliai modernizacijai, na bet tarkim galėtų palaukt. A12 būklė kaip Afganistane. Anyway, nėra pas juos jokios strategijos, tai ir nieko daugiau nebesitikiu be pataikavimo dugnams
    Paties teiginiai lygiai tokie pat manipuliatyvūs ir diskriminaciniai (ajajai, kaimiečiai nusprogs iš prabangos). Taip, kaimas kaimui nelygu ir žvyrkelių dar daug. Kas dėl kriterijų parinkimo, kuriuos pirmiau asfaltuoti, tai kita kalba. Tačiau sakyti, kas tegul jie palaukia (kol kaimai išnyks), nes gi yra svarbesni projetai, tai taip negalima. Turi būti viskas daroma lygiaigrečiai. Jei mažiau vogtų ir geriau planuotų, tai pagrindinių kelių nereikėtų kas kelis metus modernizuoti ir atnaujinti dėl susidariusių provėžų, trūkių ir nusėdimų... Daug pinigų išmetama veltui ir nueina į kažkieno tai kišenes.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.05.26, 09:54.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
    Manau, kad žvyrkelių asfaltavimas yra Lietuvos kelių infrastruktūros vėžys. Pataikaujama gūdaus kaimo rinkėjams, projekto, žemės paėmimo bei kitų procedūrų ir sudėtingos naujos infrastruktūros realiai nereikia (užvarvini asfaltu ir įbedi stulpelius su atšvaitais), taigi ir galvoti bei dirbti institucijose niekam nereikia, na o tada nei pinigų, nei intelektinių resursų nebelieka realiai svarbiems projektams. Kol visi tylės, tol taip ir gyvensim
    Labiausiai pataikaujama dviratininkams su plentiniais dviračiais Tegu tik asfaltuoja. Kiekvienas naujas mažai naudojamas asfalto kilometras yra didelis džiaugsmas.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tikram paprastam žmogui nekiltų tokios mintys, kad nereikia asfaltuoti žvyrkelių. Alio, kaime gyvena trečdalis Lietuvos, o tu sakai, kad jie valstybei neturi rūpėti, tik miestiečiai? O ir "elitas" turi NT kaimuose. Būtent TAIP ir gyvensime ir dar blogiau, jei su tokiu mąstymu bus valdžioje tie, kas priima sprendimus. Apie kokį intelektą kalba? Viaduką ar tiltą suprojektuoti ir pastatyti? Yra to intelekto pakankamai ir niekur jis nedings. Reikia įsidėti į galvą visiems laikams, kad jokių grandiozinių kelių tiesimo projektų Lietuvoje nebus, nes nėra poreikio. Esami tik bus modernizuojami palaipsniui.
    Manipuliatyvus teiginys, nes kaimas kaimui nelygu, dauguma kaimų seniausiai turi asfaltą, o pažiūrėjus į LAKD žemėlapį dabar asfaltuojama tik maršrutai Išniekur - Įniekur su 5 aut/para.
    Naujų grandiozinių gal ir nereikia, bet pirmiau tikrai reikėtų susitvarkyti tokius bottleneckus kaip A5 į Lenkiją ir KK130. A8 iš esmės irgi paruoštas normaliai modernizacijai, na bet tarkim galėtų palaukt. A12 būklė kaip Afganistane. Anyway, nėra pas juos jokios strategijos, tai ir nieko daugiau nebesitikiu be pataikavimo dugnams

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tikram paprastam žmogui nekiltų tokios mintys, kad nereikia asfaltuoti žvyrkelių. Alio, kaime gyvena trečdalis Lietuvos, o tu sakai, kad jie valstybei neturi rūpėti, tik miestiečiai? O ir "elitas" turi NT kaimuose. Būtent TAIP ir gyvensime ir dar blogiau, jei su tokiu mąstymu bus valdžioje tie, kas priima sprendimus. Apie kokį intelektą kalba? Viaduką ar tiltą suprojektuoti ir pastatyti? Yra to intelekto pakankamai ir niekur jis nedings. Reikia įsidėti į galvą visiems laikams, kad jokių grandiozinių kelių tiesimo projektų Lietuvoje nebus, nes nėra poreikio. Esami tik bus modernizuojami palaipsniui.
    Tai apie A14 modernizavimą ir turėta omenye
    Kaime, galbūt, ir gyvena trečdalis Lietuvos, tačiau tikrai didelė dalis jų jau dabar turi asfaltą. Jei pažiūrėtumėm dabar sąraše esančių žvyrkelių intensyvumą ir iki kokio dydžio "miestų" jie veda tai tikrai neatrodo tiek gyvybiškai svarbu atnaujinti kaip A14, kur vasarą ir tramplynai atsiranda, o važiuojant pojūtis kaip žvyrkeliu, tik, kad nedulka

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tikram paprastam žmogui nekiltų tokios mintys, kad nereikia asfaltuoti žvyrkelių. Alio, kaime gyvena trečdalis Lietuvos, o tu sakai, kad jie valstybei neturi rūpėti, tik miestiečiai? O ir "elitas" turi NT kaimuose. Būtent TAIP ir gyvensime ir dar blogiau, jei su tokiu mąstymu bus valdžioje tie, kas priima sprendimus. Apie kokį intelektą kalba? Viaduką ar tiltą suprojektuoti ir pastatyti? Yra to intelekto pakankamai ir niekur jis nedings. Reikia įsidėti į galvą visiems laikams, kad jokių grandiozinių kelių tiesimo projektų Lietuvoje nebus, nes nėra poreikio. Esami tik bus modernizuojami palaipsniui.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.05.26, 08:27.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Aš galvoju ar nebūtų logiškiau, kad jei jau buvo paskirti 31 mln. EUR šiam keliui, tai jei pasisekė, kad ES dengs išlaidas tai tas paskirtas lėšas kreipti tolimesniam šio kelio tobilinimui? Dabar nueis lėšos į mažo intensyvumo žvyrkelius, kurių vidutinis paros automobilių intensyvumas vargu ar susumavus didesnis nei A14 kelio.
    Manau, kad žvyrkelių asfaltavimas yra Lietuvos kelių infrastruktūros vėžys. Pataikaujama gūdaus kaimo rinkėjams, projekto, žemės paėmimo bei kitų procedūrų ir sudėtingos naujos infrastruktūros realiai nereikia (užvarvini asfaltu ir įbedi stulpelius su atšvaitais), taigi ir galvoti bei dirbti institucijose niekam nereikia, na o tada nei pinigų, nei intelektinių resursų nebelieka realiai svarbiems projektams. Kol visi tylės, tol taip ir gyvensim

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Aš galvoju ar nebūtų logiškiau, kad jei jau buvo paskirti 31 mln. EUR šiam keliui, tai jei pasisekė, kad ES dengs išlaidas tai tas paskirtas lėšas kreipti tolimesniam šio kelio tobilinimui? Dabar nueis lėšos į mažo intensyvumo žvyrkelius, kurių vidutinis paros automobilių intensyvumas vargu ar susumavus didesnis nei A14 kelio.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    15min.lt
    Keliui Vilnius–Utena skirta 31,4 mln. eurų ES paramos
    Prieš kelis dešimtmečius nutiesto betoninio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai skirta 31,374 mln. eurų Europos Sąjungos paramos. Už šias lėšas bus atnaujinamas kelio ruožas nuo 16 iki 21,5 kilometro. Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius įsakymą dėl ES finansavimo keliui Vilnius–Utena pasirašė praėjusį penktadienį.

    Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Vitalijaus Andrejevo, iki šiol šio kelio rekonstravimui ES finansavimas nebuvo skirtas, darbai buvo atliekami Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis. „Šiam objektui visai nebuvo skirta europinių lėšų, objektas yra Europos Sąjungos pagrindinių arterinių kelių tinkle, todėl kai atsirado galimybė skirti ES lėšas, Kelių direkcija dalį lėšų paprašė skirti ir Utenos keliui“, – BNS sakė V. Andrejevas. Pasak jo, gavus europinių lėšų, atsilaisvinusios Kelių programos lėšos bus skirtos žvyrkelių asfaltavimui.
    (...)

    Kelio dangą šiame ruože atnaujina Suomijos statybos grupės YIT infrastruktūros projektų bendrovės „YIT Infra“ Lietuvos ir Estijos padaliniai, su kuriais 2018-ųjų gruodį pasirašyta 19,935 mln. eurų vertės sutartis, tuo metu pagal pernai balandį pasirašytą 19,77 mln. eurų vertės sutartį „Panevėžio keliai“ šiame ruože suprojektavo ir stato du viadukus.
    Pasak V. Andrejevo, „YIT Infra“ darbus turėtų baigti jau šį mėnesį, tuo metu „Panevėžio keliai“ – liepos mėnesį.
    (...)

    1985 metais pastatyto Vilniaus-Utenos kelio, kurio danga pagaminta iš cementbetonio, priežiūra nuolat brangsta, nes ji yra sutrūkinėjusi, atsinaujina plyšiai, deformuojasi siūlės. Anksčiau viešosios ir privačios partnerystės būdu visą kelią sutvarkyti ketinusi Lelių direkcija šios idėjos atsisakė ir projektą finansuoja iš Kelių priežiūros ir plėtros programos. Kelių direkcija prognozuoja, kad visas kelio atnaujinimas galėtų būti užbaigtas iki 2030 metų

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...os-221-1323200

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Vyriausybė skirs 150 mln. Eur kelių remontui https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...keliu-remontui
    Vyriausybė skirs 150 mln. Eur kelių remontui švelnindama koronaviruso pasekmes kelių sektoriaus įmonėms.Trečiadienį iš esmės patvirtintame plane numatyta pinigus skirti iš skolintų valstybės lėšų. Pinigus planuojama panaudoti valstybinės ir vietinės reikšmės kelių remontui bei rekonstrukcijai, gyvenvietėse esančių ir jas jungiančių žvyrkelių asfaltavimui, taip pat į lankytinas, rekreacines ir kurortines teritorijas vedančių kelių bei pasienio teritorijų kelių remontui. Premjeras Saulius Skvernelis sakė, kad Vyriausybės pasitarime priimtas sprendimas yra „žinia kelių sektoriui, įmonėms, dirbančioms Lietuvos keliuose, kad jos gali stabiliai samdyti darbuotojus, didinti pajėgumus, įsigyti reikalingą techniką“, nes užsakymų pakaks. „Darbų bus pakankamai. Įmonės dirba Lietuvoje, mokesčiai lieka Lietuvoje, be to, susiję papildomi verslai: asfaltbetonio gamyba, žvyro karjerai. Tai visai mūsų ekonomikai ypatingai svarbu“, – tvirtino S. Skvernelis.ši iš skolintų valstybės lėšų skiriama injekcija bus papildoma priemonė be jau prieš mėnesį „atšildytų“ 142 mln. Eur Kelių priežiūros programoje.Galutinį sprendimą numatoma priimti po savaitės, skirstant Valstybės rezervo lėšas.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Vyriausybė atšildė 142 mln. Eur Kelių priežiūros programos lėšų https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...programos-lesu
    Vyriausybė trečiadienį posėdyje atšildė Kelių priežiūros programai skirtus 142 mln. Eur.
    Vyriausybė sausio pabaigoje pritarė atnaujintai KPPP sąmatai. Į ją įtraukta 65,3 mln. Eur 2019 metais nepanaudotų lėšų – todėl sąmata padidėjo iki beveik 590 mln. Eur. 2020 metų Kelių programoje tuomet liko įšaldyta 142 mln. Eur lėšų. Lėšos įšaldytos Seimo sprendimu, šiuos pinigus skyrus vaiko pinigų ir kitų socialinių išmokų didinimui. Kelių direkcija anksčiau teigė, jog dėl to bus išasfaltuota apie 230 kilometrų žvyrkelių mažiau nei planuota. Tarp tikslinių projektų yra valstybinės ir vietinės reikšmės kelių asfaltavimas, automagistralės Vilnius-Klaipėda ruožo prie Kauno „Megos“, Baltijos prospekto Klaipėdoje ir Liepkalnio sankryžos Vilniuje rekonstravimas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Delfi.lt 2020.02.26.
    Vyriausybė spręs dėl 21,4 mln. eurų keliams paskirstymo https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=83625799

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Andrejevas: įšaldant lėšas keliams, teks pamiršti „Via Baltica" ir kitus projektus
    Valdžios sprendimas užšaldyti reikšmingą dalį Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų, jas nukreipiant socialinėms išmokoms, turės neigiamos įtakos šalies kelių tinklų plėtrai, teigia Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas.

    „Pinigų jau trūksta, apie tai esame parašę jau ne vieną raštą. Mes negalime meluoti, kad kažką įgyvendinsime neturėdami tam finansų, todėl visus besikreipiančius informuojame apie faktinę situaciją", – interviu BNS sakė V. Andrejevas.

    Jis pripažįsta, kad valdžia turi pareigą spręsti dėl prioritetinių finansavimo sričių, tačiau taip pat pabrėžia, kad anksčiau ar vėliau reikės ieškoti sprendimo, kaip grąžinti ar kompensuoti užšaldytas KPPP lėšas, nes galimybės jas paprasčiausiai nurašyti nėra...
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83536237

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Čia sistema, kuri pati atpažins žvėrį, patikrins jo ID EIS, ir parodys vairuotojams koks žvėris ant kelio? Kam to reikia?
    LAKD keičia profilį ir tyrinės gyvūnų migracijos kelius....
    Esu kartą susidūręs su gyvūnu kelyje, kažkoks elniukas tupėjo krūmuose ir kaip tik prie pat privažiavau jis kaip dėjo ant kelio, laimei greitis nebuvo didelis ir nieko nenutiko. Bėda čia tame, kad gyvūnai nelaukia ant kelio kol į juos kas atsimuš ir tą galėtų fiksuot elektronika, jie matyt susipainioja dėl šviesų ir išlekia į kelią prieš pat mašiną. Ir tokiems atvejams elektronika bejėgė, tik to nesupranta LAKD....

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lietuvos automobilių kelių direkcija atnaujino 2020 m. darbų valstybiniuose keliuose žemėlapius

    https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Bet tai pala. Čia sistema, kuri pati atpažins žvėrį, patikrins jo ID EIS, ir parodys vairuotojams koks žvėris ant kelio? Kam to reikia?
    Na nebent kad koks medžiotojas šerno su stumbru vėl nesupainiotų

    O jei rimtai -LAKD potraukis visokiems blizgučiams jau pradeda kelti abejones dėl darbuotojų veiksnumo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Bet tai pala. Čia sistema, kuri pati atpažins žvėrį, patikrins jo ID EIS, ir parodys vairuotojams koks žvėris ant kelio? Kam to reikia?

    Komentuoti:

Working...
X