Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Lietuvos keliai
Collapse
X
-
Apie kokią Vilnius-Anykščiai atkarpą eina kalba? Taujėnai-Kavarskas?Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Turbūt vienas ryškiausių teigiamų žvyrkelių asfaltavimo programos pavyzdžių yra Vilnius-Anykščiai. Daugeliu atveju, gana neintensyvūs keliai, o dar ir Puntukas bei Lajų takas pakeliui
Komentuoti:
-
Turbūt vienas ryškiausių teigiamų žvyrkelių asfaltavimo programos pavyzdžių yra Vilnius-Anykščiai. Daugeliu atveju, gana neintensyvūs keliai, o dar ir Puntukas bei Lajų takas pakeliuiParašė mantasm Rodyti pranešimą
Labiausiai pataikaujama dviratininkams su plentiniais dviračiais
Tegu tik asfaltuoja. Kiekvienas naujas mažai naudojamas asfalto kilometras yra didelis džiaugsmas.
Žvyrkelių asfaltavimo programa labiausiai į naudą pasitarnaus naujų tranzitinių maršrutų atradimui, galbūt vietinių turistinių objektų patrauklumo gerinimui. Manau, kad ji ne vien skirta keliolikai likusių žmonių, "kurie nemoka mokesčių".
Tiesa, nesakau, kad reiktų pamiršti ir blogiausios būklės magistralinių kelių bei "tik per plauką ne magistralinių kelių" tokių kaip 130 "Kaunas-Prienai" ruožus.Paskutinis taisė PoDV; 2020.05.26, 14:28.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš trečdalio kaimiečių pusė gyvena Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos rajonuose. Gal yra kokia statistika kaip šitos žvyrkėlių lėšos pasiskirsto po rajonus?
Komentuoti:
-
Paties teiginiai lygiai tokie pat manipuliatyvūs ir diskriminaciniai (ajajai, kaimiečiai nusprogs iš prabangos). Taip, kaimas kaimui nelygu ir žvyrkelių dar daug. Kas dėl kriterijų parinkimo, kuriuos pirmiau asfaltuoti, tai kita kalba. Tačiau sakyti, kas tegul jie palaukia (kol kaimai išnyks), nes gi yra svarbesni projetai, tai taip negalima. Turi būti viskas daroma lygiaigrečiai. Jei mažiau vogtų ir geriau planuotų, tai pagrindinių kelių nereikėtų kas kelis metus modernizuoti ir atnaujinti dėl susidariusių provėžų, trūkių ir nusėdimų... Daug pinigų išmetama veltui ir nueina į kažkieno tai kišenes.Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
Manipuliatyvus teiginys, nes kaimas kaimui nelygu, dauguma kaimų seniausiai turi asfaltą, o pažiūrėjus į LAKD žemėlapį dabar asfaltuojama tik maršrutai Išniekur - Įniekur su 5 aut/para.
Naujų grandiozinių gal ir nereikia, bet pirmiau tikrai reikėtų susitvarkyti tokius bottleneckus kaip A5 į Lenkiją ir KK130. A8 iš esmės irgi paruoštas normaliai modernizacijai, na bet tarkim galėtų palaukt. A12 būklė kaip Afganistane. Anyway, nėra pas juos jokios strategijos, tai ir nieko daugiau nebesitikiu be pataikavimo dugnams
Paskutinis taisė Al1; 2020.05.26, 09:54.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Labiausiai pataikaujama dviratininkams su plentiniais dviračiaisParašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimąManau, kad žvyrkelių asfaltavimas yra Lietuvos kelių infrastruktūros vėžys. Pataikaujama gūdaus kaimo rinkėjams, projekto, žemės paėmimo bei kitų procedūrų ir sudėtingos naujos infrastruktūros realiai nereikia (užvarvini asfaltu ir įbedi stulpelius su atšvaitais), taigi ir galvoti bei dirbti institucijose niekam nereikia, na o tada nei pinigų, nei intelektinių resursų nebelieka realiai svarbiems projektams. Kol visi tylės, tol taip ir gyvensim
Tegu tik asfaltuoja. Kiekvienas naujas mažai naudojamas asfalto kilometras yra didelis džiaugsmas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Manipuliatyvus teiginys, nes kaimas kaimui nelygu, dauguma kaimų seniausiai turi asfaltą, o pažiūrėjus į LAKD žemėlapį dabar asfaltuojama tik maršrutai Išniekur - Įniekur su 5 aut/para.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTikram paprastam žmogui nekiltų tokios mintys, kad nereikia asfaltuoti žvyrkelių. Alio, kaime gyvena trečdalis Lietuvos, o tu sakai, kad jie valstybei neturi rūpėti, tik miestiečiai? O ir "elitas" turi NT kaimuose. Būtent TAIP ir gyvensime ir dar blogiau, jei su tokiu mąstymu bus valdžioje tie, kas priima sprendimus. Apie kokį intelektą kalba? Viaduką ar tiltą suprojektuoti ir pastatyti? Yra to intelekto pakankamai ir niekur jis nedings. Reikia įsidėti į galvą visiems laikams, kad jokių grandiozinių kelių tiesimo projektų Lietuvoje nebus, nes nėra poreikio. Esami tik bus modernizuojami palaipsniui.
Naujų grandiozinių gal ir nereikia, bet pirmiau tikrai reikėtų susitvarkyti tokius bottleneckus kaip A5 į Lenkiją ir KK130. A8 iš esmės irgi paruoštas normaliai modernizacijai, na bet tarkim galėtų palaukt. A12 būklė kaip Afganistane. Anyway, nėra pas juos jokios strategijos, tai ir nieko daugiau nebesitikiu be pataikavimo dugnams
Komentuoti:
-
Tai apie A14 modernizavimą ir turėta omenyeParašė Al1 Rodyti pranešimąTikram paprastam žmogui nekiltų tokios mintys, kad nereikia asfaltuoti žvyrkelių. Alio, kaime gyvena trečdalis Lietuvos, o tu sakai, kad jie valstybei neturi rūpėti, tik miestiečiai? O ir "elitas" turi NT kaimuose. Būtent TAIP ir gyvensime ir dar blogiau, jei su tokiu mąstymu bus valdžioje tie, kas priima sprendimus. Apie kokį intelektą kalba? Viaduką ar tiltą suprojektuoti ir pastatyti? Yra to intelekto pakankamai ir niekur jis nedings. Reikia įsidėti į galvą visiems laikams, kad jokių grandiozinių kelių tiesimo projektų Lietuvoje nebus, nes nėra poreikio. Esami tik bus modernizuojami palaipsniui.
Kaime, galbūt, ir gyvena trečdalis Lietuvos, tačiau tikrai didelė dalis jų jau dabar turi asfaltą. Jei pažiūrėtumėm dabar sąraše esančių žvyrkelių intensyvumą ir iki kokio dydžio "miestų" jie veda tai tikrai neatrodo tiek gyvybiškai svarbu atnaujinti kaip A14, kur vasarą ir tramplynai atsiranda, o važiuojant pojūtis kaip žvyrkeliu, tik, kad nedulka
Komentuoti:
-
Tikram paprastam žmogui nekiltų tokios mintys, kad nereikia asfaltuoti žvyrkelių. Alio, kaime gyvena trečdalis Lietuvos, o tu sakai, kad jie valstybei neturi rūpėti, tik miestiečiai? O ir "elitas" turi NT kaimuose. Būtent TAIP ir gyvensime ir dar blogiau, jei su tokiu mąstymu bus valdžioje tie, kas priima sprendimus. Apie kokį intelektą kalba? Viaduką ar tiltą suprojektuoti ir pastatyti? Yra to intelekto pakankamai ir niekur jis nedings. Reikia įsidėti į galvą visiems laikams, kad jokių grandiozinių kelių tiesimo projektų Lietuvoje nebus, nes nėra poreikio. Esami tik bus modernizuojami palaipsniui.Paskutinis taisė Al1; 2020.05.26, 08:27.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Manau, kad žvyrkelių asfaltavimas yra Lietuvos kelių infrastruktūros vėžys. Pataikaujama gūdaus kaimo rinkėjams, projekto, žemės paėmimo bei kitų procedūrų ir sudėtingos naujos infrastruktūros realiai nereikia (užvarvini asfaltu ir įbedi stulpelius su atšvaitais), taigi ir galvoti bei dirbti institucijose niekam nereikia, na o tada nei pinigų, nei intelektinių resursų nebelieka realiai svarbiems projektams. Kol visi tylės, tol taip ir gyvensimParašė Xmaster Rodyti pranešimąAš galvoju ar nebūtų logiškiau, kad jei jau buvo paskirti 31 mln. EUR šiam keliui, tai jei pasisekė, kad ES dengs išlaidas tai tas paskirtas lėšas kreipti tolimesniam šio kelio tobilinimui? Dabar nueis lėšos į mažo intensyvumo žvyrkelius, kurių vidutinis paros automobilių intensyvumas vargu ar susumavus didesnis nei A14 kelio.
Komentuoti:
-
Aš galvoju ar nebūtų logiškiau, kad jei jau buvo paskirti 31 mln. EUR šiam keliui, tai jei pasisekė, kad ES dengs išlaidas tai tas paskirtas lėšas kreipti tolimesniam šio kelio tobilinimui? Dabar nueis lėšos į mažo intensyvumo žvyrkelius, kurių vidutinis paros automobilių intensyvumas vargu ar susumavus didesnis nei A14 kelio.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
15min.lt
Keliui Vilnius–Utena skirta 31,4 mln. eurų ES paramos
Prieš kelis dešimtmečius nutiesto betoninio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai skirta 31,374 mln. eurų Europos Sąjungos paramos. Už šias lėšas bus atnaujinamas kelio ruožas nuo 16 iki 21,5 kilometro. Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius įsakymą dėl ES finansavimo keliui Vilnius–Utena pasirašė praėjusį penktadienį.
Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Vitalijaus Andrejevo, iki šiol šio kelio rekonstravimui ES finansavimas nebuvo skirtas, darbai buvo atliekami Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis. „Šiam objektui visai nebuvo skirta europinių lėšų, objektas yra Europos Sąjungos pagrindinių arterinių kelių tinkle, todėl kai atsirado galimybė skirti ES lėšas, Kelių direkcija dalį lėšų paprašė skirti ir Utenos keliui“, – BNS sakė V. Andrejevas. Pasak jo, gavus europinių lėšų, atsilaisvinusios Kelių programos lėšos bus skirtos žvyrkelių asfaltavimui.
(...)
Kelio dangą šiame ruože atnaujina Suomijos statybos grupės YIT infrastruktūros projektų bendrovės „YIT Infra“ Lietuvos ir Estijos padaliniai, su kuriais 2018-ųjų gruodį pasirašyta 19,935 mln. eurų vertės sutartis, tuo metu pagal pernai balandį pasirašytą 19,77 mln. eurų vertės sutartį „Panevėžio keliai“ šiame ruože suprojektavo ir stato du viadukus.
Pasak V. Andrejevo, „YIT Infra“ darbus turėtų baigti jau šį mėnesį, tuo metu „Panevėžio keliai“ – liepos mėnesį.
(...)
1985 metais pastatyto Vilniaus-Utenos kelio, kurio danga pagaminta iš cementbetonio, priežiūra nuolat brangsta, nes ji yra sutrūkinėjusi, atsinaujina plyšiai, deformuojasi siūlės. Anksčiau viešosios ir privačios partnerystės būdu visą kelią sutvarkyti ketinusi Lelių direkcija šios idėjos atsisakė ir projektą finansuoja iš Kelių priežiūros ir plėtros programos. Kelių direkcija prognozuoja, kad visas kelio atnaujinimas galėtų būti užbaigtas iki 2030 metų
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...os-221-1323200
Komentuoti:
-
Vyriausybė skirs 150 mln. Eur kelių remontui https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...keliu-remontui
Vyriausybė skirs 150 mln. Eur kelių remontui švelnindama koronaviruso pasekmes kelių sektoriaus įmonėms.Trečiadienį iš esmės patvirtintame plane numatyta pinigus skirti iš skolintų valstybės lėšų. Pinigus planuojama panaudoti valstybinės ir vietinės reikšmės kelių remontui bei rekonstrukcijai, gyvenvietėse esančių ir jas jungiančių žvyrkelių asfaltavimui, taip pat į lankytinas, rekreacines ir kurortines teritorijas vedančių kelių bei pasienio teritorijų kelių remontui. Premjeras Saulius Skvernelis sakė, kad Vyriausybės pasitarime priimtas sprendimas yra „žinia kelių sektoriui, įmonėms, dirbančioms Lietuvos keliuose, kad jos gali stabiliai samdyti darbuotojus, didinti pajėgumus, įsigyti reikalingą techniką“, nes užsakymų pakaks. „Darbų bus pakankamai. Įmonės dirba Lietuvoje, mokesčiai lieka Lietuvoje, be to, susiję papildomi verslai: asfaltbetonio gamyba, žvyro karjerai. Tai visai mūsų ekonomikai ypatingai svarbu“, – tvirtino S. Skvernelis.ši iš skolintų valstybės lėšų skiriama injekcija bus papildoma priemonė be jau prieš mėnesį „atšildytų“ 142 mln. Eur Kelių priežiūros programoje.Galutinį sprendimą numatoma priimti po savaitės, skirstant Valstybės rezervo lėšas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Vyriausybė atšildė 142 mln. Eur Kelių priežiūros programos lėšų https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...programos-lesu
Vyriausybė trečiadienį posėdyje atšildė Kelių priežiūros programai skirtus 142 mln. Eur.
Vyriausybė sausio pabaigoje pritarė atnaujintai KPPP sąmatai. Į ją įtraukta 65,3 mln. Eur 2019 metais nepanaudotų lėšų – todėl sąmata padidėjo iki beveik 590 mln. Eur. 2020 metų Kelių programoje tuomet liko įšaldyta 142 mln. Eur lėšų. Lėšos įšaldytos Seimo sprendimu, šiuos pinigus skyrus vaiko pinigų ir kitų socialinių išmokų didinimui. Kelių direkcija anksčiau teigė, jog dėl to bus išasfaltuota apie 230 kilometrų žvyrkelių mažiau nei planuota. Tarp tikslinių projektų yra valstybinės ir vietinės reikšmės kelių asfaltavimas, automagistralės Vilnius-Klaipėda ruožo prie Kauno „Megos“, Baltijos prospekto Klaipėdoje ir Liepkalnio sankryžos Vilniuje rekonstravimas.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Delfi.lt 2020.02.26.
Vyriausybė spręs dėl 21,4 mln. eurų keliams paskirstymo https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=83625799
Komentuoti:
-
Andrejevas: įšaldant lėšas keliams, teks pamiršti „Via Baltica" ir kitus projektus
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83536237Valdžios sprendimas užšaldyti reikšmingą dalį Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų, jas nukreipiant socialinėms išmokoms, turės neigiamos įtakos šalies kelių tinklų plėtrai, teigia Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas.
„Pinigų jau trūksta, apie tai esame parašę jau ne vieną raštą. Mes negalime meluoti, kad kažką įgyvendinsime neturėdami tam finansų, todėl visus besikreipiančius informuojame apie faktinę situaciją", – interviu BNS sakė V. Andrejevas.
Jis pripažįsta, kad valdžia turi pareigą spręsti dėl prioritetinių finansavimo sričių, tačiau taip pat pabrėžia, kad anksčiau ar vėliau reikės ieškoti sprendimo, kaip grąžinti ar kompensuoti užšaldytas KPPP lėšas, nes galimybės jas paprasčiausiai nurašyti nėra...
Komentuoti:
-
LAKD keičia profilį ir tyrinės gyvūnų migracijos kelius....Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąČia sistema, kuri pati atpažins žvėrį, patikrins jo ID EIS, ir parodys vairuotojams koks žvėris ant kelio? Kam to reikia?
Esu kartą susidūręs su gyvūnu kelyje, kažkoks elniukas tupėjo krūmuose ir kaip tik prie pat privažiavau jis kaip dėjo ant kelio, laimei greitis nebuvo didelis ir nieko nenutiko. Bėda čia tame, kad gyvūnai nelaukia ant kelio kol į juos kas atsimuš ir tą galėtų fiksuot elektronika, jie matyt susipainioja dėl šviesų ir išlekia į kelią prieš pat mašiną. Ir tokiems atvejams elektronika bejėgė, tik to nesupranta LAKD....
Komentuoti:
-
Lietuvos automobilių kelių direkcija atnaujino 2020 m. darbų valstybiniuose keliuose žemėlapius

https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/
Komentuoti:
-
Na nebent kad koks medžiotojas šerno su stumbru vėl nesupainiotųParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąBet tai pala. Čia sistema, kuri pati atpažins žvėrį, patikrins jo ID EIS, ir parodys vairuotojams koks žvėris ant kelio? Kam to reikia?
O jei rimtai -LAKD potraukis visokiems blizgučiams jau pradeda kelti abejones dėl darbuotojų veiksnumo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Bet tai pala. Čia sistema, kuri pati atpažins žvėrį, patikrins jo ID EIS, ir parodys vairuotojams koks žvėris ant kelio? Kam to reikia?
Komentuoti:
Komentuoti: