Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Galėjo paprastą sienelę pastatyti. Kaip triukšmo barjeras tas tunelis per trumpas ir naudos ne daugiau nei iš sienelės.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    /\ Problema tikrai ne galėjusio būti viaduko grožis ar dar kažkas. Greičiausiai aplink įtakingi žmonės gyvena ir išsireikalavo tunelio kaip triukšmo barjero. Tema, ne apie tai, bet aplinkkelio temoje jau apie tai kalbėta.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kad nenutraukti aplinkinių žmonių ryšio su gamta... O šiaip tai keista, nes kainavo nemažus pinigus, reikės prižiūrėti, ateityje, kai pradės tekėti, rekonstruoti... Pigiau būtų buvę pastatyti atskirą pėsčiųjų tiltą net ir originalios konstrukcijos, gražų...

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Kas galit paaiškinti, kodėl Vakariniame aplinkelyje ties posūkiu į Gariūnus padaryta ši konstrukcija su tuneliais? Būtų koks miškas, tai manyčiau jog tai briedžiams pereiti.

    15min.lt 2017.06.01
    Vilniaus vakarinio aplinkkelio „puošmena“ – kanalizacijos šulinių dunksėjimas

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...117438/2931942
    Paskutinis taisė Romas; 2020.08.16, 20:36. Priežastis: Pridėtas straipsnio pavadinimas ir nuotrauka

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sukurta atskira tema

    Diskusijos apie padidėjusius / sumažėjusius kamščius po Vakarinio aplinkkelio III etapo užbaigimo ar išpręstas / atsiradusias naujas eismo problemas tęsiamos atskiroje temoje:
    [VLN] Eismo pokyčiai atidarius Vakarinį aplinkkelį

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kai tiltą praplatins iki 6 juostų ir prailgins įvažiavimus į Oslo g., turėtų gerokai padidėti pralaidumas.
    Apskritai Oslo g. rekonstrukcijos projektiniai sprendiniai buvo labai trumparegiški ir praktiškai iš karto jau matėsi, kad dalis vietų kelia problemas.
    Man iki šiol nėra aišku kodėl ją rekonstruojant nebuvo šonuose padarytos asfaltuotos avarinio sustojimo juostos, o egzistuoja veja apsėtas, bet visas išvažinėtas kelkraštis.
    Kadangi Oslo g. yra integruota Vilniaus aplinkkelių (Vakarinis -> Oslo g. -> Tūkstantmečio g.) dalis, tai neaišku kodel iš karto nesukurtos sąlygos sklandžiam eismui jame. Kadangi šioje gatvėje yra VT stotelės, tai trečiosios juostos abiejomis kryptimis yra būtinos VT eismui ir turėtų būti A juostos (būtų galima tam paskirti avarinio sustojimo juostą, jeigu tokia būtų), nes dabar visą eismą labai stabdo (ir avarines situacijas sukelia) į stoteles įvažiuojantys ir išvažiuojantys autobusai, kurie šiuos manevrus gali atlikti tik labai lėtai.
    Taip pat, neaišku kam reikalinga nuovaža, neturinti pakankamo ilgio greitėjimo/letėjimo juostų, priešais ligoninę, jeigu ten pat patekti įmanoma pasinaudojant nuovažą ties Šiltnamių - Lazdynėlių g. sankryža.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė stelas Rodyti pranešimą
    Įvažiuoti iš Architektų gatvės pro Neste žieduką misiją neįmanoma 20-25 min šiandien ryte, tik nuo architektų gatvės iki žieduko... Kažką reikia daryti, nes toks žiedukas ant tokio srauto yra visiškas pasityčiojimas...
    Galbūt galima būtų tokį nuvažiavimą iš Lazdynų į Vakarinį aplinkkelį padaryti, ir žiedukas šiek tiek nusikrautų?

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Parašė stelas Rodyti pranešimą
    Klausimas ar ten padarys, ką nors apart biurų pastatų, vietoj buvusio beisbolo stadiono.
    Tas nusukimas tikrai irgi reikalingas. Tiesa, žinant kaip viskas pas mus daroma prekybso centrų ir biurų labui, tai beveik garantuotai padarys. Gal net ir šviesaforą Oslo gatvėj, kad į kairę galėtų pasukt

    Komentuoti:


  • stelas
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Nes daug tranzitinio transporto iš Laisvės prospekto į Gariūnų gatvę važiuoja per Lazdynus. Iš esmės tokio transporto turėtų perspektyvoje sumažėti dėl aplinkkelio. Na ir, žinoma, labai keista, kad iki šiol nėra užvažiavimo iš Laisvės prospekto į Oslo gatvę (ties Litexpo). Tuomet per Lazdynus nevažiuotų ir tie, kurie atvažiavo iš šiaurės Laisvės prospektu.

    Kažką su tą sankryža tikrai reikėtų padaryti. Na, bet naikinti išvažiavimą iš Lazdynų į Gariūnus bei įvažiavimą iš Oslo į Lazdynus - ne pats geriausias dalykas.
    Klausimas ar ten padarys, ką nors apart biurų pastatų, vietoj buvusio beisbolo stadiono.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė stelas Rodyti pranešimą
    Įvažiuoti iš Architektų gatvės pro Neste žieduką misiją neįmanoma 20-25 min šiandien ryte, tik nuo architektų gatvės iki žieduko... Kažką reikia daryti, nes toks žiedukas ant tokio srauto yra visiškas pasityčiojimas...
    Nes daug tranzitinio transporto iš Laisvės prospekto į Gariūnų gatvę važiuoja per Lazdynus. Iš esmės tokio transporto turėtų perspektyvoje sumažėti dėl aplinkkelio. Na ir, žinoma, labai keista, kad iki šiol nėra užvažiavimo iš Laisvės prospekto į Oslo gatvę (ties Litexpo). Tuomet per Lazdynus nevažiuotų ir tie, kurie atvažiavo iš šiaurės Laisvės prospektu.

    Kažką su tą sankryža tikrai reikėtų padaryti. Na, bet naikinti išvažiavimą iš Lazdynų į Gariūnus bei įvažiavimą iš Oslo į Lazdynus - ne pats geriausias dalykas.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.12.22, 08:46.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Tik tam mažai vietos, o įvažiavimas į aplinkkelį manau turėtų būti 2 juostomis. Panašiai kaip iš Ukmergės g. Geriausia būtų apskritai tą posūkį panaikinti, ne toks ir didelis ten srautas.
    O kokį posūkį būtent siūlote naikinti - įvažiavimą iš Oslo gatvės (nuo centro) į Lazdynus ar nuvažiavimą nuo Neste žieduko į Gariūnų/aplinkelio pusę? Ar abu juos? Sakyčiau, Lazdynų ir Lazdynėlių gyventojams tai sudarytų daug nepatogumų, tuo labiau, ten važiuoja ir visuomeninis transportas.

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Taip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.
    O kaip jei nedaryti nei letėjimo, nei greitėjimo juostų, o tiesiog nauja juosta? Tuomet nesant eismui iš to žieduko galėtų iš anksto persirikiuot srautas, kuris juda nuo centro vakarinio aplinkkelio link, o esant - dalis atvažiuojančių ir taip suka link vakarinio aplinkkelio, o link Gariūnų norint važiuoti pakaktų persirikiuoti per vieną juostą.
    Ar toks lygiaverčių juostų braižymas skaitosi teoriškai nesaugus? Nes praktiškai tai būtų vis tiek žymiai saugiau negu yra dabar, o ir pralaidumas stipriai padidėtų manau. Gal ir klystu.

    Komentuoti:


  • saudze
    replied
    Įvažiavimai ir išvažiavimai Vakarinio greitkelio projektuoti žmonių kurie gal tikrai projektavo prieš 40 metų. Pakolkas viskas labai gražu kaip srautai galutinai atrodys bus matyti po mėnesio.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Taip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.
    Tik tam mažai vietos, o įvažiavimas į aplinkkelį manau turėtų būti 2 juostomis. Panašiai kaip iš Ukmergės g. Geriausia būtų apskritai tą posūkį panaikinti, ne toks ir didelis ten srautas.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
    I rest my case taip sakant po eilinės avarinės situacijos sukant į vakarinį aplinkkelį, kelias problemas iškart išspręstų panašus variantas:
    Atvaizdas
    Taip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    /\ Dėl šito reikia tikrai pritarti. Tas susikirtimo taškas, kur įsukantys į aplinkkelį ir sukantys į vakarinį aplinkkelį susikerta - ten labai blogai. Tiesiog per trumpas ruožas tokiam susikirtimui.

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    I rest my case taip sakant po eilinės avarinės situacijos sukant į vakarinį aplinkkelį, kelias problemas iškart išspręstų panašus variantas:

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Išties, tai man labai nepatinka tas įvažiavimas į Erfurto g. nuo Oslo g. (dažnai ten važiuoju). Ten puikiai tilptų ilga atskira juosta šitam reikalui. Dabar esanti lėtėjimo juosta yra per trumpa. Kaip minimum reikėtų projektuoti juostą važiuojantiems į Erfurto g. nuo požeminės perėjos. Kitoje pusėje užsukimas į Šiltnamių g. labai juostą patrumpina. Aš suprantu, kad tas sujungimas su Šiltnamių g. reikalingas dėl ligoninės, bet realiai tai aš jį naikinčiau
    Būtent, ten pilna vietos, aš tuo pačiu dar ir pastumčiau arčiau požeminės perėjos ir priešpriešinį įvažiavimą iš Erfurto g. į Oslo g., kad būtų ilgesnė atkarpa susikirsti su srautu važiuojančių į vakarinį aplinkelį

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Abu įsukimai iš Oslo į tikrą aplikkelį yra blogi.
    Nuo Gariūnų susidaro kamštis iki pat A1, nes į aplinkkelį tik viena tikra juosta. Nors vietos ten sočiai.
    Iš kitos pusės panašiai, galima būtų išplatinti įvažą į Lazdynus, nes "uodega" blokuoja aplinkkelį.
    Išties, tai man labai nepatinka tas įvažiavimas į Erfurto g. nuo Oslo g. (dažnai ten važiuoju). Ten puikiai tilptų ilga atskira juosta šitam reikalui. Dabar esanti lėtėjimo juosta yra per trumpa. Kaip minimum reikėtų projektuoti juostą važiuojantiems į Erfurto g. nuo požeminės perėjos. Kitoje pusėje užsukimas į Šiltnamių g. labai juostą patrumpina. Aš suprantu, kad tas sujungimas su Šiltnamių g. reikalingas dėl ligoninės, bet realiai tai aš jį naikinčiau

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    /\ Kaip "valstybinės svarbos objektui" socdemai galėtų ir Valstybės investicijų programos lėšų numatyti

    Komentuoti:

Working...
X