Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas
Collapse
X
-
Galėjo paprastą sienelę pastatyti. Kaip triukšmo barjeras tas tunelis per trumpas ir naudos ne daugiau nei iš sienelės.
-
/\ Problema tikrai ne galėjusio būti viaduko grožis ar dar kažkas. Greičiausiai aplink įtakingi žmonės gyvena ir išsireikalavo tunelio kaip triukšmo barjero. Tema, ne apie tai, bet aplinkkelio temoje jau apie tai kalbėta.
Komentuoti:
-
Kad nenutraukti aplinkinių žmonių ryšio su gamta... O šiaip tai keista, nes kainavo nemažus pinigus, reikės prižiūrėti, ateityje, kai pradės tekėti, rekonstruoti... Pigiau būtų buvę pastatyti atskirą pėsčiųjų tiltą net ir originalios konstrukcijos, gražų...
Komentuoti:
-
Kas galit paaiškinti, kodėl Vakariniame aplinkelyje ties posūkiu į Gariūnus padaryta ši konstrukcija su tuneliais? Būtų koks miškas, tai manyčiau jog tai briedžiams pereiti.
15min.lt 2017.06.01
Vilniaus vakarinio aplinkkelio „puošmena“ – kanalizacijos šulinių dunksėjimas
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...117438/2931942
Komentuoti:
-
Sukurta atskira tema
Diskusijos apie padidėjusius / sumažėjusius kamščius po Vakarinio aplinkkelio III etapo užbaigimo ar išpręstas / atsiradusias naujas eismo problemas tęsiamos atskiroje temoje:
[VLN] Eismo pokyčiai atidarius Vakarinį aplinkkelį
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKai tiltą praplatins iki 6 juostų ir prailgins įvažiavimus į Oslo g., turėtų gerokai padidėti pralaidumas.
Man iki šiol nėra aišku kodėl ją rekonstruojant nebuvo šonuose padarytos asfaltuotos avarinio sustojimo juostos, o egzistuoja veja apsėtas, bet visas išvažinėtas kelkraštis.
Kadangi Oslo g. yra integruota Vilniaus aplinkkelių (Vakarinis -> Oslo g. -> Tūkstantmečio g.) dalis, tai neaišku kodel iš karto nesukurtos sąlygos sklandžiam eismui jame. Kadangi šioje gatvėje yra VT stotelės, tai trečiosios juostos abiejomis kryptimis yra būtinos VT eismui ir turėtų būti A juostos (būtų galima tam paskirti avarinio sustojimo juostą, jeigu tokia būtų), nes dabar visą eismą labai stabdo (ir avarines situacijas sukelia) į stoteles įvažiuojantys ir išvažiuojantys autobusai, kurie šiuos manevrus gali atlikti tik labai lėtai.
Taip pat, neaišku kam reikalinga nuovaža, neturinti pakankamo ilgio greitėjimo/letėjimo juostų, priešais ligoninę, jeigu ten pat patekti įmanoma pasinaudojant nuovažą ties Šiltnamių - Lazdynėlių g. sankryža.
Komentuoti:
-
Parašė stelas Rodyti pranešimąĮvažiuoti iš Architektų gatvės pro Neste žieduką misiją neįmanoma 20-25 min šiandien ryte, tik nuo architektų gatvės iki žieduko... Kažką reikia daryti, nes toks žiedukas ant tokio srauto yra visiškas pasityčiojimas...
Komentuoti:
-
Parašė stelas Rodyti pranešimąKlausimas ar ten padarys, ką nors apart biurų pastatų, vietoj buvusio beisbolo stadiono.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNes daug tranzitinio transporto iš Laisvės prospekto į Gariūnų gatvę važiuoja per Lazdynus. Iš esmės tokio transporto turėtų perspektyvoje sumažėti dėl aplinkkelio. Na ir, žinoma, labai keista, kad iki šiol nėra užvažiavimo iš Laisvės prospekto į Oslo gatvę (ties Litexpo). Tuomet per Lazdynus nevažiuotų ir tie, kurie atvažiavo iš šiaurės Laisvės prospektu.
Kažką su tą sankryža tikrai reikėtų padaryti. Na, bet naikinti išvažiavimą iš Lazdynų į Gariūnus bei įvažiavimą iš Oslo į Lazdynus - ne pats geriausias dalykas.
Komentuoti:
-
Parašė stelas Rodyti pranešimąĮvažiuoti iš Architektų gatvės pro Neste žieduką misiją neįmanoma 20-25 min šiandien ryte, tik nuo architektų gatvės iki žieduko... Kažką reikia daryti, nes toks žiedukas ant tokio srauto yra visiškas pasityčiojimas...
Kažką su tą sankryža tikrai reikėtų padaryti. Na, bet naikinti išvažiavimą iš Lazdynų į Gariūnus bei įvažiavimą iš Oslo į Lazdynus - ne pats geriausias dalykas.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.12.22, 08:46.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTik tam mažai vietos, o įvažiavimas į aplinkkelį manau turėtų būti 2 juostomis. Panašiai kaip iš Ukmergės g. Geriausia būtų apskritai tą posūkį panaikinti, ne toks ir didelis ten srautas.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTaip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.
Ar toks lygiaverčių juostų braižymas skaitosi teoriškai nesaugus? Nes praktiškai tai būtų vis tiek žymiai saugiau negu yra dabar, o ir pralaidumas stipriai padidėtų manau. Gal ir klystu.
Komentuoti:
-
Įvažiavimai ir išvažiavimai Vakarinio greitkelio projektuoti žmonių kurie gal tikrai projektavo prieš 40 metų. Pakolkas viskas labai gražu kaip srautai galutinai atrodys bus matyti po mėnesio.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTaip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.
Komentuoti:
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąI rest my case taip sakant po eilinės avarinės situacijos sukant į vakarinį aplinkkelį, kelias problemas iškart išspręstų panašus variantas:
Atvaizdas
Komentuoti:
-
/\ Dėl šito reikia tikrai pritarti. Tas susikirtimo taškas, kur įsukantys į aplinkkelį ir sukantys į vakarinį aplinkkelį susikerta - ten labai blogai. Tiesiog per trumpas ruožas tokiam susikirtimui.
Komentuoti:
-
I rest my case taip sakant po eilinės avarinės situacijos sukant į vakarinį aplinkkelį, kelias problemas iškart išspręstų panašus variantas:
Komentuoti:
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąIšties, tai man labai nepatinka tas įvažiavimas į Erfurto g. nuo Oslo g. (dažnai ten važiuoju). Ten puikiai tilptų ilga atskira juosta šitam reikalui. Dabar esanti lėtėjimo juosta yra per trumpa. Kaip minimum reikėtų projektuoti juostą važiuojantiems į Erfurto g. nuo požeminės perėjos. Kitoje pusėje užsukimas į Šiltnamių g. labai juostą patrumpina. Aš suprantu, kad tas sujungimas su Šiltnamių g. reikalingas dėl ligoninės, bet realiai tai aš jį naikinčiau
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąAbu įsukimai iš Oslo į tikrą aplikkelį yra blogi.
Nuo Gariūnų susidaro kamštis iki pat A1, nes į aplinkkelį tik viena tikra juosta. Nors vietos ten sočiai.
Iš kitos pusės panašiai, galima būtų išplatinti įvažą į Lazdynus, nes "uodega" blokuoja aplinkkelį.
Komentuoti:
-
/\ Kaip "valstybinės svarbos objektui" socdemai galėtų ir Valstybės investicijų programos lėšų numatyti
Komentuoti:
Komentuoti: