Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ssnaiperis
    replied
    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
    O tai kaip dabar pakliūt į Greitosios pagalbos ligoninę iš Lazdynų-Karoliniškių?
    Variantai:
    1. Apsisukti prie Vandenvalos stotelės
    2. Važiuoti vakariniu aplinkkeliu

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    O tai kaip dabar pakliūt į Greitosios pagalbos ligoninę iš Lazdynų-Karoliniškių?

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Lygiai tokie patys, kokie būna ir iš Klaipėdos savaitgalių pabaigoje. Srutai į miestą didžiuliai ir vasarą (būtent vasarą). Nemenčinės plente sekmadieniais vakare galima ir į kamštį pakliūti įvažiuojant į miestą.
    Vasarą srautai savaitgaliais (ir tai tik šiltais), o po rugsėjo - kiekvieną darbo dieną. Yra skirtumas?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Taigi buvo rašyta - kur Erfurto g. eina virš Oslo g.: http://maps.lt/map/default.aspx?lang=lt#q=erfurto%20g

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Gal kas galit duoti linką apie kurį viaduką čia eina kalba? Nes aš nelabai suprantu katras čia yra senasis viadukas...

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Taigi straipsnyje yra akivaizdžiai parašyta kad remontuos senąjį (Erfurto-Oslo) viaduką, tai kokie čia dar klausimai gali kilt?
    Štai ši ištrauka tikrai klaidinanti:

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Vilniaus vakarinio aplinkkelio viaduką
    Man tas senasis viadukas nelabai asocijuojasi su Vakariniu aplinkkeliu.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Tai, kad tas viadukas kleba jau nemažai metų. Po statybų jį tik padažė ir tiek, nebuvo jis į tuometinį tech. projektą ir darbų planą įtrauktas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Lygiai tokie patys, kokie būna ir iš Klaipėdos savaitgalių pabaigoje. Srutai į miestą didžiuliai ir vasarą (būtent vasarą). Nemenčinės plente sekmadieniais vakare galima ir į kamštį pakliūti įvažiuojant į miestą.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Vasarą žmonės išvykę iš miesto, nesuprantu kokie ten srautai atseit būna iš Kauno pusės.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Blogai, kad rugsėjį? Sakyčiau kaip tik gerai, vasarą srautai nuo Kauno pusės kaip tik turėtų būti didesni.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Taigi straipsnyje yra akivaizdžiai parašyta kad remontuos senąjį (Erfurto-Oslo) viaduką, tai kokie čia dar klausimai gali kilt?
    Šitas klausimas šiaip sau, esminis kodėl parinko blogiausią laiką.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Taigi straipsnyje yra akivaizdžiai parašyta kad remontuos senąjį (Erfurto-Oslo) viaduką, tai kokie čia dar klausimai gali kilt?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    "Gera naujiena", planuoja atlikti savivaldybė "labai" laiku:
    Rugsėjį ketinama remontuoti Vilniaus vakarinio aplinkkelio viaduką ties Lazdynais, dėl darbų bus ribojamas eismas į greitosios pagalbos ligoninę ir aplinkinius mikrorajonus, informavo savivaldybės atstovai.
    http://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoj...bojamas_eismas
    Ar negalėjo vasarą to atlikti? Ar palaukti iki pavasario? Nejaugi griūna kas?
    Ir čia naujai statytą ar seną remontuos? Jei naujas tai kodėl konkursas o ne pagal garantiją? Manyčiau senąjį.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2014.08.09, 19:53.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Įžiūriu dar vieną vietą, kur galima padaryti kažką gero. Tai Gariūnų tiltas. Važiuojant nuo Gariūnų paliktas tokio pločio kelkraštis, kad laisvai ten tilptų dar viena juosta. Jeigu padarius tokį dalyką ir šiek tiek perbraižius linijas link nusukimo į Vakarinį būtų galima pagerinti eismą be jokių drastiškų priemonių. Tuomet į Lazdynus ar Lazdynėlius palikti vieną juostą, tačiau į Vakarinį būtų sukama dviem. Labai tikiuosi, kad šiame mazge kažkas bus pertvarkyta užbaigus III etapą.
    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2013.12.13, 06:34.

    Komentuoti:


  • fredis
    replied
    As irgi norejau pamineti, kad isvaziavimas (greitejimo juosta) stipriai per trumpa.

    Komentuoti:


  • iMiev
    replied
    Abi vietos blogos Ryte link Gariunu kyla avarines situacijos, vakare jau vaziuojant nuo Gariunu

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė GST Rodyti pranešimą
    na ir lenda pirmi brokai , nuvaziavimas is pirmo etapo link Gariunu - jau cia aptarta kad greitejimo juosta zymiai per trumpa , ir dar dabar kamstis kiekviena vakara nuo Gariunu tilto iki ivaziavimo i aplinkeli , akivaizdziai reikalinga papildoma juosta nuo tilto iki koloneles
    Tai kas yra blogai nelabai atskirt galima? Blogai čia:
    http://maps.lt/map/default.aspx?lang...to,stops,zebra

    ar čia:

    http://maps.lt/map/default.aspx?lang...to,stops,zebra

    Komentuoti:


  • GST
    replied
    na ir lenda pirmi brokai , nuvaziavimas is pirmo etapo link Gariunu - jau cia aptarta kad greitejimo juosta zymiai per trumpa , ir dar dabar kamstis kiekviena vakara nuo Gariunu tilto iki ivaziavimo i aplinkeli , akivaizdziai reikalinga papildoma juosta nuo tilto iki koloneles

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Probleminė vieta yra pats įvažiavimas į aplinkkelį, negana to, jog įvažiavimas komplikuotas ir trumpas, dar ir srautai susikertantys toje vietoje:

    http://goo.gl/maps/X7TJw

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nėra ten pakankamo pločio kelkraščių, o ir pati greitėjimo juosta yra siaurėjanti ir pernelyg siaura.
    Sudėtinga pasakyti kas ką galvojo tokią darydami, bet galvojant apie eismo saugumą ir racionalų eismo organizavimą, greitėjimo juosta iš gatvės, kurioje buvo 3 juostos viena kryptimi, turėtu būti bent kokie 300 metrų. O šiaip vertėtų ją padaryti iki pat tilto, kad visi sklandžiai, nestabdydami ir nesiblaškydami saugiai persirikiuotų į intensyvaus eismo bei didelio greičio gatvę.
    Tiesa. Kažkodėl supratau, kad kalbama apie aplinkkelio dalį ties Pilaitės pr. viaduku, o ne apie vakarinio aplinkkelio įsiliejimą į Gariūnų g. (ar kokia ten ji).

    Komentuoti:

Working...
X