Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas
Collapse
X
-
Keletas kadrų iš viršaus. 2012m. Gegužė.Parašė miniMauglis Rodyti pranešimąAsfaltas tikrai yra ir gražiai atrodo ...
****
Komentuoti:
-
Foto atnaujinimas.
Kaip atrodo I-as etapas po beveik metų naudojimo šiandien.
Nuo Oslo g.:

Oslo gatvė:

Visai gražus mazgas:







Keliukas į Gudelius:


Čia ta laukymė ant tunelio. Gal gi galima ją kažkaip išnaudoti?:

Viskas būtų gerai...



... jeigu ne vagiamos pušelės:


Link antro etapo:
Komentuoti:
-
-
Kadangi Pilaitis nepriima žinučių...
Na nesu specialistas ir nežinau aš kame ten konkrečiai yra blogai, ar šlaite, ar nuvedime. Esmė ta, kad kažkas turbūt yra blogai padarytaParašė PilaitisŠlaito?Ar nuvedimo sistemos?
Komentuoti:
-
Problema ir yra ta, kad niekas nesugeba jo normaliai sutvarkyt.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTai šlaitas jau seniai nuslinkes. Tik problemos nesupratau.
Komentuoti:
-
Dažnai tenka pro ten važiuoti. Šią vasarą jau tikrai antras kartas, kai šita šlaita išplauna. Galbūt ir trečias...
.
Kelininkai optimistai. Abu kartus tiesiog gražiai sutvarkė šlaitą, pasėjo žolę, bet problemos iš esmės taip ir nesutvarkė.
Komentuoti:
-
Turbūt blogai suprojektuota, nes abejoju, ar naujai įrengta kanalizacija taip greitai užsikimštų. Akivaizdu, kad nuo viso kalno ten subėgęs vanduo į tą siaurą šulinuką nespėjo subėginėti.Parašė digital Rodyti pranešimąAr čia suprojektuota ar pastatyta blogai?
Komentuoti:
-
Turbūt kad ne. Oslo gatvė kategorija planuota panaši kaip ir Geležinio Vilko g. ar Laisvės pr. nuo Spaudos rūmų iki Lazdynų tilto, tai yra, neturi būti jokių vieno lygio sankryžų ar pėsčiųjų perėjų, bet gali nebūti kelkraščių, įvažiavimams/išvažiavimams nebūtinos greitėjimo/lėtėjimo juostos juostos, taip gali būti autobusų stotelės bei šaligatviai. Greitojo eismo gatvės standartai yra kur kas aukštesni.Parašė JohnO ar pati Oslo g., kai ją tiesė Tarybiniais laikais, nebuvo planuojama kaip greitojo eismo gatvė?
Oslo gatvė akivaizdžiai neatitinka visų greitojo eismo gatvės reikalavimų. Gariūnų gatvė- taipogi, bet ten, be kita ko, yra dar ir probleminis šviesoforas ties turgaviete.Parašė digital Rodyti pranešimąYra greito eismo gatvė, kas per, atsiprašant, da$%ai komentuoja net nepasidomėję apie tai?Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.06.23, 12:24.
Komentuoti:
-
Greito eismo gatvėje negali būti autobusų stotelių apskritai.Parašė digital Rodyti pranešimąYra greito eismo gatvė, kas per, atsiprašant, da$%ai komentuoja net nepasidomėję apie tai?
Komentuoti:
-
Yra greito eismo gatvė, kas per, atsiprašant, da$%ai komentuoja net nepasidomėję apie tai?Parašė Lettered Rodyti pranešimąOslo g. nėra greito eismo gatvė kaip Pietinis ar Vakarinis aplinkkeliai, ir į ją nebuvo rekonstruota, nes kaip Vilnietizz minėjo tiesiog būtų buvę per brangu.
Komentuoti:
-
Klysti.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai Oslo gatvė, jei neklystu, buvo rekonstruojama tik savivaldybės lėšomis (t.y. be ES paramos). Tai ir pritrūko pinigų, kad kažką daugiau nei tiesiog kapitalinį remontą padaryti. A, stop, juk dar apšvietimą įrengė.
Komentuoti:
-
Oslo g. nėra greito eismo gatvė kaip Pietinis ar Vakarinis aplinkkeliai, ir į ją nebuvo rekonstruota, nes kaip Vilnietizz minėjo tiesiog būtų buvę per brangu.
Komentuoti:
-
Tai Oslo gatvė, jei neklystu, buvo rekonstruojama tik savivaldybės lėšomis (t.y. be ES paramos). Tai ir pritrūko pinigų, kad kažką daugiau nei tiesiog kapitalinį remontą padaryti. A, stop, juk dar apšvietimą įrengė.Parašė JohnBeje, aš iki šiol nesuprantu, kas per nesusipratimas buvo padarytas iš "rekonstruotos" Oslo g? Iš esmės ten tik buvo pakeista danga, o patys kelio standartai išliko apgailėtini: nėra kelkraščių, niekaip neatskirtos autobusų stotelės, kur nėra jokių lėtėjimo/greitėjimo juostų. Juk ta gatvė praktiškai jungia Vakarinį aplinkkelį su Pietiniu, nors standartai yra akivaizdžiai žemesni. Kodėl negalėjo sutvarkyti normaliai?
Komentuoti:







Komentuoti: