Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • k0fis
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Šiuo atveju reikėtų savivaldybei nepagailėti pinigų ir pėstiesiems įrengti viaduką.
    Jei kažkokius peščiųjų viadukus daryti, tai turgus turėtų jei ne savo lėšom, tai gerokai prisidėti. Nes ten dideli peščiųjų srautai vaikšto tik turgaus darbo metu ir realiai tas viadukas tik turguj ir tarnaus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Ten yra dabar du skirtingi tiltai, ne dangos. Kadangi senasis tiltas yra įlinkęs, niekaip techniškai nebūtų išspręstas lygių suvienodinimas su nauju pristatytu tiltu. Beje, priešinga kryptimi kemšasi jau už tilto vakarinio piko metu (link Gariūnų ir Erfurto g.)
    Abu įsukimai iš Oslo į tikrą aplikkelį yra blogi.
    Nuo Gariūnų susidaro kamštis iki pat A1, nes į aplinkkelį tik viena tikra juosta. Nors vietos ten sočiai.
    Iš kitos pusės panašiai, galima būtų išplatinti įvažą į Lazdynus, nes "uodega" blokuoja aplinkkelį.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Man tai jau šiek tiek baisoka, kas vyks Oslo g. atidarius visą aplinkkelį.
    Vilniaus savivaldybė lygtais žadėjo kažkius paslaptingus pakeitimus.
    Susireguliuos srautai, dalis į/iš miesto važiuos senu keliu Savanorių pr. per žemuosius panerius. Praeitą šeštadienį prie Gariūnų šviesofoto sugaišau apie 20 min., jei būčiau važiavęs pro panerius, jau būčiau važiavęs ties Vieviu.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė fiction Rodyti pranešimą
    Tai, kad ten ir darbo dieną, piko metu, ne ką geriau. Savivaldybė žadėjo ir tą sankryžą naikinti, nes ten kaip ir nereikia jos, tik pėstiesiems šviesoforas reikalingas.
    Šiuo atveju reikėtų savivaldybei nepagailėti pinigų ir pėstiesiems įrengti viaduką.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė fiction Rodyti pranešimą
    Oslo g. nebūtų problema, jei ant tilto per Nerį (Laisvės pr.) nebūtų tvorelės, nes dabar vieni nori išlysti iš Laisvės pr. link Tūkstantmečio, o kiti išvažiuoti link Savanorių žiedo. Dėl ko sulėtėja srautas ir praktiškai kas rytą tenka pastovėti nuo Lazdynų ligoninės. Aišku, ten problema yra kelio dangos aukštis nevienodas. Bet faktas, kad vakarinio piko metu, prieškinga krptimi niekada nesikemša (avarijos nesiskaito), nes padarytos normalios 4 ilgos juostos srautų pasiskirstymui.
    Ten yra dabar du skirtingi tiltai, ne dangos. Kadangi senasis tiltas yra įlinkęs, niekaip techniškai nebūtų išspręstas lygių suvienodinimas su nauju pristatytu tiltu. Beje, priešinga kryptimi kemšasi jau už tilto vakarinio piko metu (link Gariūnų ir Erfurto g.)

    Komentuoti:


  • fiction
    replied
    Parašė giead675 Rodyti pranešimą
    Dar liūdniau pagalvojus apie Gariūnų šviesoforu reguliuojamą sankryžą. Jau ir dabar šeštadieniais ten geriau nevažiuoti, o atidarius aplinkelį net sunku prognozuoti, kiek kamščiai nusitęs.
    Tai, kad ten ir darbo dieną, piko metu, ne ką geriau. Savivaldybė žadėjo ir tą sankryžą naikinti, nes ten kaip ir nereikia jos, tik pėstiesiems šviesoforas reikalingas.

    Komentuoti:


  • fiction
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Man tai jau šiek tiek baisoka, kas vyks Oslo g. atidarius visą aplinkkelį.
    Vilniaus savivaldybė lygtais žadėjo kažkius paslaptingus pakeitimus.
    Oslo g. nebūtų problema, jei ant tilto per Nerį (Laisvės pr.) nebūtų tvorelės, nes dabar vieni nori išlysti iš Laisvės pr. link Tūkstantmečio, o kiti išvažiuoti link Savanorių žiedo. Dėl ko sulėtėja srautas ir praktiškai kas rytą tenka pastovėti nuo Lazdynų ligoninės. Aišku, ten problema yra kelio dangos aukštis nevienodas. Bet faktas, kad vakarinio piko metu, prieškinga krptimi niekada nesikemša (avarijos nesiskaito), nes padarytos normalios 4 ilgos juostos srautų pasiskirstymui.

    Komentuoti:


  • giead675
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Man tai jau šiek tiek baisoka, kas vyks Oslo g. atidarius visą aplinkkelį.
    Vilniaus savivaldybė lygtais žadėjo kažkius paslaptingus pakeitimus.
    Dar liūdniau pagalvojus apie Gariūnų šviesoforu reguliuojamą sankryžą. Jau ir dabar šeštadieniais ten geriau nevažiuoti, o atidarius aplinkelį net sunku prognozuoti, kiek kamščiai nusitęs.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Man tai jau šiek tiek baisoka, kas vyks Oslo g. atidarius visą aplinkkelį.
    Vilniaus savivaldybė lygtais žadėjo kažkius paslaptingus pakeitimus.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Tikėkimės kad kartu su tuo bus kažkas padaryta ir su patekimu į aplinkkelį nuo Gariūnų.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Vakar meras "buvo live" feisbuke apie applinkelį, komentaruose kažkas užklausė dėl įsiliejimo į oslo ir gariūnų g. Panašu, kad kažkas vyksta.



    Video: https://www.facebook.com/24147621589...1555907223144/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Iš temos "Vilniaus infrastruktūros projektai" perkelti 26 pranešimai apie ne visai tinkamu laiku vykusį Erfurto gatvės viaduko remontą.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Turbūt reikėtų perkelti į Vakarinio aplinkkelio temą.
    Galbūt. Jūs nuspręskite.


    Nuo lapkričio 1 d. po remonto atidaromas Erfurto-Oslo g. viadukas
    http://www.vilnius.lt/lit/Nuo_lapkri.../13366/1797513

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Turbūt reikėtų perkelti į Vakarinio aplinkkelio temą.
    Paskutinis taisė Romas; 2014.10.30, 18:53.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Erfurto g. viaduko jau kloją asfaltą. Manau turėtų greit paleisti.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Erfurto g. viaduko remontas.







    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Į Ligoninę, Bukčius, Lazdynėlius autobusai ir taip jau apylanka per L. Asanavičiūtės g. važiuoja, o jūs dar siūlot, kad papildomas 8-10 min. gaištų važiuodami dar ir priešinga kryptimi per Gerosios Vilties žiedą?
    Kur aš kalbu apie važiavimą iki gerosios vilties žiedo? Aplamai kalbama apie lengvųjų autombilių vairuotojus, ne autobusus.
    Paskutinis taisė k0fis; 2014.09.19, 08:21.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė P`q Rodyti pranešimą
    manau 8 ar net 10 minuciu nesulyginami su 8000 automobiliu lukuriavimu po 20. tad ponas matematika paprasta, geriau lai gaista kad ir 15 minuciu viesasis nei dusta puse miesto.
    Jeigu paimsime žmonių kiekį, kuris naudojasi viešuoju transportu tose vietose, tai ko gero skaičiai persisvertų į kitą pusę

    Viešasis transportas turi būti organizuojamas taip, kad jis būtų pranašesnis už nuosavus automobilius, o ne atvirkščiai. Beje, užvakar jau tikrai nebuvo tokių kamščių, kaip pirmadienį. Iš centro pusės kamštis buvo maždaug nuo Oslo-Laisvės viaduko, o nuo Gariūnų pusės išvis nepastebėjau, kad kas būtų sulėtėję.

    Komentuoti:


  • P`q
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Į Ligoninę, Bukčius, Lazdynėlius autobusai ir taip jau apylanka per L. Asanavičiūtės g. važiuoja, o jūs dar siūlot, kad papildomas 8-10 min. gaištų važiuodami dar ir priešinga kryptimi per Gerosios Vilties žiedą?
    manau 8 ar net 10 minuciu nesulyginami su 8000 automobiliu lukuriavimu po 20. tad ponas matematika paprasta, geriau lai gaista kad ir 15 minuciu viesasis nei dusta puse miesto.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    O į Lazdynus manau mieliau vairuotojai važiuotų iki Lazdynų tilto ir apsisuktu po juo, nei stovetų tokiose spustyse.
    Į Ligoninę, Bukčius, Lazdynėlius autobusai ir taip jau apylanka per L. Asanavičiūtės g. važiuoja, o jūs dar siūlot, kad papildomas 8-10 min. gaištų važiuodami dar ir priešinga kryptimi per Gerosios Vilties žiedą?

    Komentuoti:

Working...
X