Oho, kiek daug apšvietimo stulpų sumontavo. Įdomu tik, ar visur- ir abiejuose kelio pakraščiuose, ir viduryje- jie bus įjunginėjami. Tikiuosi, Vakarinio aplinkkelio neištiks Minsko pl. ar Molėtų pl. likimas- pirmojoje gatvėje nei vienas iš žibintų, kurie sumontuoti nuo Liepkalnio Maximos iki pat 106 kelio viaduko, neįjungiamas (bent jau man taip teko matyti), Molėtų plente nuo "IKI Link Molėtų" sąnkryžos iki Jadvygiškių, kur išplatinta kelio dalis baigiasi- taip pat visiška tamsa.
Man tai gaila pinigų, kurie bus išleidžiami elektros energijai. Ir kvailiui aišku, kad kol nebus išvystyti kiti etapai, šitas aplinkelis tarnaus kaip Karoliniškių gyventojų shortcutas į Kauną. Tegul greičiau tiesia kitas dalis, tada ir prisireiks apšvietimo.
Oho, kiek daug apšvietimo stulpų sumontavo. Įdomu tik, ar visur- ir abiejuose kelio pakraščiuose, ir viduryje- jie bus įjunginėjami. Tikiuosi, Vakarinio aplinkkelio neištiks Minsko pl. ar Molėtų pl. likimas- pirmojoje gatvėje nei vienas iš žibintų, kurie sumontuoti nuo Liepkalnio Maximos iki pat 106 kelio viaduko, neįjungiamas (bent jau man taip teko matyti), Molėtų plente nuo "IKI Link Molėtų" sąnkryžos iki Jadvygiškių, kur išplatinta kelio dalis baigiasi- taip pat visiška tamsa.
Turi but atitvertas. Manau delsimo priezastys gali buti kelios:
1) per velai sisigribo uzsakyti gamyba (toje vietoje nestandartiniai turbut bus);
2) neduokdiev per anksti sumontavus kas aptaskys ar aplankstys, geriau paciam gale montuoti pries atidarant eisma.
Nieko nėra pastovesnio nei laikina - kur visas tas srautas tilps, kol bus baigtas Vakarinio aplinkkelio II etapas - Asanavičiūtės gatvėje?
siaip galetu patvarkyt siek tiek sietyno gatve ir dabartinis aplinkelis jau dabar igautu kazkokia prasme, juo galetu naudotis ne tik karoliniskiu bet ir pilaites gyventojai, gal netgi dalis atvaziuojanciu justiniskiu gatve ir virsuliskiu gyventojai.
Ko gero tik kosmetiškai patvarkys, nes važiuodamas mačiau kaip aprūdijusius atitvarus dažė jų net nenuvalę. O tas viadukas ganėtinai apgailėtinos būklės ir neprošal būtų didesnis remontas
Tai bent jau dangą galėtų pakeisti. Keista šeip, kad jo nesutvarkė. Nors visų statybų metu, jis buvo gyvybiškai svarbus apvažiavimo kelio prasme.
Šiandien teko važiuoti netoli aplinkelio, tai pastebėjau, jog nudažytas ir senasis viadukas su saugos diržų reklama. Spalva tokia kaip ir naujųjų - pilka, deje, bet nuotraukų padaryti neturėjau galimybės.
Manau cia grynai finansine problema. Jei nepradesime statybu - bus prarastas ES finansavimas, taciau pilnam projekto igyvendinimui nerasime savo dalies finansavimo. Taigi turime kompromisini varianta - bent jau pradedame statybas ir isplatiname gatve. Vis kazkoks efektas eismui bus.
P.S. Siai dienai apmascius ir Vakarinio aplinkelio statybas: geriau jau butu nutiesta gatve bent iki Pilaites prospekto be jokiu viaduku, nei siai dienai turimas viaduku komplektas, vedantis i niekur.
Nieko nėra pastovesnio nei laikina - kur visas tas srautas tilps, kol bus baigtas Vakarinio aplinkkelio II etapas - Asanavičiūtės gatvėje?
O aš kažkur mačiau, kad jau seniai yra techninis projektas ir greit bus skelbiamas konkursas antram etapui ir tikiuosi, kad esu teisus
Techninis projektas yra jau seniai. Tik vat girdėjau, kad III etapą gali skirstyti į du etapus. Tai III-as etapas gaunasi nuo Ozo g. iki Būsim Šiaurinės g. nes tuo pačiu metu turėtų kaip ir prasidėti pastarosios tiesimas kaip jungtis iki Justiniškių g.
Tai kad ES uzfinansuoja 85% o savivaldybe 15% nors tai tik 15%, bet tai vistiek yra labai dideli pinigai, dar nepamirskit, kad U][106] Tikrasis pietinis aplinkkelis[/U] neuzilgo turetu but pradetas statyti, dar nepamirskit A9, as zinoma noriu kad sita aplinkkeli greiciau pastatytu, bet truputi kyla abejoniu ir del finansavimo...
106 man rodos kelių direkcija skiria lėšas, o A9 tai išvis su Vilniaus savivaldybe nieko bendro neturi. Taigi savivaldybė pinigų tik vakariniam turėtų pakrapštyti.
Tai kad ES uzfinansuoja 85% o savivaldybe 15% nors tai tik 15%, bet tai vistiek yra labai dideli pinigai, dar nepamirskit, kad U][106] Tikrasis pietinis aplinkkelis[/U] neuzilgo turetu but pradetas statyti, dar nepamirskit A9, as zinoma noriu kad sita aplinkkeli greiciau pastatytu, bet truputi kyla abejoniu ir del finansavimo...
Tegu tik pabando
O jei rimtai - Asanavičiūtės gatve, net ir uždraudus stovėjimą, vis tiek nelabai išeis padaryt keturių normalaus pločio juostų. O ir kam reikia to reikia - juk jungiamoji gatvelė nuo pirmojo aplinkkelio etapo pabaigos iki Asanavičiūtės gatvės - tik dviejų juostų.
Manau, protingiausia būtų palikti Asanavičiūtės gatvės eismo organizavimą neliestą (nebent gali prisireikt šviesoforų pėsčiųjų perėjose ar bent "kalnelių").
Pagailėkim gyventojų, kuriems ne tik kad "laikinas aplinkkelis" po pat nosim atsiras, o jei dar mašinas uždraustų statyti... Dabar pro stovinčias abipus gatvės mašinų eiles laisvai galima pravažiuoti abejomis kryptimis.
Aš matau didžiausią problemą prie SoDros, ten pilna žioplių ieškančių, kur parkuotis.
O kas liečia gyventojus, tai kodėl dabar turi kentėti Lazdynų gyventojai?
Komentuoti: