Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilis
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Du lygiai bent jau kiek žinoma, tai Asanavičiūtės g. ir Pilaitės pr. Realiai ir Ozo g. bet čia dar nelabai aišku kaip ten planuojama integruoti viską. Kiek man sakė vienas sovietmečiu miestų planavimo intitute dirbęs žmogus, tai Ozo g. mazge ten kažkaip buvo planuotas patekimas į Taikos g. Bet ten dabar jau daugiabučiai stovi nauji prie Taikos g. autobusų žiedo...
    Dabar ten jungtis neimanoma.Jei ir nebutu tu nauju namu neisivaizduoju kaip tai butu padare ,nes i Taikos gatve gaunasi nemaza ikalne.Tikriausia sekanti sankryza po Ozo g. bus su Rygos gatve,bet cia jau treciam etape.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Gal yra koks nors aprašymas ? Pagal pinigus turėtų būti bent kokia nors dviejų lygių sankryža įkišta, nes šiaip tai daugoka vien už gatvelę, kad ir plačią
    Du lygiai bent jau kiek žinoma, tai Asanavičiūtės g. ir Pilaitės pr. Realiai ir Ozo g. bet čia dar nelabai aišku kaip ten planuojama integruoti viską. Kiek man sakė vienas sovietmečiu miestų planavimo intitute dirbęs žmogus, tai Ozo g. mazge ten kažkaip buvo planuotas patekimas į Taikos g. Bet ten dabar jau daugiabučiai stovi nauji prie Taikos g. autobusų žiedo...

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Su Asanavičiūtės gatve turėtų būti irgi dviejų lygių

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Taigi ir pačios Asanavičiūtės g. turėtų būti su viaduku - reikia žiūrėti brėžinius.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    taigi bus dvieju lygiu sankryza su pilaites prospektu

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Iki Ozo g. IIas etapas numatytas. Vertė ~200mln. lt. Jau žada skelbti konkursą.
    Gal yra koks nors aprašymas ? Pagal pinigus turėtų būti bent kokia nors dviejų lygių sankryža įkišta, nes šiaip tai daugoka vien už gatvelę, kad ir plačią

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Visuose pranešimuose, kad darbai bus padaryti iki rugsėjo, akcentuojama ši sankryža ir Lazdynų tiltas, bet labai neaišku, iki kur kelias ves. Ar spės jį pratęsti bent iki Pilaitės prospekto, ar tik iki Asanavičiūtės gatvės galo ? Jei taip, tai tiesiog bus du keliai kaip iš Laisvės pr pasiekti kelią į Gariūnus, bet tokie daugmaž lygiaverčiai, klausimas ar nukraus bent kiek srauto nuo Laisvės pr ?
    Iki Ozo g. IIas etapas numatytas. Vertė ~200mln. lt. Jau žada skelbti konkursą.

    Komentuoti:


  • LC.
    replied
    Parašė Aizzeris Rodyti pranešimą
    ten virs bus kelias kuris ves prie tu privaciu namu (dabar jie turi privaziavima tik is Asanaviciutes gatves ), ten anksciau ir ejo kelias nuo nestes degalines. Uz tu nuosavu namu yra dar gudeliu silas isikures su kompleksu daugiabuciu namu
    Aišku, ačiū.

    Komentuoti:


  • Aizzeris
    replied
    Parašė emas22 Rodyti pranešimą
    O gal galit paaiškint kam skirtas tas tunelis, juk jokio kelio virš nėra - iš vienos pusės privatūs namai, kitos - daugiabučiai?
    ten virs bus kelias kuris ves prie tu privaciu namu (dabar jie turi privaziavima tik is Asanaviciutes gatves ), ten anksciau ir ejo kelias nuo nestes degalines. Uz tu nuosavu namu yra dar gudeliu silas isikures su kompleksu daugiabuciu namu

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Visuose pranešimuose, kad darbai bus padaryti iki rugsėjo, akcentuojama ši sankryža ir Lazdynų tiltas, bet labai neaišku, iki kur kelias ves. Ar spės jį pratęsti bent iki Pilaitės prospekto, ar tik iki Asanavičiūtės gatvės galo ? Jei taip, tai tiesiog bus du keliai kaip iš Laisvės pr pasiekti kelią į Gariūnus, bet tokie daugmaž lygiaverčiai, klausimas ar nukraus bent kiek srauto nuo Laisvės pr ?

    Komentuoti:


  • LC.
    replied
    O gal galit paaiškint kam skirtas tas tunelis, juk jokio kelio virš nėra - iš vienos pusės privatūs namai, kitos - daugiabučiai?

    Komentuoti:


  • Big Cat
    replied
    Gražu

    Komentuoti:


  • Aizzeris
    replied
    supper nuotraukos, labai dekui

    Komentuoti:


  • Arunas*
    replied
    Nuotraukos darytos 2010 05 24















    Komentuoti:


  • Aizzeris
    replied
    Parašė Vilis Rodyti pranešimą
    Ne tik Asanaviciutes gatve bet ir Druskio,Sietyno.Na o i Justiniskes,Virsuliskes per kur bus patogiau matysim.Tik visiem aisku kad sis pirmas etapas daug naudos neduos.Gal tik pliusas Lazdynu gyventojams nes gaunasi ne Vilniaus vakarinis aplinkelis,o Lazdynu.
    Nepamirskite ir gudeliu silo gyventoju. jiems dabar tikrai nera pats geriausias privaziavimas

    Komentuoti:


  • Vilis
    replied
    Parašė John
    Tai kad ir dabar galima "beveik nesustojus" (t.y. sustojus tik prie Gariūnų šviesoforo) iš A3 patekti į A1 per Oslo-Gariūnų gatvę. Tai buvo galima padaryti jau tada, kai buvo užbaigtas Pietinis aplinkkelis ir su Vakariniu aplinkkeliu ir statoma estakada tai neturi nieko bendro.

    Beje, kaip suprantu, vienintelė funkcija, kurią kol kas atliks pirmuoju etapu nutiesta Vakarinio aplinkkelio atkarpa, bus paprastesnis patekimas iš Oslo g. į Asanavičiūtės gatvę. Realybėje tai, ko gero, reiškia, kad gyvenantys Asanavičiūtės gatvėje tiesiog galės geriau važiuoti į oro uostą ar į Kauną/Klaipėda
    Ne tik Asanaviciutes gatve bet ir Druskio,Sietyno.Na o i Justiniskes,Virsuliskes per kur bus patogiau matysim.Tik visiem aisku kad sis pirmas etapas daug naudos neduos.Gal tik pliusas Lazdynu gyventojams nes gaunasi ne Vilniaus vakarinis aplinkelis,o Lazdynu.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Gal kas galetu imesti truputi naujesniu nuotrauku, paskutines nuotraukos buvo darytos mazdaug menesi atgal, pokyciu jau turetu nemazai buti nuo paskutinio fotoreportazo

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Betoną liejo beveik visą parą

    http://www.lrytas.lt/?data=20100525&...b100525&view=2
    Arūnas DUMALAKAS
    LR korespondentas
    2010-05-25
    Vilniuje vakarinio aplinkkelio statytojai, ankstų pirmadienio rytą pradėję lieti betoną, poilsiauti galėjo eiti tiktai antradienį vėlai naktį.

    Vieno sudėtingiausių darbų – trečiojo lygio estakados per Oslo gatvę nepertraukiamo betonavimo vos nesužlugdė naktį iš sekmadienio į pirmadienį pylęs lietus.

    Estakados statytojams būtų tekę gręžti gręžinius, į kuriuos subėgtų vandens plaunamas betonas, arba visiškai stabdyti darbus.

    Tačiau pirmadienis išaušo palankus darbams. Tad iki antradienio nakties ant 194 metrų ilgio monolitinės estakados buvo supilta 3850 tonų betono. Kad darbai nesustotų, betoną 12 automobilių be pertrūkio gabeno iš dviejų Vilniaus gamyklų.

    Betono masę iki estakados klojinių kėlė du 46 metrų ilgio siurbliai.

    Darbus atliekančios bendrovės „Panevėžio keliai“ generalinis direktorius Virmantas Puidokas aiškino, kad pagrindinė sąlyga buvo darbų nepertraukiamumas. Tik tada estakada gali būti patikima ir ilgaamžė.

    Todėl statytojai buvo numatę alternatyvius statybinių medžiagų tiekimo šaltinius, jei įvyktų avarija, betoną vežantiems automobiliams buvo parinkti kiti maršrutai. Statytojai buvo paruošę net atsarginius betono siurblius.

    Prieš betonuojant estakados perdangą buvo sumontuota 354 tonos armatūros tinklų.

    Po savaitės estakados betonas bus sustingęs tik 70 procentų. Viliamasi, kad vakarinio aplinkkelio estakada, kuri turėtų būti atidaryta iki rugsėjo 1-osios, sumažins transporto spūstis mieste.

    Ilgiausia estakada bus uostamiestyje

    Ilgiausia Lietuvoje estakada statoma prie Klaipėdos. Jos ilgis bus 610 metrų.

    Estakados Vilniaus pietiniame aplinkkelyje ilgis – 380 metrų.

    247 metrų estakados, jungiančios sostinės Konstitucijos prospektą ir Ukmergės gatvę, nepertraukiamas betonavimas buvo organizuotas dviem etapais po 30 valandų. Ant jos supilta 6600 tonų betono.

    2003 metais 207 metrų ilgio estakada Vilniaus T.Narbuto gatvės ir Laisvės prospekto sankryžoje buvo betonuojama dvi paras.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Eismą Vilniaus vakariniame aplinkkelyje tikimasi paleisti iki rugsėjo

    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=32718533

    Pirmadienį apie 23.00 val. sėkmingai baigti trečiojo lygio estakados per Oslo gatvę perdangos nepertraukiamo betonavimo darbai, užtrukę 18 valandų. 194 metrų ilgio estakada - vienas svarbiausių Vilniaus vakarinio aplinkkelio dalies nuo Oslo iki L.Asanavičiūtės gatvės statybos darbų etapų.

    Anot „Panevėžio kelių“, tikimasi, kad lanksčiai organizuojant darbus eismą nauja estakada pavyks paleisti iki rugsėjo.

    Drauge su baigiamu rekonstruoti Lazdynų tiltu naujoji estakada per Oslo gatvę leis nuo miesto centro nukreipti dalį transporto srauto. Tai yra, nuo kelio į Minską iki kelio į Kauną aplinkkeliu būtų galima pravažiuoti praktiškai nesustojus. Tai ypač aktualu prieš mokslo metų pradžią, kada automobilių srautai tampa dar intensyvesni.

    Trijų lygių sankryža Oslo gatvėje drauge su įpusėta Gudelių tunelio statyba yra projekto „Transeuropinio tinklo jungtis - Vilniaus vakarinio aplinkkelio I-asis etapas (nuo Oslo iki L.Asanavičiūtės gatvės)” dalis. Lazdynų tilto rekonstrukcija atliekama vykdant Vilniaus vakarinio aplinkkelio IA etapo darbus.

    „Abu šie projektai yra neatsiejami. Tik visų priemonių kompleksas leis aplinkkeliui atlikti jo funkciją – nukreipti tranzitinio transporto srautą nuo miesto centro“, - sakė AB „Panevėžio keliai“ atstovė ryšiams su visuomene Rasa Čepienė.

    Sunkiųjų automobilių eimas Lazdynų tiltu dėl baigiamųjų rekonstrukcijos darbų vis dar draudžiamas. Iki rugpjūčio mėnesio jis bus atnaujintas, kas gerokai palengvins krovininių automobilių vairuotojams tekusią nelengvą užduoti surasti patogią apylanką, išvengiant Lazdynų tilto.

    Vilniaus vakarinio aplinkkelio I-ojo ir IA etapo darbai vykdomi vadovaujantis rangos darbų sutartimis su Vilniaus miesto savivaldybe. Darbus vykdo „Panevėžio kelių“ ir „Kauno tiltų“ bendrovės.

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    aplinkkelio statybos vilniuje gali nesibaigti niekada ...

    http://www.diena.lt/naujienos/miesta...niekada-280125

    Komentuoti:

Working...
X