Parašė SPX
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas
Collapse
X
-
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąGal yra koks nors aprašymas ? Pagal pinigus turėtų būti bent kokia nors dviejų lygių sankryža įkišta, nes šiaip tai daugoka vien už gatvelę, kad ir plačią
Komentuoti:
-
Taigi ir pačios Asanavičiūtės g. turėtų būti su viaduku - reikia žiūrėti brėžinius.
Komentuoti:
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąIki Ozo g. IIas etapas numatytas. Vertė ~200mln. lt. Jau žada skelbti konkursą.
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąVisuose pranešimuose, kad darbai bus padaryti iki rugsėjo, akcentuojama ši sankryža ir Lazdynų tiltas, bet labai neaišku, iki kur kelias ves. Ar spės jį pratęsti bent iki Pilaitės prospekto, ar tik iki Asanavičiūtės gatvės galo ? Jei taip, tai tiesiog bus du keliai kaip iš Laisvės pr pasiekti kelią į Gariūnus, bet tokie daugmaž lygiaverčiai, klausimas ar nukraus bent kiek srauto nuo Laisvės pr ?
Komentuoti:
-
Parašė Aizzeris Rodyti pranešimąten virs bus kelias kuris ves prie tu privaciu namu (dabar jie turi privaziavima tik is Asanaviciutes gatves ), ten anksciau ir ejo kelias nuo nestes degalines. Uz tu nuosavu namu yra dar gudeliu silas isikures su kompleksu daugiabuciu namu
Komentuoti:
-
Parašė emas22 Rodyti pranešimąO gal galit paaiškint kam skirtas tas tunelis, juk jokio kelio virš nėra - iš vienos pusės privatūs namai, kitos - daugiabučiai?
Komentuoti:
-
Visuose pranešimuose, kad darbai bus padaryti iki rugsėjo, akcentuojama ši sankryža ir Lazdynų tiltas, bet labai neaišku, iki kur kelias ves. Ar spės jį pratęsti bent iki Pilaitės prospekto, ar tik iki Asanavičiūtės gatvės galo ? Jei taip, tai tiesiog bus du keliai kaip iš Laisvės pr pasiekti kelią į Gariūnus, bet tokie daugmaž lygiaverčiai, klausimas ar nukraus bent kiek srauto nuo Laisvės pr ?
Komentuoti:
-
O gal galit paaiškint kam skirtas tas tunelis, juk jokio kelio virš nėra - iš vienos pusės privatūs namai, kitos - daugiabučiai?
Komentuoti:
-
Parašė Vilis Rodyti pranešimąNe tik Asanaviciutes gatve bet ir Druskio,Sietyno.Na o i Justiniskes,Virsuliskes per kur bus patogiau matysim.Tik visiem aisku kad sis pirmas etapas daug naudos neduos.Gal tik pliusas Lazdynu gyventojams nes gaunasi ne Vilniaus vakarinis aplinkelis,o Lazdynu.
Komentuoti:
-
Parašė JohnTai kad ir dabar galima "beveik nesustojus" (t.y. sustojus tik prie Gariūnų šviesoforo) iš A3 patekti į A1 per Oslo-Gariūnų gatvę. Tai buvo galima padaryti jau tada, kai buvo užbaigtas Pietinis aplinkkelis ir su Vakariniu aplinkkeliu ir statoma estakada tai neturi nieko bendro.
Beje, kaip suprantu, vienintelė funkcija, kurią kol kas atliks pirmuoju etapu nutiesta Vakarinio aplinkkelio atkarpa, bus paprastesnis patekimas iš Oslo g. į Asanavičiūtės gatvę. Realybėje tai, ko gero, reiškia, kad gyvenantys Asanavičiūtės gatvėje tiesiog galės geriau važiuoti į oro uostą ar į Kauną/Klaipėda
Komentuoti:
-
Gal kas galetu imesti truputi naujesniu nuotrauku, paskutines nuotraukos buvo darytos mazdaug menesi atgal, pokyciu jau turetu nemazai buti nuo paskutinio fotoreportazo
Komentuoti:
-
Betoną liejo beveik visą parą
http://www.lrytas.lt/?data=20100525&...b100525&view=2
Arūnas DUMALAKAS
LR korespondentas
2010-05-25
Vilniuje vakarinio aplinkkelio statytojai, ankstų pirmadienio rytą pradėję lieti betoną, poilsiauti galėjo eiti tiktai antradienį vėlai naktį.
Vieno sudėtingiausių darbų – trečiojo lygio estakados per Oslo gatvę nepertraukiamo betonavimo vos nesužlugdė naktį iš sekmadienio į pirmadienį pylęs lietus.
Estakados statytojams būtų tekę gręžti gręžinius, į kuriuos subėgtų vandens plaunamas betonas, arba visiškai stabdyti darbus.
Tačiau pirmadienis išaušo palankus darbams. Tad iki antradienio nakties ant 194 metrų ilgio monolitinės estakados buvo supilta 3850 tonų betono. Kad darbai nesustotų, betoną 12 automobilių be pertrūkio gabeno iš dviejų Vilniaus gamyklų.
Betono masę iki estakados klojinių kėlė du 46 metrų ilgio siurbliai.
Darbus atliekančios bendrovės „Panevėžio keliai“ generalinis direktorius Virmantas Puidokas aiškino, kad pagrindinė sąlyga buvo darbų nepertraukiamumas. Tik tada estakada gali būti patikima ir ilgaamžė.
Todėl statytojai buvo numatę alternatyvius statybinių medžiagų tiekimo šaltinius, jei įvyktų avarija, betoną vežantiems automobiliams buvo parinkti kiti maršrutai. Statytojai buvo paruošę net atsarginius betono siurblius.
Prieš betonuojant estakados perdangą buvo sumontuota 354 tonos armatūros tinklų.
Po savaitės estakados betonas bus sustingęs tik 70 procentų. Viliamasi, kad vakarinio aplinkkelio estakada, kuri turėtų būti atidaryta iki rugsėjo 1-osios, sumažins transporto spūstis mieste.
Ilgiausia estakada bus uostamiestyje
Ilgiausia Lietuvoje estakada statoma prie Klaipėdos. Jos ilgis bus 610 metrų.
Estakados Vilniaus pietiniame aplinkkelyje ilgis – 380 metrų.
247 metrų estakados, jungiančios sostinės Konstitucijos prospektą ir Ukmergės gatvę, nepertraukiamas betonavimas buvo organizuotas dviem etapais po 30 valandų. Ant jos supilta 6600 tonų betono.
2003 metais 207 metrų ilgio estakada Vilniaus T.Narbuto gatvės ir Laisvės prospekto sankryžoje buvo betonuojama dvi paras.
Komentuoti:
-
Eismą Vilniaus vakariniame aplinkkelyje tikimasi paleisti iki rugsėjo
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=32718533
Pirmadienį apie 23.00 val. sėkmingai baigti trečiojo lygio estakados per Oslo gatvę perdangos nepertraukiamo betonavimo darbai, užtrukę 18 valandų. 194 metrų ilgio estakada - vienas svarbiausių Vilniaus vakarinio aplinkkelio dalies nuo Oslo iki L.Asanavičiūtės gatvės statybos darbų etapų.
Anot „Panevėžio kelių“, tikimasi, kad lanksčiai organizuojant darbus eismą nauja estakada pavyks paleisti iki rugsėjo.
Drauge su baigiamu rekonstruoti Lazdynų tiltu naujoji estakada per Oslo gatvę leis nuo miesto centro nukreipti dalį transporto srauto. Tai yra, nuo kelio į Minską iki kelio į Kauną aplinkkeliu būtų galima pravažiuoti praktiškai nesustojus. Tai ypač aktualu prieš mokslo metų pradžią, kada automobilių srautai tampa dar intensyvesni.
Trijų lygių sankryža Oslo gatvėje drauge su įpusėta Gudelių tunelio statyba yra projekto „Transeuropinio tinklo jungtis - Vilniaus vakarinio aplinkkelio I-asis etapas (nuo Oslo iki L.Asanavičiūtės gatvės)” dalis. Lazdynų tilto rekonstrukcija atliekama vykdant Vilniaus vakarinio aplinkkelio IA etapo darbus.
„Abu šie projektai yra neatsiejami. Tik visų priemonių kompleksas leis aplinkkeliui atlikti jo funkciją – nukreipti tranzitinio transporto srautą nuo miesto centro“, - sakė AB „Panevėžio keliai“ atstovė ryšiams su visuomene Rasa Čepienė.
Sunkiųjų automobilių eimas Lazdynų tiltu dėl baigiamųjų rekonstrukcijos darbų vis dar draudžiamas. Iki rugpjūčio mėnesio jis bus atnaujintas, kas gerokai palengvins krovininių automobilių vairuotojams tekusią nelengvą užduoti surasti patogią apylanką, išvengiant Lazdynų tilto.
Vilniaus vakarinio aplinkkelio I-ojo ir IA etapo darbai vykdomi vadovaujantis rangos darbų sutartimis su Vilniaus miesto savivaldybe. Darbus vykdo „Panevėžio kelių“ ir „Kauno tiltų“ bendrovės.
Komentuoti:
-
aplinkkelio statybos vilniuje gali nesibaigti niekada ...
http://www.diena.lt/naujienos/miesta...niekada-280125
Komentuoti:
Komentuoti: