Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • aRa
    replied
    Parašė AnD Rodyti pranešimą
    Reikia tikėtis, kad dauguma iš Gariūnų atvažiuojančių norės važiuoti Asanavičiūtės gatve.
    Nebent panaikins parkavimo galimybę gatvės pakraščiuose.
    Tegu tik pabando
    O jei rimtai - Asanavičiūtės gatve, net ir uždraudus stovėjimą, vis tiek nelabai išeis padaryt keturių normalaus pločio juostų. O ir kam reikia to reikia - juk jungiamoji gatvelė nuo pirmojo aplinkkelio etapo pabaigos iki Asanavičiūtės gatvės - tik dviejų juostų.

    Manau, protingiausia būtų palikti Asanavičiūtės gatvės eismo organizavimą neliestą (nebent gali prisireikt šviesoforų pėsčiųjų perėjose ar bent "kalnelių").
    Pagailėkim gyventojų, kuriems ne tik kad "laikinas aplinkkelis" po pat nosim atsiras, o jei dar mašinas uždraustų statyti... Dabar pro stovinčias abipus gatvės mašinų eiles laisvai galima pravažiuoti abejomis kryptimis.

    Komentuoti:


  • AnD
    replied
    Šiandien apie 09:30 teko nuo Lazdynų važiuoti per tą žieduką. Tai kamštis buvo buvo maždaug nuo šviesoforu reguliuojamos pėsčiųjų perėjos ant Architektų g. kalno.
    Reikia tikėtis, kad dauguma iš Gariūnų atvažiuojančių norės važiuoti Asanavičiūtės gatve.
    Nebent panaikins parkavimo galimybę gatvės pakraščiuose.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Šis žiedas iš esmės per mažas 2+2 juostų gatvei. Jei būtų po vieną juostą, būtu pats tas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ir šiaip turiu tokį pastebėjimą, kad tas žiedas ten didelei daliai vairuotojų nesuprantamas, nes nevažiuoja jie ten taip kaip reikėtu važiuoti žiedu. Nors čia nacionalinis nemokėjimo važiuoti žiedais bruožas.
    Žiedas netikras - centrinė klomba turėtų būti didesnė, kad būtų neįmanomas judėjimas tiesiai. Be žiedo nors galima pagal posūkių signalus susivokti. Dabar ten niekas nerodo, arba rodo nesamones.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Maarko Rodyti pranešimą
    tai srautai architektų - erfurto atkarpoje tikrai turėtų sumažėti, bet jeigu paliks dabartinį variantą, arba dar blogiau - pastatys šviesoforą, tai tikrai bus "nedadarymas", dar prieš rekonstrukciją toje vietoje buvęs tiesus posūkis į dėšnę (pro neste) buvo puikus variantas, galėjo kažką panašaus padaryt, o dabar... tas "žiedukas" man visai tinka toj vietoj kur nuo gariūnų įsukama į Erfurto g važiuot į Lazdynus, bet čia jis tikrai trukdo eismą
    Tas posūkis buvo geras, tačiau dabar jo ten nebegali būti. Nebent pastatytų dar vieną viaduką, bet čia labiau iš fantastikos srities. Pagal viską nuvažiavimas iš Erfurto į Oslo g. turėtu tarnauti tiktai Lazdynų gyventojams, taigi srautas nebūtų didelis ir "žiedukas" puikiai funkcionuotu. Tačiau kol kas taip nėra ir nebaigus bent jau antrojo aplinkkelio etapo - nebus. Teks susitaikyti su tokia situacija kokia yra.

    Ir šiaip turiu tokį pastebėjimą, kad tas žiedas ten didelei daliai vairuotojų nesuprantamas, nes nevažiuoja jie ten taip kaip reikėtu važiuoti žiedu. Nors čia nacionalinis nemokėjimo važiuoti žiedais bruožas.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Maarko Rodyti pranešimą
    dar prieš rekonstrukciją toje vietoje buvęs tiesus posūkis į dėšnę (pro neste) buvo puikus variantas, galėjo kažką panašaus padaryt
    Negalėjo, nes kirstų srautą, važiuojantį iš Oslo g. (nuo Lazdynų tilto) į Vakarinį aplinkkelį.

    Komentuoti:


  • Maarko
    replied
    tai srautai architektų - erfurto atkarpoje tikrai turėtų sumažėti, bet jeigu paliks dabartinį variantą, arba dar blogiau - pastatys šviesoforą, tai tikrai bus "nedadarymas", dar prieš rekonstrukciją toje vietoje buvęs tiesus posūkis į dėšnę (pro neste) buvo puikus variantas, galėjo kažką panašaus padaryt, o dabar... tas "žiedukas" man visai tinka toj vietoj kur nuo gariūnų įsukama į Erfurto g važiuot į Lazdynus, bet čia jis tikrai trukdo eismą

    Komentuoti:


  • giurza
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Mintis yra ta, kad tranzitinis eismas per Lazdynus gerokai sumažės.
    As to taip pat tikiuosi, bet paziuresim kaip bus. Gali buti kad baigus pirma etapa ne tiek ir smarkiai sumazes del Asanaviciutes pralaidumo... Bus matyt netrukus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė giurza Rodyti pranešimą
    Bet cia buvo iki eismo per viaduka atnaujinimo. Ir kazkaip nebepasiteisina vaziuojanciu nuo Gariunu atzvilgiu.
    Mintis yra ta, kad tranzitinis eismas per Lazdynus gerokai sumažės.

    Komentuoti:


  • giurza
    replied
    Parašė Maarko Rodyti pranešimą
    o man dabar klausimas kaip bus su nuvažiavimu iš Erfurto gatvės į Oslo gatvę Gariūnų link? paliks dabartinį variantą su "žieduku"?
    Spaudoj kazkur buvo mineta, jog is pradziu neplanavo, bet kadangi "labai pasiteisino" - paliks.

    Bet cia buvo iki eismo per viaduka atnaujinimo. Ir kazkaip nebepasiteisina vaziuojanciu nuo Gariunu atzvilgiu.

    Komentuoti:


  • Maarko
    replied
    o man dabar klausimas kaip bus su nuvažiavimu iš Erfurto gatvės į Oslo gatvę Gariūnų link? paliks dabartinį variantą su "žieduku"?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Ar tokios pertvaros neprieštarauja saugaus eismo taisyklėms? Niekur neteko panašių matyti... Kažkodėl iš karto prisiminiau Gruzijos rogutininko mirtį Vankuverio olimpiadoje.
    Tikri nemanau, kad taip ir bus palikta. Turetu buti apsauginiais atitvarais dar aptverta.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Ar tokios pertvaros neprieštarauja saugaus eismo taisyklėms? Niekur neteko panašių matyti... Kažkodėl iš karto prisiminiau Gruzijos rogutininko mirtį Vankuverio olimpiadoje.

    Komentuoti:


  • tricky_kid
    replied
    Pritariu Romui.

    Labai šaunus reportažas tiesiai iš 'karštosios' zonos (iš tikro tai jau ir šalną matau )

    Labai gerai, kad padarė tunelį, nes Lazdynų parkas labai gražiai persilies ir gatvė jo neperkirs.

    Dar labai akis džiaugiasi, kad niekur nebematau žvyruotų pakelių kurios ten ankščiau būdavo.


    Ir kas gi čia ... ORANŽINĖ SPALVA ... tai jau nebe fakto konstatavimas, bet diagnozė. Pacientas rimtai serga.
    Pagalvojau, kad be reikalo nerimaujat dėl to nerenovuoto viaduko, užteks šiek tiek oranžinių dažų ir bus kaip naujas


    .
    Paskutinis taisė tricky_kid; 2010.10.17, 19:30.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Audrius Rodyti pranešimą
    Įvažiavimas į tunelį nuo Karoliniškių pusės. Būdelėje lygtai buvo kažkoks žmogus, bet jis neišėjo, o aš ir nuvažiavau.
    Atvaizdas


    (...)
    Išvažiavus iš tunelio.
    Atvaizdas


    Riedu link naujojo viaduko.
    Atvaizdas


    (...)
    Atsigrežęs atgal pamačiau apsaugą
    Atvaizdas
    Drąsus žygis
    Tuo šitas forumas ir puikus, kad čia anksčiau nei kitur pasirodo naujienos.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Saunuolis Audriau puikios nuotraukos pagaliau jau beveik viskas pabaigta tik kazkaip keista kad to 'prisisekite dirzus' viaduko nerekonstravo, jo bukle tai jau apgailetina bet viskas kitas labai maloniai ziurisi, kaip jau beveik viskas uzbaigta

    Komentuoti:


  • Audrius
    replied
    2010-10-17 Update'as

    Šiandiena vėl sėdau ant dviračio ir pervažiavau vakarinio aplinkelio statybas.

    1 Taigi, įvažiuojant į tunelį nuo Asanavičiūtės gatvės


    2 Viena pusė jau paruošta asfaltui


    3 Ruošiama atramos dažymui


    4 Kita tunelio pusė dar tokia


    5


    6 Išvažiavus iš tunelio


    7


    8 Pasodintos pušelės


    9


    10 Gerbūvis beveik visur jau sutvarkytas


    11


    12 Kažkoks traktoristas bandė dirvą suarti. Ruduo...


    13 Statybininkų miestelis


    14


    15


    16 Šį kartą su apsauga problemų nebuvo , pakalbėjom, leido važiuoti toliau.


    17 Sankryža su keliu nuo Gariūnų ir keliu į Lazdynėlius.


    18 Čia turbūt irgi sodins medžius.


    19


    20 Apatinis viadukas kažkaip nelabai žiūrisi


    Tai tiek šiam kartui.
    Paskutinis taisė Romas; 2011.01.18, 05:31. Priežastis: Tarpai tarp nuotraukų

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Dėl tunelio, tai sovietų laikais nei tunelio, nei viaduko nebuvo numatyta tiesti. Kadangi ten atsirado gyvenamųjų namų kvartalas prireikė ir privažiavimo, todėl arba viadukas arba tunelis turėjo atsirasti. Kiek žinau kai darė samatą statyti viaduką su visom garso įsoliacinėm tvorom ir tt ar statyti tunelį, kas yra tas pats viadukas tik platesnis, sąmatos skirtumas nebuvo didelis. Taip kad baikite dėl to stradalinti, nes manau dauguma jūsų jei ten gyventumėt į savo namus patekti norėtumėt (ten negyvenu).

    Toliau dėl šalikelių, čia stato ne magistralę ar greitkelį, o miesto gatvę. Parodykit kur Jūs mieste gatve su šalikelėm matėt o ne su bordiūrais ir plytelių eile? Nei Geležinio Vilko (tiek sena tiek nauja atkarpa), nei Pietinis aplinkelis, nei Savanorių prospektas ir tt šalikelių neturi.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tokia ir priežastis - Lazdynų "bendruomenė" pritarė projektui tik su tuneliu, kitaip trasos nebūtų leidusi statyti. Parašus rinko...
    O Justiniškių "bendruomenė" gal irgi tunelio norės? Turbūt už tunelio kainą buvo galima nutiesti dar kelis km aplinkelio.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tokia ir priežastis - Lazdynų "bendruomenė" pritarė projektui tik su tuneliu, kitaip trasos nebūtų leidusi statyti. Parašus rinko...
    Tai kokios Šiaurinės g. išvis neulauksim per tas bendruomenes ir parašų rinkimus. Arba sutiks tik kokių 2jų juostų gatvelę pro tylos kampelį nutiesti.

    Komentuoti:

Working...
X