Būtent. Net lenkai stengiasi kiekviename kaime taikyti miesto standartus: ženklinimą, šaligatvius, žiedus ir kitą...
Pas mus kažkodėl į kaimus ir miestelius žiūrima kaip į nevertus dėmesio tranzitinius objektus: kad tik greičiau pralėkti!
Pvz., Raudondvaris Kauno rajone, nemažas miestukas, bet per vidurį eina kelias kaip per kokią pievą - nei šaligatvių, nei normalių sankryžų, žvyro žinoma nepagailėta iš abejų pusių...
gal čia priklauso nuo savivaldos aktyvo (finansavimo projektų rengimas ir pan.)
daugelis lietuvos miestelių gana puikiai susitvarkę ir gatves ir šaligatvius. kad netuščiažodžiauti paminėsiu rietavą, gal dar šilalę. yra ir daugiau
Kodėl kaip Afrika? JAV ar kitose civilizuotose šalyse tokių kelių daug. Tik čia problema gal labiau tame, kad vis tai yra mieste. Jau dėl saugumo galėjo bent titvarus padaryti. Arba pilną avarinę juostą kaip autostradoje. Vietos juk yra Eilinį kartą pataupyta...
Būtent. Net lenkai stengiasi kiekviename kaime taikyti miesto standartus: ženklinimą, šaligatvius, žiedus ir kitą...
Pas mus kažkodėl į kaimus ir miestelius žiūrima kaip į nevertus dėmesio tranzitinius objektus: kad tik greičiau pralėkti!
Pvz., Raudondvaris Kauno rajone, nemažas miestukas, bet per vidurį eina kelias kaip per kokią pievą - nei šaligatvių, nei normalių sankryžų, žvyro žinoma nepagailėta iš abejų pusių...
Nereikia taip užsigauti. Gerai, kad tas projektas po truputį juda.
Šį kartą nebuvau įėjęs į statybos teritoriją.
Dėl to "gero darymo" - pirmiau padaromi bordiūrai ir, aišku, nesinori papildomai išlaidauti. Bet jei projektuotojai būtų pagalvoję, iškart būtų palikę perėjos vietoje taką.
Nors didžiausia problema - tie Gudeliai. Keliai pas mus tiesiami prėjus dešimtmečiams po to, kai šalia jau pristatyta namų ir darželių.
Paskutiniai du sakiniai tiesiai į dešimtuką. Po kokių 20-30 metų gal pagaliau bus pabaigti dar sovietmečio planavimo projektai...
Reikia baigti vieną kartą su tuo žvyru pakelėse, bo dabar kaip kokia Afrika atrodo visi keliai.
Kodėl kaip Afrika? JAV ar kitose civilizuotose šalyse tokių kelių daug. Tik čia problema gal labiau tame, kad vis tai yra mieste. Jau dėl saugumo galėjo bent titvarus padaryti. Arba pilną avarinę juostą kaip autostradoje. Vietos juk yra Eilinį kartą pataupyta...
Tamstos komentarai skamba tarsi priekaistai. Statybvieteje apskritai nepriklauso pasaliniams vaiksciot, ale vat padaryk gera zmonems, tai po to ir ant galvos uzlips
Nereikia taip užsigauti. Gerai, kad tas projektas po truputį juda.
Šį kartą nebuvau įėjęs į statybos teritoriją.
Dėl to "gero darymo" - pirmiau padaromi bordiūrai ir, aišku, nesinori papildomai išlaidauti. Bet jei projektuotojai būtų pagalvoję, iškart būtų palikę perėjos vietoje taką.
Nors didžiausia problema - tie Gudeliai. Keliai pas mus tiesiami prėjus dešimtmečiams po to, kai šalia jau pristatyta namų ir darželių.
Pietiniame aplinkkelyje daugumoje atkarpų asfaltuotos šalikelės panašaus pločio, kaip ir greitkeliuose t.y., kad laisvai tilptų net vilkikas. Labai jau "taupiai" atrdo tokie dalykai tokios svarbos kelyje.
Ar gali būti normalus kelias be žvyro šalikelėje?
Tikiuosi, kad žvyro reikšmė ir nauda šalikelėms pagaliau bus įteisinta Valstybinės standartų komisijos kaip neginčytinas infrastruktūros paveldas ir neasfaltuotina kelių kultūros vertybė!
Komentuoti: