Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilnietizz
    replied
    Manau, tokiame kelyje, kuris drieksis miesto teritorija, šalia didžiųjų miegamųjų rajonų- Lazdynų, Karoliniškių, Justiniškių, Pilaitės ir keleto garažų bedrijų (taigi kokie neatsargūs pėstieji visada galės pasitaikyti ), 80 km/h visai pakanka (dėkui Dievui, bent jau ne 60 km/h padarė).

    Bet juk visai įmanoma, kad nutiesus visą aplinkkelį, kai kuriose atkarpose leis ir greičiau važiuoti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied


















    Komentuoti:


  • Lettered
    replied


















    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Šiandienos nuotraukos.
    Beje, aplinkkelyje leistinas greitis bus vis tik 80 km/h.



















    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Baigtas Vilniaus vakarinio aplinkkelio IA etapas
    www.DELFI.lt
    2010 lapkričio mėn. 12 d. 15:23


    Valstybinei komisijai priėmus darbus, baigtas Vilniaus vakarinio aplinkkelio IA etapas, žymintis Lazdynų tilto rekonstrukcijos pabaigą. Jos metu buvęs šešių eismo juostų tiltas praplatintas iki aštuonių, sutvirtintos senojoje tilto dalyje buvusios išorinės pluoštų atsparos, atlikta tilto bei jo prieigų apdaila.

    Tiltas buvo ne tik atnaujintas, bet ir išplatintas – anksčiau važiavę šešiomis eismo juostomis, dabar automobiliai gali važiuoti aštuoniomis. Naujomis juostomis naudojasi iš Laisvės prospekto pusės atvykstančios transporto priemonės. Tiltas praplatėjo 11,25 m ir dabar jo bendras plotis siekia 39 m, o ilgis – 233 metrus. Lazdynų tiltu vairuotojai naudojasi jau nuo rugpjūčio pabaigos, teigiama Vilniaus savivaldybės pranešime.

    Darbai, kuriuos atliko kelių ir tiltų statybos įmonės „Kauno tiltai“ bei „Panevėžio keliai“, pradėti 2009 m. pradžioje. „Kauno tiltai“ šiame projekte statė naująją tilto dalį, o „Panevėžio keliai“ atliko senosios tilto dalies rekonstrukciją.

    Pasak Vilniaus miesto savivaldybės specialistų, Vilniaus vakarinis aplinkkelis inžinerine prasme – vienas sudėtingiausių miesto susisiekimo infrastruktūros objektų. Jo statybai buvo ir bus naudojamos naujausios Lietuvoje taikomos kelių statybos technologijos, surasti nestandartiniai inžineriniai sprendimai.

    Bendrovės „Kauno tiltai” techninio direktoriaus pavaduotojo Rimanto Vagonio teigimu, dažniausiai, statant tiltus, sijos stumiamos iš vienos upės pusės. Šįkart, dėl savitos tilto konstrukcijos, sijos buvo stumiamos iš abiejų Neries krantų. Tam buvo naudojami hidrauliniai dvigubo veikimo cilindrai.

    Bendra Lazdynų tilto rekonstrukcijos projekto vertė – 125,5 mln. Lt. Dalis šios sumos – 69,673 mln. Lt – finansuojama Europos Sąjungos lėšomis.

    Vilniaus vakarinio aplinkkelio projektas išskaidytas į tris etapus. IA ir I etapai apima Lazdynų tilto rekonstrukciją ir aplinkkelio dalies statybą nuo Oslo g. iki L.Asanavičiūtės gatvės. II etape numatoma tiesti aplinkkelio dalį nuo L.Asanavičiūtės g. iki Ozo gatvės, III – nuo Ozo g. iki Ukmergės gatvės.

    Vilniaus meras Vilius Navickas tikina, kad nuo šiol tiek transporto eismo, tiek ekologinė situacija mieste ženkliai pagerės.

    „Vilniaus vakarinis aplinkkelis, kurį žadame baigti 2014 metais, padės sumažinti transporto spūstis, sudarys patogias sąlygas tranzitiniam eismui, važiuojančiam šiaurės ir pietų kryptimis, padės apvažiuoti miestą dėl ko sumažės triukšmas ir aplinkos tarša, eismo sąlygos taps saugesnės, sutrumpės kelionės laikas“, – sako Vilniaus meras Vilius Navickas.

    Vilniaus vakarinio aplinkkelio trasa sujungs tarptautinį IXB transporto koridorių (Kijevas-Minskas-Vilnius-Klaipėda) su Vilniaus-Panevėžio automagistrale. Drauge su Vilniaus pietiniu aplinkkeliu šis aplinkkelis yra neatsiejama tarptautinio IXB transporto koridoriaus dalis.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Kas tas ponas Edmundas Jakubauskas?
    „Nemanau, kad žmonės jas pas save sodina. Greičiausiai parduoda. Todėl nusprendėme pušis ženklinti raudonais dažais. Tikimės, kad tokius sodinukus vagims parduoti bus sudėtinga”, – sakė įmonės „Panevėžio keliai” projektų vadovas Edmundas Jakubauskas.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Kas tas ponas Edmundas Jakubauskas?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Pušis nuo vagių saugos dažai
    Sandra TRINKŪNAITĖ
    LR korespondentė
    2010-11-12
    Tiesiog genialiai paprastas sprendimas. Ponas Edmundas Jakubauskas sh... nemala ir priima konkrecius sprendimus. Net jei vagys sumastytu apkarpyti nudazytas dalis - visvien greitai isaisketu kas ir kur. Nors man ir paciam noretusi pasisodinti viena kita pusele, taciau netyleciau pastebejes tokius "vertelgas"

    Komentuoti:


  • Vilis
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Manau ~50km/h kol kas, nes praktiškai iškart aklavietė, nespėsi įsibėgėt ir viskas Apie didesnį ~80km/h greitį galim kalbet tik įgivendinus trasą iki Ozo g.
    Nuo 50 iki 80km/h isibeget reikia apie 3sek.Tai manau 70-80km/h nors ir kelis simtus metru bet bus.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Pušis nuo vagių saugos dažai
    Sandra TRINKŪNAITĖ
    LR korespondentė
    2010-11-12
    Vilniaus vakarinio aplinkkelio teritorijoje sodinamos kalninės pušys pradėtos purkšti dažais, nes jas, ką tik pasodintas, pradėjo gvelbti vagišiai. Įtariama, kad jos gali būti parduodamos turguje.


    Viliamasi, kad taip pažymėtomis pušimis ilgapirščiai nesusigundys. V.Balkūno nuotr.

    Netrukus teritorijoje tarp sostinės Oslo ir L.Asanavičiūtės gatvių, šalia statomo vakarinio aplinkkelio, bus baigta sodinti apie penkis tūkstančius kalninių pušelių.

    Spalį pradėję darbuotis, bendrovės „Panevėžio keliai” darbininkai pastebėjo, kad kažkas po nakties pušis iškasa.

    „Nemanau, kad žmonės jas pas save sodina. Greičiausiai parduoda. Todėl nusprendėme pušis ženklinti raudonais dažais. Tikimės, kad tokius sodinukus vagims parduoti bus sudėtinga”, – sakė įmonės „Panevėžio keliai” projektų vadovas Edmundas Jakubauskas.

    Kol kas vagys nugvelbė per dvidešimt kalninių pušelių. Vienos jos kaina – 140–150 litų. Po vagysčių pasodintas pušeles pradėjo prižiūrėti sargas.

    „Labai tikiuosi, kad jeigu vilniečiai pas savo kaimynus arba turguje pamatys dažais apipurkštų pušų, tuoj pat mums praneš”, – sakė Vilniaus savivaldybės Komunalinio ūkio departamento direktoriaus pavaduotojas Antanas Mikalauskas.

    Valdininkas vylėsi, kad vagys nepradės gudrauti ir pavogtų medelių spyglių nebandys purkšti žaliai, užmaskuodami raudoną spalvą.

    Iš naujo nebesodino

    Šių metų balandį vagys išsikasė net 664 kalnines pušis, kurios buvo pasodintos ant sostinės pietinio aplinkkelio šlaitų.

    Vilniaus savivaldybė patyrė 23 tūkst. litų nuostolį. Tada buvo manoma, kad tiek kalninių pušų galėjo įsigyti koks nors medelynas.

    Dėl lėšų trūkumo išrautų pušų vietoje naujos nebuvo sodinamos.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Įdomu koks bus leistinas greitis. Kiekviena kryptimi po 3 juostas, plius po vieną stovėjimo; dvigubi atitvarai, apšvietimas iš abiejų pusių.
    Manau ~50km/h kol kas, nes praktiškai iškart aklavietė, nespėsi įsibėgėt ir viskas Apie didesnį ~80km/h greitį galim kalbet tik įgivendinus trasą iki Ozo g.

    Komentuoti:


  • balietis
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    O kas sako, kad jungs iškarto visas lempas?
    Tai čia gal toksai gudrus sumanymas užtikrinti saugumą sunkmečio sąlygomis? Tipo, jeigu jau jungia kas trečią žibintą, tai pastačius trigubai daugiau žibintų turėtume gauti normalų apšvietimą.

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Beje, senokai ten nebuvau, tad norėčiau paklausti - ar Oslo g. pastatyti žibintai jau veikia?
    Taip, dalis šviečia - nuo Lazdynų tilto iki daugmaž ligoninės prieigų. Toliau, link posūkio į Lazdynus ir naujųjų viadukų kol kas aklina tamsa (paskutinį kartą važiavau antradienį).

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kol kas manau užtektų įjungi tik viduryje esančius šviestuvus, ir tai kas antrą tik. Nes srautas bus minimalus, pėsčiųjų taip pat ten nėra.
    Taip taip, tavo variantas yra optimaliausias.

    Beje, senokai ten nebuvau, tad norėčiau paklausti - ar Oslo g. pastatyti žibintai jau veikia?

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Molėtų plente ne tamsa - šviečia kas antras žibintas

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    O jei ir pasitaikys, namo jau vistiek nebesugrįš...
    Įdomu koks bus leistinas greitis. Kiekviena kryptimi po 3 juostas, plius po vieną stovėjimo; dvigubi atitvarai, apšvietimas iš abiejų pusių.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kol kas manau užtektų įjungi tik viduryje esančius šviestuvus, ir tai kas antrą tik. Nes srautas bus minimalus, pėsčiųjų taip pat ten nėra.
    O jei ir pasitaikys, namo jau vistiek nebesugrįš...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Kol kas manau užtektų įjungi tik viduryje esančius šviestuvus, ir tai kas antrą tik. Nes srautas bus minimalus, pėsčiųjų taip pat ten nėra.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Tvirtinant biudzeta del elementaraus valdininku tarpusavio nesusiderinimo zinoma nera itraukiama perspektyvines islaidos naujai rekonstruotu gatviu apsvietimui, tad savaime supratama kantriai lauksim kitu metu... jei dar nepervelu ir nera patvirtintas ateinanciu metu biudzetas...

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    O kas sakė, kad jas apskritai jungs?
    Būtent, kad dar niekas neaišku

    Komentuoti:

Working...
X