O kodėl nepadarė galimybės užvažiuoti į Vakarinį aplinkelį iš Erfurto g.? Man atrodo, ten tarp Neste ir daugiabučių dar būtų vietos bent jau vienos juostos užvažiavimui tikrai yra, o daugiau ir nereikia- ten srautai neturėtų būti ypač dideli.
Kaip ir užvažiavimas iš Laisvės pr. į Oslo g., tai nėra prioritetiniai projektai, bet naudos iš jų, manau, būtų nemažai.
Niekaip nesupratau žemiau pateiktoje nuotraukoje esančio srautų susiliejimo ženklinimo. Kada važiavau nuo Gerosios vilties žiedo pusės ir nusukau į aplinkkelį, eismo susiliejime prieš tunelį gerokai trūksta linijų. Kaip ir matoma foto eismo juosta staiga praplatėja, kadangi nėra nubrėžta kelkraštinės juostos linija. Taip pat antroje eilėje judančiam transportui nėra ant kelio nupieštų trikampių, kurie įspėtų apie šalutinį kelią (aišku yra ženklai, bet...) tai toks vaizdas, kad įsiliejimas čia kaip iš kokio kaimo keliuko. Ar gali taip būti darbai priduodami, kai matomi akivaizdūs trūkumai?
Jei visos procedūros vyks sklandžiai ir konkurso rezultatai nebus apskųsti, balandį turėtų būti paskelbtas nugalėtojas. Bendrovė, laimėjusi konkursą, antro etapo aplinkkelio ruožą turėtų nutiesti per pusantrų metų. 75 proc. projekto vertės bus finansuojama iš ES struktūrinių fondų.
Virš trečios aplinkkelio projekto etapo dalies – ruožo Ozo iki Ukmergės gatvės – kol kas kybo labai daug nežinomųjų. "Tai atskira kalba. Šioje dalyje yra labai daug nevalstybinės žemės, todėl sunku prognozuoti, kiek užtruks ją išpirkti", – nuogąstavimų neslėpė A.Mikalauskas.
Siandienos 8.00 am ispudziai vaziuojant aplinkkleiu link Karoliniskiu:
- Sveikinimai Asanaviciutes gatvei gavusiai tranzitines statusa. Eismas i Gariunu puse vyksta beveik nenutrukstamai.
Nors praejo tik kelios dienos, pastebejau jog atvaziuojantys nuo Pilaites link Gariunu nebevaziuoja iki Laisves pr., o trumpina marsruta pro garazus pasiekdami Asanaviciutes g.
- link karoliniskiu eismas labai nedidelis, taciau pastebimai sumazejes srautas sukanciu nuo gariunu i erfurto g.
(...) Tik abejoju, ar racionalu yra leisti pinigus tam dekoratyviniam apšvietimui dabar, kai net ir kvartalines gatves normaliai apšviesi pinigų neužtenka.
Ką gi čia bepridėsi, labai gražu. Ir ypač įspūdingai atrodo apšviestos estakadų atramos. Tik abejoju, ar racionalu yra leisti pinigus tam dekoratyviniam apšvietimui dabar, kai net ir kvartalines gatves normaliai apšviesti pinigų neužtenka.
Puslapiu prieš tai Romas minėjo, kad nėra normalaus nuvažiavimo iš Oslo gatvės į Lazdynėlius, Bukčius bei GP ligoninę. Bet juk "saugos diržų" viaduko niekas negriovė . O ar reikia daugiau, kai srautaiten ne ypač intensyvūs? Nors, žinoma, jo būklė nėra ideali.
Labai gražios nuotraukos ir Lettered, Audriaus, ačiū
Vakar specialiai prasukau, nes buvau prie Gerosios vilties žiedo, tai pravažiavau distanciją. Kolkas tai keista, kai taip platu ir beveik nėra automobilių, tačiau labai didelio laiko sutaupymo vistiek dar nepavyko pajusti, kadangi Asanavičiūtės g. greitis ribojamas iki 40, pilna perėjų, tad laido prasme man pasirodė, kad maždaug tas pats gaunasi. Na, tik jei atvažiuojant nuo Gariūnų pusės matyt bus greičiau, nes nereiks stovėti T formos sankryžoje, kadangi yra atskira atšaka/viadukas.
Lauksim naujienų dabar dėl antrojo etapo, nes kolkas tai sunku vertinti šį pirmą etapą, kadangi gražu ir tiek 15 min berods rašė, kad antro etapo konkursas bus paskelbtas per mėnesį, tai gal visdėlto vasarą jau pamatysim darbus?
Ačiū už nuotraukas, Lettered.
Apšvietimas neblogai atrodo tose atramų nišose, o ant estakadų - nepraktiškas dalykas.
Žiūrint į atspindžius ant estakadų, atrodo, kad ten gana slidu; turėtume "sulaukti" pirmųjų avarijų
Eismo beveik nėra - arba čia vėlai fotografuota, arba tas mazgas bus mažai reikalingas iki II etapo pabaigos.
Kažkada Ginthus minėjo, kad geriau būtų pirma tuos pačius pinigus išleidę kelio nutiesimui bent iki Pilaitės, nei iškart sukišę į mazgą
Komentuoti: