Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė artexs Rodyti pranešimą
    Būtų įdomu sužinoti tikrąsias tunelio statymo priežastis
    Tokia ir priežastis - Lazdynų "bendruomenė" pritarė projektui tik su tuneliu, kitaip trasos nebūtų leidusi statyti. Parašus rinko...

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė artexs Rodyti pranešimą
    Ant kiek turi būti įtakingi žmonės, kad dėl jų stato dešimčių milijonų vertės tunelį? Būtų įdomu sužinoti tikrąsias tunelio statymo priežastis, gal jis jau buvo suplanuotas dar sovietų laikais?
    Sovietmečiu ten bent jau kiek pamenu iš planų tunelio niekas neplanavo. Ten truputį net kitaip turėjo Erfurto g. baigtis...

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Užtektų ir garsą izoliuojančių sienučių. Turbūt tame kvartale gyvena įtakingų žmonių.
    Ant kiek turi būti įtakingi žmonės, kad dėl jų stato dešimčių milijonų vertės tunelį? Būtų įdomu sužinoti tikrąsias tunelio statymo priežastis, gal jis jau buvo suplanuotas dar sovietų laikais?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    /\ Buvo galima pastatyti Gudelių g. viaduką ir viskas. O šlaitus izoliuoti tvoromis. Tiesą pasakius kas ten tas tunelis nelabai aišku. Triukšmui sulaikyti keliems namas. Toks kur kas būtų reikalingesnis trasoje prie Justiniškių, kur stovi mokykla ir palei būsimą trasą eina daug namų...
    Užtektų ir garsą izoliuojančių sienučių. Turbūt tame kvartale gyvena įtakingų žmonių.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    /\ Buvo galima pastatyti Gudelių g. viaduką ir viskas. O šlaitus izoliuoti tvoromis. Tiesą pasakius kas ten tas tunelis nelabai aišku. Triukšmui sulaikyti keliems namas. Toks kur kas būtų reikalingesnis trasoje prie Justiniškių, kur stovi mokykla ir palei būsimą trasą eina daug namų...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    na, išasfaltuoti šalikėles visgi nėra taip jau ir pigu. Jeigu bandant vadovautis logika, kad norint nutiesti 3 juostas, kaina pakyla 50%, lyginant su 2 juostų kaina, tai projekto pabrangimas 50% tikrai yra daug ir tada kyla klausimas ar verta netaupyti ir aukoti kitus projektus, kad nutiesti šalikėlę? Taupymas dažnai pas mus suprantamas kaip kad kažko nepadarymas, nukarpymas, sutrumpinimas, sumažinimas, tačiau ištikro tai sutaupyti pinigai yra kažkur kitur panaudojami, vykdomi kiti projektai.
    Pritariu, jei tas pats būtų kur Vokietijoje, visi sakytų, va kaip vokiečiai racionaliai ir efektyviai išnaudoja pinigus, nešvaisto visokioms nereikalingoms šalikelėms ir pan. O šiaip tai, labai brangus tas tunelis buvo ir nelabai reikalingas, todėl ir neliko pinigų šalikelėms...

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė John
    Super reportažas. Paskutinė nuotrauka ir komentaras tiesiog jėga

    Beje, iš šios nuotraukos matosi, kad naujai rekonstruotoje Oslo g. atkarpoje nebus asfaltuotų šalikelių. Eilinis "pataupymas".
    na, išasfaltuoti šalikėles visgi nėra taip jau ir pigu. Jeigu bandant vadovautis logika, kad norint nutiesti 3 juostas, kaina pakyla 50%, lyginant su 2 juostų kaina, tai projekto pabrangimas 50% tikrai yra daug ir tada kyla klausimas ar verta netaupyti ir aukoti kitus projektus, kad nutiesti šalikėlę? Taupymas dažnai pas mus suprantamas kaip kad kažko nepadarymas, nukarpymas, sutrumpinimas, sumažinimas, tačiau ištikro tai sutaupyti pinigai yra kažkur kitur panaudojami, vykdomi kiti projektai.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Puikus reportazas, Audriau

    O sitas tunelis bus dvieju ar triju juostu i kiekviena puse?

    Komentuoti:


  • Audrius
    replied
    "Nelegalus" žygis dviračiu nuo Asanavičiūtės g. iki Šiltnamių g. statomu tuneliu

    Įvažiavimas į tunelį nuo Karoliniškių pusės. Būdelėje lygtai buvo kažkoks žmogus, bet jis neišėjo, o aš ir nuvažiavau.




    Ši dalis jau uždengta.


    Ši dar ne, šviesa krinta į vidų.




    Išvažiavus iš tunelio.


    Riedu link naujojo viaduko.




    Vaizdai iš trečio aukšto






    Čia teko persikelti dviratį


    Atsigrežęs atgal pamačiau apsaugą

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Nuo rugsėjo keičiasi eismas Vilniuje Oslo g.

    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=36048731

    Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad dėl Vakarinio aplinkkelio darbų nuo 2010 m. rugsėjo 1 d. keičiasi transporto eismas Oslo gatvės prieigose.

    Nuo minėtos dienos atnaujintas transporto eismas Oslo gatve važiuojant nuo miesto centro link Kauno (su greičio apribojimais). Važiuojant nuo Gariūnų link miesto centro ir link Lazdynų transporto eismas laikinai vyksta Šiltnamių gatve.

    Viešojo transporto maršrutai nuo rugsėjo 1 d. nesikeičia.

    Vairuotojai prašomi būti atidūs, stebėti kelio ženklus ir laikytis kelių eismo taisyklių.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
    lazdynų tiltas puikus, gal neužilgo baigs tą jovalinį sujungimą su vakariniu aplinkeliu, bet bėdos nesibaigs nes kitas tiltas į kauno pusę klaikus, galima tikėtis, kad vėl bus uždaryta pirma viena dalis, po to kita. optimistinėmis prognozėmis artimiausius 2-3 metus normalaus įvažiavimo nuo gariūnų pusės nebus
    Užtat ateityje bus žymiai patogesnis įvažiavimas, ir važiuojant Gariūnų tiltu nebereikės baimintis, kad jis paims ir sugrius. Dabar atkarpoje nuo Gariūnų iki Lazdynų yra prastoka kelio danga- ją juk irgi reikia sutvarkyti. Gal jau verta pakentėti kelis metus vardan patogesnės ateities ?

    Be to, galima naudotis alternatyviniu variantu- Savanorių pr. Aišku, čia ir atstumas didesnis, ir šviesoforų daugiau, bet visgi tai geriau nei nieko

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kai turės pinigų. Gariūnų tiltas (tiksliau - tiltai) yra pirmieji eilėje. Visgi aš nelabai suvokiu, kodėl nuo jo asfaltas taip spėriai atšokinėja? Specifinė vibracija?

    Komentuoti:


  • ACC
    replied
    O kada tvarkys tą atkarpą nuo Vakarinio aplinkkelio iki Gariūnų?

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    lazdynų tiltas puikus, gal neužilgo baigs tą jovalinį sujungimą su vakariniu aplinkeliu, bet bėdos nesibaigs nes kitas tiltas į kauno pusę klaikus, galima tikėtis, kad vėl bus uždaryta pirma viena dalis, po to kita. optimistinėmis prognozėmis artimiausius 2-3 metus normalaus įvažiavimo nuo gariūnų pusės nebus

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Gaila, tik tai, kad visas tas grožis už kelių šimtų metrų baigias...
    Na, jeigu paturet truputi kantrybes, (speju mazdaug metam), tai prades ir antra etapa, ir tavo grozis uzsites ilgiau

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Gaila, tik tai, kad visas tas grožis už kelių šimtų metrų baigias...

    Komentuoti:


  • JlL
    replied
    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    Dekui uz fotoreportaza Zorro

    Ziuriu jiems dar yra siek tiek darbo like prie tunelio, abejoju ar jie pabaigs viska sita per menesi
    pagal grafika jie cia dar iki 2011 pavasario dirbs

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Dekui uz fotoreportaza Zorro

    Ziuriu jiems dar yra siek tiek darbo like prie tunelio, abejoju ar jie pabaigs viska sita per menesi
    Paskutinis taisė Raptor; 2010.08.27, 22:37.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied














    Komentuoti:


  • Zorro
    replied














    Komentuoti:

Working...
X