Zuokas nesakė, kad bus DLR arba lengvasis metro. Jis pasakė apie lengvąjį tramvajų. Tikėtis, kad vietoj ''lengvojo tramvajaus'' (kad ir kas tai bebūtų) bus lengvasis metro (nors pilnai sutinku, kad pats geriausias įmanomas sprendimas Vilniuje), yra visiškai vaikiška.
O Zuokas tikrai taip sakė? Šiek tiek įtariu, kad čia filadelfijų kompetencijos trūkumas. Kas tas (and.light tram)?
Pabūsiu velnio advokatu.
Tai kad rodo bėgius dar nieko nereiškia, nes svarbu ką jis kalba. Jūs tikrai manot, kad montavo jis asmeniškai, o ne PR čiuvas, kuriam pasakė ''nu surask kokių asociatyvių vaizdų''?
O jūs manot jis ir jo komanda nežiūri ką ten primontavo "PR čiuvas"? O tai kaip tada su žodžiais apie bėgius, kuriuos Zuokas pats sako daug kartų? Irgi kažkas primontavo?
Kuo šitas brangus optinio valdymo šūdas yra geresnis už dabar esančius naujus autobusus? Jūs pats save girdite? Ta prasme, jeigu mes sukišime bet kokį šūdą į gražų popierelį su užrašų ''tramvajus'', tai visiškai nebus ok. Nes tai yra fakin pinigų švaistymas ir tikrai geriau tiesiog užpirkti keliasdešimt trigubų troleibusų, o ne diegti šitas labai brangias nesąmones. Jau ko ko, bet tikrai iš tamstos nesitikėjau.
Visų pirma taip, ŽYMIAI geresnis nei dabartiniai nauji autobusai. Jeigu kalbame būtent apie šitą pavyzdį (kuris vėlgi, pagal jūsų logiką gali būti tik "PR čiuvo" asociatyvūs vaizdai, kurie neturi nieko bendro su Zuoko planais) - 32 metrai ilgio, 310 keleivių viename sąstate, visai "tramvajiniai" skaičiai. Neseniai buvau Lunde, prasivažiavau 2020 įdiegta linija (net Švedijoj su mažaiusiai dvigubai didesniais atlyginimais kainavo 150mln eurų, o ne kažkokius pasakiškus "mero be cirkų" milijardus) tai ten berods viename sąstate 240-260 vietų.
Antra, kodėl šūdas? (norėtųsi argumentuoto atsakymo, nes kolkas tik emocijos)
Trečia, dėl kainos reiktų tikslinti, nesu to daręs, bet spėju ir jūs to nedarėt ir nelyginote su normalaus tramvajaus kaina, o tiesiog pats nusprendėt, kad "brangus šūdas"? Jeigu lyginot, būtų įdomu pamatyti faktinius skaičius. Šiaip pagal logiką turėtų būti žymiai pigiau, nei bėginis.
Na ir ketvirta, vėlgi, Zuokas kalba apie bėgius, tad mes čia galimai diskutuojame apie kažką neturinčio nieko bendro su jo planais (bent jau aktyviai deklaruojamais viešai). Tuo labiau pateiktas pavyzdys yra kinietiškas, o pagal paskutines tendencijas sunku būtų tikėtis kažkokių tokio mąsto pirkimų iš Kinijos.
Šiaip specialiai nevisiškai apkirpau skrinšotą, kad matytųsi troleibuso modelio pavadinimas. Hess Lightram - trigubas šveicarų troleibusas, Zuokas siūlo, cituoju:
Jūs kažkaip labai stipriai sureikšminat tą Zuoko terminologiją. Pačiam neatrodo, kad tai tiesiog your average lietuvių boomer'io iškreiptas beverčiant terminas? VLR aukščiau puikiai išsakė tai, apie ką ir pats galvojau:
Zuokas, spėčiau, susipainiojo terminuose. Rimtesnės tramvajaus sistemos dažnai yra vadinamos 'Light Rail Transit', t.y. lengvasis bėginis transportas. Būtent taip Systra vadino ir Vilniaus tramvajų savo studijoje prieš dvidešimt metų
Esmė tame kad praktiškai apie viską ką sako Raskevičius tiek Pakalnis, tiek Šimašius jau kalbėjo, tačiau rezultatai neitin kokie. Reik tikėtis kad su Raskevičium būtų kitaip.
Žiūrėkim taip: Raskevičius apie taktinį tvarkaraštį turbūt pirmą kartą užsiminė. Anksčiau neteko girdėt. Apskritai nei vieno kandidato neteko girdėt apie tai kalbant.
Vėlgi, tai nėra nauja, Šimašius apie tai jau kalbėjo, tam pačiam interviu delfyje kur aiškino apie metrobusus kurie tampa madingesni nei tramvajai. Esmė tame kad praktiškai apie viską ką sako Raskevičius tiek Pakalnis, tiek Šimašius jau kalbėjo, tačiau rezultatai neitin kokie. Reik tikėtis kad su Raskevičium būtų kitaip. Tik "galimybių vertinimas perkelti A juostas į centrinę gatvės dalį" man kažkas naujo, nors neatmestina kad apie tai galvojo ir Šimašius & co. O tas faktas kad tramvajų laiko megaprojektu kurį įgyvendins kažkada kitą šimtmetį tai kažkaip...
Kad ir pirmane video pagooglinus "Zuokas tramvajus" kalba apie bėgius ir rodo pavyzdžius su bėgiais,
Tai kad rodo bėgius dar nieko nereiškia, nes svarbu ką jis kalba. Jūs tikrai manot, kad montavo jis asmeniškai, o ne PR čiuvas, kuriam pasakė ''nu surask kokių asociatyvių vaizdų''?
sako, kad paprastų BRT autobusų idėjos buvo atsisakyta, nes prastesnė kelionės kokybė nei tramvajaus
2015 kovą, paskutinę meravimo savaitę, Zuokas paskelbė kad 2G rekonstruos į BRT su trigubais elektriniais autobusais (kurie, beje, atsirado tik prieš maždaug 2-3 metus). Tai kaip čia gaunasi, 1G vis tiek paliko tramvajų, o 2G keleiviai antrarūšiai?
Be to, jo pamėgtoje VGTU studijoje net buvo specialus brėžinių tomas būtent vieno bėgio ratiniam (skaityk: Translohr) tramvajui.
kitos technologijos(kurios šiaip irgi būtų visai ok jeigu tinkamai jas įgyvendinti).
Kuo šitas brangus optinio valdymo šūdas yra geresnis už dabar esančius naujus autobusus? Jūs pats save girdite? Ta prasme, jeigu mes sukišime bet kokį šūdą į gražų popierelį su užrašų ''tramvajus'', tai visiškai nebus ok. Nes tai yra fakin pinigų švaistymas ir tikrai geriau tiesiog užpirkti keliasdešimt trigubų troleibusų, o ne diegti šitas labai brangias nesąmones. Jau ko ko, bet tikrai iš tamstos nesitikėjau.
Bet taip ir nesuprantu prie ko čia tas jūsų truputį prailgintas troleibusas?
Šiaip specialiai nevisiškai apkirpau skrinšotą, kad matytųsi troleibuso modelio pavadinimas. Hess Lightram - trigubas šveicarų troleibusas, Zuokas siūlo, cituoju:
lengvąjį tramvajų (and. light tram)
Be abejo - su troleibusu čia tik ironizuoju. Ir taip aišku, kad Zuokas yra plakimo liežuviu žmogus, ir tikrai nemanau, kad pamatytume kažką esmingai kitokio, negu Šimašiaus metrobusai (a-k-a trigubi autobusai). Nu gal su labai fancy ir overpriced magnetukais po asfaltu.
Jis niekur to nepabrėžia. 2014 išvis siūlė Phileas, kas yra autobusas ant magnetukų kelyje, dabar peza apie kažkokį lengvąjį tramvajų. What the fuck is that?
Ai jo, dar pamiršau, gi siūlo lengvąjį autonominį tramvajų. Good luck jeigu tikites tokio tramvajaus kaip Varšuvoje arba Paryžiaus T3 linija.
Kad ir pirmane video pagooglinus "Zuokas tramvajus" kalba apie bėgius ir rodo pavyzdžius su bėgiais, sako, kad paprastų BRT autobusų idėjos buvo atsisakyta, nes prastesnė kelionės kokybė nei tramvajaus ir tik užsimini, kad yra ir kitos technologijos(kurios šiaip irgi būtų visai ok jeigu tinkamai jas įgyvendinti).
Bet taip ir nesuprantu prie ko čia tas jūsų truputį prailgintas troleibusas?
Daug žmonių painiojasi terminuose. "Lengvasis autonominis tramvajus" sounds like Kopenhagos metro, kuris yra dažnai vadinamas "light metro". Ir jis yra autonominis, nors tramvajumi jį pavadinti būtų sunku. Arba Londono DLR, kuris yra iš esmės identiškas konceptas. Tai gali būti, kad apie kažką tokio jis kalba. Šiaip jau toks lengvasis metro turbūt būtų geriausias įmanomas rapit transit sprendimas Vilniuje, kuris yra greičiau ir šiek tiek talpiau už tramvajų, bet nėra "heavy metro".
Šventas naivume. O vėliau pyksti, kai kiti pagrįstai skyria tau pastabas už neobjektyvumą ir pilną meilę Zuokui.
Lygiai taip pat sėkmingai galima sakyti, kad Raskevičius painiojasi dėl tramvajui reikalingų srautų, Majauskas žalias rodykles painioja su žaliomis sekcijomis ir t.t. Visa tai yra vaizduotės vaisius, siekiant išteisinti savo mėgstamo kandidato kliediesius (čia ne būtent tau asmeniškai skirta, o šiaip daug kam forume).
Zuokas nesakė, kad bus DLR arba lengvasis metro. Jis pasakė apie lengvąjį tramvajų. Tikėtis, kad vietoj ''lengvojo tramvajaus'' (kad ir kas tai bebūtų) bus lengvasis metro (nors pilnai sutinku, kad pats geriausias įmanomas sprendimas Vilniuje), yra visiškai vaikiška.
Zuokas, spėčiau, susipainiojo terminuose. Rimtesnės tramvajaus sistemos dažnai yra vadinamos 'Light Rail Transit', t.y. lengvasis bėginis transportas. Būtent taip Systra vadino ir Vilniaus tramvajų savo studijoje prieš dvidešimt metų:
Jis niekur to nepabrėžia. 2014 išvis siūlė Phileas, kas yra autobusas ant magnetukų kelyje, dabar peza apie kažkokį lengvąjį tramvajų. What the fuck is that?
Ai jo, dar pamiršau, gi siūlo lengvąjį autonominį tramvajų. Good luck jeigu tikites tokio tramvajaus kaip Varšuvoje arba Paryžiaus T3 linija.
Daug žmonių painiojasi terminuose. "Lengvasis autonominis tramvajus" sounds like Kopenhagos metro, kuris yra dažnai vadinamas "light metro". Ir jis yra autonominis, nors tramvajumi jį pavadinti būtų sunku. Arba Londono DLR, kuris yra iš esmės identiškas konceptas. Tai gali būti, kad apie kažką tokio jis kalba. Šiaip jau toks lengvasis metro turbūt būtų geriausias įmanomas rapit transit sprendimas Vilniuje, kuris yra greičiau ir šiek tiek talpiau už tramvajų, bet nėra "heavy metro".
Žiūrėkim taip: Raskevičius apie taktinį tvarkaraštį turbūt pirmą kartą užsiminė. Anksčiau neteko girdėt. Apskritai nei vieno kandidato neteko girdėt apie tai kalbant. Žinau, kad ne vienas forumietis jam jau yra rašęs įvairius pasiūlymus ir panašu, kad jis klauso kitų nuomonės. Čia yra labai, labai didelis pliusas. Ko mažiausiai reikia miestui - tai mero, kuris vadovaujasi tik savo "giliais įsitikinimais" (aka Majauskas) ir nesiklauso argumentų.
Na taip, geriau nei nieko, tik nesu tikras ar tai skiriasi nuo partijos linijos, galimai viską tą patį būtų sakęs ir Šimašius jei dar būtų kandidatavęs. Po to išrinktas dar kadenciją šnekėtų apie metrobusus, o realiai padarytų kelias A juostas.
Taip, ir tas ‘darysim galimybių įvertinimą’ dėl A juostų viduryje irgi atrodo įtartinai. Kas darys tą įvertinimą? Smart Continent? Tai vėl sugalvos kokį nesąmoningą pasiteisinimą nieko nedarymui. ‘Reikia dešimties milijonų žmonių per valandą A juostoms viduryje’ - ir vėl nieko nedarom keturis metus. Plius jis dar paminėjo ir tuos kvailus skaičius išgalvotus. Atrodo silpnai, bet vis tiek, mano nuomone, būtent jis yra stipriausias kandidatas šiuose rinkimuose ir vis dar planuoju už jį balsuoti. Daugiausia būtent dėl Creatium aukščiau paminėtų savybių.
Žiūrėkim taip: Raskevičius apie taktinį tvarkaraštį turbūt pirmą kartą užsiminė. Anksčiau neteko girdėt. Apskritai nei vieno kandidato neteko girdėt apie tai kalbant. Žinau, kad ne vienas forumietis jam jau yra rašęs įvairius pasiūlymus ir panašu, kad jis klauso kitų nuomonės. Čia yra labai, labai didelis pliusas. Ko mažiausiai reikia miestui - tai mero, kuris vadovaujasi tik savo "giliais įsitikinimais" (aka Majauskas) ir nesiklauso argumentų.
Sutinku, bet dabar ir tokio galimybių vertinimo nėra. Vien jau toks pasisakymas, besiskiriantis nuo ''partijos linijos'' yra geras ženklas.
Na taip, geriau nei nieko, tik nesu tikras ar tai skiriasi nuo partijos linijos, galimai viską tą patį būtų sakęs ir Šimašius jei dar būtų kandidatavęs. Po to išrinktas dar kadenciją šnekėtų apie metrobusus, o realiai padarytų kelias A juostas.
Dėl A juostų gatvės viduryje, tai rašo taip: " Numatytas ir galimybių vertinimas perkelti A juostas į centrinę gatvės dalį". Tai yra nieko konkretaus kolkas. Dėl BRT apskritai nieko naujo, Pakalnis su Šimašium apie tai šneka jau n metų, senus interviu pažiūrėkit, Pakalnis ir apie priauginimą iki tramvajaus jau n metų šneka kai bus bilijonai trilijonai keleivių.
Sutinku, bet dabar ir tokio galimybių vertinimo nėra. Vien jau toks pasisakymas, besiskiriantis nuo ''partijos linijos'' yra geras ženklas.
Ir prie ko čia tas troleibusas, jeigu jis visur pabrėžia, kad kalba būtent apie bėginį tramvajų?
Jis niekur to nepabrėžia. 2014 išvis siūlė Phileas, kas yra autobusas ant magnetukų kelyje, dabar peza apie kažkokį lengvąjį tramvajų. What the fuck is that?
Ai jo, dar pamiršau, gi siūlo lengvąjį autonominį tramvajų. Good luck jeigu tikites tokio tramvajaus kaip Varšuvoje arba Paryžiaus T3 linija.
Taktiniai tvarkaraščiai ir A juostos gatvės viduryje yra jau labai ryškūs postūmiai nuo dabartinės politikos, kai VT iš esmės yra paliktas likimo valiai.
Dėl A juostų gatvės viduryje, tai rašo taip: " Numatytas ir galimybių vertinimas perkelti A juostas į centrinę gatvės dalį". Tai yra nieko konkretaus kolkas. Dėl BRT apskritai nieko naujo, Pakalnis su Šimašium apie tai šneka jau n metų, senus interviu pažiūrėkit, Pakalnis ir apie priauginimą iki tramvajaus jau n metų šneka kai bus bilijonai trilijonai keleivių.
Taip, Raskevičiaus variantas turbūt geriausias iš visų kandidatų (atmetus Zuoką), bet deja jis nėra geras. Iš esmės jis sako tą patį ką Pakalnis/Šimašius, t.y. ateitis BRT ir tik dar kažkada tolimoj ateityje bus galima galvoti apie tramvajus kai autobusai veš trilijonus keleivių per sekundę iš vieno taško visomis kryptimis.
Taktiniai tvarkaraščiai ir A juostos gatvės viduryje yra jau labai ryškūs postūmiai nuo dabartinės politikos, kai VT iš esmės yra paliktas likimo valiai.
Komentuoti: