Parašė Skeptikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip tai Goštauto g. yra lietraliai Šiaurinis Senamiesčio aplinkkelis. Kaip ir Drujos g. yra Pietinis senamiesčio aplinkkelis (vizijų ir projekto stadijose, beje, taip ir vadintas).
Mandagiau pasakius visškas demagogas nesugebantis matyti ir suvokti žemėlapio, realių srautų.
Bet ko gi norėti iš žmogaus, kuriam dvi lygiagrečios gatvės yra jungtis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Pvz į A14 galima važiuoti ištuštėjusiu Laisvės prospektu ir Ateities gatve. Į A2 - ištušėjusiu Laisvės prospektu ir Ukmergės gatve, į A1 - ištuštėjusiu Laisvės prospektu ir Oslo gatve ir tt.
.
Paskutinis taisė gerietis; 2023.03.18, 21:27.
Komentuoti:
-
Vis kalbame apie lygiavimąsi į vakarų meistus, bet kai pasižiūri ypač šiaurinėje miesto dalyle gatvių tinklas atrodo apgailėtinai. Nesuprantu kaip galime kalbėti apie persedimą į VT, kai pvz, nuo Trinapolio g. važiuojant iki Pašilaičių poliklinikos (apie 3 km) priklausomai nuo išvažiavimo laiko turi važiuoti 36 min. iš jų 23 min. ėjimas pesčiomis (beveik 2 km) ir 11 min autobusu ar alternatyva važiuoti iki žaliojo tilto ir nuo ten važiuoti iki Ukmergės g. Senukų ir pan. Pačiam teko kurį laiką keliauti paraktiškai tokiu pat maršrutu - tokie absurdiški maršrutai neretai būdavo greičiausi. Kai pasižaidi su miestų palyginimų puslapiais labai akivaizdu kokios apgailėtinos Vilniaus jungtys (žiūrint panašius atstumus nuo centro) net palyginus su tokiais Europos miestais - grandais kaip Bratislava, Helsinkis, Oslas, Budapeštas ar Poznanė. Man asmeniškai abejonių dėl Šiaurinės g. reikalingumo nėra tik norėtųsi normalios miestietiškos g. su dedikuotomis A juostomis, tai taptų ne tik Rytų-Vakarų jungtis, bet ir Šiaurės-Pietų jungtis tarp rajonų, tik niekas nekalba, kad Šiauriniai Vilniaus rajonai šių ryšių neturi.
Paskutinis taisė Skeptikas; 2023.03.18, 19:33.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Cia toks truputis kilogramas druskos ant zaizdos. Sarajevas (Bosnija ir Herzogovina ne ES nare siaip) is ES inveticiniu banku gaus paskola naujiem tramvajam, naujai linijai ir naujiems troleibusams. Tai man dabar pasakakykit, kaip mes prasifinansuot negalim savo VT per ES finansinius instrumentus?
https://www.ebrd.com/news/2022/new-e...evo-trams.html
https://www.eib.org/en/stories/saraj...-modernisation
https://www.urban-transport-magazine...tramway-order/
Realiai tai net ne ubago mentalitetas pas mus, o bomzo. Nesvarbu, kuris is dvieju kandidatu ryt laimes, VT prasme niekas nesikeis, nes ten net suvokimo capacity pas abu nera. Nebent Lenkija vel Vilniu, o gal ir visa Lietuva perimtu, pradetu reikalai tvarkytis su VT, keliu infrastruktura ir pastatu prieziura.Paskutinis taisė TrippleA; 2023.03.18, 19:12.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNelabai suprantama, kodėl bandoma sąlyginį Laisvės prospektą vadinti ''stroad''
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNėra nė vieno miesto pasaulyje, kur vienintelis keliavimo būdas būtų tik LRT ir dviračiai
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Londone irgi yra čia forume dažnai minėta South Circular road, kuri laikoma ''pirmuoju'' (pagal atstumą nuo centro) aplinkkeliu - bet ar tai yra aplinkkelis, ar viso labo ženklų rinkinys siaurose gatvėse (būtent gatvėse, ne keliuose)?Paskutinis taisė VLR; 2023.03.18, 18:38.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Londone irgi yra čia forume dažnai minėta South Circular road, kuri laikoma ''pirmuoju'' (pagal atstumą nuo centro) aplinkkeliu - bet ar tai yra aplinkkelis, ar viso labo ženklų rinkinys siaurose gatvėse (būtent gatvėse, ne keliuose)?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip tai Goštauto g. yra lietraliai Šiaurinis Senamiesčio aplinkkelis. Kaip ir Drujos g. yra Pietinis senamiesčio aplinkkelis (vizijų ir projekto stadijose, beje, taip ir vadintas).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nelabai suprantama, kodėl bandoma sąlyginį Laisvės prospektą vadinti ''stroad'' (milžiniška gatvė). Terminas stroad ir atsirado iš gatvės ir kelio mikso. Laisvės prospektas (bent jau pietinė jo dalis) visiškai atitinka visus kelio parametrus: atskiras dviračių takas, atskira pėsčiųjų infrastruktūra, skirtingio lygio sankryžos ir t.t. Jeigu ir yra Vilniuje stroad, tai nebent kokia Kareivių arba Ukmergės gatvės, kur pėsčiųjų infrastruktūra yra labai nepatogi (nors poreikis - didžiulis), pačios gatvės yra tankiai apgyvendintoje teritorijoje ir gatvės n+k juostų pločio. Laisvės prospektas tuo tarpu yra ganėtinai atskirtas nuo pėsčiųjų eismo ir niekada nėra būtinybės eiti būtent palei jį.
Ar tai yra siektinybė? Ir taip, ir ne. Pilnai sutinku, kad tokio tipo gatvės nelabai gerai atrodo kirsdamos rajoną pusiau. Bet ar tai reiškia, kad viską reikia griauti? Tikrai ne, nes VA turi savo paskirtį, Laisvės prospektas savo. Tiesą sakant, pietinė Laisvės prospekto dalis dabar yra taip atlaisvėjusi, kad vieną iš juostų būtų galima skirti tik VT - tik klausimas, ar tai nebūtų dėl varnelės, nes ir dabar VT ten nestoviniuoja ir stabdo jį labiausiai pasenęs kontaktinis tinklas. Dar viena didžiulė problema - požeminės perėjos, bet tikiu, kad vieną dieną ir į Lietuvą ateis supratimas, kad jos nėra toks gėris ir bus įrengtos šviesoforinės pėsčiųjų perėjos. Bet ir visiškai negaliu pasakyti, kad dabar pietinėje Laisvės prospekto dalyje trūksta kokių nors pėsčiųjų jungčių.
Rygos gatvė yra gal kiek blogesnis pavyzdis, bet dešinioji juosta link Zūjunų iš esmės tarnauja kaip parkingas, todėl faktinis gatvės juostų skaičius yra 2+1. Ar galima tą kažkaip civilizuotai humanizuoti ir įrengti juostas normatyvinio, o ne kilimo-tūpimo tako pločio? Be abejo galima ir ankščiau ar vėliau tai bus padaryta. Bet ar dabartinė situacija yra kažkaip dramatiškai bloga? Tikrai ne. Sunku būtų tikėtis, kad visas miestas būtų sudarytas tik iš Gedimino prospektu su coffee-shopų staliukais - taip nėra niekur, net Amsterdame. Net sąlyginis Almere, pastatytas nuo nulio 1970-aisiais, turi gana neblogą automobiliams skirtą infrastruktūrą, net nepaisant, kad turi dar kietesnę BRT sistemą.
Dėl to visa šita diskusija iš šono atrodo kaip mažvaikių peštynės, kur vienas siūlo antifrizo atsigerti, kitas kaltina PTSDNėra nė vieno miesto pasaulyje, kur vienintelis keliavimo būdas būtų tik LRT ir dviračiai - net tame pačiame Amsterdame, atsidūrus šiek tiek toliau nuo centro, yra panašaus stiliaus mikrorajonai kaip ir pas mus, tik mažesnio aukštingumo ir vengiant ''nekieno'' plotų (pirmas pasitaikęs pavyzdys Amsterdame - Buitenveldert arba Amstelveen).
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąEilinis kliedesys kaip ir tai, kad Goštauto-Žygimanto yra šiaurinis aplinkkelis.
Iš Laisvės nuo šiaurinės dalies į Oslo praktiškai iš viso nėra jungties jei neskaičiuoti pro Business Garden parkavimosi aikštelę.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąVA su Laisvės prospektų šiuo metu yra sujungtas........ į A1 - ištuštėjusiu Laisvės prospektu ir Oslo gatve ir tt.
Iš Laisvės nuo šiaurinės dalies į Oslo praktiškai iš viso nėra jungties jei neskaičiuoti pro Business Garden parkavimosi aikštelę.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Aš ne VLR, bet siūlyčiau už įvažiavimą į centrinę miesto dalį įvesti 1000 Eur/mėn. mokestį kam labai reikia (su išimtimis neįgaliesiems), surenkamą biudžetą naudoti pėsčiųjų/dviračių infros ir VT kokybės centre gerinimui. Drausti jokiu būdu nereikia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Žinot, skaitau n-tąjį puslapį VLR teksto ir man kilo toks klausimas:
VLR, ar nebus taip, kad jūs apskritai norite uždrausti automobilį? Jau esate visai arti tokio teiginio, tik matyt galutinai ir atvirai nedrįstate to pasakyti?..
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąapkrautu Laisvės prospektu
Žinot, kas nuimtų srautus ir leistų jums ramiai važinėti į miestą su automobiliu? Kieta viešojo transporto sistema. Automobilis užima per daug vietos tankiuose miestuose, ypač centruose. Užtenka pastatyti porą komiblokų, ir piko metu jų gyventojai užkimš didžiulę gatvę. Lygiai taip pat, persodinus net ir mažo kvartalo gyventojus į viešąjį transportą galima atkimšti daug kelių (žr prisegtas palyginamąsias nuotraukas). Vienintelis būdas 'atkimšti' kelius yra sukurti tokią sistemą, kuri leistų pigiai, greitai ir patogiai važinėti po miestą ne automobiliu. Pvz. Vienoje galima nusipirkti visų metų bilietą už 365 Eurus, o viešasis transportas ten yra, praktiškai, idealus. Turint tokį transportą, daugybė žmonių nebevažiuoja į centrą automobiliais, dėl ko keliai atsikemša kur kas greičiau, nei neinvestuojant į viešąjį transportą ir vien statant naujus kelius. Tada užkietėjusiems automobilistams važinėti vietos lieka kur kas daugiau, nei statant estakadas. Tai yra laiko patikrinti faktai - jūs kovojat ne tą kovą.
Parašė Riedutis Rodyti pranešimątiek, kiek kainuoja tokio dydžio sankryžos
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
VA su Laisvės prospektų šiuo metu yra sujungtas ...
Tiems rajonams buvo pastatytas ketvirtį milijardo kainavęs aplinkkelis ir tik dvi neišsiskiriančio dydžio sankryžos. Dabar tie rajonai turi vietiniam ir tranzitiniam eismui skirtą gatvę (Laisvės prospektą), dėl ko aiškiai susidaro nepriimtina situacija, jog nepilnai išnaudojama mano paties minėta ketvirčio milijardo infrastruktūros investicija. Ir to automobilistams tikrai negana, net kai neturime nei vieno prioritetu važiuojančio VT maršruto, kas yra visiškai atskiras, bet ne ką mažiau svarbus klausimas. Šis mikrorajoninis kaimas - kitas pasaulis nuo likusios ES. Apgailėtina.
Gerb. VLR,
Pataisiau Jūsų tekstą šiek tiek.
Su pagarba,
RiedutisPaskutinis taisė Riedutis; 2023.03.18, 13:15.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai kad VA tiesiogiai nesiriboja su Laisvės prospektuŠiaurinė gatvė tam ir kuriama, kad palengvintų susisiekimą iš Laisvės pr. (aplinkinių gyvenamųjų kvartalų) į VA
Tiems rajonams buvo pastatytas ketvirtį milijardo kainavęs aplinkkelis ir milžiniškos dvi sankryžos. Dabar tie rajonai turi vien vietiniam eismui pasilikusį ištuštėjusį miesto greitkelį (Laisvės prospektą). Ir to automobilistams negana, kai neturime nei vieno prioritetu važiuojančio VT maršruto? Šis mikrorajoninis kaimas - kitas pasaulis nuo likusios ES. Apgailėtina.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Į VA galima patekti per Laisvės prospektą - t.y. pro milžinišką gatvę, kuri smarkiai aptuštėjo, kai nuo jos buvo 'nuimti srautai' pastačius ketvirtį milijardo kainavusį vakarinį aplinkkelį (paklausk forumo automobilistų).Šiaurinė gatvė tam ir kuriama, kad palengvintų susisiekimą iš Laisvės pr. (aplinkinių gyvenamųjų kvartalų) į VA
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Manau, kad forume galima bendrauti ir be įžeidinėjimų - "Kokios greitėjimo juostos, žioply?" ir pan.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąAš rimtai įtariu, kad jie yra tiesiog destruktyvūs troliai.
Atsisakau patikėti, kad žmogus, kuris sugeba prisijungti prie interneto ir susikurti forumo paskyrą (labai žema kartelė) gali būti tiek nupušęs.
Į kompanija tiktų "darnaus judrumo" apologetas KEdas kuris iš viso užartų visas gatves kad įrengti "linijinį parką". Čia panašiai kaip karabasas yra "valstiečių" ir "žaliųjų" partijos pirmininkas o pats važinėja 6,2 ltr amerikietišku monstru. Ir toks kuklus valstietis su valdoma žeme gal 500'000 hektarų.Paskutinis taisė Arunasx; 2023.03.17, 22:05.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: