Parašė Obi-Wan Kenobi
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
- 8 patinka
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimąEch, turbūt reikėjo už Zuoką balsuoti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bandyčiau Tapiną užsiundyti ant Benkunsko šitų išsidirbinėjimų, bet gali būti, kad Tapino SUV'as irgi nepravažiuoja naujomis VIlniaus gatvėmis.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąPrimenu.
Saltoniškių gatvė yra D kategorijos (skirta privažiuoti prie teritorijų, pastatų ir pan.), turime/turėjome 5 juostas prieš sankryžą su T. Narbuto g., nėra perėjų, dažni įvažiavimai į kiemus, takai atskirti tvorelėmis, greitis 40 kmh, faktinis 60-70 kmh, nes važiuojama tranzitu tarp mikrorajonų arba išvengiant spūstis.
Tada meras pradeda aiškinti, kad pagal patvirtintą projektą pradėjo formutis didesnės spūstys, nes sumažino eismo juostų kiekį, o tinkami sankryžos vertinimo būdai nebuvo atlikti, tad jis priėmė sprendimą palikti viską po senovei:
Iki 40 000 eur miestui kainuos mero projektavimo paslaugos
Negaliu suvokti tokių veiksmų... Ir dar ruošiasi ieškoti kaltų tarp projekto rengėjų.
https://www.facebook.com/watch?v=912661546460397
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė neoplan Rodyti pranešimąGalbūt kada VMS ar kita organizacija apsiims atlikti visavertę miesto gyventojų apklausa viešojo transporto, eismo organizavimo klausimais, liktų mažiau vietos spekuliacijai (kaip MadeinVilnius paskelbtam teiginiui, neva "vilniečiai laimėjo", kuomet buvo atšauktas sprendimas siaurinti Saltoniškių gatvėje).
Parašė neoplan Rodyti pranešimą# O bet tačiau, dauguma sutinka, jog Vilniaus VT prastas, lėtas, "negaila tau laiko važinėti tais autobusais". Kaip sprendimui įprastai apsiribojama "nupirkti daugiau autobusų/troleibusų, "padaryti daugiau autobusų juostų".
Vilniaus VT reikia gerinti - sutinka
Vilniaus VT gerinimo variantai - nesutinka
Tik neduokit tokios apklausos merui-botui, nes tada tikrai amžinoji ramybė visai kadencijai (-joms)
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Mano draugų ir pažįstamų rate, aš vienintelis esu už siaurinimą. Kartais net stengiuosi nutylėti, nes aplinkos spaudimas stiprus. Visi kiti - "o tai kaip privažiuoti". Gal pas mane ratas žmonių toks, bet manau tendencijos aiškios.
Beje, kažkada buvo Varlamovo video apie miestą Brazilijoje (berods Kuritiba), kur vienas meras padarė siaurinimus, humanizavimus, ir t. t. O prie kito - viskas sugrįžo taip, kaip buvo, nes "liaudis labiau nioni su vežėčiom".
# Pritariančių gatvių siaurinimui iš esmės nėra. Yra dalis, kuri pritaria gatvių humanizavimui (pvz dviračių takui Algirdo gatvėje), bet pats "gatvės siaurinimas" tai absoliučiai daugumai pažįstamų rato kelia neigiamas asociacijas
# Pritariančių tramvajaus ar kito bėginio transporto atsiradimui - vienetai. Turbūt girdėjau daugiau palaikymo metro, nei tramvajui, nes "nėra vietos", "ir taip jau pažiūrėk kokie kamščiai" ir t.t.
# O bet tačiau, dauguma sutinka, jog Vilniaus VT prastas, lėtas, "negaila tau laiko važinėti tais autobusais". Kaip sprendimui įprastai apsiribojama "nupirkti daugiau autobusų/troleibusų, "padaryti daugiau autobusų juostų".
Galbūt kada VMS ar kita organizacija apsiims atlikti visavertę miesto gyventojų apklausa viešojo transporto, eismo organizavimo klausimais, liktų mažiau vietos spekuliacijai (kaip MadeinVilnius paskelbtam teiginiui, neva "vilniečiai laimėjo", kuomet buvo atšauktas sprendimas siaurinti Saltoniškių gatvėje).
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąNorėčiau sutikti, bet deja šitie rinkimai aiškiausiai parodė, kad "vilniečiai" šiuo atveju yra labai vietoje panaudotas terminas. Pasižiūrėkit kiek žmonių prabalsavo prieš siaurinimą (už Benkunską, Zuoką ir iš esmės visus kitus kandidatus apart Raskevičiaus) ir tai nėra vien automobilistai, tai tiesiog žmonės, kurie absoliučiai nieko nesupranta urbanistikoje ir "kaip veikia miestas".
Taip, deja tokioje visuomenėje mes gyvename ir deja net tarp mano draugų (25-40m middle ir upper middle class vilniečiai iš kurių kokie 35% yra "naujieji vilniečiai" atvažiavę iš kitų miestų) yra pakankamai daug žmonių, kurie yra prieš gatvių humanizavimą ir kurie pvz nesupranta kam Algirdo gatvėje "padarė tokią nesąmonę" ir "kaip dabar ten gyvenantiems žmonėms išvis ten gyventi"
Jeigu norit pats tuo įsitiknti (nors esu tikras, kad ir pats turit draugų ir pažįstamų, kurie yra prieš siaurinimą ir tikrai nėra kažkokie mega petrolhead'ai), galit facebook'e užsukt į pvz "Miesto planavimo diskusijas" ir tiesiog pasiužiūrėti kas yra ten tie aršiausi anti-siaurintojai - jie išvis pensininkai, kurie iš esmės labiausiai ir laimi iš tų siaurinimų, tik dėl supratimo ir išsilavinimo šioje temoje stokos patys to nesupranta.
Beje, kažkada buvo Varlamovo video apie miestą Brazilijoje (berods Kuritiba), kur vienas meras padarė siaurinimus, humanizavimus, ir t. t. O prie kito - viskas sugrįžo taip, kaip buvo, nes "liaudis labiau nioni su vežėčiom".
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąGal jau verta koki protestą prie savivaldybės rengti?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimąEch, turbūt reikėjo už Zuoką balsuoti
Komentuoti:
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Iš serijos: dar pilnai nesutvarkėmė autobusų ir troleibusų, reikia juos pirma atnaujinti. Tik tada galimai (greičiausiai ne) pradėsime mąstyti apie tramvajų
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Iš serijos: dar pilnai nesutvarkėmė autobusų ir troleibusų, reikia juos pirma atnaujinti. Tik tada galimai (greičiausiai ne) pradėsime mąstyti apie tramvajų
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai šis principas buvo sutartas, kad mes pirmiausia tvarkome ten, kur reikia remonto būdu, o jau tas humanizavimas ateis tada, kai mes susitvarkysime su ta buitim ir higiena, kuri trukdo gyventi patogiai
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Primenu.
Saltoniškių gatvė yra D kategorijos (skirta privažiuoti prie teritorijų, pastatų ir pan.), turime/turėjome 5 juostas prieš sankryžą su T. Narbuto g., nėra perėjų, dažni įvažiavimai į kiemus, takai atskirti tvorelėmis, greitis 40 kmh, faktinis 60-70 kmh, nes važiuojama tranzitu tarp mikrorajonų arba išvengiant spūstis.
Tada meras pradeda aiškinti, kad pagal patvirtintą projektą pradėjo formutis didesnės spūstys, nes sumažino eismo juostų kiekį, o tinkami sankryžos vertinimo būdai nebuvo atlikti, tad jis priėmė sprendimą palikti viską po senovei:
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąO tai reikia suprasti, akd ten dviračio tako nebeliks iš viso?
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Šitas dalykas mane irgi labai stebina, yra patvirtintas projektas, jam yra skirtas tam tikras finansavimas, o čia staiga pyst ir vienas žmogus pats sugalvoja tą jau patvirtintą, jau vykdomą projektą keisti, griauti jau padarytus darbus ir atstatynėti kaip buvo prieš tai.
Ar tai išvis legalu? Ar tai nėra mokesčių mokėtojų pinigų švaistymas?
Man tai čia labiau privačių ir viešų intresų kofliktas, naudojies užiimama poziciją, kad gauti naudą/palankumą sau (faktas, kad ne iš visų)
Komentuoti:
-
Parašė molis666 Rodyti pranešimą
Panašiai buvo, kai Šimašius tapo meru ir iškart vaflių pribraižė sankryžose. Nauja šluota visad gražiai šluoja.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Manau merui tiesiog atrode cia greitas budas sau brownie points uzsideti vos pradedant kadencija. Ir turbut visom institucijom nusispjauti ar cia legalu ar ne nes visi su savo automobiliais vazineja ir tiek.
Komentuoti:
Komentuoti: