Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kecal
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    IMHO 1) gatvių pertvarkymas neturėtų vadintis "siaurinimu"; 2) yra 1001 vieta, kur pertvarkymas reikalingas, bet (tyčia?) daroma kontraversiškose vietose; 3) darbai atliekami arba baisiai lėtai arba nekokybiškai, tuo dar diskredituodami projektus.
    „Siaurinimas“ įsigalėjo viešajame diskurse kaip „humanizavimo“ fiasko pasekmė. Šiaip „humanizavimas“ yra tiesiog siaubingas žodis, pradedant tarptautiškumu (žodis atrodo „šaltas“), baigiant neaiškiu turiniu. Jau geriau būtų pasirinkę kalbėti griežtai apie „sutvarkymą“, ką ir aš stengiuosi daryti.

    PS.: Vietų parinkimas tikrai buvo labai keistas. Kam reikėjo liesti tranzitinę Saulėtekio alėją, kuri dar ir lyg neseniai buvo remontuota, man tiesiog nesuvokiama. Dar Naugarduko gatvė, turėjusi tapti vos ne parodiniu pavyzdžiu, patyrė didžiulę nesėkmę. Ištepliojo dažais, pastatė medinių nesusipratimų, pakenkė eismo saugumui sankryžose ir ties įvažiavimais į kiemus (dėl prasto matomumo), o tada viską paliko tiesiogine prasme pūti.
    Paskutinis taisė Kecal; 2023.05.11, 09:30.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Sakyčiau kažkaip išsakyti ir kitą pusę viešai apie kuria mes čia ir kalbame. gal tik vertetų atsisakyti žodžio "iaurininimas", juk gi suprantame gi nesiaurinime esmė viso šio humanizavimo. Siūlau visur kur tik turite galimybę pasisakyti vieši netylėti

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Zuokas, kaip patyręs populistas, greičiausiai būtų panašiu greičiu puolęs stabdyti šios konkrečios sankryžos sutvarkymą. Iš esmės šis mūšis pralaimėtas dar tuo metu, kai Šimašius su komanda arogantiškai nusprendė, kad geros idėjos pačios save reklamuoja, todėl pakaks nekokybiškai atliekamus darbus pridengti šūkiais apie „naikinamą sovietmetį“, ir pan.
    Nesu Zuoko fanas, bet gatvių siaurinimas taip pat populizmas. Pilna buvo gatvių, kurias tikrai reikėjo rekonstruoti (pvz Daukšos/Bazilijonų), jau nekalbant apie esmines VT reformas.
    O ką darė? Parodomąjį piarinį humanizavimą.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    IMHO 1) gatvių pertvarkymas neturėtų vadintis "siaurinimu"; 2) yra 1001 vieta, kur pertvarkymas reikalingas, bet (tyčia?) daroma kontraversiškose vietose; 3) darbai atliekami arba baisiai lėtai arba nekokybiškai, tuo dar diskredituodami projektus.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Zuokas, kaip patyręs populistas, greičiausiai būtų panašiu greičiu puolęs stabdyti šios konkrečios sankryžos sutvarkymą. Iš esmės šis mūšis pralaimėtas dar tuo metu, kai Šimašius su komanda arogantiškai nusprendė, kad geros idėjos pačios save reklamuoja, todėl pakaks nekokybiškai atliekamus darbus pridengti šūkiais apie „naikinamą sovietmetį“, ir pan.
    Taip, komunikacija yra silpniausia vieta visame šitame siaurinime. Tiesa LNK reportažas kažkiek pozityvo įnešė - gal dar ne viskas prarasta ir po truputį ledai bus pramušti (pats netikiu tuom)

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

    Visada sakiau, kad protinga korupcija geriau nei idiotų skaidri ar pusiau skaidri veikla.
    Zuokas, kaip patyręs populistas, greičiausiai būtų panašiu greičiu puolęs stabdyti šios konkrečios sankryžos sutvarkymą. Iš esmės šis mūšis pralaimėtas dar tuo metu, kai Šimašius su komanda arogantiškai nusprendė, kad geros idėjos pačios save reklamuoja, todėl pakaks nekokybiškai atliekamus darbus pridengti šūkiais apie „naikinamą sovietmetį“, ir pan.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
    Ech, turbūt reikėjo už Zuoką balsuoti
    Visada sakiau, kad protinga korupcija geriau nei idiotų skaidri ar pusiau skaidri veikla.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Bandyčiau Tapiną užsiundyti ant Benkunsko šitų išsidirbinėjimų, bet gali būti, kad Tapino SUV'as irgi nepravažiuoja naujomis VIlniaus gatvėmis.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Primenu.
    Saltoniškių gatvė yra D kategorijos (skirta privažiuoti prie teritorijų, pastatų ir pan.), turime/turėjome 5 juostas prieš sankryžą su T. Narbuto g., nėra perėjų, dažni įvažiavimai į kiemus, takai atskirti tvorelėmis, greitis 40 kmh, faktinis 60-70 kmh, nes važiuojama tranzitu tarp mikrorajonų arba išvengiant spūstis.
    Tada meras pradeda aiškinti, kad pagal patvirtintą projektą pradėjo formutis didesnės spūstys, nes sumažino eismo juostų kiekį, o tinkami sankryžos vertinimo būdai nebuvo atlikti, tad jis priėmė sprendimą palikti viską po senovei:

    Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	2 Size:	232,9 kB ID:	2049940
    LNK žinios padarė super video apie platinamą "susiaurintą" gatvę...
    Iki 40 000 eur miestui kainuos mero projektavimo paslaugos
    Negaliu suvokti tokių veiksmų... Ir dar ruošiasi ieškoti kaltų tarp projekto rengėjų.

    https://www.facebook.com/watch?v=912661546460397

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    Parašė neoplan Rodyti pranešimą
    Galbūt kada VMS ar kita organizacija apsiims atlikti visavertę miesto gyventojų apklausa viešojo transporto, eismo organizavimo klausimais, liktų mažiau vietos spekuliacijai (kaip MadeinVilnius paskelbtam teiginiui, neva "vilniečiai laimėjo", kuomet buvo atšauktas sprendimas siaurinti Saltoniškių gatvėje).
    Gautųsi būtent šitaip:

    Parašė neoplan Rodyti pranešimą
    # O bet tačiau, dauguma sutinka, jog Vilniaus VT prastas, lėtas, "negaila tau laiko važinėti tais autobusais". Kaip sprendimui įprastai apsiribojama "nupirkti daugiau autobusų/troleibusų, "padaryti daugiau autobusų juostų".
    Vilniaus VT yra prastas - sutinka
    Vilniaus VT reikia gerinti - sutinka
    Vilniaus VT gerinimo variantai - nesutinka

    Tik neduokit tokios apklausos merui-botui, nes tada tikrai amžinoji ramybė visai kadencijai (-joms)

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

    Mano draugų ir pažįstamų rate, aš vienintelis esu už siaurinimą. Kartais net stengiuosi nutylėti, nes aplinkos spaudimas stiprus. Visi kiti - "o tai kaip privažiuoti". Gal pas mane ratas žmonių toks, bet manau tendencijos aiškios.

    Beje, kažkada buvo Varlamovo video apie miestą Brazilijoje (berods Kuritiba), kur vienas meras padarė siaurinimus, humanizavimus, ir t. t. O prie kito - viskas sugrįžo taip, kaip buvo, nes "liaudis labiau nioni su vežėčiom".
    Pastebiu panašias tendencijas taip pat. Savam draugų/pažįstamų rate:

    # Pritariančių gatvių siaurinimui iš esmės nėra. Yra dalis, kuri pritaria gatvių humanizavimui (pvz dviračių takui Algirdo gatvėje), bet pats "gatvės siaurinimas" tai absoliučiai daugumai pažįstamų rato kelia neigiamas asociacijas
    # Pritariančių tramvajaus ar kito bėginio transporto atsiradimui - vienetai. Turbūt girdėjau daugiau palaikymo metro, nei tramvajui, nes "nėra vietos", "ir taip jau pažiūrėk kokie kamščiai" ir t.t.
    # O bet tačiau, dauguma sutinka, jog Vilniaus VT prastas, lėtas, "negaila tau laiko važinėti tais autobusais". Kaip sprendimui įprastai apsiribojama "nupirkti daugiau autobusų/troleibusų, "padaryti daugiau autobusų juostų".

    Galbūt kada VMS ar kita organizacija apsiims atlikti visavertę miesto gyventojų apklausa viešojo transporto, eismo organizavimo klausimais, liktų mažiau vietos spekuliacijai (kaip MadeinVilnius paskelbtam teiginiui, neva "vilniečiai laimėjo", kuomet buvo atšauktas sprendimas siaurinti Saltoniškių gatvėje).

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Norėčiau sutikti, bet deja šitie rinkimai aiškiausiai parodė, kad "vilniečiai" šiuo atveju yra labai vietoje panaudotas terminas. Pasižiūrėkit kiek žmonių prabalsavo prieš siaurinimą (už Benkunską, Zuoką ir iš esmės visus kitus kandidatus apart Raskevičiaus) ir tai nėra vien automobilistai, tai tiesiog žmonės, kurie absoliučiai nieko nesupranta urbanistikoje ir "kaip veikia miestas".

    Taip, deja tokioje visuomenėje mes gyvename ir deja net tarp mano draugų (25-40m middle ir upper middle class vilniečiai iš kurių kokie 35% yra "naujieji vilniečiai" atvažiavę iš kitų miestų) yra pakankamai daug žmonių, kurie yra prieš gatvių humanizavimą ir kurie pvz nesupranta kam Algirdo gatvėje "padarė tokią nesąmonę" ir "kaip dabar ten gyvenantiems žmonėms išvis ten gyventi"

    Jeigu norit pats tuo įsitiknti (nors esu tikras, kad ir pats turit draugų ir pažįstamų, kurie yra prieš siaurinimą ir tikrai nėra kažkokie mega petrolhead'ai), galit facebook'e užsukt į pvz "Miesto planavimo diskusijas" ir tiesiog pasiužiūrėti kas yra ten tie aršiausi anti-siaurintojai - jie išvis pensininkai, kurie iš esmės labiausiai ir laimi iš tų siaurinimų, tik dėl supratimo ir išsilavinimo šioje temoje stokos patys to nesupranta.
    Mano draugų ir pažįstamų rate, aš vienintelis esu už siaurinimą. Kartais net stengiuosi nutylėti, nes aplinkos spaudimas stiprus. Visi kiti - "o tai kaip privažiuoti". Gal pas mane ratas žmonių toks, bet manau tendencijos aiškios.

    Beje, kažkada buvo Varlamovo video apie miestą Brazilijoje (berods Kuritiba), kur vienas meras padarė siaurinimus, humanizavimus, ir t. t. O prie kito - viskas sugrįžo taip, kaip buvo, nes "liaudis labiau nioni su vežėčiom".

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Gal jau verta koki protestą prie savivaldybės rengti?
    Jei nebus jokios visuomenės reakcijos, bus labai liūdna kadencija. Viešumoje tikrai toks įspūdis, kad visiškai dominuoja gatvių platintojai.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
    Ech, turbūt reikėjo už Zuoką balsuoti
    Tai nereiškia, kad negalima kritikuoti Benkunsko. Bet gerai, na tarkim duokim jam tą 100 dienų laikotarpį. Tegu pasireiškia jis kaip meras

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Ech, turbūt reikėjo už Zuoką balsuoti

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą

    Iš serijos: dar pilnai nesutvarkėmė autobusų ir troleibusų, reikia juos pirma atnaujinti. Tik tada galimai (greičiausiai ne) pradėsime mąstyti apie tramvajų
    Čia panaudotas gerai patikrintas melas "ateis kai susitvarkysim". Nu nebus niekada susitvarkyta, nes tvarkymams nuolat trūks lėšų, tai atsakymas "ne mano kadencijoj".

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą

    Iš serijos: dar pilnai nesutvarkėmė autobusų ir troleibusų, reikia juos pirma atnaujinti. Tik tada galimai (greičiausiai ne) pradėsime mąstyti apie tramvajų
    Arba: toliau malsimes šitam šude, bet išlipti nebandysime

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Tai šis principas buvo sutartas, kad mes pirmiausia tvarkome ten, kur reikia remonto būdu, o jau tas humanizavimas ateis tada, kai mes susitvarkysime su ta buitim ir higiena, kuri trukdo gyventi patogiai
    Iš serijos: dar pilnai nesutvarkėmė autobusų ir troleibusų, reikia juos pirma atnaujinti. Tik tada galimai (greičiausiai ne) pradėsime mąstyti apie tramvajų

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Gal jau verta koki protestą prie savivaldybės rengti?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Primenu.
    Saltoniškių gatvė yra D kategorijos (skirta privažiuoti prie teritorijų, pastatų ir pan.), turime/turėjome 5 juostas prieš sankryžą su T. Narbuto g., nėra perėjų, dažni įvažiavimai į kiemus, takai atskirti tvorelėmis, greitis 40 kmh, faktinis 60-70 kmh, nes važiuojama tranzitu tarp mikrorajonų arba išvengiant spūstis.
    Tada meras pradeda aiškinti, kad pagal patvirtintą projektą pradėjo formutis didesnės spūstys, nes sumažino eismo juostų kiekį, o tinkami sankryžos vertinimo būdai nebuvo atlikti, tad jis priėmė sprendimą palikti viską po senovei:

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	2 Size:	232,9 kB ID:	2049940

    Komentuoti:

Working...
X