Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Galbūt padėtų išsukimo iš Rimi panaikinimas ir eismo nukreipimas pvz taip?:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1313
Size:	172,0 kB
ID:	1989216
    Tokiu atveju esant kamščiui jie vie tiek patektų į tą pačią juostą iš kurios tektų rikiuotis - nieko šis variantas iš principo nepakeistų.

    Comment


      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

      Tokiu atveju esant kamščiui jie vie tiek patektų į tą pačią juostą iš kurios tektų rikiuotis - nieko šis variantas iš principo nepakeistų.
      Ne. Linkmenų g. yra dvi juostos posūkiui į dešinę, taigi jie galėtų patekti iškart į antrą juostą.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Sklandesniam eismo organizavimui ten tų įvažų/nuovažų palei pat sankryžą nereikia.

        Gali likti išvažiavimas iš Žalgirio g. ir įvažiavimas į Gel. Vilko g. RIMI parduotuvei.

        Comment


          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1022
Size:	211,8 kB
ID:	2159092

          ,,Ar yra planų pertvarkyti Geležinio Vilko / Žalgirio / Ukmergės gatvių susikirtimus, kad nebebūtų šviesoforų ir eismo susikirtimų viename lygyje? Bent jau Geležinio Vilko gatvė, kuri yra aukščiausios kategorijos, turi būti be susikirtimų viename lygyje ir tuo labiau šviesoforų. Labai laukiame šių pokyčių ir jau laukiame dešimtmečius viename iš svarbiausių Vilniaus transporto mazgų. Ačiū už atsakymą.''

          ATSAKYMAS
          ,,Informuojame, kad šiuo metu nėra patvirtintų projektų, kuriuose būtų numatyta rekonstruoti esamas vieno lygio šviesoforais reguliuojamas sankryžas Geležinio Vilko g. su Žalgirio ir Ukmergės g. Atkreipiame dėmesį, kad prieš Vilniaus miesto savivaldybei tvirtinant projektus, jie yra pristatomi viešai konsultacijai, o tik vėliau specialistai sprendimą priima įvertinę ne tik projekto sprendinius, bet ir visuomenės pastabas. Apie numatomas viešas konsultacijas galima sužinoti Vilniaus miesto savivaldybės tinklapyje: https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...vimo-viesumas/ Laba diena, informuojame, kad šiuo metu nėra patvirtintų projektų, kuriuose būtų numatyta rekonstruoti esamas vieno lygio šviesoforais reguliuojamas sankryžas Geležinio Vilko g. su Žalgirio ir Ukmergės g. Atkreipiame dėmesį, kad prieš Vilniaus miesto savivaldybei tvirtinant projektus, jie yra pristatomi viešai konsultacijai, o tik vėliau specialistai sprendimą priima įvertinę ne tik projekto sprendinius, bet ir visuomenės pastabas. Apie numatomas viešas konsultacijas galima sužinoti Vilniaus miesto savivaldybės tinklapyje: https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...vimo-viesumas/ Papildomai informuojame, kad šiuo metu Vilniaus miesto savivaldybė teikia prioritetą projektams miesto aplinkkeliuose siekiant užtikrinti eismo saugą ir pralaidumą tranzitiniam eismui. Šiuo metu yra derinamas dviejų lygių sankryžos projekto Gariūnų g. panaikinant vieno lygio šviesoforais reguliuojamą sankryžą statybą leidžiančio dokumento išdavimas ir projektuojama dviejų lygių Minsko pl. ir Gurių g. sankryža siekiant panaikinti nesaugų posūkį į kairę bei užtikrinti tinkamą patekimą į vystomas teritorijas Kalnėnuose ir Kuprioniškėse. JUDU komanda''

          Comment


            Kažkokie durnei miestą sugalvojo pastatyti viduryje sankryžos. Tik kelia kamščius. Ar KaS p[aga;vpojo, kad BUS KAMSCEI?!?

            Comment


              Reikia tikėtis estakada virš GV žiedo bus iš karto paskaičiuota ne tiktai BRT sistemai (nes nejaugi kam kitam, nedidinsi juk dar labiau automatizacijos būdamas EU žaliąja sostine), bet konversijai į tramvajaus sprendimą.

              Kiti sprendimai atrodo kaip iš JAV, išeinant iš tos daubos iš Žalgirio g. daryti vos ne aplinkelį surinkti eismui.. tuo pačiu darant humanizaciją Šeškinės kalno patogiam miesto susisiekimui... Nebūtų ten likusios geomorfologinio draustinio teritorijos, tai turbūt būtų tiesiamas tunelis per pusę kalno užbaigimu padarant bendrą Žalgirio–Paribio g. junginį, nes tegu eina visi urbanistai kažkur, o transporto srautų analizė įrodys pastovų auto srauto augimą, šlovė transporto srautų analizei.

              Comment


                2018 metais kažką braižiau taip sau

                Click image for larger version  Name:	Edukologijos viadukas.png Views:	5 Size:	7,46 MB ID:	2221918

                Bet dokumente idėja padaryti izoliuotas greitąsias juostas iš toliau nuo žiedo (nuo Konstitucijos pr. vidurio iki už PC "Panorama") atrodo geresnė nei mano braižinys
                Paskutinis taisė liudasbar; 2025.09.24, 22:02.

                Comment


                  Bet net kaip utopinė idėja keista. Tarkime, kad nuo GV bus galima važiuoti tik centro kryptimi, o ant žiedo bus draudžiama. Tipo per šitą siaurą ruoželį visas Ukmergės g srautas centro link persirinkiuos? Neįmanoma...

                  Click image for larger version

Name:	keista.png
Views:	1036
Size:	624,0 kB
ID:	2221932

                  Comment


                    Siūlomi sprendimai visiškai orientuoti į automobilius. Ir, kaip matosi, vietomis netgi neapgalvoti. Kadangi jie pakankamai stambūs, reikia viltis, kad nebus pradėti įgyvendinti, išskyrus patobulinimus žemesnės kategorijos gatvėse. Gal su kita kadencija turėsim merą, kuris planuos estakadas ne automobiliams, o viešajam transportui...

                    Per pedagoginio žiedą reikia tramvajaus viaduko (gal ir pėsčiųjų - dviračių viaduko kartu), o visa kita jau ir taip gerai. Nusiėmus keliems VT maršrutams, kuriuos pakeistų tramvajus, vietos automobiliams visiškai pakaks.
                    Paskutinis taisė abruo; 2025.09.25, 00:46.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Parašė liootas Rodyti pranešimą
                      Bet net kaip utopinė idėja keista. Tarkime, kad nuo GV bus galima važiuoti tik centro kryptimi, o ant žiedo bus draudžiama. Tipo per šitą siaurą ruoželį visas Ukmergės g srautas centro link persirinkiuos? Neįmanoma...
                      Čia gi ne projektai, o principinės schemos. Schemos skirtos tik tam, kad apibrėžti poreikį gatvių raudonosioms linijoms nubrėžti. Todėl nei eismo juostų skaičiai, nei viadukų ilgiai tikrai nereiškia, kad būtent taip ir bus, kai jau bus rengiami projektai.

                      Comment


                        Arba kodėl pvz čia neprioretizuojamas kelių lygių sprendimas, kuris sukurtų tiek transportui, tiek pėstiesiems nenetrūkstančius susisiekimo ryšius?:

                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	976
Size:	119,0 kB
ID:	2224051

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Deja, imageshack.us talpykla veikia labai nepatikimai ir dauguma pimųjų nuotraukų "užsilenkė".
                          Būtų gerai surasti pirmąsias Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryžos vizualizacijas.
                          Gal kas turi nuotraukų "prieš" viaduko statybą? Kadangi mažiausiai keli pirmi šios temos puslapiai liko be foto.

                          Comment


                            Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
                            Gal kas turi nuotraukų "prieš" viaduko statybą? Kadangi mažiausiai keli pirmi šios temos puslapiai liko be foto.
                            Vilnius iš oro užfiksuotas prieš pat prasidedant didiesiems pokyčiams mieste

                            15min.lt 2024.11.29
                            Fotografo Irmanto Gėlūno fotogalerija "Atgal į praeitį: Vilnius 2001-aisiais"


                            Kai negyvosios Linkmenų Rimi (dar viena negyvoji Rimi yra Kareivių gatvėje) vietoje dar buvo Spec ATĮ, kurioje kas rytą linksmai dieną pradėdavo šiukšliavežės ir smėlio barstytuvai


                            KaI dar nebuvo estakados į Šeškinės kalną, o Statoilas vadinosi Statoilu o ne sunkiai ištariamu svetimvardžiu, kuris tariamas nuo CyrklKiij iki SiorklKėj

                            https://www.15min.lt/galerija/atgal-...isiais-57724#_

                            Comment


                              Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
                              Gal kas turi nuotraukų "prieš" viaduko statybą?
                              Ačiū už atgaivintą seną temą.
                              Gal reikėtų sujungti abi temas apie tą patį transporto mazgą
                              [VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža
                              [VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                Vilnius iš oro užfiksuotas prieš pat prasidedant didiesiems pokyčiams mieste
                                Ar šitas E-klasės mersas daro kairį posūkį į saltoniškių gatvę? 2001 metais kiek pamenu eismo jau buvo ganėtinai nemažai tokiam drąsiam manevrui.


                                Click image for larger version

Name:	ukmerges.jpg
Views:	559
Size:	125,2 kB
ID:	2225040

                                Comment


                                  Greičiausiai apsisukinėja. Sujungimo su Saltoniškių gatve tuo metu nebuvo: https://www.15min.lt/galerija/atgal-.../57724/1250078
                                  Paskutinis taisė Agas; 2025.10.15, 09:18.

                                  Comment


                                    Kelias pastarasias savaites važiavau Ukmergės g link centro ir sukdavau į dešinę palei stotelę, kad patekti į Konstitucijos prospektą. Ties stotele, nes 2 juostos pereina į 1 ir vėl į 2, ne kartą buvo tai eismo užblokavimas dėl chaotiško eismo, tai avarinės situacijos, o vieną kartą net susidūrė apie 5 mašinas būtent šioje vietoje. Nesuprantu kaip galima laikyti tiek metų (apie 25?) tokią nesamonę šioje vietoje? Tereikia sujungti dvi juostas ir būtų žymiai geriau.

                                    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	78,9 kB ID:	2226168

                                    Comment


                                      Tai ten nors trumputė, bet A juosta pagal ženklą pereinanti į stotelę. Autobusui dabar geriau, nes iš stotelės jį privalo išleisti mašinos, o jis iškart gali pasirinkti kurioje iš dviejų jam likti, t. y. jis be pastangų gali užsiimti antrą juostą iš kurios žiede pasukti į Konstitucijos pr. Gali sukti ir iš pirmos, bet šiuo atveju gali lengvai apvažiuoti stovintį kamštį, jei jis didesnis būtent pirmoj juostoj.

                                      Edit: plius pėstieji turi daugiau žalumos, o paslingt šaligatvį nesigaus, nes medžiai.
                                      Paskutinis taisė dondc; Vakar, 19:37.
                                      ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                                      Comment


                                        Yra ir 24 autobusas, kuris iš tos stotelės turi rikiuotis į GV po žiedu.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X