Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Kažkas čia forume tik rašė, jog šiemet platins tik 1 juostą link centro, o nuo centro kitamet. Juokingai skamba taip išmėtyti darbus per 3 metus, bet MMM moka skaičiuoti pinigus ir matyt taip jiems geriau.
    Kol biurai visi nepastatyti, nėra tikslo įšaldyti pinigus.
    Flickr

    Comment


      ^^ Jo as biski nesuprantu ka jie galvoja su tuo pasiekti. Visa teritorija aplink Panoramos zieda atrodo kaip koks Chicagos priemiescio 60-70metais statytas ofisu kvartalas su tokiais greitkeliais ir parkingu.
      Spekit kuri nuotrauka Vilnius.


      Click image for larger version

Name:	lolvilnius.png
Views:	183
Size:	299,5 kB
ID:	1730415Click image for larger version

Name:	lolchicago.png
Views:	179
Size:	281,7 kB
ID:	1730416

      Comment


        Parašė SoulMulticast
        vyksta "dorozhnaja revoliucija" pagal sekminga Celiabinsko pavyzdi. Kasmet reikia dadet po viena juosta ir kamsciai stebuklingai sumazeja!
        Žmonės iškelia lozungą ir nebando pamatyti bent realybes nuotrupas. Užteko praplatinti Žalgirio ties Rimi sukant į Santarų pusę ir atsikimšo kapitaliai Žalgirio. perkėlė apsisukimą iš GV į Žalgirio su 100 m juosta irgi pralaisvėjo. Pridės šituos 300 m ir tikrai pralaisvės be € 10 mln investisijų kitaip nei sušikta zuokulos goštauto estakada 200 mašinų per parą MG Baltic reikmėms
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Žmonės iškelia lozungą ir nebando pamatyti bent realybes nuotrupas. Užteko praplatinti Žalgirio ties Rimi sukant į Santarų pusę ir atsikimšo kapitaliai Žalgirio. perkėlė apsisukimą iš GV į Žalgirio su 100 m juosta irgi pralaisvėjo. Pridės šituos 300 m ir tikrai pralaisvės be € 10 mln investisijų kitaip nei sušikta zuokulos goštauto estakada 200 mašinų per parą MG Baltic reikmėms
          Čia Jūs atsisakote matyti realybę. Mastote vienos sankryžos mastu. Aišku, kad čia šiam kartui atsikimš. Bet neilgam, nes pagerėjus pasiūlai, paklausa taip pat šoktels. Ir taip be galo. Tik bėda, kad visi gyventojai negali sutilpti į automobilius, nes paprasčiausiai neužteks ploto gatvėms ir parkingams. Aš aišku nebandau čia nuteikinėti prieš darbus, tiesiog dėstau realybę.

          Comment


            Vienos sankryžos mastas irgi svarbu. Ypač kai tai yra butelio kakliukas tranzitiniam srautui dėl aplinkelių trūkumo.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Vienos sankryžos mastas irgi svarbu. Ypač kai tai yra butelio kakliukas tranzitiniam srautui dėl aplinkelių trūkumo.
              Turi omenyje aplinkkelių kaipo vakarinis, ar tiesiog gatvių jungčių? Nes elementarių C kategorijos gatvių Vilniuje yra katastrofiškas trūkumas. Turime begales atvejų, kai iš kiemų išsukama tiesiai į B kategorijos arterijas ir tuomet visi stovi bendroje eilėje, nors kelionės tikslai gal visiškai skirtingi - vienam tik reikia patekti į gretimą mikrorajoną, o kitam reikia į kitą miesto galą. Tai ir gaunasi, kad net Tūkstantmečio gatvė stovi kamštyje ir platink tu tuos kakliukus be galo.

              Comment


                Esminis yra Ozo gatvės iš esmės akligatvis ties Ąžuolyno gatve, kaip pasekmė šio mazgo perkrova. Įrengus Šiaurinę pasikeistų situacija iš esmės, kaip įvyko po VA su Laisvės pr.
                Todėl tokie maži ir pigūs praplatinimai yra optimalus "operatyvus" (buvo rašyta iš VMSA pusės jau prieš 3 metus) sprendimas.
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Turi omenyje aplinkkelių kaipo vakarinis, ar tiesiog gatvių jungčių? Nes elementarių C kategorijos gatvių Vilniuje yra katastrofiškas trūkumas. Turime begales atvejų, kai iš kiemų išsukama tiesiai į B kategorijos arterijas ir tuomet visi stovi bendroje eilėje, nors kelionės tikslai gal visiškai skirtingi - vienam tik reikia patekti į gretimą mikrorajoną, o kitam reikia į kitą miesto galą. Tai ir gaunasi, kad net Tūkstantmečio gatvė stovi kamštyje ir platink tu tuos kakliukus be galo.
                  Kaipo vakarinis. Pvz iš Santariškių išvažiuot į rytus/pietus/vakarus greičiausia yra per centrą.

                  Kokį Tūkstantmečio gatvės kamštį turi omenyje? Minsko sankryža yra labai aiškus probleminis butelio kakliukas. Išvažiavimas iš Oslo gatvės į Vakarinį taip pat yra labai konkreti projektuotojų klaida, kuri anksčiau ar vėliau bus sąlyginai nebrangiai pataisyta. Kaip buvo pataisytas išvažiavimas iš Vakarinio link Gariūnų ir įvažiavimas į Vakarinį nuo Gariūnų. Nepanašu, kad ten po poros metų vėl grįžtume prie ankstesnių kamščių.

                  Gerosios Vilties tiltas + žiedas tai taip, probleminė vieta. Ir Tūkstantmečio su VA atvedimas į ją situacijos nepagerino. Kita vertus - srautai buvo perkelti iš kitų gatvių į stambesnes ir toliau nuo žmonių lankomų vietų. Negerai kai aplinkelis tuo pačiu yra ir miesto arterija.

                  Dėl siaurų gatvelių pagrindinis dalykas yra bendras miesto suplanavimas. Dominuoja izoliuoti daugiabučių kvartalai su pravažiavimais per kiemus ir siaurom gatvelėm bei magistralinėm gatvėj tarp jų. Norint turėti kvartalinį smulkių gatvių tinklą reiktų iš principo perstatyti didelę dalį miesto. Reljefas tam irgi nelabai palankus.

                  Šnekant apie atseit beprasmybę platint gatves ir kaip jos užsikiša... Tik priminsiu, kad prieš 15-20 metų ir žmonių judėjimo kryptys buvo kitos. Pvz kiek žmonių kasdien važiuoja į Konstitucijos prospektą ar Saltoniškes šiandien ir 2000aisiais? Ir tas padidėjimas tikrai nėra dėl to, kad praplatino gatves ir žmonės jas užildė automobiliais

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                    Šnekant apie atseit beprasmybę platint gatves ir kaip jos užsikiša... Tik priminsiu, kad prieš 15-20 metų ir žmonių judėjimo kryptys buvo kitos. Pvz kiek žmonių kasdien važiuoja į Konstitucijos prospektą ar Saltoniškes šiandien ir 2000aisiais? Ir tas padidėjimas tikrai nėra dėl to, kad praplatino gatves ir žmonės jas užildė automobiliais
                    Ten kur Europa buvo tik čiliakas dykynėje. O kur Panorama tik pieno kombinatas kitoje dykynėje.
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Ten kur Europa buvo tik čiliakas dykynėje. O kur Panorama tik pieno kombinatas kitoje dykynėje.
                      Bet tas čiliakas garantuotai sulaukdavo dešimčių tūkstančių lankytojų. Kurie praplatinus aplinkines gatves persėdo iš autobusų į nuosavus automobilius. Visi matėm legendines fotkes su pustuščiais parkingais tose vietose. O kas dabar darosi? Va taip ir gaunasi praplatinus kelias gatves

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Bet tas čiliakas garantuotai sulaukdavo dešimčių tūkstančių lankytojų. Kurie praplatinus aplinkines gatves persėdo iš autobusų į nuosavus automobilius. Visi matėm legendines fotkes su pustuščiais parkingais tose vietose. O kas dabar darosi? Va taip ir gaunasi praplatinus kelias gatves
                        Su praplatinimu tai neturi tiesioginio ryšio. Tiesiog automobilių padaugėjo dvigubai. O lyginant su sovietmečiu net ir dešimteriopai.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                          Tą, kuris kasdien piko metu nusitesia nuo pat vakarinio iki IKEA, ir tai niekaip nesusiję su Liepkalnio sankryža. Veikiau atvirkščiai, kai sutvarkys sankryžą, kamštis dar pailgės. Kada platinsim?
                          Kaip ir minėjau, šitas susidaro dėl labai probleminio išsukimo iš Oslo į Vakarinį. Kuris yra didelis projektuotojų lepsusas ir kurį nebrangiai galima pataisyti. Čia būtų ne platinimas, o klaidos ištaisymas.

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Gerai, man gali neaiškinti. Aš susisiekimo komunikacijose pradirbęs virš 15 metų ir puikiai žinau visas klaidas ir koks jų taisymo rezultatas lokaliai trumpuoju periodu ir globaliai ilguoju.
                            Žodžiu sukišam n+k milijonų, pamatom, kad projektuotojai privėlė klaidų... Ir netaisom tų klaidų bei neišnaudojam padarytų investicijų?

                            O Vakarinio įvažiavimas/išvažiavimo sutvarkymas į Gariūnų pusę irgi buvo nereikalingas pagal tą logiką?
                            Paskutinis taisė mantasm; 2019.06.22, 13:46.

                            Comment


                              Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                              Jo automobiliu daugeja, zmoniu keliaujanciu su automobiliu taip pat daugeja, bet kazkodel Vakaru Europoj zmones suprato kad platinti gatviu neapsimoka, nes is to nieko gero nebus. Ten atvirksciai - siaurina gatves, naikina parkavima, uzdeda tarsos mokescius, riboja automobiliu eisma centrinese miesto dalyse.

                              Cia juokinga, sitoje Lietuveleje. Kalba apie darnu juduma, kalba apie "gerus" pokycius, bet kad toks infrastrukturos "tobulinimas" tik bando pasalinti pesciuosius, dviratininkus, ir kitus eismo dalyvius is to miesto dalies. Niekas nenores artintis prie tokio greitkelio miesto centre - jeigu nesinaudoji automobiliu. As kaip ejau pestute link Panoramos, kirtau Ukmerges g, tai pasijauciau kaip koks ateivis, kuris nepriklauso egzistuoti tokioje atmosferoje.
                              Taip, riboja automobilių eismą centre. Ir pasirūpina aplinkeliais, kad nereiktų lįst į centrą jei tavo tikslas nėra važiuot į centrą.

                              Šita sankryža buvo taip pat nedraugiška ir prieš pastatant Ukmergės gatvės estakadą. Viena juosta ten ar ten irgi nieko nepakeis. Nebent sumažins kamščius ir išmetamųjų dujų kiekį kurį tenka pauostyti kol ten praeini.

                              O norint visą šitą mazgą perdaryti reiktų pirma padaryti normalią aplinkelių sistemą, kad pedagoginio tiltas taptų reikalingas tik tiems, kas važiuoja į centrą.

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Žmonės iškelia lozungą ir nebando pamatyti bent realybes nuotrupas. Užteko praplatinti Žalgirio ties Rimi sukant į Santarų pusę ir atsikimšo kapitaliai Žalgirio. perkėlė apsisukimą iš GV į Žalgirio su 100 m juosta irgi pralaisvėjo. Pridės šituos 300 m ir tikrai pralaisvės be € 10 mln investisijų kitaip nei sušikta zuokulos goštauto estakada 200 mašinų per parą MG Baltic reikmėms
                                Zuoko estakada cia ne prie ko, man rodos tikrai galima buvo apsieit ir be jos.

                                Man keista kad prie sito komentaro net 6 laikai.

                                Jus NIEKADA nepadarysite kad sioje vietoje nebutu kamsciu. Tai neimanoma . (nemaisom ir su Liepkalnio sankryza - ten dar imanoma ja rekonstravus). Platinant Zalgirio / GV sankryza ir vis pripaisant papildomas juostas problema tik igilinama. Palyginimui cia kaip turint alergija gerti kasdien po piliule, po metu jau viena doze nebeveikia reikia gerti dvi tabletes, po triju metu tris tabletes ir pan. Galiausiai jus mirsite nuo tableciu salutiniu povekiu, o alergija liks.
                                Bemaz visi pagrindiai miesto srautai susieina siioje vietoje, paemus kartu is narbuto/GV zieda. Problemos sprendimas gali buti tik kompleksinis -
                                mazinti automobilizacija. Tam prasme mazinti realiai - automobiliu mokesciais, ivedant normalu patogu VT kaip tramvajus, visur padarius dviraciu takus, pilnai uzdarius senamiesti bet kokiam tranzitui ir t.t.
                                Problema yra planavime, kai miestas sukurtas taip jog visas srautas sukisamas i chordas - GV, Narbuto, Zalgirio, Ukmerges. Ir aisku jos visos sueina vienoj vietoj. Trafikas turi pasiskirstyt tolygiai, o ne eiti miesto greitkeliais. Visi jie piko metu tampa kamsciais. 3 nakties tokia gatve davaziuoji turbut greiciau, nei per 10 sankryzu siauresnemis gatvemis, uztat 17 val vakaro kasdien stovi kamsciuose, tuose gatvese, kurios turetu buti a-lia greito eismo. Taip padarant patogu mazumai ir nepatogu daugumai.
                                Bet su planavimu mes nelabai kazka jau galim padaryt, miesto neperstatysi is naujo.

                                Pralaidumas nera begalinis, jei mes pradedam praleidinet per sankryza tuo pat metu dvigubai daugiau masinu, pripaise papildomai keleta juostu, jos sustos kazkur kitur. Musu atveju jos sustoja ivaziuojant is GV i zieda. Visada bus butelio kakleliu. Del tos pacios priezasties NEGALIMA daryti besviesoforines Ukmerges gatves. Visas nestabdomas ir NEVALDOMAS srautas sustos ties Zalgirio/GV sankryza, o ivaziuot i zieda bus isvis neimanoma. Ir visi kalbes vaj vaj problema ka dabar daryt. O problema bus paprasciausiai tame kad piko metu vietoj keletos minuciu sviesoforuose isukant is Fabijoniskiu i Ukmerges visi stoves bendrame kamstyje su GV, bet jau valanda.

                                https://en.wikipedia.org/wiki/Lewis%...ridge_Position
                                Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.06.23, 11:04.

                                Comment


                                  Problema dar ir tame, kad tas planas nėra pilnai įgyvendintas. Neužbaigta Ozo gatvė ir išvis nėra Šiaurinės gatvės. Pagal naują statybą aplink Santariškes, kurios rodos nebuvo anų laikų planuose, dar reiktų ir Mykolo Lietuvio.

                                  Ir šitą planą galima išpildyti nieko neperstatant iš naujo. Nes miestas ir statytas numatant šitas jungtis.

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                    Problema yra planavime, kai miestas sukurtas taip jog visas srautas sukisamas i chordas - GV, Narbuto, Zalgirio, Ukmerges. Ir aisku jos visos sueina vienoj vietoj. Trafikas turi pasiskirstyt tolygiai, o ne eiti miesto greitkeliais. Visi jie piko metu tampa kamsciais.
                                    Mano manymu, pastačius tiltą per pedagoginio žiedą, pagreitėtų eismo srautai įvažiuojant į žiedą iš Šeškinės bei Baltupių pusės, tada ir sumažėtų kamščiai, for real.

                                    Comment


                                      ir visgi buvau teisus. ne pirstu nepaliesta ta atkarpa nuo centro link Santariskiu. Garantuoju, kad kitais metais isplatins iki Zalgirio g., o dar kitais nuo Zalgirio iki VGTU. tai bus nei daug nei mazai - 4 metai sankryzos pertvarkymui.

                                      Comment


                                        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                        ir visgi buvau teisus. ne pirstu nepaliesta ta atkarpa nuo centro link Santariskiu. Garantuoju, kad kitais metais isplatins iki Zalgirio g., o dar kitais nuo Zalgirio iki VGTU. tai bus nei daug nei mazai - 4 metai sankryzos pertvarkymui.
                                        Manau tai susiję ir su NT vystytojų finansavimu. Dabartinius darbus finansuoja M.M.M. ar kaip ten jis vadinasi, stato Saltoniškių verslo centrą.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Click image for larger version

Name:	ED7E9846-9356-4CB6-B0F8-9434DB52A394.jpeg
Views:	159
Size:	294,9 kB
ID:	1738125Click image for larger version

Name:	20EFA5D7-1309-43CC-BDB0-58B0E67C9EDC.jpeg
Views:	166
Size:	301,1 kB
ID:	1738124Click image for larger version

Name:	277E2630-BB08-41FD-BA16-906F799636BE.jpeg
Views:	166
Size:	303,4 kB
ID:	1738123
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X