Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Gatvės platinimo kitamet taip pat niekas neatšaukia.
    Ar tikrai? Iš kur tokia informacija?
    Flickr

    Comment


      Parašė Horn Rodyti pranešimą
      Ženklas keisis ne nuo dienos meto, o nuo šviesoforų, t.y. iš kur srautas bus paleidžiamas. Gatvės platinimo kitamet taip pat niekas neatšaukia.
      Geriau jau atšauktų, nes ko toje vietoje daugiau NEreikia, tai gatvių platinimo. Jau ir taip asfalto jūra vos ne miesto centre.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Ar tikrai? Iš kur tokia informacija?
        o kur buvo parasyta, kad atsaukia? baigs statyt 4 pastata MMM, baigs platint sankryza (tik terminas yra 2021 Q2), tai klausimas 2020 platins ar 2021 (ar vel etapais)

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Ar tikrai? Iš kur tokia informacija?
          Tikrai taip. Aišku beveik metus į priekį niekuo negali būti tikras.


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Geriau jau atšauktų, nes ko toje vietoje daugiau NEreikia, tai gatvių platinimo. Jau ir taip asfalto jūra vos ne miesto centre.
          Aš taip pat už gatvių siaurinimą, parkavimo vietų mažinimą ir branginimą, bet ši sankryža tarp kelių išimčių, kur ją kiek paplatinti reikia.

          Comment


            Būtume turtingi, tai reiktų ne platinti, o pora G.V. juostų pakišti po žeme važiuojant nuo centro ir taip prašokant visus tris šviesoforus.
            Taip pat reikėjo padaryti su Konstitucijos pr, ten esanti asfalto jūra daug šlykštesnė, geriau ant gatvės būtų statomi visokie verslo centrai.

            Comment


              Nežinau kiek dar aktualus šis postas iš anksčiau, kalbant apie platinimą iš centro.
              Creatium gal yra brėžinių, kuriuose matytųsi kaip tas 5 ar kitokį skaičių juostų naudingai pritaikyti?
              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Pagal brėžinį, tai taip ir turėtų būti:

              Click image for larger version  Name:	asd.png Views:	1 Size:	356,1 kB ID:	1643689
              Horn Ar esate už tokio pobūdžio platinimą?

              themanual Šios potemės postas #1 su panašia fantazija iš 2014 ar anksčiau.
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Parašė Horn Rodyti pranešimą



                Aš taip pat už gatvių siaurinimą, parkavimo vietų mažinimą ir branginimą, bet ši sankryža tarp kelių išimčių, kur ją kiek paplatinti reikia.
                Sakai induced demand fenomenas šiuo konkrečiu atveju negalioja? Kodėl? Yra atlikti kažkokie moksliniai tyrimai būtent dėl šios sankryžos, kurie tai įrodo? Gal galima į juos nuorodą? Nes juk tikrai nesugalvojai tiesiog šiaip iš lempos, kad būtent šita sankryža turi būti išimtis?
                Paskutinis taisė John; 2019.10.28, 19:57.

                Comment


                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                  themanual Šios potemės postas #1 su panašia fantazija iš 2014 ar anksčiau.
                  Man tokios estakados nelabai patinka Su platinimu šitoje vietoje blogai dar tas kad atvažiuojant G.V. nebus nė vienos juostos link Žalgirio g., reikės būtinai persirikiuoti, o tuo pačiu atvažiuojantys nuo žiedo link Ozo g. irgi turės toje pačioje vietoje rikiuotis. Dar jeigu nebūtų to šviesoforo vidury, tai gal judant srautams ir susimaišytų šiaip ne taip, o dabar ta atkarpa dar sutrumpėja ir įdomu kas ten dėsis užsidegus žaliai.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Sakai induced demand fenomenas šiuo konkrečiu atveju negalioja? Kodėl? Yra atlikti kažkokie moksliniai tyrimai būtent dėl šios sankryžos, kurie tai įrodo? Gal galima į juos nuorodą? Nes juk tikrai nesugalvojai tiesiog šiaip iš lempos, kad būtent šita sankryža turi būti išimtis?
                    Jau padarytai pertvarkymo daliai kaipo ir neveikia. Pertvarkymo nuo centro reikia ir dėl saugumo. Net jei sumoj bus tie patys kamščiai.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Jau padarytai pertvarkymo daliai kaipo ir neveikia. Pertvarkymo nuo centro reikia ir dėl saugumo. Net jei sumoj bus tie patys kamščiai.
                      Kas ten tiksliai blogai su saugumu?

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Kas ten tiksliai blogai su saugumu?
                        Lendantys iš Lvovo gatvės, tiek piko metu naglai kišantys nosį, tiek nepiko metu aklai išlendantys nepažiūrėję, kad pirma juosta atvažiuoja nuo šviesoforo. Kartais atsiranda ir sukančių iš antros juostos į Žalgirio - matyt optinė iliuzija dėl dviejų juostų išsukime. Posūkio į GV kampas irgi savotiškas - ypač stambesnis transportas atsargiai išiminėja. Išsukimas iš perdaryto apsisukimo atvažiavus nuo Baltupių irgi prašosi praplatinimo dėl aštraus posūkio kampo vidinėje juostoje.

                        Comment


                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                          Nežinau kiek dar aktualus šis postas iš anksčiau, kalbant apie platinimą iš centro.
                          Creatium gal yra brėžinių, kuriuose matytųsi kaip tas 5 ar kitokį skaičių juostų naudingai pritaikyti?
                          Ne, nemačiau nieko detalesnio.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Lendantys iš Lvovo gatvės, tiek piko metu naglai kišantys nosį, tiek nepiko metu aklai išlendantys nepažiūrėję, kad pirma juosta atvažiuoja nuo šviesoforo. Kartais atsiranda ir sukančių iš antros juostos į Žalgirio - matyt optinė iliuzija dėl dviejų juostų išsukime. Posūkio į GV kampas irgi savotiškas - ypač stambesnis transportas atsargiai išiminėja. Išsukimas iš perdaryto apsisukimo atvažiavus nuo Baltupių irgi prašosi praplatinimo dėl aštraus posūkio kampo vidinėje juostoje.
                            Persirikiavimo/išsukimo konfliktus labai padeda spręsti mažesnis greitis, kurio pasiekti galima ženklais ir radarais ar saugumo kalneliais. Nors šiaip ta sankryža yra absurdiška iš principo ir ten situaciją geriausiai pataisytų žiedas.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą

                              Persirikiavimo/išsukimo konfliktus labai padeda spręsti mažesnis greitis, kurio pasiekti galima ženklais ir radarais ar saugumo kalneliais. Nors šiaip ta sankryža yra absurdiška iš principo ir ten situaciją geriausiai pataisytų žiedas.
                              Pabaigus rekonstrukciją su tuo likusiu gabaliuku minėtos problemos kaipo ir išsispręstų. Dabar tai taip, pusiau daryta pusiau nedadaryta. Apie žiedą turbūt reikėjo galvot prieš padarant 2/3 darbo pagal šitą projektą

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Pabaigus rekonstrukciją su tuo likusiu gabaliuku minėtos problemos kaipo ir išsispręstų. Dabar tai taip, pusiau daryta pusiau nedadaryta. Apie žiedą turbūt reikėjo galvot prieš padarant 2/3 darbo pagal šitą projektą
                                Bijau, kad tik laikinai, nes kaip John ir aiškina, šiaurinės Vilniaus dalies gyventojams pasidarys patogiau važiuoti nuosavais automobiliais, pirkti ten pigesnius butus ir greitai vėl bus tas pats (o vėl užsikišus gatvei pablogės saugumas, nes greit atsiras visokių "gudručių", kurie sugalvos kaip kur nors užlįsti, kokią nors juostą apvažiuoti etc.). Kai tuo tarpu yra būdų kaip spręsti vairavimo konfliktus ir didinti saugumą tuo pačiu nedarant važiavimo nuosavu automobiliu patogesniu ir to neskatinant. Užtektų perdaryti keletą išvažiavimų ir turėtum kažką tokio (ir šviesoforų atsisakyti būtų galima, kas irgi saugumą padidintų, nes ten daug bandančių per raudoną šviesoforą pravažiuoti, vienas šiemet ir į mane taip atsitrenkė). Žiedas dar padidina saugumą ir tuo, kad sulėtina eismą ir priverčia vairuotojus būti atidesniais ir dairytis, vietoj lėkimo kaip akis išdegus nežinia kur.

                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Parašė index Rodyti pranešimą

                                  Bijau, kad tik laikinai, nes kaip John ir aiškina, šiaurinės Vilniaus dalies gyventojams pasidarys patogiau važiuoti nuosavais automobiliais, pirkti ten pigesnius butus ir greitai vėl bus tas pats
                                  Kad ir dabar ten nėra taip blogai, kad atkratytų važiuot su nuosava auto. Blogai būdavo rytinis kamštis nuo Baltupių perėjos Nuo Pedagoginio tilto prašaut kiaurai galima net pačiu piko metu visai greitai. Šikna yra tik atvažiuot nuo Narbuto. Bet ir tada galima važiuot pro Akropolį. Labai blogai būna tik tada kai įvyksta techninė avarija.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Geriau jau atšauktų, nes ko toje vietoje daugiau NEreikia, tai gatvių platinimo. Jau ir taip asfalto jūra vos ne miesto centre.
                                    Toje vietoje yra turbūt didžiausias bottleneck'as mieste, tai platinimas šiuo atveju kaip tik sąlyginai labai pigiai stipriai pagerintų eismą. Ko nereikia, tai visokių šiaurinių gatvių su n viadukų, tuos pinigus reiktų panaudoti kaip šioje vietoje platinimams ties bottleneck'ais, kad vietoje plėtros pirmiausia būtų maksimaliai išnaudojamas esamas gatvių tinklas ir aišku investavimas į VT, dviračių takus ir šaligatvius.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Manau tau puikiai atsake. Techniniai autoįvykiai taip pat _ne_saugumo dalis, o pastarųjų ten nutinka dažnai.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Toje vietoje yra turbūt didžiausias bottleneck mieste, tai platinimas šiuo atveju kaip tik sąlyginai labai pigiai gererintų eismą. Ko nereikia, tai visokių šiaurinių gatvių su n viadukų, tuos pinigus reiktų panaudoti kaip šioje vietoje platinimams ties bottleneck'ais, kad vietoje plėtros būtų maksimaliai išnaudojamas esamas gatvių tinklas ir aišku investavimą į VT, dviračių takus ir šaligatvius.
                                        ČIa panašiai efektyvu kaip į seną automobilį naują salono apdailos detalę įdėti.

                                        Comment


                                          Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                          ČIa panašiai efektyvu kaip į seną automobilį naują salono apdailos detalę įdėti.
                                          O ką jūs siūlot? Aišku galima už šimtus milijonų pristatyti dar n naujų viadukų/tunelių, kad šiame mazge net šviesoforų neliktų, bet čia būtų perteklinės investicijos, o platinimas kaip tik yra pigus ir gan efektyvus sprendimas.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X