Parašė Horn
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža
Collapse
X
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąŽenklas keisis ne nuo dienos meto, o nuo šviesoforų, t.y. iš kur srautas bus paleidžiamas. Gatvės platinimo kitamet taip pat niekas neatšaukia.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai? Iš kur tokia informacija?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai? Iš kur tokia informacija?
Parašė John Rodyti pranešimą
Geriau jau atšauktų, nes ko toje vietoje daugiau NEreikia, tai gatvių platinimo. Jau ir taip asfalto jūra vos ne miesto centre.
Comment
-
Nežinau kiek dar aktualus šis postas iš anksčiau, kalbant apie platinimą iš centro.
Creatium gal yra brėžinių, kuriuose matytųsi kaip tas 5 ar kitokį skaičių juostų naudingai pritaikyti?
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pagal brėžinį, tai taip ir turėtų būti:
themanual Šios potemės postas #1 su panašia fantazija iš 2014 ar anksčiau.
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą
Aš taip pat už gatvių siaurinimą, parkavimo vietų mažinimą ir branginimą, bet ši sankryža tarp kelių išimčių, kur ją kiek paplatinti reikia.Paskutinis taisė John; 2019.10.28, 19:57.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąthemanual Šios potemės postas #1 su panašia fantazija iš 2014 ar anksčiau.Su platinimu šitoje vietoje blogai dar tas kad atvažiuojant G.V. nebus nė vienos juostos link Žalgirio g., reikės būtinai persirikiuoti, o tuo pačiu atvažiuojantys nuo žiedo link Ozo g. irgi turės toje pačioje vietoje rikiuotis. Dar jeigu nebūtų to šviesoforo vidury, tai gal judant srautams ir susimaišytų šiaip ne taip, o dabar ta atkarpa dar sutrumpėja ir įdomu kas ten dėsis užsidegus žaliai.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Sakai induced demand fenomenas šiuo konkrečiu atveju negalioja? Kodėl? Yra atlikti kažkokie moksliniai tyrimai būtent dėl šios sankryžos, kurie tai įrodo? Gal galima į juos nuorodą? Nes juk tikrai nesugalvojai tiesiog šiaip iš lempos, kad būtent šita sankryža turi būti išimtis?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jau padarytai pertvarkymo daliai kaipo ir neveikia. Pertvarkymo nuo centro reikia ir dėl saugumo. Net jei sumoj bus tie patys kamščiai.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kas ten tiksliai blogai su saugumu?
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąNežinau kiek dar aktualus šis postas iš anksčiau, kalbant apie platinimą iš centro.
Creatium gal yra brėžinių, kuriuose matytųsi kaip tas 5 ar kitokį skaičių juostų naudingai pritaikyti?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Lendantys iš Lvovo gatvės, tiek piko metu naglai kišantys nosį, tiek nepiko metu aklai išlendantys nepažiūrėję, kad pirma juosta atvažiuoja nuo šviesoforo. Kartais atsiranda ir sukančių iš antros juostos į Žalgirio - matyt optinė iliuzija dėl dviejų juostų išsukime. Posūkio į GV kampas irgi savotiškas - ypač stambesnis transportas atsargiai išiminėja. Išsukimas iš perdaryto apsisukimo atvažiavus nuo Baltupių irgi prašosi praplatinimo dėl aštraus posūkio kampo vidinėje juostoje.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Persirikiavimo/išsukimo konfliktus labai padeda spręsti mažesnis greitis, kurio pasiekti galima ženklais ir radarais ar saugumo kalneliais. Nors šiaip ta sankryža yra absurdiška iš principo ir ten situaciją geriausiai pataisytų žiedas.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pabaigus rekonstrukciją su tuo likusiu gabaliuku minėtos problemos kaipo ir išsispręstų. Dabar tai taip, pusiau daryta pusiau nedadaryta. Apie žiedą turbūt reikėjo galvot prieš padarant 2/3 darbo pagal šitą projektą
Post in English - fight censorship!
- 3 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Bijau, kad tik laikinai, nes kaip John ir aiškina, šiaurinės Vilniaus dalies gyventojams pasidarys patogiau važiuoti nuosavais automobiliais, pirkti ten pigesnius butus ir greitai vėl bus tas patsNuo Pedagoginio tilto prašaut kiaurai galima net pačiu piko metu visai greitai. Šikna yra tik atvažiuot nuo Narbuto. Bet ir tada galima važiuot pro Akropolį. Labai blogai būna tik tada kai įvyksta techninė avarija.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Geriau jau atšauktų, nes ko toje vietoje daugiau NEreikia, tai gatvių platinimo. Jau ir taip asfalto jūra vos ne miesto centre.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Toje vietoje yra turbūt didžiausias bottleneck mieste, tai platinimas šiuo atveju kaip tik sąlyginai labai pigiai gererintų eismą. Ko nereikia, tai visokių šiaurinių gatvių su n viadukų, tuos pinigus reiktų panaudoti kaip šioje vietoje platinimams ties bottleneck'ais, kad vietoje plėtros būtų maksimaliai išnaudojamas esamas gatvių tinklas ir aišku investavimą į VT, dviračių takus ir šaligatvius.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
ČIa panašiai efektyvu kaip į seną automobilį naują salono apdailos detalę įdėti.
Comment
Comment