Parašė Horn
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža
Collapse
X
-
Geriau jau atšauktų, nes ko toje vietoje daugiau NEreikia, tai gatvių platinimo. Jau ir taip asfalto jūra vos ne miesto centre.Parašė Horn Rodyti pranešimąŽenklas keisis ne nuo dienos meto, o nuo šviesoforų, t.y. iš kur srautas bus paleidžiamas. Gatvės platinimo kitamet taip pat niekas neatšaukia.
- 1 patinka
Comment
-
o kur buvo parasyta, kad atsaukia? baigs statyt 4 pastata MMM, baigs platint sankryza (tik terminas yra 2021 Q2), tai klausimas 2020 platins ar 2021 (ar vel etapais)Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai? Iš kur tokia informacija?
Comment
-
Tikrai taip. Aišku beveik metus į priekį niekuo negali būti tikras.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai? Iš kur tokia informacija?
Aš taip pat už gatvių siaurinimą, parkavimo vietų mažinimą ir branginimą, bet ši sankryža tarp kelių išimčių, kur ją kiek paplatinti reikia.Parašė John Rodyti pranešimą
Geriau jau atšauktų, nes ko toje vietoje daugiau NEreikia, tai gatvių platinimo. Jau ir taip asfalto jūra vos ne miesto centre.
Comment
-
Nežinau kiek dar aktualus šis postas iš anksčiau, kalbant apie platinimą iš centro.
Creatium gal yra brėžinių, kuriuose matytųsi kaip tas 5 ar kitokį skaičių juostų naudingai pritaikyti?
Horn Ar esate už tokio pobūdžio platinimą?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pagal brėžinį, tai taip ir turėtų būti:
themanual Šios potemės postas #1 su panašia fantazija iš 2014 ar anksčiau.
Comment
-
Sakai induced demand fenomenas šiuo konkrečiu atveju negalioja? Kodėl? Yra atlikti kažkokie moksliniai tyrimai būtent dėl šios sankryžos, kurie tai įrodo? Gal galima į juos nuorodą? Nes juk tikrai nesugalvojai tiesiog šiaip iš lempos, kad būtent šita sankryža turi būti išimtis?Parašė Horn Rodyti pranešimą
Aš taip pat už gatvių siaurinimą, parkavimo vietų mažinimą ir branginimą, bet ši sankryža tarp kelių išimčių, kur ją kiek paplatinti reikia.Paskutinis taisė John; 2019.10.28, 19:57.
Comment
-
Man tokios estakados nelabai patinkaParašė Riedis Rodyti pranešimąthemanual Šios potemės postas #1 su panašia fantazija iš 2014 ar anksčiau.
Su platinimu šitoje vietoje blogai dar tas kad atvažiuojant G.V. nebus nė vienos juostos link Žalgirio g., reikės būtinai persirikiuoti, o tuo pačiu atvažiuojantys nuo žiedo link Ozo g. irgi turės toje pačioje vietoje rikiuotis. Dar jeigu nebūtų to šviesoforo vidury, tai gal judant srautams ir susimaišytų šiaip ne taip, o dabar ta atkarpa dar sutrumpėja ir įdomu kas ten dėsis užsidegus žaliai.
Comment
-
Jau padarytai pertvarkymo daliai kaipo ir neveikia. Pertvarkymo nuo centro reikia ir dėl saugumo. Net jei sumoj bus tie patys kamščiai.Parašė John Rodyti pranešimą
Sakai induced demand fenomenas šiuo konkrečiu atveju negalioja? Kodėl? Yra atlikti kažkokie moksliniai tyrimai būtent dėl šios sankryžos, kurie tai įrodo? Gal galima į juos nuorodą? Nes juk tikrai nesugalvojai tiesiog šiaip iš lempos, kad būtent šita sankryža turi būti išimtis?
Comment
-
Kas ten tiksliai blogai su saugumu?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jau padarytai pertvarkymo daliai kaipo ir neveikia. Pertvarkymo nuo centro reikia ir dėl saugumo. Net jei sumoj bus tie patys kamščiai.
Comment
-
Lendantys iš Lvovo gatvės, tiek piko metu naglai kišantys nosį, tiek nepiko metu aklai išlendantys nepažiūrėję, kad pirma juosta atvažiuoja nuo šviesoforo. Kartais atsiranda ir sukančių iš antros juostos į Žalgirio - matyt optinė iliuzija dėl dviejų juostų išsukime. Posūkio į GV kampas irgi savotiškas - ypač stambesnis transportas atsargiai išiminėja. Išsukimas iš perdaryto apsisukimo atvažiavus nuo Baltupių irgi prašosi praplatinimo dėl aštraus posūkio kampo vidinėje juostoje.Parašė John Rodyti pranešimą
Kas ten tiksliai blogai su saugumu?
Comment
-
Ne, nemačiau nieko detalesnio.Parašė Riedis Rodyti pranešimąNežinau kiek dar aktualus šis postas iš anksčiau, kalbant apie platinimą iš centro.
Creatium gal yra brėžinių, kuriuose matytųsi kaip tas 5 ar kitokį skaičių juostų naudingai pritaikyti?
Comment
-
Persirikiavimo/išsukimo konfliktus labai padeda spręsti mažesnis greitis, kurio pasiekti galima ženklais ir radarais ar saugumo kalneliais. Nors šiaip ta sankryža yra absurdiška iš principo ir ten situaciją geriausiai pataisytų žiedas.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Lendantys iš Lvovo gatvės, tiek piko metu naglai kišantys nosį, tiek nepiko metu aklai išlendantys nepažiūrėję, kad pirma juosta atvažiuoja nuo šviesoforo. Kartais atsiranda ir sukančių iš antros juostos į Žalgirio - matyt optinė iliuzija dėl dviejų juostų išsukime. Posūkio į GV kampas irgi savotiškas - ypač stambesnis transportas atsargiai išiminėja. Išsukimas iš perdaryto apsisukimo atvažiavus nuo Baltupių irgi prašosi praplatinimo dėl aštraus posūkio kampo vidinėje juostoje.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Pabaigus rekonstrukciją su tuo likusiu gabaliuku minėtos problemos kaipo ir išsispręstų. Dabar tai taip, pusiau daryta pusiau nedadaryta. Apie žiedą turbūt reikėjo galvot prieš padarant 2/3 darbo pagal šitą projektąParašė index Rodyti pranešimą
Persirikiavimo/išsukimo konfliktus labai padeda spręsti mažesnis greitis, kurio pasiekti galima ženklais ir radarais ar saugumo kalneliais. Nors šiaip ta sankryža yra absurdiška iš principo ir ten situaciją geriausiai pataisytų žiedas.
Comment
-
Bijau, kad tik laikinai, nes kaip John ir aiškina, šiaurinės Vilniaus dalies gyventojams pasidarys patogiau važiuoti nuosavais automobiliais, pirkti ten pigesnius butus ir greitai vėl bus tas pats (o vėl užsikišus gatvei pablogės saugumas, nes greit atsiras visokių "gudručių", kurie sugalvos kaip kur nors užlįsti, kokią nors juostą apvažiuoti etc.). Kai tuo tarpu yra būdų kaip spręsti vairavimo konfliktus ir didinti saugumą tuo pačiu nedarant važiavimo nuosavu automobiliu patogesniu ir to neskatinant. Užtektų perdaryti keletą išvažiavimų ir turėtum kažką tokio (ir šviesoforų atsisakyti būtų galima, kas irgi saugumą padidintų, nes ten daug bandančių per raudoną šviesoforą pravažiuoti, vienas šiemet ir į mane taip atsitrenkė). Žiedas dar padidina saugumą ir tuo, kad sulėtina eismą ir priverčia vairuotojus būti atidesniais ir dairytis, vietoj lėkimo kaip akis išdegus nežinia kur.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pabaigus rekonstrukciją su tuo likusiu gabaliuku minėtos problemos kaipo ir išsispręstų. Dabar tai taip, pusiau daryta pusiau nedadaryta. Apie žiedą turbūt reikėjo galvot prieš padarant 2/3 darbo pagal šitą projektą
Post in English - fight censorship!
- 3 patinka
Comment
-
Kad ir dabar ten nėra taip blogai, kad atkratytų važiuot su nuosava auto. Blogai būdavo rytinis kamštis nuo Baltupių perėjosParašė index Rodyti pranešimą
Bijau, kad tik laikinai, nes kaip John ir aiškina, šiaurinės Vilniaus dalies gyventojams pasidarys patogiau važiuoti nuosavais automobiliais, pirkti ten pigesnius butus ir greitai vėl bus tas pats
Nuo Pedagoginio tilto prašaut kiaurai galima net pačiu piko metu visai greitai. Šikna yra tik atvažiuot nuo Narbuto. Bet ir tada galima važiuot pro Akropolį. Labai blogai būna tik tada kai įvyksta techninė avarija.
Comment
-
Toje vietoje yra turbūt didžiausias bottleneck'as mieste, tai platinimas šiuo atveju kaip tik sąlyginai labai pigiai stipriai pagerintų eismą. Ko nereikia, tai visokių šiaurinių gatvių su n viadukų, tuos pinigus reiktų panaudoti kaip šioje vietoje platinimams ties bottleneck'ais, kad vietoje plėtros pirmiausia būtų maksimaliai išnaudojamas esamas gatvių tinklas ir aišku investavimas į VT, dviračių takus ir šaligatvius.Parašė John Rodyti pranešimą
Geriau jau atšauktų, nes ko toje vietoje daugiau NEreikia, tai gatvių platinimo. Jau ir taip asfalto jūra vos ne miesto centre.
Comment
-
ČIa panašiai efektyvu kaip į seną automobilį naują salono apdailos detalę įdėti.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Toje vietoje yra turbūt didžiausias bottleneck mieste, tai platinimas šiuo atveju kaip tik sąlyginai labai pigiai gererintų eismą. Ko nereikia, tai visokių šiaurinių gatvių su n viadukų, tuos pinigus reiktų panaudoti kaip šioje vietoje platinimams ties bottleneck'ais, kad vietoje plėtros būtų maksimaliai išnaudojamas esamas gatvių tinklas ir aišku investavimą į VT, dviračių takus ir šaligatvius.
Comment
-
O ką jūs siūlot? Aišku galima už šimtus milijonų pristatyti dar n naujų viadukų/tunelių, kad šiame mazge net šviesoforų neliktų, bet čia būtų perteklinės investicijos, o platinimas kaip tik yra pigus ir gan efektyvus sprendimas.Parašė vėkas Rodyti pranešimą
ČIa panašiai efektyvu kaip į seną automobilį naują salono apdailos detalę įdėti.
Comment
Comment