Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Ten yra kryptys, tik nuotraukoje prastai matosi (dešiniau mėlynos ir žalios reklamos)
    Žinau, tik ženklinimo kokybė galėtų būti geresnė

    Galėtų atnaujinti didesniais skydais ir įrengti ant abejų viadukų.

    Comment


      Geležinio Vilko, Lvovo, Žalgirio, Ukmergės, Paribio ir Saltoniškių gatvių detaliojo plano dalies sprendinių keitimo teritorijų planavimo proceso inicijavimas (nuoroda)

      Planavimo tikslai ir uždaviniai:
      keisti Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2010 m. kovo 17 d. sprendimu Nr. 1-1427 ,,Dėl teritorijos prie Geležinio Vilko, Lvovo, Žalgirio, Ukmergės, Paribio ir Saltoniškių gatvių detaliojo plano tvirtinimo“ (registro Nr. T00061283) patvirtinto teritorijos prie Geležinio Vilko, Lvovo, Žalgirio, Ukmergės, Paribio ir Saltoniškių gatvių detaliojo plano dalies sprendinius apie 16,2 (šešiolikos ir dviejų dešimtųjų) ha teritorijoje planavimo proceso inicijavimo sutarties pagrindu:
      1. nustatyti gatvių raudonąsias linijas ir koreguoti detaliuoju planu nustatytas gatvių raudonąsias linijas,
      2. suformuoti valstybinės žemės sklypus esamoms susisiekimo komunikacijoms (Geležinio Vilko ir Saltoniškių gatvių atkarpoms) eksploatuoti,
      3. suplanuojant ir pagrindžiant susisiekimo komunikacijoms reikalingų plotų, priskirtų valstybinės reikšmės miškui, pavertimą kitomis naudmenomis,
      4. suprojektuojant ir pagrindžiant plotą, reikalingą visuomenės poreikiui, nustatyti esamoms susisiekimo komunikacijoms formuojamiems žemės sklypams reikalingus naudojimo reglamentus,
      5. atskirose teritorijose nustatyti galimas žemės sklypų ribas ir (ar) žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo principus, teritorijos naudojimo tipą, atitinkantį vietovės lygmens bendrąjį planą, arba konkrečią pagrindinę žemės naudojimo paskirtį, konkrečius naudojimo būdus bei kitus teritorijai taikomus naudojimo reglamentus,
      6. suformuoti šalia žemės sklypo Nr. 13 Geležinio Vilko g. 4 (kadastro Nr. 0101/0020:39) įsiterpusį žemės sklypą,
      7. pertvarkyti žemės sklypą Geležinio Vilko g. 4, prijungiant prie jo laisvos valstybinės žemės dalį ir suprojektuojant vieną bendrą sujungimo būdu pertvarkytą žemės sklypą, nustatyti šiam žemės sklypui reikalingus teritorijos naudojimo reglamentus vadovaujantis Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendruoju planu.
      Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	539
Size:	468,3 kB
ID:	1930685

      Comment


        Tai visgi estakadą į Saltoniškių g. planuoja?

        Comment


          O aš vis galvojau ką jie ten planuoja... buvau nusprendęs, kad likus kokia nors sena DP korektūra.

          Bet nelabai įsivaizduoju kaip ten būtų tikimasi įkišti estakadą po (ar virš) esančia estakada? Panašiau į tunelį man.

          Comment


            dar keicia ir raudonasias linijas salia Danske Bank ofiso (to senojo, tamsaus). Idomu kas ten keisis? nes ten ta stovejimo aikstele jau yra gatves raudonose linijose

            Comment


              Žiūrint į kas yra dabar, tai tiesiog nustatomos naujos siauresnės gatvių linijos visoje teritorijoje. Saltoniškių g. irgi raudonos linijos yra arčiau važiuojamosios dalies, toliau nuo pastatų.

              O kur dabar yra parkingai, panašu, paliekama galimybė kažkokiai mini gatvelei tuo puslankiu.

              Click image for larger version  Name:	Screenshot 2021-11-22 133227.jpg Views:	0 Size:	142,3 kB ID:	1930701

              Comment


                Gal aš kažko nesuprantu, bet ne paprasčiau tiesiog padaryti taip?

                Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	817
Size:	185,1 kB
ID:	1930744

                Comment


                  Nieko nesuprantu... Iš Žalgirio g reiks važiuot pro Saltoniškiu g kad papult i GV? O GV i miesta su Ukmerges g vistiek lieka šviesoforine? Ar man vienam atrodo kad tai sugalvojo narkomanas?

                  Comment


                    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                    Nieko nesuprantu... Iš Žalgirio g reiks važiuot pro Saltoniškiu g kad papult i GV? O GV i miesta su Ukmerges g vistiek lieka šviesoforine? Ar man vienam atrodo kad tai sugalvojo narkomanas?
                    Pro Saltoniškių g. nuimtų srautą nuo žiedo kažkiek, nes nemaža dalis į Narbuto g. nusuktų. Bet, kaip suprantu, būtų skirta tik tai daliai srauto, kuriai aktualu. Bet Bardako pasiūlymas būtų paprastesnis.

                    Comment


                      Siaurina gatvės raud. linijas tai matyt nebeplanuoja mega sprendimų. Svarbiausia kad kvailais sprendimais nesugadintų dar vienos vietos ateities viešajam transportui. Zuoko laikų VT studijos viename variantų visai protingai buvo siūloma į Saltoniškių g. nukreipti tramvajų iš Ukmergės g. Tik pagal tokį planą buvo greičiausiai numatyta statyti tą kitą pažymėtą estakadą virš Žalgirio g.

                      Click image for larger version

Name:	zuokas.png
Views:	754
Size:	891,8 kB
ID:	1930763

                      Comment


                        Va čia tai magistralės. Panašu, kad Žalgirio-Gelvilko estakados idėjos atsisakoma?
                        TPD Nr.K-VT-13-21-293

                        Click image for larger version  Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	500,1 kB ID:	1930765
                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Primenu, kad galima siųsti pasiūlymus arba juos teikti gyvai.

                          Daugiau: https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...sutarties-pag/

                          Comment


                            Gal aš pernelyg negatyviai žiūriu, priedo čia dar tik preliminarus brėžinys pagal teritorijų planavimą, bet pinigų bus panaudota daug, o naudos bus mažai
                            1: vis tiek liktų šviesoforas Ukmergės/GV sankryžoje link centro (žr. juostų susikirtimus), nors nauja estakada kaip ir leistų nukreipti visus tuos, kurie iš GV nori patekti ant žiedo (vis tiek ten 90% vėliau važiuoja Pilaitės link) ir tada nereikėtų šviesoforo, nes nesikirstų srautai;
                            2: priedo bus daug gudručių, kurie, važiuojant nuo Žvėryno link Santariškių, važiuos ne per žiedą, o per estakadą ir taip ją užkimš;
                            3:dar, kaip jau kažkas minėjo, amen visoms naujoms VT rūšims ir net paprastai įdėjai 3G nukreipti Saltoniškių->Narbuto->Konstitucijos per žiedą darant kažkokį viaduką (nežinau kiek tai buvo rimtai planuojama, buvau nugirdęs šią įdėją iš žmonių, šiek tiek susijusiu su projektavimu);
                            4: reikalingesnis būtų viadukas GV/Žalgirio sankryžoje, nes, kaip jau minėjau, šis spręstu tik šviesoforo būtinybę Ukmergės/GV sankryžoje dėl susikertančių srautų.

                            Comment


                              Problemų yra ir daugiau. Pavyzdžiui, atrodo nesprendžiamas pėsčiųjų susisiekimas daugeliu krypčiu. Juostų beveik visomis kryptimis galima nuimti po 1/3 juostų ir eismo pralaidumas visai nesikeis.

                              Na ir pats faktas, kad jeigu jau norima sujungti Saltoniškių g. su Žalgirio g., tai geriau būtų kasti tunelį, negu statyt 3 aukštų viaduką.

                              Comment


                                O tai pala jūs norit pasakyti jog tas brėžinys su maximum kiek įmanoma sutalpinti juostų, nuliu dėmesio VT, pėstiesiems, dviratininkams, trejomis juostomis G.V. prieš Žalgirio sankryžą, kur kažkokiu stebuklingu būdu galima važiuoti tiesiai ir sukti į dešinę, yra tai apie ką bus diskutuojama 2021-12-14, o ne kažkoks penkių metų senumo netyčiukas?

                                Aš suprantu, jog tramvajaus turbūt dar penkioliką metų neturėsime kad ir kaip sparčiai Vilnius augtų, bet tokie projektai (tikiuos kad čia nesusipratimas) kartu su estakadomis Šiaurinės g. projekte yra sabotažas ne penkiolikai metų o visam amžiui

                                Comment


                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                  ...
                                  Aš suprantu, jog tramvajaus turbūt dar penkioliką metų neturėsime kad ir kaip sparčiai Vilnius augtų, bet tokie projektai (tikiuos kad čia nesusipratimas) kartu su estakadomis Šiaurinės g. projekte yra sabotažas ne penkiolikai metų o visam amžiui
                                  Į Ukmergės g. kalną galintis užvažiuoti bėginis transportas vadinamas FUNIKULIERIUMI, ne tramvajumi.
                                  Nebent tunelį nuo Senukų/Šiaurinės g. pradėti

                                  Comment


                                    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                    Į Ukmergės g. kalną galintis užvažiuoti bėginis transportas vadinamas FUNIKULIERIUMI, ne tramvajumi.
                                    Nebent tunelį nuo Senukų/Šiaurinės g. pradėti
                                    Tramvajui Ukmergės kalnas (o ir Narbuto, ar be tkuris kitas Vilniuje esantis "kalnas" ) nesudarytų absoliučiai jokių problemų.

                                    Comment


                                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                      Va čia tai magistralės. Panašu, kad Žalgirio-Gelvilko estakados idėjos atsisakoma?
                                      TPD Nr.K-VT-13-21-293

                                      Click image for larger version Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	500,1 kB ID:	1930765
                                      amerikietiski vaizdeliai ... siaip tai ziauroka
                                      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                      - George W. Bush President of the USA

                                      Comment


                                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                        Va čia tai magistralės. Panašu, kad Žalgirio-Gelvilko estakados idėjos atsisakoma?
                                        TPD Nr.K-VT-13-21-293

                                        Click image for larger version Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	500,1 kB ID:	1930765
                                        Tai juk kažkoks bajeris arba tik vienas iš variantų, kurio niekas nevertina rimtai, ane? Nes jeigu ne, tai čia yra vienas didžiausių išpuolių prieš miestą visoje nepriklausomos Lietuvos istorijoje.

                                        Bet netikiu, kad tai gali būti rimtas projektas:

                                        Visų pirma, net jeigu kažkoks debilas sugalvojo, kad tai gali būti gera idėja (nenuvertinkime VMS potencialo, ten gali būti ir tokių genialių individų), kas jiems leis sunaikinti dalį Šeškinės kalvų draustinio šlaito su mišku (dėl kurių NMC net ribojamas pastatų aukštis, kad jų neuždengtų) ir nutiesti 6 juostų kelią ar estakadą, kuri dar ir uždengtų dalį nesunaikinto šlaito?

                                        Antra, kaip dėl pačių kurtų planų tai vietai?



                                        Trečia, what about "pirmoji taisyklė - medis visada yra pirmas", kai ruošiesi naikinti draustinio mišką, kad nutiesti amerikietišką highway'jų, nors tuo pačiu metu bėgioji po visokias laidas ir facebook'e pasakoji, kad tai yra didžiausias blogis ir Vilniuje infrastruktūra turi tapti jauki ir europietiška?

                                        Comment


                                          Šiuo atveju iš vis neesu tikras kas čia. Lyg ir iniciatorius Circle K, lyg ir daugiau sklypų bei raudonųjų linijų ribos koreaguojama. Kai rengė pradžioje supratau, kad nori sklypą pasididinti iki Ukmergės estakados.

                                          Transporto brėžinys tikrai orientacinis (gan atsainiai sužymėtas), į pasiūlymus apie jį tikriausiai atsakys "ne detaliojo plano svarstymo apimtis", nebent gal tiks pasiūlymai dėl pačių teritorijų priskyrimo transporto koridoriams, bet ir ten įtariu sakys, kad geomorfologinio Šeškinės draustinio neliečia. Paaiškės esmė per pristatymą
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X