Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Realiai reikėtų stotelių Riešė, Mokslininkų, Ateities, Didlaukio. Praktiškai visose jau yra.
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Analogiška situacija su stotele Drujos g., prieš išsukimą į Subačiaus g.
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Konstitucijos pr. ir Kalvarijų g. sankryžoje.
    Diskusija apie stoteles ir autobusų maršrutus nutolo nuo temos apie Ukmergės - GV - Žalgirio g. sankryžą.
    Yra tema apie viešąjį transportą Vilniuje.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Kokie 50% problemų išsispręstų pastačius patogų persėdimo mazgą tarp 1G ir 4G Konstitucijos pr. ir Kalvarijų g. sankryžoje. Dar 50% - paleidus trigubus autobusus arba pastačius light rail šių maršrutų trasomis.

    G maršrutas GV gatve graži idėja, bet kaip minėjo kotofeich - kamščiai jau nuo Jeruzalės pėsčiųjų viaduko, o A juosta tokio ilgio atkarpoje tikrai kainuotų daug. Kalvarijų g. ištisinė A juosta jau yra nuo Baltupių iki pat Konstitucijos prospekto, beliko įrengti trūkstamą atkarpą prie Jeruzalės.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ir išvengtų Žalio tilto, ir prasuktų pro Panoramos ofisynus. Iš Santriškių/Bajorų//Visorių važiuot iki Panoramos apylinkių su kokiu 1g ir tada persėst į ką nors vežantį link Pedagoginio žiedo - absoliutus šiknaskaudis. Su mašina gaunasi kokius 3x-4x grečiau. O ekspresas per GV, net jei ir liktų šiek tiek lėtesnis, jau taptų realia alternatyva.
    Bet 1G bent jau važiuoja, o čia nauda būtų tik nepiko metu. Dabar rytais kamštis miesto link nuo 7:20 iki 8:30 prasideda po peščiųjų viaduku prie Noragiškių g.
    Bet vis tiek bučiau už tokį maršrutą, nes pvz. būtų daug patogiau nuvykti ir prie Ozo ir t.t.

    Man pats greičiausias variantas nuo Santariškių žiedo iki Panoramos ofisų gaudavosi važiuoti su 1G iki Kalvarijų turgaus ir ten naujomis gatvėmis eiti peščiomis, nei važioti su tuomet šiuo maršrutu važinėjančiu 69.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Žodžiu, nebūtų problemos paleisti naują G šiuo maršrutu.
    Dalimi atveju puiki alternatyva kimšimuisi per Žaliąjį tiltą.
    Ir išvengtų Žalio tilto, ir prasuktų pro Panoramos ofisynus. Iš Santriškių/Bajorų//Visorių važiuot iki Panoramos apylinkių su kokiu 1g ir tada persėst į ką nors vežantį link Pedagoginio žiedo - absoliutus šiknaskaudis. Su mašina gaunasi kokius 3x-4x grečiau. O ekspresas per GV, net jei ir liktų šiek tiek lėtesnis, jau taptų realia alternatyva.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Žodžiu, nebūtų problemos paleisti naują G šiuo maršrutu.
    Dalimi atveju puiki alternatyva kimšimuisi per Žaliąjį tiltą.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Būtent, tarpmiestiniai Ateities st. jau ir taip sustoja.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Realiai reikėtų stotelių Riešė, Mokslininkų, Ateities, Didlaukio. Praktiškai visose jau yra.
    Nėra problemų stoti tarpmiestiniam Ateities, bet nebūtų galima G ?

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    VT Geležinio Vilko g. pagal STR gali būti tik kaip ekspresas. Kažką bendresnio jeigu, tai visą GV reikia mažinti iki B kategorijos tada.
    Nebūtina, užtenka nedidelį bortelį uždėti ties stotele, tokį, kokie skiria dviračių taką Rūdninkų g.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Pradėti galima nuo VT Geležinio Vilko g. Absurdas, kad iš Visorių/Jeruzalės/Baltupių iki Saltoniškių/Centro negalima nuvažiuoti autobusu. Faktas, kad toks autobusas kažkiek srauto nuimtų.
    VT Geležinio Vilko g. pagal STR gali būti tik kaip ekspresas. Kažką bendresnio jeigu, tai visą GV reikia mažinti iki B kategorijos tada.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Pradėti galima nuo VT Geležinio Vilko g. Absurdas, kad iš Visorių/Jeruzalės/Baltupių iki Saltoniškių/Centro negalima nuvažiuoti autobusu. Faktas, kad toks autobusas kažkiek srauto nuimtų.
    Nenukrypstant nuo temos būtų labai naudingas G nuo Riešės per GV ir Tūkstantmečio iki kokių Kalnėnų.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    nieko čia normalaus nepadarysi be esminių investicijų. čia kaip tam anekdote apie lovų stumdymą viešnamyje
    Pradėti galima nuo VT Geležinio Vilko g. Absurdas, kad iš Visorių/Jeruzalės/Baltupių iki Saltoniškių/Centro negalima nuvažiuoti autobusu. Faktas, kad toks autobusas kažkiek srauto nuimtų.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Galvojau kažkada VT temoje pasidalinti kažką panašaus į nežmoniškiausių stotelių dešimtuką. Šita tikrai viena iš "geriausių" kandidatų.
    Labau laukiam

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Analogiška situacija su stotele Drujos g., prieš išsukimą į Subačiaus g. Na, šiuo atveju lengviausias, greičiausias ir pigiausias sprendimas (patraukiant stotelę ir paliekant tik įvažiavime į žiede) baigtųsi tuo, kad 24 vis tiek nukentėtų – arba nestodamas, arba važiuodamas per žiedą (t.y. per kamštį). Bet gal ir gerai – tokių konflikto taškų apskritai neturi būti. Galvojau kažkada VT temoje pasidalinti kažką panašaus į nežmoniškiausių stotelių dešimtuką. Šita tikrai viena iš "geriausių" kandidatų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    nieko čia normalaus nepadarysi be esminių investicijų. čia kaip tam anekdote apie lovų stumdymą viešnamyje

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

    Ar tai išspręstų problemą ar tik perkeltų į kitą vietą? Labai įdomu kaip tada atrodytų eismas Saltoniškių gatve ir koks bus nuostabus laidumas per sankryžą su Narbuto g. Taip pat pagal principinę schemą, tai net uždraudus išskti iš GV į žiedą (kažkaip duodu 0 šansų, kad tai įvyktų) Ukmergės g. ir GV srautai visvien kertasi. Kaip ten tvarkingai vyktų eismas be šviesoforo būtų įdomu pamatyti.
    Taip, perkeltų, bet būtų mažiau skirtingų problemų, būtų vienatipės. Dabar gi susikirtimas įvažiuojant į žiedą blokuoja dažnai ir srautą, norintį judėti po žiedu.

    Be šviesoforo neišeitų, jei neįmanoma išvengti srauto, kuris iš GV važiuoja į Ukmergės g. ne viaduku. Berods VT to reikia. O daugiau kas trukdo ? Ar dar turim VT, kuris suktų nuo Ukmergės g žemyn važiuojant į kairę ?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Visa tai išsispręstų arba problematika bent jau apmažėtų su sankryžos rekonstrukcija, kai GV srautas negalėtų patekti ant žiedo, o važiuotų nauju viaduku į Saltoniškių gatvę. Tada galima būtų ir juostas perbraižyti nuo Šeškinės kalno
    Ir viadukas peršokimui iš Žalgirio į Ukmergės kalnan

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Visa tai išsispręstų arba problematika bent jau apmažėtų su sankryžos rekonstrukcija, kai GV srautas negalėtų patekti ant žiedo, o važiuotų nauju viaduku į Saltoniškių gatvę. Tada galima būtų ir juostas perbraižyti nuo Šeškinės kalno
    Ar tai išspręstų problemą ar tik perkeltų į kitą vietą? Labai įdomu kaip tada atrodytų eismas Saltoniškių gatve ir koks bus nuostabus laidumas per sankryžą su Narbuto g. Taip pat pagal principinę schemą, tai net uždraudus išskti iš GV į žiedą (kažkaip duodu 0 šansų, kad tai įvyktų) Ukmergės g. ir GV srautai visvien kertasi. Kaip ten tvarkingai vyktų eismas be šviesoforo būtų įdomu pamatyti.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Agas Rodyti pranešimą

    Faktas, kad stotelės vieta nėra optimali. Reiktų ieškoti geresnio sprendimo jos lokacijai.
    Visa tai išsispręstų arba problematika bent jau apmažėtų su sankryžos rekonstrukcija, kai GV srautas negalėtų patekti ant žiedo, o važiuotų nauju viaduku į Saltoniškių gatvę. Tada galima būtų ir juostas perbraižyti nuo Šeškinės kalno

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Būtų tada dvi juostos naudojamos VT manevrams. Yra maršrutai, kur VT palikęs stotelę lenda po žiedu, todėl turi kirsti srautą.
    Faktas, kad stotelės vieta nėra optimali. Reiktų ieškoti geresnio sprendimo jos lokacijai.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Manau nematėte kas ten vyksta: Srautas į tą vieną juostą suvažiuoja toks:
    - Ukmergės g
    - VT
    - GV
    Kai VT išsukinėja iš stotelės jis užblokuoja vienintelę juostą. Jei būtų dvi juostos tai viena būtų naudojama VT manevrams, o tuo metu kita juosta galėtų likęs transportas naudotis. O dabar per kamščius kai užblokuojama juosta ar matėte kas ten vyksta? Ukmergės srautas konfliktuoja su GV srautu. O prie viso to dar bando VT išsukti.
    Būtų tada dvi juostos naudojamos VT manevrams. Yra maršrutai, kur VT palikęs stotelę lenda po žiedu, todėl turi kirsti srautą.

    Komentuoti:

Working...
X