Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža
Collapse
X
-
Šiuo atveju iš vis neesu tikras kas čia. Lyg ir iniciatorius Circle K, lyg ir daugiau sklypų bei raudonųjų linijų ribos koreaguojama. Kai rengė pradžioje supratau, kad nori sklypą pasididinti iki Ukmergės estakados.
Transporto brėžinys tikrai orientacinis (gan atsainiai sužymėtas), į pasiūlymus apie jį tikriausiai atsakys "ne detaliojo plano svarstymo apimtis", nebent gal tiks pasiūlymai dėl pačių teritorijų priskyrimo transporto koridoriams, bet ir ten įtariu sakys, kad geomorfologinio Šeškinės draustinio neliečia. Paaiškės esmė per pristatymą
Komentuoti:
-
Tai juk kažkoks bajeris arba tik vienas iš variantų, kurio niekas nevertina rimtai, ane? Nes jeigu ne, tai čia yra vienas didžiausių išpuolių prieš miestą visoje nepriklausomos Lietuvos istorijoje.Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Bet netikiu, kad tai gali būti rimtas projektas:
Visų pirma, net jeigu kažkoks debilas sugalvojo, kad tai gali būti gera idėja (nenuvertinkime VMS potencialo, ten gali būti ir tokių genialių individų), kas jiems leis sunaikinti dalį Šeškinės kalvų draustinio šlaito su mišku (dėl kurių NMC net ribojamas pastatų aukštis, kad jų neuždengtų) ir nutiesti 6 juostų kelią ar estakadą, kuri dar ir uždengtų dalį nesunaikinto šlaito?
Antra, kaip dėl pačių kurtų planų tai vietai?

Trečia, what about "pirmoji taisyklė - medis visada yra pirmas", kai ruošiesi naikinti draustinio mišką, kad nutiesti amerikietišką highway'jų, nors tuo pačiu metu bėgioji po visokias laidas ir facebook'e pasakoji, kad tai yra didžiausias blogis ir Vilniuje infrastruktūra turi tapti jauki ir europietiška?
Komentuoti:
-
amerikietiski vaizdeliai ... siaip tai ziaurokaParašė Riedis Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tramvajui Ukmergės kalnas (o ir Narbuto, ar be tkuris kitas Vilniuje esantis "kalnas" ) nesudarytų absoliučiai jokių problemų.Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Į Ukmergės g. kalną galintis užvažiuoti bėginis transportas vadinamas FUNIKULIERIUMI, ne tramvajumi.
Nebent tunelį nuo Senukų/Šiaurinės g. pradėti
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Į Ukmergės g. kalną galintis užvažiuoti bėginis transportas vadinamas FUNIKULIERIUMI, ne tramvajumi.Parašė themanual Rodyti pranešimą...
Aš suprantu, jog tramvajaus turbūt dar penkioliką metų neturėsime kad ir kaip sparčiai Vilnius augtų, bet tokie projektai (tikiuos kad čia nesusipratimas) kartu su estakadomis Šiaurinės g. projekte yra sabotažas ne penkiolikai metų o visam amžiui
Nebent tunelį nuo Senukų/Šiaurinės g. pradėti
Komentuoti:
-
O tai pala jūs norit pasakyti jog tas brėžinys su maximum kiek įmanoma sutalpinti juostų, nuliu dėmesio VT, pėstiesiems, dviratininkams, trejomis juostomis G.V. prieš Žalgirio sankryžą, kur kažkokiu stebuklingu būdu galima važiuoti tiesiai ir sukti į dešinę, yra tai apie ką bus diskutuojama 2021-12-14, o ne kažkoks penkių metų senumo netyčiukas?
Aš suprantu, jog tramvajaus turbūt dar penkioliką metų neturėsime kad ir kaip sparčiai Vilnius augtų, bet tokie projektai (tikiuos kad čia nesusipratimas) kartu su estakadomis Šiaurinės g. projekte yra sabotažas ne penkiolikai metų o visam amžiui
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Problemų yra ir daugiau. Pavyzdžiui, atrodo nesprendžiamas pėsčiųjų susisiekimas daugeliu krypčiu. Juostų beveik visomis kryptimis galima nuimti po 1/3 juostų ir eismo pralaidumas visai nesikeis.
Na ir pats faktas, kad jeigu jau norima sujungti Saltoniškių g. su Žalgirio g., tai geriau būtų kasti tunelį, negu statyt 3 aukštų viaduką.
Komentuoti:
-
Gal aš pernelyg negatyviai žiūriu, priedo čia dar tik preliminarus brėžinys pagal teritorijų planavimą, bet pinigų bus panaudota daug, o naudos bus mažai
1: vis tiek liktų šviesoforas Ukmergės/GV sankryžoje link centro (žr. juostų susikirtimus), nors nauja estakada kaip ir leistų nukreipti visus tuos, kurie iš GV nori patekti ant žiedo (vis tiek ten 90% vėliau važiuoja Pilaitės link) ir tada nereikėtų šviesoforo, nes nesikirstų srautai;
2: priedo bus daug gudručių, kurie, važiuojant nuo Žvėryno link Santariškių, važiuos ne per žiedą, o per estakadą ir taip ją užkimš;
3:dar, kaip jau kažkas minėjo, amen visoms naujoms VT rūšims ir net paprastai įdėjai 3G nukreipti Saltoniškių->Narbuto->Konstitucijos per žiedą darant kažkokį viaduką (nežinau kiek tai buvo rimtai planuojama, buvau nugirdęs šią įdėją iš žmonių, šiek tiek susijusiu su projektavimu);
4: reikalingesnis būtų viadukas GV/Žalgirio sankryžoje, nes, kaip jau minėjau, šis spręstu tik šviesoforo būtinybę Ukmergės/GV sankryžoje dėl susikertančių srautų.
Komentuoti:
-
Primenu, kad galima siųsti pasiūlymus arba juos teikti gyvai.
Daugiau: https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...sutarties-pag/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Siaurina gatvės raud. linijas tai matyt nebeplanuoja mega sprendimų. Svarbiausia kad kvailais sprendimais nesugadintų dar vienos vietos ateities viešajam transportui. Zuoko laikų VT studijos viename variantų visai protingai buvo siūloma į Saltoniškių g. nukreipti tramvajų iš Ukmergės g. Tik pagal tokį planą buvo greičiausiai numatyta statyti tą kitą pažymėtą estakadą virš Žalgirio g.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Pro Saltoniškių g. nuimtų srautą nuo žiedo kažkiek, nes nemaža dalis į Narbuto g. nusuktų. Bet, kaip suprantu, būtų skirta tik tai daliai srauto, kuriai aktualu. Bet Bardako pasiūlymas būtų paprastesnis.Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąNieko nesuprantu... Iš Žalgirio g reiks važiuot pro Saltoniškiu g kad papult i GV? O GV i miesta su Ukmerges g vistiek lieka šviesoforine? Ar man vienam atrodo kad tai sugalvojo narkomanas?
Komentuoti:
-
Nieko nesuprantu... Iš Žalgirio g reiks važiuot pro Saltoniškiu g kad papult i GV? O GV i miesta su Ukmerges g vistiek lieka šviesoforine? Ar man vienam atrodo kad tai sugalvojo narkomanas?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Žiūrint į kas yra dabar, tai tiesiog nustatomos naujos siauresnės gatvių linijos visoje teritorijoje. Saltoniškių g. irgi raudonos linijos yra arčiau važiuojamosios dalies, toliau nuo pastatų.
O kur dabar yra parkingai, panašu, paliekama galimybė kažkokiai mini gatvelei tuo puslankiu.
Komentuoti:
-
dar keicia ir raudonasias linijas salia Danske Bank ofiso (to senojo, tamsaus). Idomu kas ten keisis? nes ten ta stovejimo aikstele jau yra gatves raudonose linijose
Komentuoti:
-
O aš vis galvojau ką jie ten planuoja... buvau nusprendęs, kad likus kokia nors sena DP korektūra.
Bet nelabai įsivaizduoju kaip ten būtų tikimasi įkišti estakadą po (ar virš) esančia estakada? Panašiau į tunelį man.
Komentuoti:
-
Geležinio Vilko, Lvovo, Žalgirio, Ukmergės, Paribio ir Saltoniškių gatvių detaliojo plano dalies sprendinių keitimo teritorijų planavimo proceso inicijavimas (nuoroda)
Planavimo tikslai ir uždaviniai:
keisti Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2010 m. kovo 17 d. sprendimu Nr. 1-1427 ,,Dėl teritorijos prie Geležinio Vilko, Lvovo, Žalgirio, Ukmergės, Paribio ir Saltoniškių gatvių detaliojo plano tvirtinimo“ (registro Nr. T00061283) patvirtinto teritorijos prie Geležinio Vilko, Lvovo, Žalgirio, Ukmergės, Paribio ir Saltoniškių gatvių detaliojo plano dalies sprendinius apie 16,2 (šešiolikos ir dviejų dešimtųjų) ha teritorijoje planavimo proceso inicijavimo sutarties pagrindu:- nustatyti gatvių raudonąsias linijas ir koreguoti detaliuoju planu nustatytas gatvių raudonąsias linijas,
- suformuoti valstybinės žemės sklypus esamoms susisiekimo komunikacijoms (Geležinio Vilko ir Saltoniškių gatvių atkarpoms) eksploatuoti,
- suplanuojant ir pagrindžiant susisiekimo komunikacijoms reikalingų plotų, priskirtų valstybinės reikšmės miškui, pavertimą kitomis naudmenomis,
- suprojektuojant ir pagrindžiant plotą, reikalingą visuomenės poreikiui, nustatyti esamoms susisiekimo komunikacijoms formuojamiems žemės sklypams reikalingus naudojimo reglamentus,
- atskirose teritorijose nustatyti galimas žemės sklypų ribas ir (ar) žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo principus, teritorijos naudojimo tipą, atitinkantį vietovės lygmens bendrąjį planą, arba konkrečią pagrindinę žemės naudojimo paskirtį, konkrečius naudojimo būdus bei kitus teritorijai taikomus naudojimo reglamentus,
- suformuoti šalia žemės sklypo Nr. 13 Geležinio Vilko g. 4 (kadastro Nr. 0101/0020:39) įsiterpusį žemės sklypą,
- pertvarkyti žemės sklypą Geležinio Vilko g. 4, prijungiant prie jo laisvos valstybinės žemės dalį ir suprojektuojant vieną bendrą sujungimo būdu pertvarkytą žemės sklypą, nustatyti šiam žemės sklypui reikalingus teritorijos naudojimo reglamentus vadovaujantis Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendruoju planu.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: