Parašė Horn
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža
Collapse
X
-
Ženklas keisis ne nuo dienos meto, o nuo šviesoforų, t.y. iš kur srautas bus paleidžiamas. Gatvės platinimo kitamet taip pat niekas neatšaukia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pranešime gan aiškiai parašyta, kad ženklas bus įjungiamas priklausomai nuo to iš kur leidžiamas srautas, o ne paros laiko:
Eismo kryptys sankryžoje (507 Kelių eismo taisyklių kelio ženklas) veiks tokiu principu, jog važiuojantiems nuo Geležinio Vilko g. link Žalgirio g. ir apsisukant, kai degs žalias šviesoforo signalas, bus įjungiamas tokio tipo ženklas ir vairuotojai galės drąsiai važiuoti abiem juostomis į Žalgirio g.
Visais kitais atvejais prioritetas bus skiriamas važiuojantiems Geležinio Vilko g. link Molėtų pl. (nuo tunelio).
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...zu-221-1221374
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na kaitalioti ženkla pagal laika tikrai nesamoninga ideja. Taip teorijoje tai butu geras sprendimas išnaudot pilnai kelio galimybes, bet realybeje tai sukels tikra chaosa.
Komentuoti:
-
Man atrodo, kad daug kas klysta ar bent aš tikiuosi, kad bus skirtingas režimas priklausomai nuo to, iš kur atidarytas eismas nepriklausomai nuo dienos laiko. Tiesiog reikia įdėmiau skaityti kas parašyta:
Eismo kryptys sankryžoje (507 Kelių eismo taisyklių kelio ženklas) veiks tokiu principu, jog važiuojantiems nuo Geležinio Vilko g. link Žalgirio g. ir apsisukant, kai degs žalias šviesoforo signalas, bus įjungiamas tokio tipo ženklas ir vairuotojai galės drąsiai važiuoti abiem juostomis į Žalgirio g.
Visais kitais atvejais prioritetas bus skiriamas važiuojantiems Geležinio Vilko g. link Molėtų pl. (nuo tunelio). Tuo metu bus įjungiamas tokio tipo ženklas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Mano nuomone toks reguliavimas butu nelogiskas - tikrai pakanka vienos juostos i zalgirio g. tiems, kurie vaziuoja nuo pedagoginio ziedo. Didžiausia eismo srauto dalis juda gel. vilko g. tolyn link Ozo g. Todėl ryte leidus link ozo g. (molėtų) judėti tik viena juosta kamščiai bus belekokio didumo, o ir rizika, kad žalgirio g. nuo padidėjusio srauto užsikiš, didelė.
Atvažiavusiems nuo ozo g. ir norintiems sukti link žalgirio turbūt bet kuriuo paros metu būtų geriau, jei į žalgirio galėtų sukt iš dviejų juostų, nes žmonės ten ir suka tik dėl žalgirio g. (su menkom išimtim - kam reikia Škodą nusipirkt arba kas pravažiavo posūkį link Ozo g.).
Parašė Riedis
Tik dabar supratau, kur įprotis paveiks sankryžą. Pasirodo, kad gali būti taip važiuojant iš centro:
Ryto/Dienos? metu 2 juostos bus tiesiai į Žalgirio g.
Iš pirmos į Geležinį link Ozo g. negalima (įprotis)
Vakarinio piko metu 2 juostos bus link Ozo g.
Iš antros į Žalgirio g. negalima.
Neįvertinau, kad ir taip gali reguliuoti. Gali sukelti įdomių persirikiavimų atvažiavus nuo žiedo dienos metu.
Komentuoti:
-
Sakau, norėčiau pamatyti samatas. Gal yra pas mus kelininkų, kiek kainuoja 100m vienos juostos asfalto ir darbų atsižvelgiant, kad technika ir darbininkai jau vietoje (sakykim, kad buvo galima nutiesti kartu kai buvo stumiamas ir platinamas nusukimas link Žalgirio g.) ?Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Atsakymas labai paprastas - lenta yra pigiau nei asfaltavimas, plius lenta yra "inovacija" kuria galima pasireklamuot žiniasklaidoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Siandien vaziavau, jau is istisines padarytas punktyras.Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
Vakar vakare šitoj vietoj darbavosi kelininkai, tai greičiausiai tvarke ženklinima.
Komentuoti:
-
Vakar vakare šitoj vietoj darbavosi kelininkai, tai greičiausiai tvarke ženklinima.Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
Na šiuo metu ties lankstu kalno link tarp pirmos ir antros juostos eina ištisinė linija. Todėl turės koreguoti ir horizontalų ženklinimą nubraižant punktyrines linijas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na šiuo metu ties lankstu kalno link tarp pirmos ir antros juostos eina ištisinė linija. Todėl turės koreguoti ir horizontalų ženklinimą nubraižant punktyrines linijas.Parašė sleader Rodyti pranešimąTaip kaip atrodo dabar, bei atrodė iki šiol. Juk iki sankryžos reikonstrukcijos buvo lygiai tas pats, kas dabar realizuojama šiuo ženklu: atvažiuojantys nuo kalno ir sukantys į Žalgirio g. abiejomis juostomis važiuoja į pastarąją, o atvažiuojantys nuo Saltoniškių abiejomis važiuoja GV link Baltupių.
Ženklinimas ten niekuom neklaidina, nes tiesiog nepaženklinta prieš atsišakojimą iš kuriuos juostos kuria kryptimi gali važiuoti.
Komentuoti:
-
Taip kaip atrodo dabar, bei atrodė iki šiol. Juk iki sankryžos reikonstrukcijos buvo lygiai tas pats, kas dabar realizuojama šiuo ženklu: atvažiuojantys nuo kalno ir sukantys į Žalgirio g. abiejomis juostomis važiuoja į pastarąją, o atvažiuojantys nuo Saltoniškių abiejomis važiuoja GV link Baltupių.Parašė themanual Rodyti pranešimąKaip teisingai turi atrodyti horizontalus ženklinimas (žinau, kad juo čia nereikia vadovautis, bet jis neturi ir klaidinti)?
Ženklinimas ten niekuom neklaidina, nes tiesiog nepaženklinta prieš atsišakojimą iš kuriuos juostos kuria kryptimi gali važiuoti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atsakymas labai paprastas - lenta yra pigiau nei asfaltavimas, plius lenta yra "inovacija" kuria galima pasireklamuot žiniasklaidoje.Parašė themanual Rodyti pranešimąKodėl nebuvo galima tiesiog pridėti 100m juostą iš kairės pusės ir šitoj trumpoj atkarpoje padarant tris juostas (prieštaraujantiems bet kokiama platinimui, šitai būtų išskirtinai dėl saugumo ir neplatintų gatvės realiai, nes būtų skirtiamojoj juostoje)?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Šita ironija nevietoje, kalbam apie saugumą, papildoma juosta visiškai nieko nekeistų pėsčiųjų infrastruktūroje ir neužkirstų kelio jos gerinime. Švieslentė daroma dėl pralaidumo taip pat tikintis, kad išaugs saugumas. Bet aš manau kad liks tokia pat nesaugi kaip ir iki šiol (tai jei esam prieš pralaidumą, tai geriau nieko nedaryti, sutaupysim tiesiog pinigų).Parašė John Rodyti pranešimąRealiai manau ten problemas visiškai išspręstų gatvės praplatinimas po 2 juostas iš kiekvienos pusės. Abiejose pusėse pėsčiųjų beveik nėra, tai būtų galima tai padaryti dviračių tako ir šaligatvio sąskaitą. Taip pat panaikinti pėsčiųjų ciklą prie šviesaforo ir pastatyti požeminę perėją.
Mano pozicija, kad 100m asfalto šioje vietoje būtų greičiausiai praktiškesnis sprendimas IR saugesnis už švieslentę. Nesakau, kad esu teisus, bet norėčiau pamatyti jos pačios kainą, įrengimo kainą, palaikymo kainą ir potencialaus remonto kainą. Dabar aišku laikas parodys, jeigu pasiteisints - pripažinsiu klydęs.Paskutinis taisė themanual; 2019.10.24, 12:13.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Teoriškai, o praktiškai kas bus kai atvažiavęs nevietinis vairuotojas pamatys tą švieslentę? Ar tikrai visi susigaudys? Kaip teisingai turi atrodyti horizontalus ženklinimas (žinau, kad juo čia nereikia vadovautis, bet jis neturi ir klaidinti)? Ir aš sutikčiau, jeigu būtų bent praktiška, bet aš tuo abejoju. Asfaltas nepigu, bet norėčiau pamatyti tos švieslentės samatą ir išlaikymo kaštų analizę.Parašė RiedisSprendimas pažangus ir yra skirtas pilniau išnaudoti naujai padarytas juostas, nebeasfaltuojant.
Srautų "stabdžiai" šioje atkarpoje yra įsiliejantys srautai iki šviesoforo su naująja lentele. Gatvių platinimas už sankryžos beprasmis, nes dažnai viena juosta bus tusčia (dėl šviesoforo).
Kryptimi link viaduko su Ozu galėtų nuožulnumą sutvarkyti, net ortofoto matosi kaip dažnu atveju šiuo metu vyksta prasilenkimas.
Dėl srautų stabdžių, tai aš ne dėl pralaidumo platinčiau, o dėl saugumo.Paskutinis taisė themanual; 2019.10.24, 12:09.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Realiai manau ten problemas visiškai išspręstų gatvės praplatinimas po 2 juostas iš kiekvienos pusės. Abiejose pusėse pėsčiųjų beveik nėra, tai būtų galima tai padaryti dviračių tako ir šaligatvio sąskaitą. Taip pat panaikinti pėsčiųjų ciklą prie šviesaforo ir pastatyti požeminę perėją.
Komentuoti:
-
Čia ta išmani lenta pasirodyti, kad esam labai pažangūs? O vairuotojai pakankamai pažangūs tai lentai? Kodėl nebuvo galima tiesiog pridėti 100m juostą iš kairės pusės ir šitoj trumpoj atkarpoje padarant tris juostas (prieštaraujantiems bet kokiama platinimui, šitai būtų išskirtinai dėl saugumo ir neplatintų gatvės realiai, nes būtų skirtiamojoj juostoje)?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nežymus praplatinimas Žalgirio šalia Rimi prieš sukant kalnan išsprendė labai daug ką ir ne keliems mėnesiams kaip senas bambeklis sakė.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Praplatinimas prieš pirmą šviesoforą jau virš metų rodos ir dar legendiniai kamščiai negrįžo.Parašė John Rodyti pranešimą
Išsprendė keliems mėnesiams iki kol vėl viskas bus po senovei, tik su didesniu skaičiumi mašinų ir padidėjusia tarša. Nu ir, be abejo, dvigubai didesniu asfalto lauku vos ne miesto centre.
Aišku būtų smagiau, kad būtų normalus Šiaurinis aplinkelis / ML gatvė, Šiaurinė gatvė ir nereiktų važiuot pro centrą norint išvažiuot iš šiaurinės miesto dalies. Bet kol kas turim ką turim.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Išsprendė keliems mėnesiams iki kol vėl viskas bus po senovei, tik su didesniu skaičiumi mašinų ir padidėjusia tarša. Nu ir, be abejo, dvigubai didesniu asfalto lauku vos ne miesto centre.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nuo Baltupių pusės lyg ir išsprendė.
Komentuoti:
Komentuoti: