Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Nepamenu kuri atkarpa Kaunas-Klaipėda, bet yra vienoje vietoje likęs laikinas ryškus kelio juostų darbų žymėjimas, nors eismas vyksta jau normaliai, tai mačiau, kad susiklaidino keli vairuotojai ir pats vos nesąmonės nepadariau. Tiesiog nesuprantu tokio pofigizmo.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNėra ko stebėtis, kai dėmesys sutelktas į radarų tinklo plėtrą, o ne kelių kokybės gerinimą ar bent jau taisyklingą žymėjimą.
Comment
-
Teisybės dėlei, ir A1 kelias (perkelkite į tą temą, jeigu aktualiau), su dabartiniais rekonstruojamais ruožais, nespindi žymėjimo srityje. Viena kuriozinė situacija buvo laisvomis dienomis važiuojant Kauno kryptimi. Nevyko darbai, tačiau buvo sužymėta geltonomis linijomis trys naujos juostos - viena iš priešingos, Vilniaus krypties (nes viena iš 'tikrųjų' juostų Vilniaus kryptimi yra tvarkoma), o likusios dvi Kauno kryptimi. Tai ką jūs galvojate, vairuotojai suprato kad šventinę dieną niekas nedirba, todėl lėkė visomis trimis juostomis link Kauno. Vieni įprastomis juostomis, kiti vadovaudamiesi naujomis papieštomis geltonomis.
- 6 patinka
Comment
-
Reikėtų ant LKAD užsiundyti kokį žurnalistą tai priegretinus prie kokios kad ir kitur įvykusios avarijos dėl lievos infrastruktūros tai parodant kaip sisteminį pochu.zmąParašė Romas Rodyti pranešimąKai vaziavau tuo Žiezmarių ruožu antrą kartą, tai situacija jau buvau įvertinęs šviesoje. Bet važiuojant pirmą kartą buvo labai nejauku, kai po kelių kilometrų ramybės tamsoje kažkas į mus važiavo iš priekio.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 4 patinka
Comment
-
Ties Lazdėnais pagal ženklinimą 2 juostos, kurį laiką taip ir yra, bet kai reikia grįžti į Kaunas-Vilnius, aplenkus remonto ruožą, ties "išsukimu į gerą kelią be remonto" , staiga pasidaro 1 be jokio žymėjimo.Parašė Romas Rodyti pranešimąTačiau kelinkai su savo "žymėjimais" gerai prigrybavę yra ir kelyje A1. Kaunas - Vilnius.
Comment
-
Kilo tokia mintis važiuojant pirmą kartą dienos metu iš Vilniaus, kai tuo metu vienas išvažiavau į priešpriešą ir pamačiau, kad didžioji dalis liko pirmoje savo pusėje: "Kaip smagu ten turėtų būti pirmą kartą autostradoje naktį su priešpriešiniu eismu už keliasdešimt centimetrų, atskirtų dažais"Parašė Romas Rodyti pranešimąPirmą kartą važiavau tamsoje prieš tris savaites. iš Kauno.
Net buvau suabejojęs ar teisingai supratau tą kelio ženklą, kai prieš tai arčiau Vilniaus buvo papaišytų linijų su dalimi uždengtų ženklų ir dalimi paliktų ženklų, kurių nieks nebepaiso po pirmojo ruožo pamatę, kad nevyksta jokie remontai tuo metu.
- 7 patinka
Comment
-
Tai aišku, nes kalti tai vairuotojai, kurie įlekia... Bet skauda tai tiem, kuriuos žaloja. Va šito aš nesuprantu, kodėl jie išvadų nedaro...Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Comment
-
Kaip pasakytų forumo "eismo ekspertai".. čia tik jūsų subjektyvi nuomonėParašė Riedis Rodyti pranešimąNet buvau suabejojęs ar teisingai supratau tą kelio ženklą, kai prieš tai arčiau Vilniaus buvo papaišytų linijų su dalimi uždengtų ženklų ir dalimi paliktų ženklų, kurių nieks nebepaiso po pirmojo ruožo pamatę, kad nevyksta jokie remontai tuo metu.
Specialistai su patirtimi viską puikiai sudėliojo ir linijas supaišė.
- 3 patinka
Comment
-
Na nieko nuostabaus, kai kelyje Panevėžys-Vilnius pamatai pakelėje su mirksinčiais avariniais paprastą net nežymėtą, be oranžinio švyturėlio autobusiuką iš kurio išsikraudinėjami stulpeliai tiesiamai tvorai. Vienintelis ženklas prieš kokį kilometrą "Kelio darbai". Bičiukai kas antras be liemenių.... kaip į bulviakasi susirinkę. Matyt kelininkai kokius eilinius statybininkus subrangai pasisamdę.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Tai aišku, nes kalti tai vairuotojai, kurie įlekia... Bet skauda tai tiem, kuriuos žaloja. Va šito aš nesuprantu, kodėl jie išvadų nedaro...
- 4 patinka
Comment
-
Visada autostradose priešingas kryptis atskirdavo kuoliukais. Nežinau kas LAKD atsitiko, kad nustojo tai daryti. Atkreipiau dėmesį 2021 m. remontuose Klaipėdos kryptimi. Niekur neteko matyti tokios praktikos. Realiai, įdomu būtų formaliai ar neformaliai išgauti atsakymą tiesiai iš LAKD atstovų, kas atsitiko.
- 5 patinka
Comment
-
Pažiūrėjau darbo vietų aptvėrimo taisykles, tai taip ir nurodyta magistralėse tik persitikiavimo vietose gairės. Toliau tik linijos ir kas 1km greitis primenamas. Matomai dėl ekonomijos.Parašė PoDV Rodyti pranešimąVisada autostradose priešingas kryptis atskirdavo kuoliukais. Nežinau kas LAKD atsitiko, kad nustojo tai daryti. Atkreipiau dėmesį 2021 m. remontuose Klaipėdos kryptimi. Niekur neteko matyti tokios praktikos. Realiai, įdomu būtų formaliai ar neformaliai išgauti atsakymą tiesiai iš LAKD atstovų, kas atsitiko.Paskutinis taisė Ginthus; 2023.11.05, 12:36.
- 2 patinka
Comment
-
Vizija 0 tsakant...Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pažiūrėjau darbo vietų aptvėrimo taisykles, tai taip ir nurodyta magistralėse tik persitikiavimo vietose gairės. Toliau tik linijos ir kas 1km greitis primenamas. Matomai dėl ekonomijos.
- 2 patinka
Comment
-
Atšaukta gi. LAKD tikslas būti pelno siekiančia organizacija, o ne besirūpinančia saugumuParašė goolfietis Rodyti pranešimą
Vizija 0 tsakant...
Comment
-
„Jei atsitiktų nelaimė, kaltininką nustatytų tyrimas. Visai nesvarbu, kad tokiose perėjose pirmumas yra vairuotojams, tačiau įvykus skaudžiam eismo įvykiui vertinama, kieno kaltė.
Ne perėja, bet kaltininkas priklausys nuo piniginės storio.. wow..
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...eHAVks6BhSVs8w
Comment
-
Čia civilizuotų šalių perėja. UK tokių daug būna, kitur irgi. Kai vienintelės KET ir vairavimo žinios apsiriboja gazo mynimu iki dugno, tai tikrai gali būti sunku išsiaiškinti, kieno gi čia dabar tas pirmumas.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą„Jei atsitiktų nelaimė, kaltininką nustatytų tyrimas. Visai nesvarbu, kad tokiose perėjose pirmumas yra vairuotojams, tačiau įvykus skaudžiam eismo įvykiui vertinama, kieno kaltė.
Ne perėja, bet kaltininkas priklausys nuo piniginės storio.. wow..
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...eHAVks6BhSVs8w
- 2 patinka
Comment
-
Jei turi omenyje ir pėsčiųjų atsakomybę.. tada taip, tai civilizuotų šalių perėja.Parašė John Rodyti pranešimą
Čia civilizuotų šalių perėja. UK tokių daug būna, kitur irgi. Kai vienintelės KET ir vairavimo žinios apsiriboja gazo mynimu iki dugno, tai tikrai gali būti sunku išsiaiškinti, kieno gi čia dabar tas pirmumas.
- 1 patinka
Comment
-
Pats pacitavai "Jei atsitiktų nelaimė, kaltininką nustatytų tyrimas.", kas dar tau neaišku?Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Jei turi omenyje ir pėsčiųjų atsakomybę.. tada taip, tai civilizuotų šalių perėja.
Comment
-
O kas tau aišku? A? Žinom visi kaip "tyrimai" vyksta. Sėkmės įrodinėjant, kad nesi kaltininkas ir negalėjai išvengti vietoje, kuri niekaip nepažymėta. Pėstysis juk silpnoji pusė, automobilis padidinto pavojaus šaltinis... ane?Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Pats pacitavai "Jei atsitiktų nelaimė, kaltininką nustatytų tyrimas.", kas dar tau neaišku?
- 1 patinka
Comment
-
Nu blemba, perėja miegamąjame rajone be jokio tranzito su iškelta trapecija užtverta tvorelėmis, kad nieks neįbėgtų ir kažkam visvien atrodo, kad nu kažkaip ten neteisingai gatvę kerta ir kėsinasi į prigimtinę teisę nenaudoti stabdžių pedalo. Pirmenybė aukščiau už pagarbą? Then YOU are the problem
- 6 patinka
Comment
Comment