Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    12 galūnė lyg nurodo 2012 m., bet tik 2021 m. atkreipiau dėmesį į tokią praktiką.
    Matyt nusprendė atšvaitus dump'inti per visus karus ir karantinus ("reikia sutaupyti" )
    Su geltonais skydais gi lygiai taip pat buvo. 2012 patvirtinti nauji, o 2021 gal nustojo senus kabint

    Comment


      Štai ilgai nereikėjo laukti. "Viskas pas mus pagal STR".

      Automobilių kaktomuša magistralėje Vilnius–Kaunas: penki sužalotieji skubiai išgabenti į ligoninę


      Comment


        11.08 buvo 15min straipsnis, kad ištiks nelaimė...

        Jei važiuoji grupėje, pvz. vėlai vakare, ilgais tarpais nieko nėra iš priekio. Kažkokie ženklai, kažkokie persirikiavimai, po to nieko nėra tik geltonos apsitrynusios linijos. Ir staiga ateina iš priekio, o į šoną negali pasitraukti...

        Tragiškas laikinojo žymėjimo "naujasis standartas". Nurašys aišku ant "nepasirinktas saugus greitis". Nors kalti SM, LAKD ir nevykėliai kelininkai.


        Mįslė vairuotojams pagrindinėje Lietuvos automagistralėje: suklydus galima kaktomuša Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

        Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

        Comment


          Akivaizdu, kad reikia siaurinti kuo daugiau "prospektų" miestuose, nes per daug plačiai važiuoti įpratę vairuotojai nebesugeba prasilenkti autostradoje.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Toj vietoj važiuoju palei kraštą, nes važiuoti "2" juostoj man baisu, ypač naktį. Esu matęs mašinas su prakirstais ratai, nes už baltos ljnijjos yra keletas šulinių.
            https://maps.app.goo.gl/v9WjwECA9MSS9NNu9

            Comment


              Tyčiojimasi atviru tekstu iš LIetuvos radarų direkcijos (buv. Kelių direkcijos), kuri niekaip nesugeba sutvarkyti A14 "betonkės". Tačiau A14 sutvarkytame 8 km ruože nuo Mokslininkų gatvės iki HBH yra 5 greičio matuokliai ir dar "trikojis".

              15min.lt 2023.11.14.
              Mįslė. Kiek greičio matuoklių telpa 8-uose km kelio, neskaitant "trikojo"
              https://www.15min.lt/m/id/verslas/sa...o-1662-2143814

              Comment


                Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                Toj vietoj važiuoju palei kraštą, nes važiuoti "2" juostoj man baisu, ypač naktį. Esu matęs mašinas su prakirstais ratai, nes už baltos ljnijjos yra keletas šulinių.
                https://maps.app.goo.gl/v9WjwECA9MSS9NNu9
                Kelio darbų ruožuose beveik visada važiuoju laikina pirma juosta. Jau vien dėl to, kad visi lenkia mane mažiausiai +10-20 km/h, jei ne daugiau. Nėra taip, kad aš visą laiką važiuoju griežtai tik leidžiamu greičiu, bet tai, kaip KET ignoruoja turbūt 95-99 proc. vairuotojų, tiesiog šokiruoja.

                Comment


                  „Neretai tenka pamatyti ir neteisingų kelininkų spendimų tiek dėl pačio ženklinimo, tiek dėl atvejų, kai nepašalinamas ženklinimas nors kelio darbai nebevyksta. Kelias dienas jokie darbai nebevykdomi, tačiau greičio ribojimas iki 30 km/val. paliktas magistraliniame kelyje. Kaip tai reikia suprasti? Juk vairuotojai mato, kad niekas nevyksta ir tas ribojimas yra paliktas be priežasties. Tuomet susidaro situacija, jog vieni to ribojimo paiso, kiti – ne, o vėliau ir tie kurie paisė, supratę, kad iš tiesų ženklus kelininkai veikliausiai pamiršo, ima jų nepaisyti ir ribojimų nesilaiko netgi tose vietose, kur iš tiesų reikėtų į juos atsižvelgti ir jų paisyti.

                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...akimi-95065435

                  Comment


                    Vakar kaip tik važiavau "probleminiu" Lazdėnų ruožu nuo Kauno Vilniaus link. Nelabai supratau, kam reikia į vieną autostrados pusę sugrūsti 2+2 juostas (Vilniaus-Panevėžio remontai puikiai išsiverčia su 1+1), kurios vis vien neveikia. Bet matyt pagrindinė problema ne neteisinguose kelininkų reglamentuose - nesugebantys išsilaikyti 5,5-6 m pločio asfalto juostoje apskritai neturėtų vairuoti.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Nelabai supratau, kam reikia į vieną autostrados pusę sugrūsti 2+2 juostas (Vilniaus-Panevėžio remontai puikiai išsiverčia su 1+1), kurios vis vien neveikia.
                      Kaip A2 kelyje puikiai veikia 1+1 galima buvo įsitikinti vėlinių dieną. Jei 1+1 padarytų A1 kelyje - ten tokie kamščiai būtų kasdien.

                      Comment


                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                        Kaip A2 kelyje puikiai veikia 1+1 galima buvo įsitikinti vėlinių dieną. Jei 1+1 padarytų A1 kelyje - ten tokie kamščiai būtų kasdien.
                        Bbž, realiai vis vien ten visi važiuoja į šonus išsibarsčiusia vorele - vieni geltonai nužymėta dešine kraštine juosta, kiti per vidurį.
                        Na, o tie kurie bando važiuoti greičiau nei srautas - gauna Darvino apdovanojimą.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                          „Neretai tenka pamatyti ir neteisingų kelininkų spendimų tiek dėl pačio ženklinimo, tiek dėl atvejų, kai nepašalinamas ženklinimas nors kelio darbai nebevyksta. Kelias dienas jokie darbai nebevykdomi, tačiau greičio ribojimas iki 30 km/val. paliktas magistraliniame kelyje. Kaip tai reikia suprasti? Juk vairuotojai mato, kad niekas nevyksta ir tas ribojimas yra paliktas be priežasties. Tuomet susidaro situacija, jog vieni to ribojimo paiso, kiti – ne, o vėliau ir tie kurie paisė, supratę, kad iš tiesų ženklus kelininkai veikliausiai pamiršo, ima jų nepaisyti ir ribojimų nesilaiko netgi tose vietose, kur iš tiesų reikėtų į juos atsižvelgti ir jų paisyti.

                          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...akimi-95065435
                          Susidaro toks įspūdis, kad su tokiu darbų organizavimu anglosaksų šalyse Kelių direkcija sulauktų tokių ieškinių teisme, kad niekaip neišsimokėtų. Negi Lietuvoje neįmanoma teisme įrodyti, kad kelininkai grybai pjauna?

                          PS.: Aš laikau save pakankamai ramiu vairuotoju, bet kai pamatau tokius „vaiduokliškus“ greičio ribojimus, ar be jokios aiškios priežasties nupieštas geltonas linijas, mane apima įsiūtis.

                          Comment


                            Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                            Susidaro toks įspūdis, kad su tokiu darbų organizavimu anglosaksų šalyse Kelių direkcija sulauktų tokių ieškinių teisme, kad niekaip neišsimokėtų. Negi Lietuvoje neįmanoma teisme įrodyti, kad kelininkai grybai pjauna?

                            PS.: Aš laikau save pakankamai ramiu vairuotoju, bet kai pamatau tokius „vaiduokliškus“ greičio ribojimus, ar be jokios aiškios priežasties nupieštas geltonas linijas, mane apima įsiūtis.
                            Sveikas įstojęs į "automarozų" gretas nes pasak kelių direkcijos viskas pagal planą ir net daugiau buvo atlikta.

                            Comment


                              LRT Panorama pranešė apie radarų direkcijos grybus šioje vietoje ir anonsavo rytdienos straipsnį LRT portale
                              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                Bbž, realiai vis vien ten visi važiuoja į šonus išsibarsčiusia vorele - vieni geltonai nužymėta dešine kraštine juosta, kiti per vidurį.
                                Na, o tie kurie bando važiuoti greičiau nei srautas - gauna Darvino apdovanojimą.
                                Pagrindinė problema ne važiavimas tiesiame ruože (nes nu antra juosta būtina, kad APLENKTI pavojingame ruože?), o kad žmogiškasis faktorius neleidžia išmokti tvarkingai susirikiuoti vienon juoston užtrauktuko principu ir nuvilnija banga į kilometrinį stand still

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Pagrindinė problema ne važiavimas tiesiame ruože (nes nu antra juosta būtina, kad APLENKTI pavojingame ruože?), o kad žmogiškasis faktorius neleidžia išmokti tvarkingai susirikiuoti vienon juoston užtrauktuko principu ir nuvilnija banga į kilometrinį stand still
                                  Kiek pastebėjau, Lenkijoje būdinga problema yra minimalūs kelio darbai, kurių metų panaikinama viena juosta, ir dėl to atsiranda daugelio kilometrų kamščiai. Yra tekę net ir gerą valandą stovėti prie, kaip paaiškėjo, visiškai beprasmiško aptvėrimo. Taigi 1 juosta tikrai nėra optimalus sprendimas greitkeliuose.

                                  Comment


                                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                    Kaip A2 kelyje puikiai veikia 1+1 galima buvo įsitikinti vėlinių dieną. Jei 1+1 padarytų A1 kelyje - ten tokie kamščiai būtų kasdien.
                                    Tai reikia daryti nesąmones todėl kad 1 dieną per metus eismo daugiau pasitaiko?
                                    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                                    Kiek pastebėjau, Lenkijoje būdinga problema yra minimalūs kelio darbai, kurių metų panaikinama viena juosta, ir dėl to atsiranda daugelio kilometrų kamščiai. Yra tekę net ir gerą valandą stovėti prie, kaip paaiškėjo, visiškai beprasmiško aptvėrimo. Taigi 1 juosta tikrai nėra optimalus sprendimas greitkeliuose.
                                    Vokietijos auutobanai išstenka ssu 1 juosta remontų metu o mūsų autostrada neišsiteks?

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      Vokietijos auutobanai išstenka ssu 1 juosta remontų metu o mūsų autostrada neišsiteks?
                                      Vokietijoje, ar bent kai kuriose jos dalyse, gerokai lengviau apvažiuoti kelio darbus alternatyviais maršrutais.

                                      Comment


                                        Kelių kilometrų remontuojamame ruože, kuriame vyksta sklandus eismas 70-90 km/h greičiu, visai nereikalinga galimybė lenkti.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Tai reikia daryti nesąmones todėl kad 1 dieną per metus eismo daugiau pasitaiko?


                                          Vokietijos auutobanai išstenka ssu 1 juosta remontų metu o mūsų autostrada neišsiteks?
                                          kiek teko važiuoti remontuojamais ruožais - visada būdavo dvi juostos viena kryptim. Pirmoji platesnė, antroji siauresnė ir priešingo eismo juostas skyrė betoninis atitvaras.

                                          Ir tas "išsitenka" tai labai ciniškas - piko laiku kamščiai ties remontuojamais ruožais būna belekokio ilgumo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X