Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąŠito kažkodėl neapžergia.
UK irgi tokį principą teko matyti.Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąIr Stokholme tokie kvadratai yra ir plastikiniai taip pat. VT juos apzergia, o lengvieji turi mazint greiti.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Čia tuos kur priklausomai nuo ratų ploto arba važiuosi nestabdydamas arba pasikabinsi dugnu?Parašė Briedis Rodyti pranešimąKad nebūtų "too much" galima padaryti klaipėdietiškus kvadratus. Kiekvienai eismo juostai po vieną prieš perėją.
- 1 patinka
Comment
-
Vienas iš tų atvejų, kai turiu pritarti Romui. Įgyvendinimas tikrai kreivom rankom. Vien iš nuotraukų matosi, kad plastikiniai buvo platesni ir žemesni. Bet vat prižiūrėti tingėjosi - įrengė asfaltinius, bet jau statesnius.Parašė Romas Rodyti pranešimąLietuviškas įgyvendinimas.
Kai Klaipėdoje nusibrauksi karterį, nepasakosi servise apie Stokholmus.Paskutinis taisė Ginthus; 2020.06.22, 20:01.
- 1 patinka
Comment
-
Aišku, kad man trūksta patirties, tai ir skaitau manualus bei iš jų traukiu info, kad nereikėtų savu užpakaliu dviračiui sėdynės išradinėti.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Man atrodo nieko nesuprantat apie eismo saugumą ir netgi apie vairavimą, nes arba per greitai įveikinėjant kalniukus, arba trūksta vairavimo įgūdžių stengiantis nepašokti per aukštai (žiūrėkit į kosmosą neišskriskit) ir matyti pėsčiuosius.
Kiti, tuo tarpu, daro iš savo patirties, tad ir greičio kalnelius įvardina ne „pritaikytais VT“, bet „klaipėdietiškais“, o jų matmenis iš akies parinkinėja. O juk, atrodytų, visiems daug naudingiau būtų atsiversti dar 1995-ais išleistą knygą ir pažiūrėti kokias geriausia greičio mažinimo priemones parinkti priklausomai nuo spręstinos problemos. ten net ir priemonių parinkimo algoritmai duoti.
- 1 patinka
Comment
-
Važiuojant lėtai niekaip nenubrauksi net su žemu automobiliu, galiu iš patirties pasakyti.Parašė Romas Rodyti pranešimąLietuviškas įgyvendinimas.
Kai Klaipėdoje nusibrauksi karterį, nepasakosi servise apie Stokholmus.
- 2 patinka
Comment
-
Kaip "netikėta", Kaune nupiešti šachmatai prieš perėjas niekaip negerina saugumo.
Sunkiai sužaloto 9-mečio mama: „Partrenkęs mano sūnų, taksistas jį dar apšaukė – labiau rūpėjo mašina“
„Vairuotojas nepristabdė. Automobilis po smūgio sustojo 6 metrai už perėjos.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1336880?copied

- 1 patinka
Comment
-
Važiuojant lėtai padidėja automobilio prošvaista? Juolab pamatuoti tokius dalykus yra elementaru. Virš 15 cm jau kabins nemažai miesto automobilių ypač bent kažkiek pakrautų. Pvz.: VW Golf 142 mm, GTI 133 mm. Toyota Auris 140 mm ir t.t.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Važiuojant lėtai niekaip nenubrauksi net su žemu automobiliu, galiu iš patirties pasakyti.
Per tuos gumbus tiesiog reikia vienu ratu važiuoti per juos.Paskutinis taisė Sula; 2020.06.24, 10:31.
- 2 patinka
Comment
-
Naikint reikia po 2 juostas V. Krėvės pr., palikt tik po vieną juostą. Niekada ten kamščiai nesusidaro. Padaryt juostas dviratininkams, kur įmanoma, kairiuosius posūkius, atskirtas horizontaliu ženklinimu kaip kai kur Vilniuje. Perėjoms įrengti kalnelius. Sumažinti greitį iki 30 km/h. Jei trūksta didelio greičio zonų, galima būtų tokias padaryti gretimas Pramonės pr. ir Savanorių pr., perstatant sankryžas į skirtingų lygių, o vidinės mikrorajonų gatvės neturėtų būti autostrados.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaip "netikėta", Kaune nupiešti šachmatai prieš perėjas niekaip negerina saugumo.
Sunkiai sužaloto 9-mečio mama: „Partrenkęs mano sūnų, taksistas jį dar apšaukė – labiau rūpėjo mašina“

- 2 patinka
Comment
-
Tikrai pritariu, bet lietuviskoje realybeje deja realiau sulaukti pozemines pesciuju perejos nei nereikalingos juostos panaikinimoParašė PoDV Rodyti pranešimą
Naikint reikia po 2 juostas V. Krėvės pr., palikt tik po vieną juostą. Niekada ten kamščiai nesusidaro. Padaryt juostas dviratininkams, kur įmanoma, kairiuosius posūkius, atskirtas horizontaliu ženklinimu kaip kai kur Vilniuje. Perėjoms įrengti kalnelius. Sumažinti greitį iki 30 km/h. Jei trūksta didelio greičio zonų, galima būtų tokias padaryti gretimas Pramonės pr. ir Savanorių pr., perstatant sankryžas į skirtingų lygių, o vidinės mikrorajonų gatvės neturėtų būti autostrados.
- 2 patinka
Comment
-
Kaunas ne tik savo rombus paišo, bet ir nepaiso nustatytų taisyklių.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaip "netikėta", Kaune nupiešti šachmatai prieš perėjas niekaip negerina saugumo.

Važinėjant Kaune mačiau prie daugumos perėjų tokį žymėjimą, nors kalniukų ten nė kvapo.1.25. Šachmatų tvarka išdėstyti langeliai žymi greičio mažinimo priemones, įrengtas važiuojamojoje dalyje.
- 1 patinka
Comment
-
Kauno valdžia šiuo metu yra ekstremaliai populistiška mano požiūriu.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Tikrai pritariu, bet lietuviskoje realybeje deja realiau sulaukti pozemines pesciuju perejos nei nereikalingos juostos panaikinimo
Kaune valdo TIK automobilis ir niekas kitas. Šaligatviai skirti nueiti kur reikia nuo automobilių, geriausia, kuo trumpiau.
Vilniuje problemą kelia reljefas (judėjimui tarp rajonų), tai didžiausias automobilizmo išvešėjimas Lietuvoje yra Kaune
Pabūsiu supratingas, gal idėjos ateis natūraliai, nuo Centro po truputį pereinant į rajonus. Nujaučiu, kad užtruks kokį dešimtmetį ar du.Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.25, 11:13.
Comment
-
Geras pastebėjimas, šiaip turbūt dėl to ir butų Kaune stato mažai, tik individualius namus, nes visur autostrados be jokių greičio apribojių, kalniukų ir pan. Kaunas toks truputį miestas, kuriame nėra vietos žmonėms, tik automobiliams.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Kauno valdžia šiuo metu yra ekstremaliai populistiška mano požiūriu.
Kaune valdo TIK automobilis ir niekas kitas. Šaligatviai skirti nueiti kur reikia nuo automobilių, geriausia, kuo trumpiau.
Vilniuje problemą kelia reljefas (judėjimui tarp rajonų), tai didžiausias automobilizmo išvešėjimas Lietuvoje yra Kaune
Pabūsiu supratingas, gal idėjos ateis natūraliai, nuo Centro po truputį pereinant į rajonus. Nujaučiu, kad užtruks kokį dešimtmetį ar du.
Comment
-
Na kodėl. Būtent mero su ferariu laikais pradėti masiškai remontuoti šaligatviai (netgi su nužemintais bortais prie perėjų), daugėja dviračių takų ir t.t. Tokioj centre esančioje A. Mickevičiaus g. automobiliai net buvo nuvaryti nuo šaligatvio į negarbingą pakelę,
Prie mero dviratininko nieko panašaus nebuvo
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 3 patinka
Comment
-
Na gerai, tas labiausiai galioja miegamųjų rajonų gatvėms, kurios buvo nutiestos kaip autostrados ir patyrusiam vairuotojui normalus greitis yra apytiksliai 80 km/h, kai nėra didelio eismo. Nebūtų šulinių, tai gal ir 120 km/h tiesioje atkarpoje. "Deja, 50 km/h", kaip vienoje senoje jau panaikintoje Kauno savivaldybės stendinėje reklamoje
Tik drąsiausi išdrįsta 
Partizanų g. įrengė kalniukus (nors ir skirtus 50 km/h greičiui), tai chuliganiško vairavimo sumažėjo. Dar labiau tų kalniukų reikia V. Krėvės pr. nes nauji šviesoforai stabdo ir taip lėtą VT, kuris nespėja su žaliomis bangomis.
Jei ne sovietmetis, o tik Tarpukaris ir Šiandiena, tai koks 98% Kauno už Naujamiesčio/Senamiesčio ribų būtų individuali statybaParašė Lettered Rodyti pranešimą
Geras pastebėjimas, šiaip turbūt dėl to ir butų Kaune stato mažai, tik individualius namus, nes visur autostrados be jokių greičio apribojių, kalniukų ir pan. Kaunas toks truputį miestas, kuriame nėra vietos žmonėms, tik automobiliams.
Nori gyventi bute, kraustykis į Vilnių
Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.25, 23:55.
- 1 patinka
Comment
-
O sąlyga, kad Vilniuje irgi irgi tik Tarpukaris ir Šiandiena? Manau, kad, jei Kaunas liktų sostine, tai situacija būtų visai kitokia. Miestas, ko gero, būtų didesnis nei Vilnius.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Jei ne sovietmetis, o tik Tarpukaris ir Šiandiena, tai koks 98% Kauno už Naujamiesčio/Senamiesčio ribų būtų individuali statyba
Nori gyventi bute, kraustykis į Vilnių 
Paskutinis taisė Sula; 2020.06.26, 08:30.
Comment
-
Net nežinau kam skaitau ir atsakinėju į tokius kliedesius, bet tiek to.Parašė PoDV Rodyti pranešimąNa gerai, tas labiausiai galioja miegamųjų rajonų gatvėms, kurios buvo nutiestos kaip autostrados ir patyrusiam vairuotojui normalus greitis yra apytiksliai 80 km/h, kai nėra didelio eismo. Nebūtų šulinių, tai gal ir 120 km/h tiesioje atkarpoje. "Deja, 50 km/h", kaip vienoje senoje jau panaikintoje Kauno savivaldybės stendinėje reklamoje
Tik drąsiausi išdrįsta 
Kaune apskritai nėra greitojo eismo gatvių, tokių kaip GV Vilniuje. Taip, yra visokie Taikos. Šiaurės, Baltų ir pan. prospektai, bet žiūrint iš šiuolaikinės perspektyvos plati juosta palikta gatvei nėra blogai - pvz. nebūtų problemų įrengti normalius dviračių takus ir pan.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Daugiabučiai buvo statomi Kaune ir tarpukariu. Netgi miestas buvo išleidęs įsakymą centrinėmse gatvėse minimalaus aukščio ribas, kad būtų statomi daugiabučiai. Taip pat centrinėse gatvėse buvo uždrausta statyti medinius namus, nors faktiškai tikrai juos statė.Parašė Sula Rodyti pranešimą
O sąlyga, kad Vilniuje irgi irgi tik Tarpukaris ir Šiandiena? Manau, kad, jei Kaunas liktų sostine, tai situacija būtų visai kitokia. Miestas, ko gero, būtų didesnis nei Vilnius.
Comment
-
Pasirašyta sutartis dėl 112 naujų vidutinio greičio matuoklių įrengimo
MGM prioritetinė eilė (3500 vietų!)Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Kelių direkcija) pasirašė rangos darbų sutartį dėl 112 (56 ruožų) vidutinio greičio matavimo sistemų (VGMS) įrengimo valstybinės reikšmės keliuose. Sutartis, kurios vertė 1,9 mln. eurų, sudaryta su UAB „Fima“. Minėtus VGMS planuojama įrengti per 7 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo.
Šiuo metu, pagal anksčiau pasirašytas sutartis, valstybinės reikšmės keliuose jau įrenginėjama 70 naujos kartos momentinių greičio matuoklių ir 100 VGMS (50 ruožų).
VGM prioritetinė eilė (4000 ruožų!)
Comment
-
bent jau antroje prioritetų eilėje privelta visiškų nesąmonių:Parašė Riedis Rodyti pranešimąPasirašyta sutartis dėl 112 naujų vidutinio greičio matuoklių įrengimo
MGM prioritetinė eilė (3500 vietų!)
VGM prioritetinė eilė (4000 ruožų!)
Comment
Comment