Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Vidutinio greičio matuokliai jau seniai duoda rezultatą, kur jie veikia. Mašinistai ir BMWistai juose elgiasi panašiai kaip tas tamsiaodis bičas iš PAR video, kur banditai bando užpulti inkasatorius. Juos apima tarsi kažkokia koma ir, kaip jau kiti minėjo, visi kaip susitarę važiuoja leistinu-5km/h greičiu. Apie jokius lenkimus negali būti net kalbos, nes ko jie nedaro tuose vidutinio greičio ruožuose, tai lenkimo. Nebent aš pats (ar kiti normalūs vairuotojai) tokius lenkia. Bet normalūs vairuotojai tai daro saugiai ir ten, kur yra geras matomumas ir galimybė įsitikinti saugumu. Realiai reiktų vidutinio greičio matuoklius įrenginėti visur, kur tai techniškai įmanoma. L
    Tik nemeluok, kad pats neviršiji greičio. Gal dar pasiūlyk visose mašinose privalomą GPS greičio registratorių ir kas mėnesį atsiskaitinėti prieš policiją... Pribrendote totalitarizmui ir diktatūrai.Nieko, greitai gausite ir žagsėsite.
    Kameros turi būti tik pavojingose vietos ir trumpuose ruožuose, o ne 15 km ruožuose.
    Paskutinis taisė Romas; 2021.05.08, 09:33. Priežastis: Citata

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Kameros turi būti tik pavojingose vietos ir trumpuose ruožuose, o ne 15 km ruožuose.
      Tikrai nieko blogo neatsitiks, jeigu bus baudžiami visi, viršijantys leistiną greiti daugiau nei "prietaiso paklaida".
      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Ten posūkis, tai turbūt ypatingai siaurinti ir nelabai išeitų. Fūros čia važiuoja, autobusai turbūt irgi gali važiuot, tai išsisukimui vietos paliekama. Bet iškilias galėtų padaryt, kaip buvo komentuota anksčiau.

        Man įdomiau kaip bus ant viaduko? Vietos ten lyg ir nėra plačiam dviračių takui.
        Kai kur eitų bent metrą ar porą nuimti (ilgose nuovažose). Dobiluose kaip minimum užbrūkšniuoti galima. Nors matyt kokį metrą nuimti irgi įmanoma, net turint omeny sunkvežimių poreikius. 5-6 metrų tikrai užtenka tokiems atvejams.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Tikrai nieko blogo neatsitiks, jeigu bus baudžiami visi, viršijantys leistiną greiti daugiau nei "prietaiso paklaida".
          Tai tikslas tik bausti, ar išvengti avarijų pavojingose vietose? Bet galiausiai gausis taip, kad avaringumas tik išaugs, nes tokiame ilgame ruože kokie nors ožiai, važiuojantys ant 70 ar 80 km/h ir trukdantys kitiems, privers kitus pavojingai lenkti ir lenkimų bus daugiau, nei iki tol, kol nebuvo jokių kamerų ir dauguma važiavo tegul ir šiek tiek viršydami, bet nesiardydami.
          Va ir šiandien važiavau iš Alytaus. Tai man dar nepilnai pravažiavus kamerą ant 90 km/ kažkoks kelių pyderas mane aplenkė pats būdamas dar kameros fokuse.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Bet galiausiai gausis taip, kad avaringumas tik išaugs, nes tokiame ilgame ruože kokie nors ožiai, važiuojantys ant 70 ar 80 km/h ir trukdantys kitiems
            Jeigu tose vietose didžiausias eistias greitis yra nustatytas 70 ar 80 km/h, jie tikrai niekam netrukdys.
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              90 km/h. O kai kurie labai "sąžiningi" važiuoja ant 70-80 km/h, nenorėdami gauti baudos... Kojos dreba stabiliai išlaikyti 90 km/h?

              Comment


                A1, o kodėl 15km. atkarpoje nenaudinga dėti?

                Comment


                  Nes kameros turi stovėti pavojinguose ruožuose. Tokio ilgio ruožų nežinau. Minėtame kelyje į Alytų ar Druskininkus, Varėna, tie ruožai su kameromis ištisai nėra avaringi nei pavojingi. Yra juose po viena 2-3 km ilgio ruožą, kuris pavojingas ir ne daugiau.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    90 km/h. O kai kurie labai "sąžiningi" važiuoja ant 70-80 km/h, nenorėdami gauti baudos... Kojos dreba stabiliai išlaikyti 90 km/h?
                    O kas trukdo tam, kuris važiuoja 90 km/h aplenkti važiuojantį lėčiau? Draudimo lenkti ruože nėra.

                    Comment


                      Jei kiekvieną besivelkantį pradėsi lenkti, tai pats viršysi greitį ir gausi baudą. Galiausiai avarijos ir kyla daugiausiai dėl lenkimo. Taigi dar kartą kartoju, kad lenkimo atvejų tik padaugės ilgame ruože, vadinasi, ir tikimybė įvykti avarijai irgi padidės ir visai nesvarbu greitis.
                      Paskutinis taisė Al1; 2021.05.10, 07:52.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tik nemeluok, kad pats neviršiji greičio. Gal dar pasiūlyk visose mašinose privalomą GPS greičio registratorių ir kas mėnesį atsiskaitinėti prieš policiją... Pribrendote totalitarizmui ir diktatūrai.Nieko, greitai gausite ir žagsėsite.
                        Kameros turi būti tik pavojingose vietos ir trumpuose ruožuose, o ne 15 km ruožuose.
                        Jei jūs viršijate tikiuosi jus nubaus, o normalūs vairuotojai neviršija greičio.

                        KET laikymasis nėra jokia diktatūra.

                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                        Tai tikslas tik bausti, ar išvengti avarijų pavojingose vietose? Bet galiausiai gausis taip, kad avaringumas tik išaugs, nes tokiame ilgame ruože kokie nors ožiai, važiuojantys ant 70 ar 80 km/h ir trukdantys kitiems, privers kitus pavojingai lenkti ir lenkimų bus daugiau, nei iki tol, kol nebuvo jokių kamerų ir dauguma važiavo tegul ir šiek tiek viršydami, bet nesiardydami.
                        Va ir šiandien važiavau iš Alytaus. Tai man dar nepilnai pravažiavus kamerą ant 90 km/ kažkoks kelių pyderas mane aplenkė pats būdamas dar kameros fokuse.
                        Tai pagal jus šitą, taip vadinamą "kelių pyderą" reikia nubausti ar skatinti viršyti greitį? Nes jūs dabar skatinate viršyti greitį.

                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Jei kiekvieną besivelkantį pradėsi lenkti, tai pats viršysi greitį ir gausi baudą. Galiausiai avarijos ir kyla daugiausiai dėl lenkimo. Taigi dar kartą kartoju, kad lenkimo atvejų tik padaugės ilgame ruože, vadinasi, ir tikimybė įvykti avarijai irgi padidės ir visai nesvarbu greitis.
                        Jeigu besivelkantsi tai lenkiant greičio viršyti nereikia. Jeigu lenkiant viršiji greitį tai tas "trukdymas" yra tik tavo vaizduotėje.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Jei kiekvieną besivelkantį pradėsi lenkti, tai pats viršysi greitį ir gausi baudą. Galiausiai avarijos ir kyla daugiausiai dėl lenkimo. Taigi dar kartą kartoju, kad lenkimo atvejų tik padaugės ilgame ruože, vadinasi, ir tikimybė įvykti avarijai irgi padidės ir visai nesvarbu greitis.
                          čia tavo ar kažkokių ekspertų pagrįsta nuomonė?
                          Mano ne eksperto nuomone, lenkimai vyks mažesniu greičiu, kad tu vieną, ar du aplenksi viršydamas greitį iki 10 km/h ilgame ruože, tikrai negausi baudos (išbandyta kelyje Kaunas-Alytus berods 4 km ruože). Ir tikimybė, kad priešpriešiniu kažkas atlėks taip pat sumažėja dėl to pačio greičio matavimo.
                          Lietuviams reikia pakeisti mastymą apie greitį, kiek tokių lakstančių tiek mieste, tiek užmiestį aplenkusį tave "kaip pro stovintį" tu jį pasiveji prie artimiausio šviesoforo, ar užmiestį prie radaro, ar kur lenkti draudžiama, ar griovį...

                          Comment


                            Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                            Lietuviams reikia pakeisti mastymą apie greitį
                            tik baudos tai gali padaryti. Kad ir nedidelės, bet turi būti pastovios.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Jei jūs viršijate tikiuosi jus nubaus, o normalūs vairuotojai neviršija greičio.
                              Normalūs važiuoja ženkliai lėčiau nei leidžiama ir trukdo kitiems. Dėl ko susidaro avarinių situacijų susidarymo pavojus, kai kas nors lenks tokius vėžlius.
                              Dar kartą kartoju, kameros turi riboti greito važiavimo galimybes pavojingiausiose avaringose vietose, o ne ištisai.

                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                              KET laikymasis nėra jokia diktatūra.
                              Diktatūra yra nuolatinė visastebinti akis. Aišku ar ne? Tai yra totali kontrolė. Jau dabar kievienas sekamas su tomis kameromis. Aš ne prieš jas, bet tik prieš labai ribotą jų naudojimą ten, kur tikrai reikia, o ne visur. Pažiūrėk į kamerų žemėlapį, kuris vis plečiasi. Visos kameros skirtos ne pažeidėjus fiksuoti, o aplamai fiksuoti visus automobilius, tik paskui atrinkti, kuris iš jų pažeidė taisykles. Tuo pačiu kaupiami duomenys apie asmenų keliavimą. Ir nereikia nei teismo sprendimo, nei įtarimo nusikaltimu... Visi jau potencialiais nusikaltėliais laikomi.

                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                              Tai pagal jus šitą, taip vadinamą "kelių pyderą" reikia nubausti ar skatinti viršyti greitį? Nes jūs dabar skatinate viršyti greitį.
                              Aš neskatinu viršyti greičio, aš sakau, kad nedidelis greičio viršijimas nėra blogiau už kamerų sukeliama diskomfortinę psichologinę situaciją, kai vieni nesugeba važiuoti leistinu greičiu, o velkasi, o kiti bando tokius aplenkti ir tame ruože dar kaip tik padidėja potencialas įvykti avarijoms.
                              Lazda visada turi du galus ir čia jau kalti ne vairuotojai, o tie, kas užsiima eismo organizavimu ir va taip savo sprendimais, siaurai žvelgdami tik iš greičio ribojimo pozicijų, padaro eismą nesaugesnį.

                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                              Jeigu besivelkantsi tai lenkiant greičio viršyti nereikia. Jeigu lenkiant viršiji greitį tai tas "trukdymas" yra tik tavo vaizduotėje.
                              Reikia, nes lenkimą reikia atlikti kuo greičiau. Buvimas priešpriešinėje juostoje yra potencialiai pavojingesnis už važiavimą 100 km/h lenkiant. Pažiūrėk, kiek laiko autostradoje fūros lenkia viena kitą, kai jų greičiai skiriasi 5 km/h. Kilometrą. Tai autostrada, ten iš priekio niekas neatlėks. O paprastame kelyje negalima šitaip ilgai lenkti.
                              Paskutinis taisė Al1; 2021.05.10, 09:50.

                              Comment


                                Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                čia tavo ar kažkokių ekspertų pagrįsta nuomonė?
                                Mano ne eksperto nuomone, lenkimai vyks mažesniu greičiu, kad tu vieną, ar du aplenksi viršydamas greitį iki 10 km/h ilgame ruože, tikrai negausi baudos (išbandyta kelyje Kaunas-Alytus berods 4 km ruože). Ir tikimybė, kad priešpriešiniu kažkas atlėks taip pat sumažėja dėl to pačio greičio matavimo.
                                Lietuviams reikia pakeisti mastymą apie greitį, kiek tokių lakstančių tiek mieste, tiek užmiestį aplenkusį tave "kaip pro stovintį" tu jį pasiveji prie artimiausio šviesoforo, ar užmiestį prie radaro, ar kur lenkti draudžiama, ar griovį...
                                Kol kas keis mąstymą, kelių gaidžiai skraidys ir toliau ir avarinių situacijų tikimybė tik išaugs. Kelyje Kaunas - Alytus ten ir taip iki beveik Prienų greitis 70 ir lenkimui beveik nėra vietų, nes kelio kokybė prasta ir ruožas po kamera ne visame gi kelyje, o tik nedidelėje atkarpoje. O dabar gaunasi, kad iš Vilniaus į Alytų važiuojant, trečdalis kelio (skaičiuojant atstumą nuo Vilniaus ribos ties Trakų Voke) eina po kameromis.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Diktatūra yra nuolatinė visastebinti akis. Aišku ar ne? Tai yra totali kontrolė. Jau dabar kievienas sekamas su tomis kameromis. Aš ne prieš jas, bet tik prieš labai ribotą jų naudojimą ten, kur tikrai reikia, o ne visur. Pažiūrėk į kamerų žemėlapį, kuris vis plečiasi. Visos kameros skirtos ne pažeidėjus fiksuoti, o aplamai fiksuoti visus automobilius, tik paskui atrinkti, kuris iš jų pažeidė taisykles.
                                  Na, ateitis bus tokia, kad norėdamas pavairuoti automobilį, turėsi važiuoti kur nors į tam pritaikytą trasą, o gatvėmis visur važiuosi autonominiais automobiliais/autobusais, nes tai bus pats saugiausias ir greičiausias būdas keliauti. Siaubas, ar ne?

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                    Normalūs važiuoja ženkliai lėčiau nei leidžiama ir trukdo kitiems. Dėl ko susidaro avarinių situacijų susidarymo pavojus, kai kas nors lenks tokius vėžlius.
                                    Dar kartą kartoju, kameros turi riboti greito važiavimo galimybes pavojingiausiose avaringose vietose, o ne ištisai.
                                    Nevažiuoja. Lėčiau važiuoja kaip tik tie kurie įpratę lėkti ir dabar nesugeba normaliai važiuoti. Būtent tuos lakstančius prisiveji radaro teritorijoje.

                                    Kameros turi riboti greito važiavimo galimybes visur kur greičio limitas yra pažeidinėjamas.

                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Diktatūra yra nuolatinė visastebinti akis. Aišku ar ne? Tai yra totali kontrolė. Jau dabar kievienas sekamas su tomis kameromis. Aš ne prieš jas, bet tik prieš labai ribotą jų naudojimą ten, kur tikrai reikia, o ne visur. Pažiūrėk į kamerų žemėlapį, kuris vis plečiasi. Visos kameros skirtos ne pažeidėjus fiksuoti, o aplamai fiksuoti visus automobilius, tik paskui atrinkti, kuris iš jų pažeidė taisykles.
                                    Jūs net nežinote kas yra diktatūra....

                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Aš neskatinu viršyti greičio, aš sakau, kad nedidelis greičio viršijimas nėra blogiau už kamerų sukeliama diskomfortinę psichologinę situaciją, kai vieni nesugeba važiuoti leistinu greičiu, o velkasi, o kiti bando tokius aplenkti ir tame ruože dar kaip tik padidėja potencialas įvykti avarijoms.
                                    Lazda visada turi du galus ir čia jau kalti ne vairuotojai, o tie, kas užsiima eismo organizavimu ir va taip savo sprendimais, siaurai žvelgdami tik iš greičio ribojimo pozicijų, padaro eismą nesaugesnį.
                                    Tada jūs esate tiesiog neteisus, nes greičio viršijimas yra blogiau nei vairuotojo diskomfortas dėl to kad jis neglai viršyti greičio.

                                    Dėl greičio viršijimo kalti vairuotojai. Primenu kad taisyklėse parašyta, jog privalai pasirinkti SAUGŲ greitį, o ne maksimalų leistiną.

                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Reikia, nes lenkimą reikia atlikti kuo greičiau. Buvimas priešpriešinėje juostoje yra potencialiai pavojingesnis už važiavimą 100 km/h lenkiant. Pažiūrėk, kiek laiko autostradoje fūros lenkia viena kitą, kai jų greičiai skiriasi 5 km/h. Kilometrą. Tai autostrada, ten iš priekio niekas neatlėks. O paprastame kelyje negalima šitaip ilgai lenkti.
                                    Nereikia, nes jeigu lenkiant reikia viršyti greitį tai lenkti iš viso nereikėjo. jei greičio skirtumas tik 5 km/h (o ne 20 kaip jūs vis kartojate) tai lenkti išvis nėra reikalo.

                                    Autostradoje lenkimo nėra, ten yra apvažiavimas kita juosta neišvažiuojant į priešpriešinę eismo juosta. Tik bendrinėje kalboje mes tai vadiname lenkimu.


                                    Comment


                                      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                      Na, ateitis bus tokia, kad norėdamas pavairuoti automobilį, turėsi važiuoti kur nors į tam pritaikytą trasą, o gatvėmis visur važiuosi autonominiais automobiliais/autobusais, nes tai bus pats saugiausias ir greičiausias būdas keliauti. Siaubas, ar ne?
                                      Taip nebus. Nebent pasaulis išprotėtų ir pasiduotų žaliai psichozei. Bet tada kiekvienas oro gurkšnis bus apmokestintas ir jei tik intensyviau kvėpuosi, mokėsi už oro limito viršijimą...
                                      Paskutinis taisė Al1; 2021.05.10, 10:20.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Nevažiuoja. Lėčiau važiuoja kaip tik tie kurie įpratę lėkti ir dabar nesugeba normaliai važiuoti. Būtent tuos lakstančius prisiveji radaro teritorijoje.
                                        Visai nesvarbu kas, svarbu, kad jie važiuoja. Ir lėtai nevažiuoja tie, kas laksto. Tiek, kas lekia, tie ir toliau lekia. Dar kartą kartoju, kad lenkimas, nesvarbu koks ten tas greitis, 80 ar 90 km/h, yra pavojingesnis dalykas už nedidelį greičio viršijimą.


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Kameros turi riboti greito važiavimo galimybes visur kur greičio limitas yra pažeidinėjamas.

                                        Jūs net nežinote kas yra diktatūra....
                                        Kameros turi riboti tik pavojingus ruožus, o ne visur. Pats nežinai, kas yra diktatūra. Tai ir yra diktatūra, o šiuolaikinės priemonės ją padaro visaesinčia. Prie praeities diktatūrų žmonės daugeliu atveju buvo laisvesni, nei dabar, nes prie kiekvieno nepastatysi nei mento, nei saugumiečio su naganu.


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Tada jūs esate tiesiog neteisus, nes greičio viršijimas yra blogiau nei vairuotojo diskomfortas dėl to kad jis neglai viršyti greičio.

                                        Dėl greičio viršijimo kalti vairuotojai. Primenu kad taisyklėse parašyta, jog privalai pasirinkti SAUGŲ greitį, o ne maksimalų leistiną.
                                        Greičio viršijimas nėra blogiau, nei avarinių situacijų tegul ir su šiek tiek mažesniu greičiu sudarymo potencialo didinimas. Aš puikiai žinau kelią Vilnius - Alytus ir tuose ruožuose, kur dabar įrengtos kameros, pavojingi yra tik po kelis kilometrus. Visur kitur yra geri kelio ruožai.
                                        Taip, saugų, bet jei kas nors mano, kad jam su 70 ar 80 yra saugu, tai jis turi suprasti, kad visgi ne jis vienas eisme ir jis savo lėtu važiavimu sudaro nesaugų važiavimą kitiems. Anksčiau neturintiems vairavimo 2 metų stažo buvo ribojimas greitis iki 70 km/h. Dabar jau to neliko paprastuose keliuose. Ir gerai, nes tokie trukdė eismui. Dar kartą kartoju - TRUKDĖ, versdami juos lenkti.

                                        Gal reikia kovoti su neigiamas dalykais nesudarant naujų, o ne vien tik bukai pirštu baksnoti į įstatymus ar taisykles.



                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Nereikia, nes jeigu lenkiant reikia viršyti greitį tai lenkti iš viso nereikėjo. jei greičio skirtumas tik 5 km/h (o ne 20 kaip jūs vis kartojate) tai lenkti išvis nėra reikalo.

                                        Autostradoje lenkimo nėra, ten yra apvažiavimas kita juosta neišvažiuojant į priešpriešinę eismo juosta. Tik bendrinėje kalboje mes tai vadiname lenkimu.
                                        Kokie dar 5 km/h. jei dalis velkasi po kameromis ir ant 70-80 km/h...

                                        Nereikia kabinėtis prie žodžių. Aš iliustravau pavyzdžiu autostradoje lenkimo manevro ilgį, kai greičių skirtumai nedideli.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                          Normalūs važiuoja ženkliai lėčiau nei leidžiama ir trukdo kitiems....


                                          Aš neskatinu viršyti greičio, aš sakau, kad nedidelis greičio viršijimas nėra blogiau ...
                                          Va čia yra kelių gaidelio mastymas, kad nedidelis viršijimas maksimalaus leistino greičio yra nieko tokio, kas nuspręs kiek tas yra "nedidelis" vienam 5 km/h, kitam 20 km/h, trečiam 30 km/h. Kiek Jums? Jeigu dar neišstudijavai žemėlapio, tai jau yra daugiau tokių ruožų ir iki 2022 bus visa atkarpa nuo Prienų iki Kauno, bus ir Kauno vakarinis aplinkelis su vidutinio greičio ruožais.
                                          MikasRidikas puikiai pasakė kad bus ateitis, kai pavairuot mašiną galėsi tik aptvertoje teritorijoje, kur savo gyvybę galėsi rizikuoti ten ir gal būt pabūti privačiai, bet ir tai abejoju.
                                          Man tikrai kol kas neskauda, kad mane kažkas seka, ar jau sekė, nes aš nieko nelegalaus nedarau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X