Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Pažeidžia būtent tie, kurie pavojingoje vietoje daro lenkimą.
    1. Tipinis eilinis oponavimo pavyzdys. Traukiu iš lempos teiginį ir komentuoju jį, lyg jis būtų išsakytas oponuojančio. Šiap niekas prieš tai nei kalbėjo, nei pateisino lenkimų pavojingoje vietoje.

    2. KET taisyklė ne dėl pavojaus, o dėl kelionės laiko yra???... gal galima plačiau pakomentuoti...

    Comment


      Ok, tai kaip supratau, citatos kur aš atseit sakiau kad visi privalo taikytis prie viršijančių greitį sraute, iš Mediniostrazdo nesulauksiu. Tuomet diskusiją su tamsta teks nutraukti, prašyčiau ateityje ignoruoti mano postus. Aš jūsiškius irgi ignoruosiu - neturiu jokio noro diskutuoti su žmogumi, negalinčiu atsakyti už savo žodžius.

      Comment


        Dar vienas lietuviškas kelių remonto "perliukas" mano "subjektyvia nuomone".... 3017 – „Google“ žemėlapiai
        Atvažiuoji į posūkį ženklas 50km/h - ok sutinku be diskusijų, išvažiuoji iš posūkio į tiesų kelią dar kart gauni ženklą 50 km/h, už 80m gauni ženklą 70 km/h ir dar už 80m gauni galiojimo pabaigą. Čia sąmatoje pinigų buvo likę ar kaip?
        Toliau sankryža - apribojimų nulis.. Ir už sankryžos gyvenvietės ženklas. Tai ar sunku gyvenvietės ženklą buvo prieš sankryžą įbesti? nei papildomų ženklų ir sankryža "saugesnė".

        Comment


          Gyvenviete čia dar nekvepia. Bet 50 kmh apribojimai už sankryžos/ posūkio į abi puses yra stipru. Gal kažką stipraus rūkė.
          -

          Comment


            Šįryt savo akim mačiau šiame forume nuolat linksnuojamą chrestomatinį pavyzdį apie dėjimą ant stabdžių pamačius kameras. Vilnius - Kaunas ties Grigiškėmis už EMSI. Važiuoju pirma juosta, antra agresyviai pralekia Avensis. Ties kintamos informacinės ženklais, deda ant stabdžių (matyt galvoja, kad ten matuoja greitį), aš jį pirma juosta "pralenkiu", tada vėl staigiai šoka į priekį, o bet tačiau, šitoj vietoj gauna trikojo pasveikinimą (mačiau, kaip raudona šviesa kameroj užsidegė). Avensis, kaip pabartas mokinukas numeta greitį, apsilenkiu ir daugiau jo nebematau.

            https://www.google.com/maps/@54.6733...8192?entry=ttu

            Comment


              Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
              Šįryt savo akim mačiau šiame forume nuolat linksnuojamą chrestomatinį pavyzdį apie dėjimą ant stabdžių pamačius kameras. Vilnius - Kaunas ties Grigiškėmis už EMSI. Važiuoju pirma juosta, antra agresyviai pralekia Avensis. Ties kintamos informacinės ženklais, deda ant stabdžių (matyt galvoja, kad ten matuoja greitį), aš jį pirma juosta "pralenkiu", tada vėl staigiai šoka į priekį, o bet tačiau, šitoj vietoj gauna trikojo pasveikinimą (mačiau, kaip raudona šviesa kameroj užsidegė). Avensis, kaip pabartas mokinukas numeta greitį, apsilenkiu ir daugiau jo nebematau.

              https://www.google.com/maps/@54.6733...8192?entry=ttu
              O tai jei už EMSI nematuoja, tuomet kam ten ženklas pastatytas?

              Comment


                Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                tada vėl staigiai šoka į priekį, o bet tačiau, šitoj vietoj gauna trikojo pasveikinimą (mačiau, kaip raudona šviesa kameroj užsidegė). Avensis, kaip pabartas mokinukas numeta greitį, apsilenkiu ir daugiau jo nebematau.
                jei greta važiavot, neaišku kuris baudą gausit
                -

                Comment


                  Ženklas įspėja, kad priekyje kelio ruožas, kuriame įrengti stacionarūs (nekilnojami)nustatyto greičio režimo ar kitus pažeidimus fiksuojantys automatiniai prietaisai.

                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  O tai jei už EMSI nematuoja, tuomet kam ten ženklas pastatytas?

                  Comment


                    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
                    O LAKD kaip visada viskas gerai, jie toliau radarų nesupranta/nemato, pvz. sudėjo sektorinio matuoklio ženklus vienam iš rekonstruojamų ruožų. LMAO.
                    Čia rangovai susistatė tuos vidutinio matavimo ruožo ženklus, visam darbų ruožui. Nepamenu kuri čia kelininkų įmonė, bet jie nuolat tokius suistato jau kelis metus (buvo ir A2 tvarkant ruožą, ir A1). Nors realiai ten jokių matuoklių nėra ir nebuvo. O po to galime kalbėti, kad žmonės nesivadovauja ženklais, nes ženklai būna apie nieką ir neteisingi.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Čia rangovai susistatė tuos vidutinio matavimo ruožo ženklus, visam darbų ruožui. Nepamenu kuri čia kelininkų įmonė, bet jie nuolat tokius suistato jau kelis metus (buvo ir A2 tvarkant ruožą, ir A1). Nors realiai ten jokių matuoklių nėra ir nebuvo. O po to galime kalbėti, kad žmonės nesivadovauja ženklais, nes ženklai būna apie nieką ir neteisingi.
                      Gal tie kurių darbuotoją dirbantį numušė greičio viršytojai prieš kelis metus?

                      Kur jau kur, bet ties vykstančiais kelio darbais reiktų sektorinių matuoklių.

                      Comment


                        Vis dėlto kažkur kažko nesužiūrėjo kelininkai, jei net fūras vairuojantys profesionalai išvažiuoja į priešingą juostą.Dar blogaiu kai tai kartojasi ir blogai, kai artėja tamsiauisias metų laikas.
                        Kai jie nepasirūpina eismo saugumu, tai kaltinimai vairuotojams labiau panašūs įmokinio išsisukinėjimus nepadarous namų darbų.

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Vis dėlto kažkur kažko nesužiūrėjo kelininkai, jei net fūras vairuojantys profesionalai išvažiuoja į priešingą juostą.Dar blogaiu kai tai kartojasi ir blogai, kai artėja tamsiauisias metų laikas.
                          Kai jie nepasirūpina eismo saugumu, tai kaltinimai vairuotojams labiau panašūs įmokinio išsisukinėjimus nepadarous namų darbų.
                          Galimai ir kelininkų kaltė, tačiau truputį per kitą pusę. Greičio ribojimo ruožai būna pernelyg ilgi, tad vairuotojai neiškenčia jo laikytis, ima lėkt ir tuomet jau nebespėja sužiūrėt, ypač jei atsiranda krypčių išsiskyrimas. Pats taip esu papuolęs, kai priekyje važiuojantis staiga nusuko nuo kelio, o aš - jam iš paskos.

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Galimai ir kelininkų kaltė, tačiau truputį per kitą pusę. Greičio ribojimo ruožai būna pernelyg ilgi, tad vairuotojai neiškenčia jo laikytis, ima lėkt ir tuomet jau nebespėja sužiūrėt, ypač jei atsiranda krypčių išsiskyrimas. Pats taip esu papuolęs, kai priekyje važiuojantis staiga nusuko nuo kelio, o aš - jam iš paskos.
                            Toje vietoje nėra kur lėkti, pastoviai pilna automobilių ir sunkvežimių.

                            Comment


                              Kazkodel uzsieni nekyla tokiu problemu niekada, nei pl nei de nei nl, kad atvaziavus remontuojamoj atkarpoj dar sudvejotum kur cia man vaziuoti...

                              Comment


                                Parašė Krokas Rodyti pranešimą
                                Kazkodel uzsieni nekyla tokiu problemu niekada, nei pl nei de nei nl, kad atvaziavus remontuojamoj atkarpoj dar sudvejotum kur cia man vaziuoti...
                                Tai gal įvardinsit tuos skirtumus, kas ten kitaip suženklinama? Ar tiediog vairuotojai laikosi ribojimo?

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Tai gal įvardinsit tuos skirtumus, kas ten kitaip suženklinama? Ar tiediog vairuotojai laikosi ribojimo?
                                  Aš ne užsienio specialistas, tačiau blokeliai sustatyti visame darbų ruože niekada nepamaišytų, būtų net ir man aišku.
                                  Pvz. remontas nevyksta, "nakleika" nenuimta... po kiek laiko gali ir pamiršti, kad remontas jau yra seniai pasibaigęs... Click image for larger version

Name:	20230312_014802.jpg
Views:	400
Size:	1,19 MB
ID:	2087117

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Tai gal įvardinsit tuos skirtumus, kas ten kitaip suženklinama? Ar tiediog vairuotojai laikosi ribojimo?
                                    Pirmiausia - persirikiavimas dingstant juostai. DE, NL, persirikiavimas padaromas kelių šimtų metrų ilgio, LT - tiesiog 45 laipsnių kampu sustatant užtvarus.

                                    DE vieną kartą mačiau paguldytą geltonos plastmasės lapą kokių 20mm storio, dar prieš prasidedant fiziniams užtvarams. Tam, kad užsigalvojusį vairuotoją pažadintų kai jis dideliu greičiu per jį pralekia.

                                    LT kelininkai pasistato priekabélę su ženklu ir už 10m dirba ant kelio.

                                    edit: Skandinavai prieš kelių remontą pasistato tokį sunkvežimį - babuiną, su afigieno dydžio šikna. Sunkvežimis su didžiuliu vandens baku energijai sugerti, jei kažkas atsitrenkia. O tai, kad jie tokių priemonių imasi, reiškia, kad buvo atsitikę nelaimės. Sakoma, kad visos saugumo taisyklės krauju rašomos.
                                    Paskutinis taisė goolfietis; 2023.11.04, 15:09.
                                    Mano blogas

                                    Comment


                                      Serbas iš Vokietijos pasibaisėjęs...

                                      https://youtu.be/W_cQYzWPMlg?si=UWtyT22eQ1u7_N_P&t=2182
                                      Occupation: igra na balalaikach v traktirach

                                      Comment


                                        Nėra ko stebėtis, kai dėmesys sutelktas į radarų tinklo plėtrą, o ne kelių kokybės gerinimą ar bent jau taisyklingą žymėjimą.
                                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                                          LT kelininkai pasistato priekabélę su ženklu ir už 10m dirba ant kelio.
                                          Ir žūsta

                                          https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...istas-n1258522

                                          Comment

                                          Working...
                                          X